مهاجرت تحصیلی لهستان

رشته مهندسی کشاورزی در لهستان

رشته مهندسی کشاورزی در لهستان

برای تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در لهستان باید ابتدا به دانشگاه هایی که در این کشور دانشجویان را در این رشته می پذیرند نگاهی بیاندازید. در مرحله بعد باید دانشگاهی که براساس شهریه و شرایط و مقطع و امکانات با شرایط شما هماهنگی دارد را انتخاب کنید. تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در لهستان می تواند موفقیت بسیار خوبی در کارنامه زندگی شما باشد. برای تحصیل رشته مهندسی کشاورزی دانشجویان بین المللی می توانند به زبان انگلیسی تحصیل کنند. تحصیل در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا در رشته مهندسی کشاورزی در لهستان نیز امکان پذیر است. به طور کلی دانشگاه های خصوص نرخ پذیرش بالاتری دارند اما شهریه ها نیز بالاتر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط تحصیل و مهاجرت به کشور لهستان مشاور و راهنمای شماست.

تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در لهستان

دانشگاه علوم زیستی پوزنان یک موسسه آموزش عالی مشهور در لهستان است که یکی از موقعیت های پیشرو را در بین دانشگاه های لهستان دارد. برنامه های کارشناسی ارشد ارائه شده توسط دانشگاه ما (فهرست شده در پایین سمت چپ) ارتباط نزدیکی با فعالیت های علمی کارکنان ما در هر یک از واحدهای تحقیقاتی ما دارد. برنامه‌های درسی این مطالعات دوره دوم برای کشف حوزه‌هایی که تحقیقات علمی گسترده در آنها انجام می‌شود، طراحی شده‌اند. هر برنامه شامل پروژه تحقیقاتی دانشجویی است که تحت نظارت یکی از کارکنان دانشمندی که به عنوان مروج پایان نامه کارشناسی ارشد مورد نیاز برای دریافت مدرک عمل می کند، انجام می شود. دسترسی به تحصیلات دوره دوم برای کلیه فارغ التحصیلان دوره اول تحصیلی و همچنین دارندگان مدرک معادل BSc آزاد است. همه فارغ التحصیلان به دانش عمیق رشته مربوطه خود و همچنین مهارت های تحقیق و مدیریت مجهز هستند.

در نمودار زیر شاهد نرخ پذیرش از دانشگاه های کشور لهستان برای تحصیل رشته مهندسی کشاورزی می باشید:

نرخ پذیرش از دانشگاه های کشور لهستان برای تحصیلدارندگان مدرک کارشناسی ارشد نیز می توانند وارد دوره های دکتری (تحصیل دوره سوم) شوند:

  • کارشناسی ارشد اقتصاد کشاورزی و تجارت و تجارت
  • کارشناسی ارشد زراعت
  • کارشناسی ارشد مدیریت تولیدات دامی
  • کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی
  • کارشناسی ارشد مهندسی محیط زیست و حفاظت از محیط زیست
  • کارشناسی ارشد جنگلداری
  • کارشناسی ارشد علوم زمین اطلاعات
  • کارشناسی ارشد باغبانی: علم و فناوری بذر
  • کارشناسی ارشد علوم غذایی و تغذیه
  • کارشناسی ارشد در علوم چوب

دانشگاه رشته مهندسی کشاورزی در لهستان

دانشگاه کشاورزی در کراکوف UAK یکی از دانشگاه های پیشرو در زمینه علوم زیستی در لهستان است. این دانشگاه از دانشگاه Jagiellonian در کراکوف، جایی که علوم کشاورزی و جنگلداری از سال 1890 در آنجا توسعه یافته است. 54 تخصص و 26 برنامه تحصیلات تکمیلی (برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد). هر ساله حدود 30000 دانشجو برای برنامه های مختلف در دانشگاه کشاورزی ثبت نام می کنند. این دانشگاه آموزش های حرفه ای را برای متخصصان در زمینه های کشاورزی، جنگلداری و علوم زیستی، دامپزشکی، در زمینه اقتصاد، علوم فنی و جامعه شناسی ارائه می دهد. با توجه به کیفیت بالای آموزشی که ارائه می دهد، این دانشگاه در لهستان و خارج از کشور شناخته شده و ارزشمند است. این بر کیفیت، تحرک و راه حل های نوآورانه تمرکز دارد. فارغ التحصیلان پیدا می کنند.

در جدول زیر شاهد مباحث تدریس شده در رشته مهندسی کشاورزی در کشور لهستان می باشید:

سال اولسال دومسال سوم
حفاظت از محیط زیست، مقدمه ای بر کشاورزی و دامپروری ارگانیک، شیمی، مبانی گیاه شناسی و سیستماتیک، هواشناسی کشاورزی، تولید جهانی غذا، انفورماتیک، زبان خارجی، سیستم های تولید مواد غذایی پایدار،سیستم های زراعی، اصلاح نباتات و مواد بذر برای OA، سیستم کنترل و گواهی تولید ارگانیک، مدیریت حفاظت از گیاه در کشاورزی ارگانیک، کوددهی در سیستم ارگانیک، فناوری های کشاورزی برای کشاورزی ارگانیک، میکروبیولوژی مواد غذایی، مواد اولیه و محصولات اکولوژیکی، آمار ریاضیسمینار دیپلم، سفر مطالعاتی به کارخانه فرآوری ارگانیک، اقتصاد و سازماندهی مزارع ارگانیک، تبدیل مزرعه به سیستم ارگانیک، فرآوری مواد خام گیاهی ارگانیک، ایمنی و بهداشت مواد غذایی، جنبه های اکولوژیکی غذا و تغذیه،

رشته های دانشگاه کراکوف لهستان

دانشگاه کشاورزی در کراکوف تنها دانشگاه کشاورزی در لهستان است. تاریخچه این دانشگاه در سال 1890 شروع شد، زمانی که بخشی از دانشگاه Jagiellonian بود که در آن علوم کشاورزی و جنگل توسعه یافت. امروزه ساختار دانشگاه کشاورزی از 7 دانشکده و یک مرکز علمی دامپزشکی UJ-UR تشکیل شده است که با همکاری دانشگاه Jagiellonian برگزار می شود. پیشنهاد آموزشی دانشگاه توسط برنامه هایی ارائه می شود که به زبان های لهستانی و انگلیسی در 32 زمینه تحصیلی تدریس می شوند. بیش از 1400 نفر از جمله بیش از 100 استاد در دانشگاه مشغول به کار هستند. بیش از 13000 دانشجو در قالب های ثابت و خارج از مدرسه تحصیل می کنند. دانشگاه کشاورزی در کراکوف به دانشجویان خود برنامه های تبادل ERASMUS و CEEPUS را ارائه می دهد که امکان کسب تجربیات ارزشمند را فراهم می کند. سالانه حدود 30000 دانشجوی جدید وارد دانشگاه می شوند.

دانشگاه کشاورزی در زمینه های زیر متخصصانی را برای تحصیل در مقاطع مختلف لهستان تربیت می کند:

  • کشاورزی
  • جنگلداری
  • زیست شناسی
  • علوم دامی
  • دامپزشکی
  • حفاظت از محیط زیست
  • بیوتکنولوژی
  • مهندسی محیط زیست
  • فناوری مواد غذایی
  • مهندسی مکانیک
  • اقتصاد
  • مدیریت

مزایا تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در لهستان

مزایا تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در لهستان

تحصیل در لهستان به زبان انگلیسی در دانشگاه کشاورزی امکان پذیر است. این دانشگاه دارای 3 پردیس کراکوف، 4 خوابگاه مدرن با تعداد کلی 1560 مکان، یک کتابخانه و همچنین غذاخوری است که شرایط مساعدی را برای تحصیل و اقامت دانشجویان فراهم می کند. دانشگاه مدام در حال ارتقا است. دانشگاه کشاورزی در کراکوف ترکیبی از سنت ها و مدرنیته است که توسعه فکری را تضمین می کند و شانس فارغ التحصیلان را در بازار کار افزایش می دهد. این برنامه جدید نوآوری های پیشرفته در فناوری کشاورزی و فراتر از آن را آموزش می دهد و عمیقاً در میراث 50 ساله مهندسی کشاورزی و جنگلداری ریشه دارد. دانشکده کشاورزی و بوم شناسی با هدف ارائه دانش جامع و بین رشته ای به دانشجویان در زمینه کشاورزی ارگانیک و تولید مواد غذایی ارائه شده توسط بهترین متخصصان از دانشکده های مختلف دانشگاه علوم زیستی ورشو خارج از کشور است.

فرصت های شغلی رشته مهندسی کشاورزی در لهستان

فارغ التحصیلان برای انجام مشاغل در نهادهای تجاری از جمله مدیریت سطوح ارشد، به ویژه در کشاورزی و صنایع غذایی، بورس کالا، شرکت های تجارت خارجی یا شرکت های وابسته به شرکت های فراملیتی آماده هستند. همچنین می توانید در سایر موسسات و سازمان های اقتصادی مانند بانک ها یا شرکت های بیمه، اتاق های بازرگانی، واحدهای دولتی محلی و مرکزی، واحدهای دولتی منطقه ای، شرکت های مشاوره یا سازمان های بین المللی مرتبط با اقتصاد کشاورزی و تجارت کار کنید. شما همچنین آماده خواهید بود که کسب و کار خود را در سطح بین المللی راه اندازی کنید یا به کار در زمینه تحقیق و آموزش ادامه دهید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت پس از تحصیل در صربستان مشاور و راهنمای شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *