مهاجرت تحصیلی اروگوئه

رشته مهندسی کشاورزی در اروگوئه

رشته مهندسی کشاورزی در اروگوئه

رشته مهندسی کشاورزی در اروگوئه یکی از برنامه های عالی برای دانشجویانی که قصد مهاجرت تحصیلی در این کشور را دارند می توانند انتخاب کنند. این کشور، کشوری در آمریکای جنوبی است. از غرب و جنوب غربی با آرژانتین و از شمال و شمال شرقی آن با برزیل مرز مشترک دارد. در حالی که از جنوب با ریو دلا پلاتا و از جنوب شرقی با اقیانوس اطلس همسایه است. این کشور مساحتی در حدود 176000 کیلومتر مربع دارد و جمعیت آن 3.51 میلیون نفر تخمین زده می شود که از این تعداد 2 میلیون نفر در کلان شهر پایتخت و بزرگترین شهر آن، یعنی مونته ویدئو زندگی می کنند. منطقه ای که این کشور شد ابتدا 13000 سال پیش توسط گروه های شکارچی جمع آوری شد.

قبیله غالب در زمان ورود اروپایی ها مردم شاراریا بودند. زمانی که پرتغالی ها اولین بار مستعمره ساکرامنتو را در سال 1680 تأسیس کردند. این کشور نسبت به کشورهای همسایه توسط اروپایی ها مستعمره شد. اسپانیایی ها مونته ویدئو را به عنوان دژ نظامی در اوایل قرن هجدهم به دلیل ادعاهای رقابتی بر منطقه تأسیس کردند. این کشور بین سال های 1811 تا 1828 استقلال خود را پس از کشمکش 4 جانبه بین پرتغال و اسپانیا و بعدا آرژانتین و برزیل به دست آورد. در طول قرن نوزدهم تحت نفوذ و مداخله خارجی باقی ماند و ارتش نقش مکرری در سیاست داخلی ایفا کرد. برای تحصیل رشته مهندسی کشاورزی به اطلاعاتی از جمله بازار کار این رشته و دانشگاه های این رشته نیاز دارید که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش توضیح داده شده است.

معرفی دانشگاه های رشته مهندسی کشاورزی در اروگوئه

تحصیل در این کشور به طور کلی برای 11 سال (2 سال پیش دبستانی ، 6 سال آموزش ابتدایی و 3 سال تحصیلات راهنمایی)، که از سطح پیش دبستانی شروع می شود، اجباری است و از دوره پیش دبستانی از طریق دانشگاه رایگان است.

نمودار زیر نام دوره های این 11 سال را نشان داده است:

دوره های ۱۱ ساله در اروگوئهدر سال 1996، نرخ ثبت نام اولیه ناخالص 111.7% و نرخ خالص ثبت نام اولیه 92.9% بود. نرخ حضور و غیاب در مدارس ابتدایی از سال 2001 برای این کشور در دسترس نبود. این کشور دارای بالاترین میزان سواد در آمریکای لاتین، با 96% در سال 1985 بود. تفاوت قابل ملاحظه ای در میزان سواد بین مردان و زنان وجود نداشت، اما بین نرخ شهری و روستایی اختلافاتی وجود داشت.نرخ روستایی به طور قابل ملاحظه ای کمتر است.

سیستم آموزش جهانی، رایگان و سکولار این کشور در مجموع نیازمند 11 سال حضور در مدرسه اجباری، از 6 تا 15 سالگی بود. نسبت کودکان در سنین دبستان که در مدرسه ثبت نام کرده بودند تقریبا 100% بوده است. علاوه بر این، از سال 1965 تا 1985 نسبت کودکان دبیرستانی که در نوعی از دبیرستان ثبت نام کرده بودند از 44% به 70% افزایش یافت که بالاترین میزان در آمریکای لاتین است. نرخ ثبت نام تحصیلات تکمیلی حدود 20% بود. آموزش و پرورش یک امر عادی بود و زنان و مردان در تعداد سطوح تقریبا مساوی به مدرسه می رفتند. با این حال، طبق معمول هر کشوری، میزان تحصیل در مناطق شهری بیشتر از مناطق روستایی بود.

برای کسانی که قصد تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در اروگوئه دارند، دانشگاه های زیر توصیه می شود:

  • دانشگاه کاتولیک اروگوئه
  • ستاد دانشگاه منطقه شمالی سالتو
  • دانشکده زراعت دانشگاه جمهوری

مشاغل رشته مهندسی کشاورزی در اروگوئه

فارغ التحصیلان رشته مهندسی کشاورزی در اروگوئه کارهای زیادی انجام می دهند. زیرا، اکتشافات بیولوژیکی روزافزون در شیوه های کشاورزی مانند تولید انرژی در مزرعه اتخاذ می شود. استفاده های جدید از زباله های کشاورزی آشکار می شود و محصولات زراعی نه تنها مواد غذایی، بلکه محصولات جانبی جدیدی نیز به همراه دارند. مهندسان کشاورزی تجهیزات را طراحی کرده و روش هایی را برای آماده سازی، کاشت و برداشت زمین توسعه می دهند. آن ها از فناوری های اتوماسیون، دقیق و هوشمند با تجهیزات جدید و موجود استفاده می کنند.

حسگرها در ترکیب با میکرو کامپیوترها، کنترل کننده ها، هوش مصنوعی و سایر نرم افزارها استفاده می شوند که کارایی، پایداری و قابلیت اطمینان غذا، خوراک، فیبر و سوخت را برای اقتصاد بهینه می کند. مهندسان کشاورزی راه های کاهش تلفات محصول ناشی از صدمات مزرعه را در حین حمل، مرتب سازی، بسته بندی و فرآوری بهبود می بخشند. بخش های مهم صنعت کشاورزی شامل مواد غذایی و فیبر می شود. مهندس کشاورزی گرمایش، سرمایش، تهویه، حمل و نقل پس از برداشت، تدارکات و موارد دیگر را برنامه ریزی می کند.

حقوق ماهیانه کار در اروگوئه برای مهندسان کشاورزی در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در اروگوئه برای مهندسان کشاورزی

هزینه تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در اروگوئه

هزینه تحصیل در اروگوئه برای دانشجویان بین المللی رایگان نمی باشد. با وجود اینکه دانشجویان بومی شهریه نمی پردازند، اما دانشجویان بین المللی باید بپردازند. به طور کلی ، هزینه ها در مقایسه با تحصیل در کشورهای دیگر بسیار ارزان است. هزینه های کم شهریه که به موسسه و تعداد موضوعات ارائه شده توسط دانشجو بستگی دارد، توسط دانشجویان بین المللی پرداخت می شود.

هزینه زندگی در اروگوئه و هزینه تحصیل برای دانشجویان بین المللی در جدول زیر نشان داده شده است:

پارامترهزینه در هر ترم به دلار
کمترین2250$
متوسط4500$

 

توجه داشته باشید 2 ترم در سال وجود دارد. توصیه ما به شما این است که که با دانشگاهی که قصد ثبت نام در آن را دارید، جهت اطلاع بیشتر با آن تماس بگیرید.

هزینه تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در اروگوئه

شرایط پذیرش و نحوه درخواست از دانشگاه های اروگوئه

آنچه از شما انتظار می رود ارائه دهید، از موسسه ای به موسسه دیگر متفاوت است. معمولا از دانشجویان بین المللی انتظار می رود که دارای مدارک زیر باشند:

  • شناسه معتبر
  • کپی از گذرنامه خود ،
  • مراجع دانشگاهی (برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی)
  • یک گواهی صلاحیت قبلی و اثبات مهارت در زبان اسپانیایی
  • ارائه یک فرم درخواست تکمیل شده به دانشگاه مربوطه

در این کشور، تقویم تحصیلی از مارس تا آپریل آغاز می شود. همیشه درخواست خود را زود ارسال کنید و بین سپتامبر و دسامبر بهترین زمان برای ارسال آثار است. مهلت ارسال آثار بستگی به سازمان های فردی دارد. برای مهاجرت به اروگوئه از طریق تحصیل می توانید با کارشناسان و کادر مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته تا بتوانید اطلاعات بیشتری در این مورد بدست آورید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *