مهاجرت تحصیلی لیختن اشتاین

رشته مهندسی کامپیوتر در لیختن اشتاین

رشته مهندسی کامپیوتر در لیختن اشتاین

رشته مهندسی کامپیوتر در لیختن اشتاین یکی از رشته های محبوب تحصیلی است که این رشته تنها در گرایش سیستم های کامپیوتری اطلاعاتی ارائه می دهد. لیختن اشتاین یکی از کشورهای کوچک اروپاست. این کشور به دلیل مساحت کوچک و تنها داشتن یک دانشگاه نمی تواند تنوع تحصیلی را برای دانشجویان فراهم کند. لذا علاقه مندان به تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر ناگزیر به مهاجرت به سایر کشورها هستند. توجه داشته باشید که زبان رسمی مردم لیختن اشتاین آلمانی است و برای کار در این کشور نیاز به تسلط به این زبان دارید. این کشور تنها دارای یک دانشگاه و به نام دانشگاه لیختن اشتاین است که دوره های معماری، مدیریت و تجارت، امور مالی و اقتصاد را ارائه می کند. در خصوص مهاجرت به کشورهای مختلف جهان می توانید از مشاوره کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوید.

بررسی رشته مهندسی کامپیوتر در لیختن اشتاین

رشته مهندسی کامپیوتر در زمینه حرفه ای پویا، مسیرهای شغلی مختلفی را در مهندسی سخت افزار (به عنوان مثال ریزپردازنده ها) و توسعه نرم افزار ارائه می دهد. هر کدام پیشرفت های محاسباتی را در صنایع مختلف از هوافضا تا مراقبت های بهداشتی به دنبال دارد. به نوبه خود، مهندسان کامپیوتر از دانش گسترده خود در زمینه طراحی سخت افزار و نرم افزار و برنامه نویسی رایانه استفاده می کنند تا بسترها و برنامه های محاسباتی را کارآمدتر و موثرتر کنند. مهندسان کامپیوتر با ادغام یکپارچه جدیدترین نوآوری ها، سخت افزار جدید کامپیوتر را توسعه داده، برنامه های نرم افزاری را طراحی و پیاده سازی کرده و قابلیت های شبکه ها و سیستم های ارتباطی را افزایش می دهند.

برای تحصیل رشته مربوط به کامپیوتر در لیختن اشتاین تنها یک دانشگاه وجود دارد که در زیر معرفی شده است:

شهرنام دانشگاه
وادوزدانشگاه لیختن اشتاین

کسب تخصص رشته مهندسی کامپیوتر در لیختن اشتاین

به نظر می رسد با تمایل روزافزون و سیری ناپذیر به پیشرفت های تکنولوژیکی چه توسط مشاغل و چه از سوی مصرف کنندگان نیاز به متخصصان آموزش دیده، ماهر و واجد شرایط مهندسی کامپیوتر هیچ محدودیتی ندارد. تبدیل شدن به یک مهندس کامپیوتر نیاز به تحصیلات گسترده دانشگاهی دارد که تکمیل آن بین 4 تا 6 سال طول می کشد. در 2 سال اول برنامه کارشناسی، دانشجویان معمولا پیش نیازهای مهندسی کامپیوتر و دوره های آموزش عمومی را به پایان می رسانند. 2 سال بعدی بر کلاس های اساسی علوم کامپیوتر، مهندسی برق و ریاضیات تمرکز دارد.

  • دانشجویان نرم افزار، سخت افزار، شبکه و حوزه های مرتبط را مطالعه می کنند.
  • بسیاری از کارفرمایان مهندسان با مدارک پیشرفته را ترجیح می دهند، که 2 سال کارشناسی ارشد برای واجد شرایط بودن در آن مشاغل است.
  • سرانجام، اگر اهداف حرفه ای شامل تحقیقات کاربردی یا شغل در دانشگاه باشد دکترای مهندسی کامپیوتر ممکن است نیاز باشد.

شرایط اعزام دانشجو به لیختن اشتاین را در مقاله لینک شده مطالعه کنید.

درآمد مهندسین کامپیوتر در لیختن اشتاین

لیختن اشتاین یکی از کشورهای پیشرفته با اقتصادی پویاست. میزان حقوق کار در این کشور نیز همانند کشورهای همسایه خود مانند اتریش بالاست. میزان درآمد کار مهندسین کامپیوتر در کشور لیختن اشتاین به صورت متوسط 5100CHF (فرانک سوئیس) در ماه است که سالانه حدود 61200CHF (فرانک سوئیس) می باشد. حداقل درآمد کار در لیختن اشتاین برای مهندسین کامپیوتر به میزان 2650CHF (فرانک سوئیس) و حداکثر به میزان 7800CHF (فرانک سوئیس) می باشد.

مقایسه حقوق مهندسین کامپیوتر در لیختن اشتاین با سایر مشاغل در زیر آورده شده است:

مقایسه حقوق مشاغل  علوم کامپیوتر در لیختن اشتاین

شرایط کار مهندسی کامپیوتر در لیختن اشتاین

به طور معمول، اکثر کارفرمایان انتظار دارند که متخصصان مهندسی نرم افزار حداقل مدرک کارشناسی داشته باشند. در حالی که شرکت هایی که مهندسان سخت افزار را استخدام می کنند به طور سنتی متقاضیانی را اخذ می کنند که دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند. برنامه های کارشناسی به دانشجویان اجازه می دهد تا تحصیلات جامعی را در حالی انجام دهند که تحصیلات خود را در تخصص های سخت افزاری یا نرم افزاری متمرکز کنند.

به عنوان مثال اگر می خواهید با ریزپردازنده ها و مدارهای سریع کار کنید، یک برنامه مهندسی برق با تأکید بر مهندسی کامپیوتر مناسب است. برای کسانی که حرفه مهندسی نرم افزار را در نظر می گیرند، ممکن است بخواهند مدرک عمومی مهندسی کامپیوتر یا مهندسی نرم افزار را دنبال کنند. سایر گرایش های کارشناسی قابل اجرا شامل ریاضیات و علوم کامپیوتر است. هنگام انتخاب برنامه، مطمئن شوید که توسط مسئولین و شورای مهندسی کشور مقصد معتبر است.

مشاغل رشته مهندسی کامپیوتر در لیختن اشتاین

مشاغل رشته مهندسی کامپیوتر در لیختن اشتاین

مهندسین کامپیوتر ممکن است خود را در محیط های مختلف در دانشگاه، تحقیق، صنعت، دولت، سازمان های خصوصی و تجاری تجزیه و تحلیل مشکلات برای راه حل ها، تدوین و آزمایش، استفاده از ارتباطات پیشرفته یا تجهیزات چند رسانه ای، یا کار تیمی برای توسعه محصول، تجزیه و تحلیل کنند.

در اینجا لیستی کوتاه از زمینه های تحقیقاتی و حرفه ای در رشته مهندسی کامپیوتر وجود دارد:

مشاغلشرح
هوش مصنوعیتوسعه رایانه هایی که توانایی یادگیری و استدلال انسان را شبیه سازی می کند.
طراحی و مهندسی کامپیوترطراحی مدارهای کامپیوتری جدید، ریزتراشه ها و سایر قطعات الکترونیکی.
معماری کامپیوترطراحی مجموعه های جدید آموزشی کامپیوتر و ترکیب اجزای الکترونیکی یا نوری برای ارائه محاسبات قدرتمند اما مقرون به صرفه است.
فناوری اطلاعاتتوسعه و مدیریت سیستم های اطلاعاتی که از یک شرکت یا سازمان پشتیبانی می کنند.
مهندسی نرم افزارروش هایی را برای تولید سیستم های نرم افزاری در زمان مقرر، در بودجه و بدون نقص یا بدون نقص ایجاد کنید.
نظریه کامپیوترنظریه های اساسی در مورد نحوه حل مشکلات کامپیوترها را بررسی کرده و نتایج را در سایر زمینه های علوم کامپیوتر به کار بگیرید.
سیستم عامل ها و شبکه هانرم افزارهای اولیه ای را که کامپیوترها برای نظارت بر خود یا ارتباط با سایر کامپیوترها استفاده می کنند توسعه دهند.
برنامه های کاربردی نرم افزاراستفاده از محاسبات و فناوری برای حل مشکلات خارج از حوزه کامپیوتر به عنوان مثال در آموزش یا پزشکی.

شرایط مهاجرت به لیختن اشتاین را می توانید در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالعه نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *