مهاجرت تحصیلی لهستان

رشته مهندسی شیمی در لهستان

رشته مهندسی شیمی در لهستان

رشته مهندسی شیمی در لهستان که یکی از کشورهای اروپایی است می تواند به سطح تحصیلات دانشجویان در خصوص ورود به بازار کار کمک کند. اروپا برای کسانی که به دنبال یک مقصد بین المللی برای تحصیلات آکادمیک آینده خود هستند، مزایای بسیاری را ارائه می دهد. موسسات آموزش عالی در سراسر اروپا برای دانشجویان از سراسر جهان پذیرش ارائه می دهند و مهم ترین چیز این است که این آموزش در بیشتر موارد ارزان و با کیفیت است. بنابراین، فارغ از اینکه اهل کجا هستید، تحصیل در اروپا منطقی است.

غیرقابل انکار، اروپا و مناطق دور از آن مانند ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا و غیره بهترین امکانات آموزشی را در جهان ارائه می دهند، اما اروپا از نظر آنچه به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد، غنی ترین مقاصد ممکن است. مکان‌ های عالی برای زندگی، و فرصت‌های خوبی برای کار، در محیطی آغشته به همه چیزهایی که تمدن مدرن می ‌تواند ارائه دهد، ارائه می ‌کند. و اگر متقاعد شده ‌اید که اروپا می ‌تواند مقصد شما برای تحصیل باشد، دلایل خوبی وجود دارد که ممکن است این کشور را به بهترین مقصد برای تحصیل تبدیل کند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به تحصیل رشته مهندسی شیمی در لهستان را در این نگارش به طور کامل بررسی کرده اند.

معرفی دانشگاه های رشته مهندسی لهستان

آموزش عالی در این کشور سابقه ای نزدیک به 800 سال دارد و این کشور خانه بیش از 400 موسسه است. که بسیاری از آن ها اکنون برنامه های تحصیلی را به زبان انگلیسی نیز ارائه می دهند. این واقعیت کمی شناخته شده است که این کشور از نظر کیفیت آموزش بیشتر کشورهای جهان را شکست می دهد. مشکل کشورهایی مانند فنلاند، آلمان، لهستان، هلند و کشورهای مشابه این است که آن ها دانشگاه های بسیار معروف و نام بزرگی در آموزش ندارند، اما همه آن ها در آزمون های ارزیابی بین المللی آمریکا، انگلیس و استرالیا را شکست دادند.

تصور کنید دیپلم خود را به معنای واقعی کلمه در مرکز اروپا به دست آورید، واقعیتی که درهای شما را برای کار و سفر در چندین مقصد اروپایی باز می کند. این کشور یا به طور رسمی جمهوری لهستان، یک کشور اروپای مرکزی با کشورهای همسایه بسیار زیادی مانند لیتوانی، منطقه کالینینگراد، بلاروس، اوکراین، اسلواکی، جمهوری چک و آلمان است.

نه تنها این، بلکه این کشور یکی از مقرون به صرفه ترین کشورهای اروپایی برای تحصیل است. مدرک دکترا در واقع به صورت رایگان ارائه می شود. شهرهای این کشور مانند ورشو و کراکوف در میان برترین شهرهای دانشجو پسند انتخاب شده اند که فضایی پر جنب و جوش و فضای عالی را ارائه می دهند. در این کشور محیط تحصیلی و هزینه کم زندگی است.

دانشگاه های رشته مهندسی شیمی در لهستان عبارتند از:

  • دانشگاه صنعتی لودز
  • دانشگاه صنعتی ورشو

در جدول زیر به ررتبه بندی این دانشگاه ها خواهیم پرداخت:

نام دانشگاهرتبه جهانیرتبه در بین دانشگاه های مهندسی شیمی
دانشگاه صنعتی لودز1326231
دانشگاه صنعتی ورشو668248

مشاغل رشته مهندسی شیمی در لهستان

مشاغل رشته مهندسی شیمی در لهستان

فارغ التحصیلان رشته مهندسی شیمی در لهستان، فرآیند و بیوشیمی در طراحی، اصلاح و بهره برداری از فرآیندهایی برای تولید چیزهایی که ما روزانه به آن ها تکیه می کنیم درگیر هستند.

برخی از آن ها در نمودار زیر آمده است:

فرآیند مهندسی شیمی در لهستانبا توجه به مهارت های قابل انتقال مهندسان شیمی در دانشگاه، آن ها در طیف وسیعی از بخش ها از جمله انرژی، مراقبت های بهداشتی، غذا، آب و بسیاری موارد دیگر به کار گرفته می شوند. مهندسان شیمی اغلب در تیم ‌های چند رشته‌ ای با مهندسان مکانیک، برق و سایر انواع کار می ‌کنند. زیرا، پروژه‌ ها از دیدگاه ‌ها و زمینه ‌های تخصصی مختلف بهره می ‌برند. مهندسان شیمی اصول شیمی و سایر علوم را به منظور حل مسائل عملی برای طیف وسیعی از صنایع به کار می گیرند. به عنوان مثال می توان به کمک به شرکت ها در استفاده از مواد شیمیایی برای تولید همه چیز از بنزین گرفته تا محصولات غذایی اشاره کرد.

شما به عنوان یک مهندس شیمی وظایف زیر را انجام می دهید:

  • انجام تحقیق در مورد توسعه یا بهبود فرآیندها و مواد مهندسی شیمی
  • طراحی ماشین آلات و فرآیندهایی برای تولید محصولات یا اثرات شیمیایی، مانند پالایش نفت
  • نظارت بر ساخت، بهره برداری و نگهداری ماشین آلات
  • نظارت بر تکنسین ها و سایر مهندسان
  • محصولات جدید و تکنیک های تست ایمنی را توسعه دهید.
  • انجام مطالعات امکان سنجی اقتصادی و فنی

حقوق ماهیانه کار در لهستان برای مهندسان در نمودار زیر بررسی شده است:

حقوق ماهیانه کار در لهستان برای مهندسان

هزینه تحصیل در لهستان

این کشور مقصدی جذاب برای دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند در دانشگاه های دولتی این کشور با هزینه متوسط 2000€ (یورو) در سال برای مدرک اول تحصیل کنند، در حالی که هزینه تحصیل در مقاطع بالاتر و برنامه های حرفه ای به طور متوسط 3000€ (یورو) در سال است. هزینه زندگی لهستان نیز به طرز شگفت آوری پایین است و در واقع کمتر از سایر کشورهای اروپایی است. یک مکان در یک خوابگاه دانشجویی ممکن است کمتر از 100€ (یورو) در ماه برای یک اتاق مشترک هزینه داشته باشد. به طور کلی، بسته به شهر و سبک زندگی مورد نظر شما، ممکن است با کمتر از 500€ (یورو) در ماه درآمد داشته باشید.

کار در لهستان

اینجا جایی است که این کشور رقابت را شکست می دهد. اکثر دانشجویان خارجی امروزه به دلیل شغل به این کشور می آیند. این کشور فرصت های شغلی پاره وقت و تمام وقت زیادی را ارائه می دهد. این محدودیتی برای تعداد ساعات هفتگی برای مشاغل پاره وقت ایجاد نمی کند تا دانشجویان بتوانند به اندازه نیاز خود کار کنند. این کشور همچنین به تمام فارغ التحصیلان 1 سال دیگر تمدید ویزا برای اقامت و یافتن کار می دهد. و اگر بین 3 تا 4 سال دیگر بمانند و کار کنند می توانند اقامت دائم این کشور را دریافت کنند.

مشاغل زیادی برای خارجی هایی وجود دارد که این کشور را به عنوان یک مقصد کاری در نظر می گیرند. در واقع، این کشور به یکی از بزرگترین مراکز برون سپاری فرآیندهای تجاری و خدمات مشترک در اروپا تبدیل شده است. اگرچه، اکثریت نیروی کار کشور در بخش خدمات است، اما سایر صنایع شامل نوشابه، مواد شیمیایی، معدن زغال سنگ، فرآوری مواد غذایی، آهن و فولاد، شیشه، ماشین سازی، کشتی سازی و نساجی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مسیر مهاجرت به لهستان از طرق مختلف مانند کاری، تحصیلی و سرمایه گذاری می تواند متاضیان را یاری کند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *