مهاجرت تحصیلی لوکزامبورگ

رشته مهندسی شیمی در لوکزامبورگ

رشته مهندسی شیمی در لوکزامبورگ

سالانه دانشجویان بسیاری جهت تحصیل، رشته مهندسی شیمی در لوکزامبورگ را انتخاب کرده و به تحصیل در این کشور می پردازند. این کشور، کشوری محصور در خشکی در اروپای غربی است. این کشور از غرب و شمال با بلژیک، از شرق با آلمان و از جنوب با فرانسه همسایه است. فرهنگ، مردم و زبان های آن به شدت با همسایگانش در هم آمیخته است و آن را ترکیبی از فرهنگ های فرانسوی و آلمانی می کند. زبان لوکزامبورگی زبان ملی مردم این کشور در نظر گرفته می شود.

علاوه بر این زبان، فرانسوی و آلمانی در امور اداری و قضایی استفاده می شود. این 3 زبان مشترکا زبان‌های اداری این کشور در نظر گرفته می‌شوند. با مساحت 2586 کیلومتر مربع، یکی از کوچکترین کشورهای مستقل در اروپا است. در سال 2019، این کشور دارای 634730 نفر جمعیت بود که آن را به یکی از کم جمعیت ترین کشورهای اروپا تبدیل می کند. اما با اختلاف بیشترین نرخ رشد جمعیت را دارد. خارجی ها نزدیک به نیمی از جمعیت این کشور را تشکیل می دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای تحصیل رشته مهندسی شیمی در لوکزامبورگ اطلاعاتی را در این نگارش در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

تحصیل رشته مهندسی شیمی در لوکزامبورگ

اگرچه، این کشور یکی از کوچک ‌ترین کشورهای جهان است، اما محیطی بین ‌المللی بسیار عالی و خانه ‌ای برای تعداد زیادی از دانشگاه ‌های با رتبه برتر ارائه می‌دهد. این کشور یکی از مستحکم ‌ترین مکان‌ های اروپا بود و تا به امروز می ‌توانید دیوارها و قلعه‌ های شگفت ‌انگیز را تحسین کنید. این کشور مکانی تحت سلطه رویدادهای تاریخی و با ترکیبی جذاب از فرهنگ هلندی، آلمانی و فرانسوی، تجربه تحصیلی غنی را به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. به زندگی در یک موزه غول‌ پیکر فکر کنید، احاطه شده توسط زبان ‌های مختلف که روزانه در گوش شما شنا می‌کنند.

در این قسمت شاهد الزامات تحصیل رشته مهندسی شیمی در لوکزامبورگ هستید:

الزامات تحصیل رشته مهندسی شیمی در لوکزامبورگ

این کشور همچنین یکی از امن ترین کشورهای جهان است. و به دلیل چند فرهنگی بودن آن، هر دانشجوی خارجی به راحتی می تواند با فضای پر جنب و جوش و پر جنب و جوش این کشور سازگار شود. دانشگاه لوکزامبورگ تنها دانشگاهی است که رشته مهندسی شیمی در لوکزامبورگ را ارائه می دهد. این دانشگاه، در سال 2003 تأسیس شد. به طوری که، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی واقع در شهر کوچک لوکزامبورگ است. این دانشگاه که رسما توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات، این کشور به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی کوچک مختلط در این کشور است.

تحصیل رشته مهندسی شیمی در لوکزامبورگ

مشاغل رشته مهندسی شیمی در لوکزامبورگ

فارغ التحصیلان رشته مهندسی شیمی در لوکزامبورگ در بسیاری از صنایع، از جمله نه تنها صنایع پتروشیمی و داروسازی، 2 حوزه ای که اغلب در آن مشغول به کار هستند، کار می کنند. بلکه در بسیاری از صنایع دیگر که شامل ساخت و فروش اشیاء ملموس، مانند نوشیدنی، پوشاک، کود، کاغذ، اسباب بازی و کفش می شود، کار می کنند. آن ها همچنین می توانند در تاسیسات نمک زدایی آب و تاسیسات بهداشتی کار کنند و می توانند در کارخانه های بازیافت به کار گرفته شوند. مهندسان شیمی هر سیستم کارخانه تولیدی را که برای استخراج مواد خالص شده، ترکیب مواد اولیه دستور پخت و دفع زباله های خطرناک لازم است، طراحی و راه اندازی می کنند.

این مهندسان گهگاه عناصر و ترکیباتی را انتخاب می‌ کنند که برای ساختن یک شی با ویژگی‌ های خاصی مانند توانایی هدایت الکتریسیته یا تحمل گرما استفاده می ‌شوند. آن ها ترکیب اتمی و مولکولی هر جامد، مایع و گازی را که یک سازمان استفاده می ‌کند، تجزیه و تحلیل می ‌کنند تا تعیین کنند که چگونه آن مواد باید به کار گرفته شوند و استراتژی ‌هایی برای به حداقل رساندن آلودگی محیطی ایجاد می ‌کنند. یکی از وظایف کلیدی آن ها اطمینان از غیرسمی بودن هر محصول شیمیایی است و قبل از اینکه به دست مصرف کننده برسد به درستی کار می کند. یکی دیگر از جنبه های ماموریت آن ها محافظت از کارگران کارخانه در برابر سموم و جلوگیری از انفجارهای تصادفی است.

حقوق ماهیانه کار در لوکزامبورگ در نمودار زیر نشان داده شده است:

نمودار حقوق ماهیانه کار در لوکزامبورگ

هزینه تحصیل در لوکزامبورگ

دانشگاه لوکزامبورگ تنها موسسه آموزش عالی دولتی در این کشور کوچک اروپایی است که به این معنی است که مقرون به صرفه ترین دانشگاه نیز می باشد.

جدول زیر هزینه تحصیل در لوکزامبورگ را نشان می دهد:

پارامترهزینه به یورو
دانشگاه لوکزامبورگبین 0€ تا 2500€
دوره های تحصصی در لجستیک و مدیریت24000€

بیشتر برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد بین €0 تا 5200€ (یورو) در هر سال تحصیلی هزینه دارند. اگر برای دوره های تخصصی تری مانند کارشناسی ارشد در لجستیک و مدیریت زنجیره تامین درخواست دهید، 24000€ (یورو) در هر سال تحصیلی پرداخت خواهید کرد. در دانشگاه های خصوصی معمولا هزینه های تحصیل بسیار بالاتر است. از بین 5 موسسه آموزشی خصوصی، دانشگاه قلب مقدس لوکزامبورگ را به عنوان مثال در نظر می گیریم. شهریه بین 29000€ تا 39000€ (یورو) برای یک برنامه تحصیلی کامل (تمام سال های تحصیل) متغیر است. دانشگاه لوکزامبورگ و دانشگاه قلب مقدس لوکزامبورگ برترین دانشگاه های این کشور هستند. در طول درخواست خود، بررسی کنید که چه شهریه ای برای شما اعمال می شود. شهروندان غیر اتحادیه اروپا ممکن است مجبور به پرداخت بیشتر از شهروندان اتحادیه اروپا و EEA باشند.

کار حین تحصیل در لوکزامبورگ

به عنوان یک دانشجو در این کشور با وضعیت دانشجویی خود، می توانید به مدت 16 ساعت در طول دوره تحصیلی به صورت پاره وقت و در طول تابستان یا تعطیلات تا 40 ساعت به صورت تمام وقت کار کنید. فرصت های شغلی متعددی برای دانشجویان بین المللی در این کشور وجود دارد.

نمودار زیر کار دانشجویی در لوکزامبورگ را نشان می دهد:

نمودار کار دانشجویی در لوکزامبورگدانشجویان همچنین می‌توانند در دفاتر و شرکت ‌های محلی در نقش‌ های متفاوتی که مختص مهارت ‌ها یا تخصص ‌شان است، شغل پاره وقت پیدا کنند. به طور مشابه، بسیاری از برنامه ‌ها به عنوان تکمیل مدرک گواهینامه خود به تجربه میدانی نیاز دارند و به این ترتیب دانشگاه ‌های ایرلندی با شرکت ‌های محلی و بین ‌المللی شریک می‌ شوند تا دانشجویان خود را قادر سازند تا در مراکز خود جای امنی داشته باشند. برای مهاجرت به اروپا می توانید از تجربیات و اطلاعات کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوید.

سوالات متداول در خصوص رشته مهندسی شیمی در لوکزامبورگ

در این بخش از مطلب به سوالات متداول شما در خصوص رشته مهندسی شیمی پاسخ داده ایم:

  • هزینه تحصیل در رشته مهندسی شیمی در لوکزامبورگ چقدر است؟ بیشتر برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد تا 5200€ (یورو) در هر سال تحصیلی هزینه دارند. اگر برای دوره های تخصصی تری مانند کارشناسی ارشد در لجستیک و مدیریت زنجیره تامین درخواست دهید، 24000€ (یورو) در هر سال تحصیلی پرداخت خواهید کرد.
  • فرصت های شغلی رشته مهندسی شیمی در لوکزامبورگ چیست؟ فارغ التحصیلان رشته مهندسی شیمی در لوکزامبورگ در بسیاری از صنایع، از جمله نه تنها صنایع پتروشیمی و داروسازی، 2 حوزه ای که اغلب در آن مشغول به کار هستند، کار می کنند. بلکه در بسیاری از صنایع دیگر که شامل ساخت و فروش اشیاء ملموس، مانند نوشیدنی، پوشاک، کود، کاغذ، اسباب بازی و کفش می شود، کار می کنند.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *