مهاجرت تحصیلی فنلاند

رشته مهندسی شیمی در فنلاند

رشته مهندسی شیمی در فنلاند

رشته مهندسی شیمی در فنلاند به دلیل وجود دانشگاه های برتر با کیفیت آموزشی بالا می تواند یک گزینه مناسب برای دانشجویان باشد. موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد این کشور درست بین اروپای غربی و شرقی، هم مرز با سوئد، نروژ و روسیه تأثیر زیادی در بیان فرهنگی این کشور داشته است. این کشور امروزه ترکیبی از سنت و مدرن بودن را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد که شبیه هیچ جای دیگری نیست. حکمرانی خوب، نوآوری اجتماعی و راه حل های کاربردی در تجارت، صنعت و زندگی روزمره مردم باعث می شود این کشور به خوبی پیش برود. در واقع، این کشور بسیار ایمن و کاربردی است.

با زمستان‌های سخت و تابستان‌های باشکوه، زیبایی‌های طبیعی و مناظر بکر این کشور بی‌نظیر است و منبع شگفت‌انگیز و ماجراجویی است و تجربه شما را فراموش ‌نشدنی می‌کند. این کشور به عنوان یکی از مدرن ترین و نوآورترین کشورهای اروپا شناخته می شود و سیستم آموزشی آن شهرت جهانی دارد. بنابراین، اگر علاقه مند به دریافت آموزش در سطح جهانی و غوطه ور شدن در سبک زندگی جذاب نوردیک در شادترین کشور روی زمین هستید، می توانید به بیش از 20000 دانش آموزی که در خارج از کشور در این کشور تحصیل می کنند بپیوندید. در این مقاله کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات کاملی درباره رشته مهندسی شیمی در فنلاند در اختیار شما عزیزان قرار گذاشته اند.

دلایل تحصیل رشته مهندسی شیمی در فنلاند

اگر قصد تحصیل در اروپا را دارید، فنلاند بهترین کشور برای تحصیل در خارج از کشور است. تحصیل در فنلاند آموزش با کیفیت را به صورت رایگان ارائه می دهد. بر اساس برنامه ارزیابی دانشجویان بین المللی، فنلاند به عنوان بهترین کشور جهان برای تحصیل رتبه بندی شده است. همه دانشگاه ها و دانشگاه های علوم کاربردی فنلاند انواع مختلفی از برنامه های تحصیلی را ارائه می دهند که به زبان انگلیسی تدریس می شوند. به دلیل این برنامه های زبان انگلیسی، فنلاند هر ساله از دانشجویان خارجی در سراسر جهان درخواست دریافت می کند.

سیستم آموزشی غیرمعمول فنلاند به شدت بر تحقیق و نوآوری متمرکز بوده و الگوی بسیاری از سیستم های آموزشی دیگر در جهان بوده است. اگرچه فنلاند برای گردشگری خود نمی شناسد، هنوز مکان های کمی وجود دارد که ارزش بازدید را دارد. در کنار زیبایی طبیعی فنلاند، مناظر دست ساز فنلاند نیز بسیار چشمگیر هستند و ارزش شگفتی را دارند. برترین جاذبه های توریستی فنلاند که ممکن است در حین تحصیل در فنلاند از آنها دیدن کنید.

در بخش زیر شاهد دلایل تحصیل رشته مهندسی شیمی در فنلاند هستید:

دلایل تحصیل رشته مهندسی شیمی در فنلاند

معرفی دانشگاه های رشته مهندسی شیمی در فنلاند

پس از همسویی سیستم های آموزشی اروپا به عنوان بخشی از اصلاحات بولونیا، بسیاری از دانشگاه ها و دانشگاه های علوم کاربردی این کشور تعداد برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی را افزایش داده اند. این کشور حدود 40 مؤسسه آموزش عالی دارد که معمولا به 2 دسته دانشگاه (موسسات تحقیقاتی و آموزشی کلاسیک) یا پلی ‌تکنیک طبقه ‌بندی می‌شوند که گاهی اوقات دانشگاه‌ های علوم کاربردی (با رویکردی عملی ‌تر به تدریس) نامیده می ‌شوند. اندکی بیش از 300000 دانشجو در پلی تکنیک ها و دانشگاه های این کشور وجود دارد که حدود 20000 نفر از آن ها دانشجویان بین المللی هستند.

برای دانشجویان اتحادیه اروپا و EEA، اکثر برنامه های تحصیلی رایگان هستند. شهریه ممکن است برای متقاضیان کشورهای دیگر اعمال شود و از مدرسه ای به مدرسه دیگر متفاوت است. مهندسی شیمی شاخه ‌ای از مهندسی است که به تبدیل مواد خام به محصولات مفید مانند غذا، نوشیدنی، فلزات و محصولات زیبایی می‌پردازد. شما از شیمی، فیزیک، ریاضیات و اقتصاد برای استفاده، تبدیل و انتقال مواد شیمیایی، مواد و انرژی استفاده خواهید کرد.

برای تحصیل رشته مهندسی شیمی در فنلاند می توانید دانشگاه های زیر را انتخاب کنید:

  • دانشگاه آلتو
  • دانشگاه صنعتی لاپینرانتا
  • دانشگاه ابواکادمی

جدول زیر رتبه دانشگاه های بالا را نشان می دهد:

نام دانشگاهرتبه جهانیرتبه در بین دانشگاه های مهندسی شیمی
دانشگاه آلتو116148
دانشگاه صنعتی لاپینرانتا635208
دانشگاه ابواکادمی947220

معرفی دانشگاه های رشته مهندسی شیمی در فنلاند

مشاغل رشته مهندسی شیمی در فنلاند

مهندسان شیمی کارخانه ‌هایی را طراحی و نظارت می ‌کنند که مواد خام را به محصولات مفید تبدیل می‌ کنند. آن ها روی پیاده ‌سازی و توسعه تکنیک‌ های پردازش کارآمدی کار می‌ کنند که ضایعات را به حداقل می ‌رساند و کیفیت خروجی را بهبود می‌ بخشد و در عین حال مقرون‌ به ‌صرفه، ایمن و سازگار با محیط ‌زیست است. مهندسان شیمی ممکن است در زمینه های تخصصی پردازش شیمیایی در سراسر جهان کار کنند. این ها می تواند شامل فرآوری مواد معدنی و سنگ معدن، پالایش نفت و گاز، تصفیه آب یا پسماند، و حتی تولید دارو یا مواد غذایی باشد.

فارغ التحصیلان رشته مهندسی شیمی در فنلاند معمولا برای شرکت های طراحی مهندسی یا در محل کارخانه های فرآیند کار می کنند. آن ها همچنین ممکن است در آزمایشگاه‌ ها و دانشگاه ‌هایی که تحقیقات فرآیندهای شیمیایی را انجام می‌دهند، کار کنند. اگر انتخاب می کنید که عمدتا در زمینه طراحی کار کنید، باید گهگاه برای بازدید از سایت های ساخت و ساز و پردازش، سفر کنید. اگر شما یک مهندس شیمی هستید که عمدتا در محل کار می کند تا بر فرآوری نظارت کند، معمولا در کارخانه های فرآوری در WA روستایی کار خواهید کرد. گاهی اوقات این شرایط می تواند کثیف، گرد و غبار و پر سر و صدا و همچنین از نظر اجتماعی منزوی باشد. مهندسان شیمی تمایل دارند ساعات معمولی کار کنند، اما ممکن است مجبور باشند کار شیفتی را در محل انجام دهند یا اضافه کاری کنند تا مهلت های طراحی را رعایت کنند.

حقوق ماهیانه کار در فنلاند برای مهندسان شیمی در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه کار در فنلاند برای مهندسان شیمیهزینه تحصیل و زندگی در فنلاند

اگر شما از خارج از منطقه اتحادیه اروپا و EEA هستید، باید برای برنامه های سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد که به زبان انگلیسی تدریس می شوند، شهریه پرداخت کنید.

هزینه تحصیل در فنلاند در نمودار زیر نشان داده شده است:

هزینه تحصیل در فنلاندمی‌توانید شهریه برنامه ‌ای را که می‌خواهید برای آن درخواست بدهید. در مقطع دکترا، صرف نظر از ملیت شما، شهریه دریافت نمی شود. به یاد داشته باشید که اگر شما ملزم به پرداخت شهریه هستید، واجد شرایط درخواست بورسیه تحصیلی از دانشگاه نیز خواهید بود. علاوه بر شهریه های احتمالی، معمولا باید هزینه های زندگی روزمره خود را به طور مستقل پوشش دهید. هنگام درخواست اجازه اقامت دانشجویی، باید نشان دهید که از امکانات حمایتی کافی و همچنین بیمه برخوردار هستید.

کار حین تحصیل در فنلاند

به عنوان یک شهروند اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا، شما حق دارید در این کشور بدون مجوز کار یا محدودیت ساعت کار کنید. دانشجویانی که از خارج از کشورهای اتحادیه اروپا و EEA می آیند و دارای مجوز اقامت دانشجویی هستند، مجاز به کار پاره وقت هستند. در صورتی که زمان کار به طور متوسط حداکثر 25 ساعت در هفته باشد. شما می توانید ساعت ها را به صورت هفتگی تنظیم کنید تا زمانی که میانگین حدود 25 ساعت کاری در هفته در طول دوره های تحصیلی باشد.

هیچ محدودیتی برای ساعات کار در استخدام تمام وقت در تعطیلات وجود ندارد. لازم به ذکر است که صرفا با کار نمی توانید روی تامین هزینه تحصیل خود حساب کنید. حتی اگر مقررات رسمی اجازه کار را بدهد، یافتن شغل موقت اغلب دشوار است. علاوه بر این، حداقل دانش زبان فنلاندی در بیشتر موارد ضروری است. برای مهاجرت به فنلاند کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

سوالات پرتکرار در خصوص رشته مهندسی شیمی در فنلاند

در این بخش از مطلب به سوالات پرتکرار در خصوص رشته مهندسی شیمی در فنلاند پاسخ داده ایم:

  • هزینه تحصیل در رشته مهندسی شیمی در فنلاند چقدر است؟ هزینه تحصیل در رشته مهندسی شیمی در فنلاند از 4000€ (یورو) تا 10000€ (یورو) متغیر است.
  • دانشگاه های تحصیلی رشته مهندسی شیمی در فنلاند کدامند؟ دانشگاه آلتو-دانشگاه صنعتی لاپینرانتا-دانشگاه ابواکادمی
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *