مهاجرت تحصیلی سنگاپور

رشته مهندسی شیمی در سنگاپور

رشته مهندسی شیمی در سنگاپور

فارغ التحصیلان رشته مهندسی شیمی در سنگاپور به دلیل بازار کار عالی و فرصت های شغلی این برنامه می توانند در سراسر جهان مشغول به کار شوند. از زمان آغاز به کار، جهان این کشور را در چندین رتبه بندی بین المللی به رسمیت شناخته است. هم شهر و هم کشور این کشور با بهترین پتانسیل سرمایه گذاری جزء باهوش ترین و امن ترین شهرها در جهان هستند. بنابراین، جای تعجب نیست که متخصصان، گردشگران و دانشجویان به طور یکسان برای شروع به این کشور جزیره ای هجوم می آورند.

4 زبان رسمی این کشور عبارتند از:

  • انگلیسی
  • ماندارین
  • مالایی
  • تامیل

بیشتر مردم سنگاپور 2 زبانه هستند و انگلیسی به سرعت به زبان این کشور تبدیل شده است و زندگی و تحصیل را آسان می کند. این این کشور خانه 5.6 میلیون نفر است که بخش بزرگی از آن ها اتباع خارجی هستند. بنابراین، برای جا دادن در خانه جدید خود مشکلی نخواهید داشت. این کشور یک رویای جهان وطنی است. این کشور با ارائه هر 2 منظره دریا و آسمان خراش، هرگز خسته کننده نمی شود. این کشور دارای 6 دانشگاه مستقل است که از طریق وزارت آموزش و پرورش بودجه و حمایت دولت را دریافت می کنند. با افزایش محبوبیت، انتظار می رود این تعداد افزایش یابد. همانطور که گفته شد، بسیاری از دانشگاه های خارجی نیز پردیس های اقماری ایجاد کرده اند که هم برای دانشجویان بین المللی و هم تحصیلات دانشگاهی محلی را ارائه می دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شرایط تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در سنگاپور را کاملا توضیح داده و دانشگاه های برتر این برنامه را معرفی کرده است.

تحصیل رشته مهندسی شیمی در سنگاپور

هدف رشته مهندسی شیمی در سنگاپور ایجاد فارغ التحصیلانی است که درک روشنی از مهندسی شیمی دارند و درک نظری صحیحی از موضوع را با تجربه عملی و آگاهی از مسئولیت خود در قبال جامعه و محیط زیست ترکیب می کنند. متشکل از موضوعات کلیدی مهندسی شیمی سنتی مانند فرآیندهای انتقال و عملیات واحد، و شامل حوزه‌های مهم معاصر و جهانی مانند طراحی پایدار و فناوری پاک، دانشجویان می‌آموزند که چگونه مسائل مهندسی فرآیند در دنیای واقعی را با استفاده از ابزارهای محاسباتی تحلیل انتقادی کنند.

ارزشیابی براساس چندین مؤلفه از جمله کار درسی و امتحانات کتبی خواهد بود. دانشجویان این فرصت را خواهند داشت تا به طور خلاقانه آنچه را که آموخته ‌اند برای حل چالش‌ های ناشی از پروژه طراحی کارخانه سنگ‌ بنی سال آخر خود به کار گیرند. آموزش آکادمیک و مهارت های نرم که از طریق این برنامه به دست می آید، فارغ التحصیلان توانمندی را ایجاد می کند که به مهندسان شیمی حرفه ای در صنعت تبدیل خواهند شد. فارغ التحصیلان همچنین ممکن است در نهایت به دنبال تحقیقات صنعتی برای توسعه راه حل های جدید و فرآیندهای نوآورانه یا یک مسیر تحصیلات تکمیلی به سمت یک حرفه دانشگاهی باشند.

دانشگاه هایی که در این کشور این برنامه را ارائه می دهند، عبارتند از:

  • موسسه فناوری سنگاپور
  • دانشگاه ملی سنگاپور
  • پلی تکنیک سنگاپور
  • پلی تکنیک Ngee Ann

مشاغل رشته مهندسی شیمی در سنگاپور

مشاغل رشته مهندسی شیمی در سنگاپور

رشته مهندسی شیمی در سنگاپور شامل تولید و ساخت محصولات از طریق فرآیندهای شیمیایی است. این رشته شامل طراحی تجهیزات، سیستم ها و فرآیندهای پالایش مواد خام و اختلاط، ترکیب، و فرآوری مواد شیمیایی است. مهندسان شیمی فرآیندهای توسعه یافته در آزمایشگاه را به کاربردهای عملی برای تولید تجاری محصولات ترجمه می کنند و سپس برای حفظ و بهبود این فرآیندها کار می کنند. آن ها بر پایه های اصلی مهندسی تکیه دارند.

4 بخشی که نقش مهمی در این رشته ایفا می کنند در نمودار زیر نشان داده شده است:

4 نقش مهم در سنگاپوربه طور کلی، مهندسان شیمی فرآیندهای مربوط به تولید مواد شیمیایی را تصور و طراحی می کنند. وظیفه اصلی مهندسان شیمی طراحی و عیب‌ یابی فرآیندهای تولید مواد شیمیایی، سوخت‌ها، غذاها، داروها و مواد بیولوژیکی می باشد. آن ها اغلب توسط کارخانه های تولیدی در مقیاس بزرگ برای به حداکثر رساندن بهره وری و کیفیت محصول و در عین حال به حداقل رساندن هزینه ها استفاده می شوند.

حقوق ماهیانه کار در سنگاپور برای مهندسان شیمی در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه کار در سنگاپور برای مهندسان شیمی

هزینه تحصیل در سنگاپور

هزینه تحصیل در سنگاپور به دانشگاه و برنامه ای که برای تحصیل انتخاب می کنید و ملیت شما بستگی دارد. شهریه مدارس سنگاپور ممکن است بیشتر از مدارس کشورهای همسایه باشد. اما مدارس دولتی سنگاپور بسیار ارزان تر از بسیاری از مدارس خصوصی و دولتی در سایر نقاط جهان هستند. عامل اصلی که بر هزینه شهریه تأثیر می گذارد ملیت است.

به طور کلی، 4 دسته مختلف از ملیت دانشجو وجود دارد:

  • هزینه های یارانه ای سالانه قابل پرداخت توسط شهروندان این کشور
  • هزینه های یارانه ای سالانه قابل پرداخت توسط ساکنان دائم
  • هزینه های یارانه ای سالانه قابل پرداخت توسط دانشجویان بین المللی
  • هزینه های سالانه غیر یارانه ای

هزینه تحصیل برای دانشگاه های دولتی در جدول زیر بررسی شده است:

پارامترهزینه به دلار سنگاپور
کمترین8000SGD
بیشترین9000SGD

شایان ذکر است که هزینه های اشاره شده در جدول یارانه ای است. برای دانشجویان غیر یارانه ای و بین المللی هزینه حدود 10000SGD (دلار سنگاپور) یا بیشتر هزینه دارد. برخی از برنامه ها در مدارس این کشور بدون توجه به ملیت، توسط دولت یارانه پرداخت می شود.

کار بعد از تحصیل در سنگاپور

دانشجویان بین المللی پس از فارغ التحصیلی باید برای کار در سنگاپور ویزای کار درخواست دهند. به طور کلی، به فارغ التحصیلان پس از لغو یا منقضی شدن پاس تحصیلی آن ها، مجوز بازدید کوتاه مدت اعطاء می شود. این ویزا به دانشجویان اجازه می دهد تا حداکثر 90 روز در این کشور بمانند. دانشجویان بین المللی می توانند از این زمان اضافی برای زندگی و جستجوی شغل در این کشور استفاده کنند، اما این اجازه را به شما نمی دهد تا زمانی که در این ویزا هستید، هیچ نوع شغلی را انتخاب کنید.

اگر از دانشگاهی فارغ التحصیل می شوید که در فهرست مؤسسه آموزش عالی قرار دارد و به دنبال کار در این کشور هستید، ممکن است گزینه ای برای درخواست مجوز یکساله (غیر قابل تمدید) طولانی مدت ویزیت اجتماعی (LTVP) داشته باشید. دانشجویان بین المللی می توانند از این دوره برای کار و اخذ اقامت سنگاپور استفاده کنند. برای یافتن برترین مسیر مهاجرت می توانید از اطلاعات مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *