مهاجرت تحصیلی آرژانتین

رشته مهندسی شیمی در آرژانتین

رشته مهندسی شیمی در آرژانتین

رشته مهندسی شیمی در آرژانتین از دوره های ارائه شده در دپارتمان های مهندسی و یا شیمی در این کشور است. زبان اسپانیایی زبان اصلی دوره های ارائه شده در دانشگاه های آرژانتین است. لذا برا تحصیل دوره های مهندسی شیمی نیاز به تسلط به زبان اسپانیایی خواهید داشت. آرژانتین دارای دانشگاه های بزرگ و متعددی در شهرهای خود است و رشته های مختلف مهندسی از جمله مهندسی شیمی در این کشور ارائه می شود. مهندسی شیمی درباره نحوه و چگونگی کارکرد عناصر، ترکیبات، آنالیز رفتار عناصر و مواد شیمایی است. امروز مهندسین شیمی در آرژانتین و سراسر جهان در بخش های مختلف از آموزش گرفته تا صنعت به کار گرفته می شوند. برای بررسی رشته مهندسی شیمی در آرژانتین همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این مطالب را تهیه کرده اند.

تحصیل رشته مهندسی شیمی در آرژانتین

برنامه های مهندسی شیمی در دانشگاه های آرژانتین به دانشجویان آموزش می دهد تا به طور مستقل روی جنبه های تجربی و نظری موضوعات در شیمی و مهندسی کار کنند، به ویژه در رابط شیمی و مهندسی فرآیند. این برنامه ها دید کلی گسترده ای را برای دانشجویان فراهم می کند که در تخصص آنها به اوج می رسد. دانشجویان یادگیری خود را در زمینه های فناوری واکنش، مهندسی فرآیند و علم مواد، به ویژه در مورد خواص مواد، مکانیسم های واکنش، روش های تجزیه و تحلیل، ساخت و ساز، و عملکرد و طراحی دستگاه های مورد استفاده برای پردازش منابع طبیعی ادامه می دهند. دانشجویان می توانند یک تخصص در شیمی فنی، مهندسی فرآیند و ایمنی، علم مواد و در رشته های علمی مرتبط را در کارشناسی ارشد انتخاب کنند.

در شکل زیر دوره های کلی دانشگاهی رشته مهندسی شیمی در آرژانتین آمده است:

دوره های کلی دانشگاهی رشته مهندسی شیمی در آرژانتین

از جمله دانشگاه های زیر در آرژانتین دوره های مهندسی شیمی در این کشور را ارائه می کنند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه ملی فنی آرژانتین
2دانشگاه ملی لیتورال
3دانشگاه جان اف کندی
4دانشگاه ملی جنوب
5دانشگاه بوینس آیرس
6دانشگاه ملی لاپامپا
7دانشگاه روساریو

شرایط تحصیل رشته مهندسی شیمی در آرژانتین

مانند سایر برنامه های ارائه شده در بهترین دانشگاه های آرژانتین متقاضیان باید دارای مدرک تحصیلی دوره پیشین باشند که واجد شرایط کار حرفه ای باشد. اطلاعات بیشتر در مقررات مطالعاتی و امتحانی برنامه تحصیلی در سایت هر دانشگاه موجود است. اکثر برنامه های مهندسی شیمی در آرژانتین به زبان اسپانیایی تدریس می شود. اگر با گواهی پایان تحصیلات خارجی درخواست می دهید، باید مدرکی مبنی بر مهارت زبان اسپانیایی در سطح خاصی ارائه دهید. این یک پیش نیاز برای پذیرش است. از آنجایی که برخی از دوره ها یا ماژول ها به زبان انگلیسی تدریس می شوند، دانش انگلیسی مفید است. اما شرط پذیرش تحصیلی نیست.

برنامه های کارشناسی ارشد مهندسی شیمی شامل ماژول هایی است که محتوای برنامه درسی را در یک موضوع خاص ترکیب می کند و اغلب شامل فرمت های مختلف مطالعه و تدریس است. می‌توانید فهرستی از ماژول‌ها را بیابید که نمای کلی فعلی همه ماژول‌های سیستم انتقال ماژول را ارائه می‌دهد. در پایگاه داده ماژول شما یک نمای کلی از اینکه کدام ماژول برای برنامه مدرک شما اجباری است و کدام یک انتخابی است دارید. توضیحات تفصیلی ماژول اطلاعاتی را در مورد محتوا، اهداف یادگیری، الزامات مشارکت، حجم کار، نوع ارزیابی و موارد دیگر را می توانید در سایت دانشگاه مورد نظر خود ببینید.

تحصیل مهندسی شیمی در دانشگاه بوینس آیرس آرژانتین

تحصیل مهندسی شیمی در دانشگاه بوینس آیرس آرژانتین

مدرک مهندسی شما را قادر می سازد تا در زمینه فناوری با مسئولیت هایی برای مدیریت، نگهداری، توسعه و نوآوری کار کنید. مهندسان از این دانش برای ایجاد مفاهیم، ​​مواد، فرآیندها، محصولات، ماشین‌ ها، کارها و سیستم ‌های پیچیده استفاده می‌ کنند. از این نظر، متخصصان مهندسی به عنوان بازیگران تأثیرگذار در جامعه فرض می شوند، زیرا آنها برای پاسخگویی به چالش هایی مانند تغییرات آب و هوایی جهانی، تأمین انرژی، مسکن، مشکلات حمل و نقل و ارتباطات، بر اساس احترام به منابع برای نسل های آینده آموزش دیده اند. مهندسی شیمی از دانشگاه بوینس آیرس دارای آموزش عمیق در علوم پایه، فرآیندهای شیمی آلی و معدنی، و فن آوری برای طراحی و کنترل تجهیزات برای صنایع، آزمایشگاه ها و کارخانه های آزمایشی است.

با تحصیل این رشته در این دانشگاه قادر خواهید بود:

  • طراحی، راه ‌اندازی و مدیریت صنایعی که در آن عملیات ساده شیمیایی و یا فرآیندهای پیچیده شیمیایی، فیزیکوشیمیایی و مهندسی زیستی انجام می ‌شود.
  • طراحی، نصب، هدایت و راه اندازی تجهیزات برای صنایع، آزمایشگاه ها و کارخانه های آزمایشی.
  • توسعه مواد جدید
  • طراحی، هدایت، بهره برداری، کنترل و نگهداری تاسیسات طراحی شده برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست توسط پساب های مختلف
  • انجام مطالعات، مشاوره، داوری، کارشناسی و ارزیابی های مرتبط با تخصص شیمی

سال اول حرفه مهندسی شیمی، چرخه پایه مشترک (CBC) است، دوره ای که برای سطح دانش پذیرفته شدگان از مدارس مختلف متوسطه ایجاد شده است، در نتیجه به جذب دانشجو در یادگیری موضوعات پایه کمک می کند.  وجود CBC و یک چرخه اولیه، انعطاف پذیری دانشجوی مهندسی شیمی را هنگام انتخاب نهایی حرفه، فراهم می کند، زیرا در این مرحله موضوعات با سایر دوره های مهندسی تدریس شده در FIUBA به اشتراک گذاشته می شود.

درآمد مهندسین شیمی در آرژانتین

میزان حقوق ماهیانه کار در آرژانتین برای مهندسین شیمی در کشور آرژانتین در هر شهر متفاوت اس. اما به صورت کلی می توان گفتن یک مهندس شیمی در آرژانتین به صورت متوسط به میزان 47900ARS (پزو آرژانتین) در ماه درآمد دارد. این میزان مبلغی بالغ بر 575000ARS (پزو آرژانتین) در سال است. همچنین مهندسین شیمی که تازه کار هستند و کم تجربه به شمار می آیند به صورت متوسط 25000ARS (پزو آرژانتین) در ماه حقوق می گیرند و مهندسین شیمی با تجربه مبلغی بیشتر و به صورت متوسط 60200ARS (پزو آرژانتین) حقوق کسب می کنند.

میزان حقوق مهندسین شیمی در بهترین شهرهای آرژانتین در نمودار زیر نمایان است:

حقوق مهندسین شیمی در شهرهای آرژانتین (پزو)با استفاده از مشاوره تخصصی برای مهاجرت به کشور آرژانتین در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید با اطمینان خاطر برای کسب ویزا و تحصیل در بهترین کشورهای جهان در قاره اروپا و آمریکا اقدام کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *