مهاجرت تحصیلی لهستان

رشته مدیریت در لهستان

رشته مدیریت در لهستان

رشته مدیریت در لهستان در چندین دانشگاه به زبان انگلیسی و در چندین شهر دانشجویی بیشتر دیده می شود. رشته مدیریت یک تخصص کاربردی است. این رشته سال هاست در بین متقاضیان لهستانی محبوب بوده است. هر ساله جوانان زیادی در این کشور به تحصیل در این رشته مبادرت می ورزند. ماهیت میان رشته ای این تخصص است که بر جذابیت آن تأثیر می گذارد. به عبارتی این رشته با رشته اقتصاد و رشته تجارت بین الملل مرتبط است. این واقعیت برای افرادی که علایق آن ها شامل علوم انسانی و فلسفه و روان شناسی و علوم اجتماعی و اقتصادی است بهترین است. مدیریت یک رشته علمی است که مدیران و متخصصان را با مهارت در مدیریت، اقتصاد و امور مالی آموزش می دهد.

دانشجو رشته مدیریت در لهستان را در دانشگاه ها ی معتبر می آموزد. دانشجویان دانش، مهارت و شایستگی های اجتماعی لازم را برای مدیریت موثر شرکت های بازارگرا و موسسات غیرانتفاعی کسب می کند. دانشجو پس از فارغ التحصیلی در لهستان آماده انجام وظایف مدیریتی و پرسنلی در شرکت ها و موسسات اداری یا مالی و همچنین انجام تجارت مستقل است. در این کشور دانشگاه های معتبری وجود دارد که دانشجویان بین المللی را می پذیرد. شما می توانید در لهستان در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا در لهستان تحصیل کنید. همچنین می توانید در این کشور رشته مدیریت را با گرایش های مختلف بخوانید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص ارائه خدمات در زمینه مهاجرت سابقه درخشانی دارد. لذا برای مشاوره با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

آموزش عالی لهستان

2 موسسه لهستانی، دانشگاه Jagiellonian و دانشگاه ورشو، در میان 400 دانشگاه برتر جهان هستند که توسط رتبه بندی دانشگاه های جهانی Times Times رتبه بندی خوبی به دست آورده اند. لهستان تقریباً 500 دانشگاه و موسسه آموزش عالی دیگر دارد. حدود یک سوم موسسات آموزش عالی دولتی و دو سوم مابقی خصوصی هستند. لهستان از دانشجویان بین المللی استقبال می کند و در سال های اخیر تعداد دانشجویان خارجی را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. در سال2012، این کشور میزبان بیش از 24000 دانشجوی بین المللی از 141 کشور بود که بیشترین تعداد از اوکراین، بلاروس، نروژ و ایالات متحده بود. بیشتر دانشجویان خارجی در لهستان در رشته های اقتصاد، تجارت، پزشکی و مدیریت تحصیل می کنند. موسسات آموزش عالی در لهستان تخصص دارند و به انواع مختلفی تقسیم می شوند.

برخی از انواع دانشگاه ها عبارتست از:

  • دانشگاه های دولتی
  • دانشگاه فنی
  • دانشگاه های خصوصی
  • کالج ها
  • آکادمی های تخصصی

تحصیل رشته مدیریت در لهستان

تقریباً هر دانشگاهی در لهستان مطالعات مدیریتی را ارائه می دهد. هدف اصلی آموزش در این زمینه آموزش متخصصانی است که به طور شایسته پدیده های رخ داده در سطوح اقتصادی و اجتماعی را تجزیه و تحلیل، برنامه ریزی، سازماندهی و کنترل می کنند. برای دستیابی به این هدف، دانشجویان باید در مواردی مانند اقتصاد، آمار، امور مالی و حسابداری، حقوق، بازاریابی تسلط داشته باشند. ریاضیات نیز یک موضوع در رشته مدیریت در لهستان است. این درس و مهارت مهم است و اساس مدیریت را تشکیل می دهد. انتخاب مدیریت قطعاً یک انتخاب عالی است، زیرا در حین آموزش شایستگی های لازم را در دنیای تجارت و موارد دیگر کسب خواهید کرد. مطالعات مدیریت بسیار محبوب است و به دانشکده های عمومی تعلق دارد، تقریباً در هر دانشگاه لهستان در دسترس است.

مقاطع مختلف تحصیلی مدیریت در لهستان

مزایای تحصیل رشته مدیریت در لهستان

سیستم آموزش عالی مدرن لهستان از سه مرحله استاندارد درجه: لیسانس، فوق لیسانس و دکترا تشکیل شده است. موسسات آموزش عالی در لهستان به دانشگاهی و از نوع غیر دانشگاهی تقسیم می شوند. دوره های دانشگاهی در لهستان سطح کارشناسی و ارشد بیشتر نظری هستند. دوره های غیر دانشگاهی دوره های مکمل در نظر گرفته می شوند که کاربرد عملی بیشتری دارند. موسسات آموزش عالی در لهستان بیش از 200 برنامه کارشناسی و ارشد را به زبان انگلیسی ارائه می دهند. برنامه ها در طیف گسترده ای از رشته های دانشگاهی، از جمله علوم کشاورزی، هنر، مهندسی، تجارت، زبان، علوم طبیعی و علوم اجتماعی و مدیریت در دسترس هستند. نهادهای لهستانی به لحاظ آموزشی و پژوهشی به خوبی در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته اند.

  • مزایای تحصیل در لهستان عبارتست از:
  • قرار گرفتن در محیط بین المللی
  • یادگیری زبان های دیگر
  • ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر
  • برخورداری از شرایط ویژه دانشجویی
  • اخذ اقامت لهستان

مزایای تحصیل رشته مدیریت در لهستان

دانشگاه های مدیریتی لهستان

دانشگاه ورشو دانشکده مدیریت قدیمی ترین و بزرگترین دانشگاه در لهستان است. برنامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد، به زبان لهستانی و انگلیسی در این دانشکده موجود است. هزینه تحصیل به طور معمول و میانگین 3000€ (یورو) در سال است. دانشکده مدیریت موقعیت پیشرو در رتبه بندی ملی و بین المللی را دارد. دانشگاه بعد دانشگاه اقتصادی ورشو می باشد. این دانشگاه تحصیل در رشته مدیریت را در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، به زبان لهستانی یا انگلیسی ارائه می دهد. هزینه آموزش حدود 4000€ (یورو) در سال است. این دانشگاه در میان دانشگاه های اقتصادی لهستان پیشرو است و دانشکده مدیریت در رتبه دوم قرار دارد. دانشگاه كوزمینسكی در ورشو نیز برای تحصیل رشته مدیریت مناسب است. در آکادمی تخصصی مدیریت، مطالعات به زبان لهستانی با هزینه آموزش حدود 3000€ (یورو) در سال و به زبان انگلیسی حدود 5000€ (یورو) در سال است.

در جدول زیر رتبه بندی دانشگاه های لهستان را مشاهده می کنید:

نام دانشگاهشهررتبه در لهستانرتبه در جهان در سال 2023
دانشگاه جاگلونیکراکوف1501-600
دانشگاه پزشکی ورشوورشو2801-1000
دانشگاه ورشوورشو3801-1000

فرصت های شغلی لهستان

آموزش جامع فارغ التحصیلان رشته مدیریت به این معنی است که آنها آماده کار در زمینه های مختلف و موقعیت های مختلف هستند، بنابراین می توانند تقریباً در هر بخش حرفه ای خود را با موفقیت پیدا کنند. شما به عنوان فارغ التحصیل این رشته می توانید در بسیاری از صنایع مشغول به کار شوید. براساس گرایش و علاقه خود در لهستان می توانید به عنوان مشاور مالی و مدیریت امور مالی و یا حسابدار و دستیار حسابدار و یا مدیریت منابع انسانی و یا مدیریت کسب و کار و مدیرعامل شرکت ها و موسسات فرنگی و ورزشی و تجاری مشغول به کار شوید. تحصیل در مقاطع مختلف لهستان برای دانشجویان میسر است. شرایط بورسیه تحصیلی در لهستان نیز برای دانشجویان بین المللی شرایط مناسبی است. برای مشاوره در خصوص مهاجرت تحصیلی به لهستان با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *