مهاجرت تحصیلی شیلی

رشته مدیریت در شیلی

رشته مدیریت در شیلی

تحصیل رشته مدیریت در شیلی مقصد جذابی در خارج از کشور برای بسیاری از دانشجویان در سراسر جهان است. رشته مدیریت در شیلی مزایای بسیاری دارد. افراد از مزیت تحصیل در رشته مدیریت در یکی از قوی ترین اقتصاد ها در قاره آمریکا که 28% اقتصاد منطقه را تشکیل می دهد، برخوردار خواهند شد. بیکاری شیلی با نرخ 3.6% کمترین میزان آن در قاره می باشد، این بدان معنی است که در این کشور همیشه تقاضا برای استخدام در مشاغل مختلف وجود دارد. اقتصاد نسبتا رو به رشد شیلی همواره پذیرای کارگران تحصیل کرده شیلیایی و کشورهای دیگر می باشد. تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی این مبحث می پردازد.

معرفی اقتصاد شیلی

شیلی یک کشور پیشرو در منطقه در زمینه های سرمایه گذاری، تحقیق و توسعه است. بخش های دولتی و خصوصی متعهد شده اند كه سالیانه 3% از تولید ناخالص داخلی ملی را صرف فعالیت های تحقیق و توسعه كنند. این مبلغ تقریباً به میزان 70 میلیارد € (یورو) در هر سال است. با بیش از نیم میلیون متخصص در زمینه فعالیت های مبتنی بر تحقیق و توسعه، این کشور همچنان استعدادان برتر را جذب می کند. همه این موارد برای دانشجویانی که در شیلی در رشته مدیریت تحصیل می کنند، دسترسی منظم به آموزش های حرفه ای دانشگاه های مشهور و امکانات کارآفرینی و سرمایه گذاری مداوم در زمینه تحقیق و توسعه در شیلی را شامل می شود.

بازار واحد شیلی تضمین کننده فرایند انتقال آزادانه کالا، سرمایه، خدمات و نیروی کار در داخل قاره آمریکا است. این مساله تنها یک مزیت جغرافیایی است و شاخص آزادی اقتصادی سال 2020 گزارش می دهد که شیلی در مسیر رشد قرار دارد. آزادی اقتصادی نیز فاکتوری تاثیر گذار است تا کشور را به بستری برای ابتکار و کارآفرینی تبدیل کند. تحصیل در شیلی تضمین می کند تا یک دوره کارشناسی ارشد یکپارچه و معتبر را ارائه کند که با اعتبارنامه دولتی نیز پذیرفته شده است. با چنین مدرکی، افراد در هنگام درخواست بهترین شغل، از حالت رقابتی خارج می شوند و کارفرمایان می توانند اطمینان داشته باشند که مهارت ها و تحصیلاتی را که جستجو می کنند، در اختیار متقاضیان قرار دارد.

کیفیت رشته مدیریت در شیلی

برنامه مدیریت در شیلی، سطح با کیفیتی برای مطالعات پیشرفته در زمینه رهبری و مدیریت، درک جامع و دانش دقیقی از ذهنیت ها و شیوه های اصلی رهبری و مدیریت را فراهم می کند. در این برنامه، موضوعات منظم از طریق ارائه اصول رهبری و مدیریت با انجام بحث های مختلف در مورد موضوعات مهم مانند دیجیتالی و کار مجازی ترکیب خواهند شد. دانش به دست آمده و شایستگی های توسعه یافته به شرکت کنندگان کمک می کند تا یک رویکرد مدیریتی موثر و آماده برای آینده خود و سازمان هایشان تعریف کنند. همچنین انجام یک پروژه تجاری و یک سفر میدانی بین المللی، مهارت های عملی افراد را به عنوان یک مدیر تحلیلی با استعداد، توسعه می دهد و آن ها را قادر می سازد تا از بینش مدیریتی خود در برنامه برای ارائه راه حل های عملی مناسب، استفاده کنند.

دوره مطالعات پیشرفته در زمینه مدیریت، دانش در سطح مدرک کارشناسی ارشد را فراهم می کند. این برنامه می تواند به عنوان آمادگی برای برنامه تحصیلات تکمیلی یا سطوح بالاتر از کارشناسی ارشد نیز استفاده شود. این دوره با سخنرانی های زنده در حضور استاد، به صورت آنلاین برگزار می شود. دانشجویان با افزایش صلاحیت های مدیریتی، کم کم خود را برای قرار گرفتن در موقعیت مدیریتی آماده می کنند و این برنامه تحصیلی می تواند توانایی شخصی و حرفه ای افراد را به سطح جدیدی ارتقا دهد. پس از فارغ التحصیلی، دانشجویان این فرصت را خواهند داشت که در شیلی همچنان اقامت داشته و در جستجوی کار باشند. این قانون به فارغ التحصیلان بین المللی اجازه می دهد تا 18 ماه دیگر اقامت داشته باشند و درصورت مساعد بودن بعضی از شرایط، افراد ممکن است مدت بیشتری در شیلی اقامت داشته باشند.

فرصت های شغلی رشته مدیریت در شیلی

فرصت های شغلی رشته مدیریت در شیلی

در سراسر شیلی تقریباً برای هر زمینه تخصصی فرصت های شغلی عالی پیدا خواهد شد. اگر دانشجویان تحصیل در دانشگاه های شیلی را انتخاب کنند، این کشور به فارغ التحصیلان رشته مدیریت عمومی (کارشناسی ارشد) شغلی مناسب را تضمین می کنند و دانشجویان و فارغ التحصیلان اغلب می توانند در یکی از شرکت های سازمانی و کارورزی، اشتغال پیدا می کنند. همچنین دوره های مدیریت بازرگانی به دانشجویان کمک می کند تا یاد بگیرند که چگونه با زمان بندی مناسب از منابع مختلف به طور موثر، در محیط های کاری غیر سازمان یافته، استفاده کنند. آن ها همچنین مهارت های قابل آموزش خود را به دانشجویان ارائه می دهند که در بسیاری از پست ها، به غیر از مشاغل مدیریتی، بسیار مفید می باشد.

در طول دوره های مدیریتی، دانشجویان مهارت های لازم را برای ایجاد یک حرفه موفق، تقریباً در همه زمینه ها مانند امور مالی، بهداشت، خدمات اجتماعی، حمل و نقل یا منابع انسانی، کسب می کنند. برای دانشجویانی که مایل به شروع کار خود در حوزه مدیریت هستند، دوره های اصلی، مهارت های افراد را در تجزیه و تحلیل تجارت، بازاریابی، مدیریت مالی، مدیریت منایع انسانی، رهبری و استراتژی توسعه می دهد. به طور کلی، برنامه های درسی قابل ارائه در موسسه های شیلی، یک رویکرد تحلیلی عمیق را در پیش خواهد گرفت. این برنامه ها دانشجویان را قادر می سازد تا آخرین روند ها و نظریه های مدیریتی را به صورت انتقادی ارزیابی کنند و درک درستی از نیروهای اجتماعی، اقتصادی و سیاسی که بر سازمان های سراسر جهان تأثیر می گذارد، کسب کنند.

هزینه زندگی دانشجویی در شیلی

هزینه دقیق زندگی دانشجویان به محل سکونت، عادت ها و سبک زندگی آن ها بستگی دارد، اما دانشجویان معمولاً هر ماه حدود 700$ الی 1100$ (دلار) یا حداقل 8400$ (دلار) در سال نیاز دارند. توجه به این نکته مهم است که دانشجویان بین المللی به طور قانونی نمی توانند هنگام تحصیل در شیلی کار کنند، بنابراین پس از ورود نمی توان امور مالی خود را با یک کار نیمه وقت تقویت کرد. در شیلی مانند بسیاری از کشورها، هزینه های زندگی در خارج از شهرهای بزرگ، کمتر است. همچنین در نمودار زیر، میزان هزینه های زندگی دانشجویی در شیلی، قابل مشاهده است:

هزینه های زندگی دانشجویی در شیلی

برای مطرح کردن سوالات خود در زمینه تحصیل در شیلی در رشته مدیریت، با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *