مهاجرت تحصیلی استونی

رشته مدیریت بهداشت عمومی در استونی

رشته مدیریت بهداشت عمومی در استونی رشته ای ترکیب شده از مهارت های مدیریتی و مهارت های سلامت و بهداشت مرتبط با پزشکی و سلامت جوامع است. در جمع های تعداد بالا معمولا افراد ممکن است بیماری های داشته باشند اینکه چه عملیات بهداشتی رعایت شود تا میزان همه گیری کم شود یکی از تخصص های این رشته است. تحصیلات در رشته مدیریت بهداشت عمومی موجب می شود تا شما علم تخصصی در حوزه مدیریت شرایط بحرانی بیماری و مواردی از این قبیل داشته باشید. در کشور استونی شرایط برای تحصیل شما در رشته مدیریت بهداشت عمومی در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا فراهم است. می توانید به زبان انگلیسی نیز در رشته مدیریت بهداشت عمومی تحصیل کنید که البته نتایج بین المللی بسیار خوبی به دنبال دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی و اخذ ویزای دانشجویی استونی مشاور شماست.

تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در استونی

ارائه مراقبت های بهداشتی به سرعت در حال تغییر است. فناوری‌های دیجیتال تأثیر زیادی بر سلامت فردی و رفاه جامعه دارند. نوآوری های جدید برای حل چالش های آینده ارائه مراقبت های بهداشتی مورد نیاز است. برنامه کارشناسی و مقطع ارشد و دکترا رشته مدیریت بهداشت عمومی به شما مهارت ها و دانش بین رشته ای را برای پیاده سازی فناوری های جدید در مراقبت های بهداشتی می دهد و نمونه های عملی از نوآوری و دیجیتالی شدن مراقبت های بهداشتی را ارائه می دهد. این مطالعات شامل بهترین شیوه ‌های پیاده ‌سازی سلامت الکترونیک از استونی و خارج از کشور است و مهارت ‌های مدیریت تغییر مربوطه را برای کمک به بهبود سیستم ‌های مراقبت بهداشتی در اختیار شما قرار می‌دهد.

نمونه های بسیار خوبی وجود دارد که در آن خدمات سلامت دیجیتال و الکترونیک به خوبی عمل می کنند و ارزش دارند. به عنوان مثال، سیستم نسخه‌نویسی دیجیتال استونی، مدیریت یکپارچه نسخه را برای کل جمعیت فراهم می‌کند و EHR در سراسر کشور 100٪ از تمام ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی را برای به اشتراک‌گذاری کارآمد داده‌های بیمار به هم متصل می‌کند. همچنین استارت‌آپ‌های سلامت دیجیتال در حال رشدی هستند که تعدادی از آنها توسط دانشجویان قبلی دوره کارشناسی ارشد سلامت دیجیتال تأسیس شده‌اند. امکانات زیادی برای استفاده بهتر از فناوری های جدید در مراقبت های بهداشتی وجود دارد. جامعه بشری تنها قدم های اولیه خود را در پیاده سازی فناوری های دیجیتال و هوش مصنوعی در مراقبت های بهداشتی انجام می دهد. استفاده از داده های ثانویه در سطح پایینی است و خدمات جدید برای شخصی سازی بهتر، پیشگیری و تشخیص زودهنگام بیماری ها به سرعت مورد نیاز است.

گرایش رشته مدیریت بهداشت عمومی در استونی

در این گرایش خاص در استونی شما دانشی در مورد سیستم های سلامت، مدیریت تغییرات و دیجیتالی کردن مراقبت های بهداشتی برای ارزش بهتر به دست خواهید آورد.Digital Health یک برنامه کارشناسی ارشد منحصر به فرد در اروپا است که دانش بین رشته ای را در مورد فناوری های دیجیتال، نوآوری و مدیریت تغییر مراقبت های بهداشتی ارائه می دهد. این روش بر بهترین شیوه های تحول دیجیتال مراقبت های بهداشتی و نوآوری های سلامت الکترونیک از سیستم سلامت الکترونیک استونی و موفقیت های بین المللی متکی است. شما یاد می گیرید که نحوه تعامل مراقبت های بهداشتی، فناوری اطلاعات و پزشکی را درک کنید. بیشتر سخنرانی ها در مرکز تجاری و نوآوری Mektory برگزار می شود. رویدادها و بازدیدهای سایت به شما کمک می کند تا تجربه دست اولی از شرکت های مختلف مراقبت های بهداشتی، پزشکی و سلامت دیجیتال کسب کنید.

در لیست زیر شاهد مهم ترین دستاوردهای تحصیل رشته سلامت دیجیتال در استونی هستید:

  • مهارت ها و دانش برای پیاده سازی فناوری های نوین نوین در مراقبت های بهداشتی.
  • تجربه و نمونه هایی از اجرای سلامت الکترونیک در سراسر کشور در استونی.

دروس رشته مدیریت بهداشت عمومی در استونی در مقطع ارشد

برنامه درسی 2 ساله مطالعات عمومی دوره های حقوق و اخلاق پزشکی، کارآفرینی و برنامه ریزی کسب و کار و طراحی تحقیقات را پوشش می دهد. دانش آموزان همچنین در یک سمینار کارشناسی ارشد پروژه محور شرکت خواهند کرد که در آن باید به صورت گروهی کار کنند تا راه حل های نوآورانه ای برای مشکلات فعلی مراقبت های بهداشتی ایجاد کنند. مطالعات اصلی شامل مبانی سلامت الکترونیک، سیاست های سلامت و ارتقای سلامت، و آناتومی و بیماری های انسان است. مطالعات ویژه شامل دوره های تخصصی در فناوری های دیجیتال سلامت است که سیستم های داده های مراقبت های بهداشتی و تجزیه و تحلیل، تصویربرداری و سیگنال های پزشکی، قابلیت همکاری و مدیریت کیفیت در مراقبت های بهداشتی، اپیدمیولوژی، ارزیابی و تامین مالی در مراقبت های بهداشتی را پوشش می دهد.

در نمودار زیر شاهد تحصیلات کارمندان در حوزه مدیریت بهداشت عمومی در کشور استونی می باشید:

تحصیلات کارمندان در رشته مدیریت بهداشت عمومی رشته ایمنی شناسی در استونی همچنین می تواند فرصت خوبی برای تحصیل تخصصی در این کشور باشد. در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در مقطع ارشد در کشور استونی می باشید:

مدت تحصیلتعداد واحدزبان مطالعهبهترین دانشگاهمیزان شهریه به یورو
2120انگلیسیتالین€6000

کارآموزی رشته مدیریت بهداشت عمومی در استونی

این مطالعات همچنین شامل یک دوره کارآموزی با همکاری شرکای صنعت است. در پایان نامه فارغ التحصیلی از دانش آموزان خواسته می شود که یک مقاله تحقیقاتی یا یک مقاله علمی بنویسند که در آن باید دانش خود را در زمینه دیجیتالی سازی مراقبت های بهداشتی از دیدگاه های مختلف به کار گیرد. در طول مطالعات، دانشگاه های نیز تلاش زیادی برای اتصال شما به شرکای مختلف صنعتی، شرکت‌های سلامت دیجیتال، موسسات دولتی و استارت ‌آپ ‌ها انجام می دهند. تعداد زیادی از فارغ‌التحصیلان این رشته در شرکت‌های سلامت دیجیتال، شرکت‌های فناوری اطلاعات در حال توسعه برنامه‌ها و سیستم‌ ها در مراقبت‌های بهداشتی، در مؤسسات دولتی، در استارت ‌آپ ‌ها یا در سازمان ‌های ارائه ‌دهنده مراقبت ‌های بهداشتی کار را آغاز کرده‌اند یا کارآموزی کرده‌اند. این روند شرایط کار پس از تحصیل در استونی را برای شما راحت می کند.

مدارک زیر برای پذیرش در برنامه مورد نیاز است و ارزیابی بر اساس روش های زیر است:

  • یک رزومه و یک نامه انگیزشی، که به عنوان بخشی از آن می خواهیم مروری بر تجربه تحقیقات قبلی ارائه دهیم.
  • طرح پایان نامه اولیه کارشناسی ارشد یا شرح مختصری از موضوع؛
  • توصیه نامه از کشور مبدا با مشخصات تماس داور؛
  • یک مصاحبه پذیرش

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به استونی و شرایط و مشکلات زندگی در استونی و همچنین شرایط بورسیه تحصیلی در استونی مشاور و راهنمای شما در این مسیر می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *