مهاجرت تحصیلی نیوزلند

رشته باستان شناسی در نیوزلند

رشته باستان شناسی در نیوزلند

رشته باستان شناسی در نیوزلند در تقریبا در تمامی دانشگاه های این کشور ارائه شده و دانشجویان می توانند برای درخواست تحصیلی اقدام کنند. این کشور دارای چشم اندازهای غنی فرهنگی و زمین شناسی است. این کشور با جمعیتی حدود 4 میلیون نفر، کشوری نسبتا کوچک اما آرام با فضای باز زیاد است. البته، همیشه موارد عملی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. شما باید مطمئن باشید که دقیق ترین ایده ممکن را در مورد هزینه تحصیل خود، بودجه در دسترس، کجا و چگونه زندگی خواهید کرد، به چه ویزا نیاز دارید و در صورت مواجهه با ویزا به کجا بروید.

در حالی که به سختی در دانشگاه کار می کنید، فراموش نکنید که این کشور همچنین خانه برخی از دیدنی ترین مناظر جهان و شدیدترین ورزش های جهان است. یخچال های طبیعی، کوه های ناهموار را خواهید دید. دریاچه های طبیعی و چشمه های آب گرم برای استراحت مناسب است. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای آشنایی شما با رشته باستان شناسی در نیوزلند تصمیم به نوشتن این مقاله گرفته اند. تا اطلاعات لازم در اختیار شما عزیزان قرار بگیرد.

تحصیل رشته باستان شناسی در نیوزلند

سیستم آموزشی این کشور براساس مدل بریتانیایی است و مدرک دانشگاهی این کشور در سراسر جهان به عنوان معادل مستقیم مدرک از یک دانشگاه بریتانیا شناخته شده است. شباهت ها و شناخت قوی بین سیستم های دانشگاهی در انگلستان و این کشور فقط اطمینان بخش نیست. اگر مایل به تحصیل در یک مدرک حرفه ای هستید مانند علوم دامپزشکی، پرستاری، مهندسی، پزشکی یا مددکاری اجتماعی در خارج از کشور، بسیار مهم است.

برای تحصیل رشته باستان شناسی در نیوزلند دانشگاه های زیر موجود است:

نام دانشگاهرتبه
دانشگاه کانتربری258
دانشگاه صنعتی اوکلند (AUT)451
دانشگاه اوتاگو194
دانشگاه اوکلند85
دانشگاه ویکتوریا ولینگتون236
دانشگاه وایکاتو373
دانشگاه ماسی284

هزینه تحصیل رشته باستان شناسی در نیوزلند

تحصیل در خارج از کشور می تواند یک امر گران قیمت باشد. با این حال، در نظر گرفتن یک بودجه کارآمد می تواند به شما در مدیریت هزینه های زندگی و تحصیل کمک کند. قبل از خروج از کشور خود، هنگام محاسبه هزینه تخمینی تحصیل در نیوزلند، اطمینان حاصل کنید که هزینه هایی مانند اقامت، غذا، پوشش بهداشتی و سفر همراه با شهریه خود را در نظر بگیرید.

شهریه شما به مقطع تحصیلی و نوع دانشگاهی که در آن تحصیل می کنید بستگی دارد. بسیاری از دانشگاه ها و کالج های عالی رتبه در نیوزلند با ساختار شهریه های خاص خود وجود دارد. برای پوشش هزینه های تحصیل، بین 22000NZD تا 35000NZD (دلار نیوزلن)د در سال نیاز دارید. معمولا دوره ‌های علوم انسانی، هنر و آموزش ارزان ‌تر هستند، در حالی که موضوعاتی مانند پزشکی و مهندسی احتمالا گران‌ تر هستند. تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد معمولا هزینه های بالاتری داشته و بسته به نوع رشته شما متفاوت است.

در جدول زیر هزینه تحصیل در مقاطع مختلف نشان داده شده است:

مقطع تحصیلیهزینه به دلار نیوزلند
کارشناسی20500NZD تا 25000NZD
کارشناسی ارشد19000NZD تا 29000NZD
دکترا6500NZD تا 9000NZD

هزینه تحصیل رشته باستان شناسی در نیوزلند

کار حین تحصیل در نیوزلند

با ویزای تحصیلی نیوزلند دانشجویان تمام وقت اجازه کار در حین تحصیل دارند. آن ها می توانند 20 ساعت در هفته در طول سال تحصیلی و 40 ساعت در هفته در تعطیلات تابستانی کار کنند. این برای دانش ‌آموزان دبیرستان صدق می‌ کند. دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا پژوهشی می توانند 40 ساعت در هفته در تمام طول سال کار کنند. ویزای دانشجویی خود را بررسی کنید. زیرا، نشان می دهد که آیا (و چه زمانی) مجاز به کار هستید یا خیر.

حداقل حداقل دستمزد 20NZD (دلار نیوزلند) در ساعت به شما پرداخت می شود، اگرچه ممکن است بیشتر از این درآمد داشته باشید. علاوه بر این، برای تعطیلات سالانه و رسمی و برای استراحت به شما حقوق داده می شود. ارائه دهنده آموزش شما ممکن است بتواند به شما در یافتن کار کمک کند. با خدمات پشتیبانی دانشجو صحبت کنید. شما همچنین می توانید از طریق جستجوی شغل دانشجویی، یک سازمان ملی که به دانشجویان کمک می کند تا کار نیمه وقت در سراسر نیوزیلند پیدا کنند، کار پیدا کنید. اکثر مشاغل پاره وقت در وب سایت های شغلی مانند Trade Me و Seek آگهی می شوند.

برخی از مشاغل دانشجویی عبارتند از:

  • دستیار خرده فروشی
  • کارگر فصلی
  • دستیار سوپرمارکت
  • گارسون
  • دست آشپزخانه
  • متصدی بار
  • کارمند مرکز تماس

کار در حوزه رشته باستان شناسی در نیوزلند

رشته باستان شناسی در نیوزلند همیشه جذابیت زیادی برای مردم داشته است. این شیفتگی به گذشته به قدمت خود باستان شناسی است. از کشف مومیایی ‌های باستانی تا ماجراجویی‌ های ایندیانا جونز، مردم باستان‌ شناسی را با عاشقانه و ماجراجویی مرتبط می‌دانند. اما امروزه واقعیت بسیار متفاوت است. باستان شناسی به یک علم دقیق و سخت تبدیل شده است. این دیگر در مورد یافتن شهرهای باستانی و کشف گنجینه های پنهان نیست، بلکه خیلی بیشتر است.

به طور کلی، رشته باستان شناسی در نیوزلند به بازیابی و تفسیر آثار باستانی از گذشته می پردازد. از طریق مطالعه دقیق این بقایای مواد، باستان شناسان می توانند اطلاعات زیادی در مورد مردم و فرهنگ های دوران باستان بیاموزند. برای مطالعات کتاب مقدس این مهم است. زیرا باستان شناسی به ما کمک می کند تا دنیایی را که کتاب مقدس در آن نوشته شده است درک کنیم. اما یادگیری در مورد مردم و فرهنگ های باستانی از بقایای فیزیکی آن ها آسان نیست.

باستان شناسان برای کمک به تفسیر آنچه که یافته اند، در سال های اخیر بیشتر و بیشتر به متخصصان در زمینه های دیگر روی آورده اند:

سایر متخصصان در نیوزلنداین ها به نوبه خود از باستان شناسان خواسته اند که در حفاری محوطه های خود دقت بیشتری به خرج دهند. بنابراین، رشته باستان شناسی در نیوزلند امروزه یک تلاش علمی بین رشته ای بزرگ است. همان طور که باستان شناس بزرگ آمریکایی ویلیام اف. آلبرایت زمانی گفت، کاوش های باستان شناسی “هم هنر و هم علم است.” حقوق ماهیانه کار در نیوزلند برای ایرانیان برای باستان شناسان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در نیوزلند برای ایرانیانانگلیسی یکی از زبان مردم نیوزلند است. برای اطلاعات بیشتر درباره فرهنگ و زبان مردم این کشور می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *