مهاجرت تحصیلی نیوزلند

رشته قلب و عروق در نیوزلند

رشته قلب و عروق در نیوزلند

رشته قلب و عروق در نیوزلند به صورت تحقیقاتی و دوره های تخصصی در این کشور ارائه می شود. رشته قلب و عروق یکی از رشته های تخصصی و پر اهمیت است. نیوزلند کشوری انگلیسی زبان و دارای دانشگاه های معتبری در سطح جهان است. با داشتن مدرک تحصیلی و تخصص در رشته قلب و عروق در نیوزلند می توانید در این رشته در مشاغل مرتبط کار کنید و حقوق بالایی کسب کنید. البته همه این ها لازمه داشتن مدرک تحصیلی معتبر و چندین سال تحصیل، کارآموزی در بیمارستان های نیوزلند و دوره های بالینی است. برای بررسی روند مهاجرت و شرکت در دوره های پزشکی می تونید مستقیما با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت صحبت کنید.

تحصیل رشته قلب و عروق در نیوزلند

قلب و عروق تخصصی در پزشکی است که به قلب و عروق خونی می پردازد. قلب شما از چهار حفره تشکیل شده است که وظیفه پمپاژ خون به ریه ها و سپس بقیه بدن را بر عهده دارند. مطالعه قلب شامل عضله قلب (میوکارد)، دریچه های درون قلب بین اتاقک ها، رگ های خونی است که خون (و در نتیجه اکسیژن و مواد مغذی) را به عضله قلب می رسانند، و سیستم الکتریکی قلب که چه چیزی ضربان قلب را کنترل می کند. بیماری قلبی عروقی اصطلاحی است برای انواع بیماری هایی که بر قلب یا عروق خونی شما تأثیر می گذارد. این شامل بیماری عروق کرونر (انسداد عروق) می شود که می تواند باعث حملات قلبی، سکته مغزی، نقایص مادرزادی قلب و بیماری شریان محیطی شود.

بیماری قلبی یک عبارت جامع برای انواع شرایطی است که بر ساختار و عملکرد قلب شما تأثیر می گذارد. همه بیماری های قلبی بیماری قلبی عروقی هستند، اما همه بیماری های قلبی عروقی بیماری قلبی نیستند. درباره شایع ترین بیماری های قلبی عروقی، از جمله علل، علائم، پیشگیری، تشخیص و گزینه های درمانی با تحصیل رشته قلب و عروق در نیوزلند آموزش داده می شود.

در جدول زیر دانشگاه ها برای تحصیل رشته قلب و عروق در نیوزلند معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه اوکلند
2دانشگاه اوتاگو
3دانشگاه ماسی
4دانشگاه فنی اوکلند

تحقیقات رشته قلب و عروق دانشگاه اوکلند نیوزلند

بیماری قلبی تمرکز اصلی تحقیقات در دانشگاه اوکلند برای بیش از 40 سال گذشته بوده است. در سال 2011، پروفسور دوتی به عنوان رئیس بنیاد قلب افتتاحیه سلامت قلب در دانشگاه اوکلند منصوب شد. هدف این کرسی ایجاد یک مرکز تحقیقاتی با تمرکز بر بهبود درک از بیماری های قلبی و استراتژی های عملی برای بهبود سلامت قلب برای همه نیوزلندی ها بوده است. محیط مراقبت های بهداشتی بالینی که برای افراد مبتلا به بیماری های قلبی فراهم می کند، در حال حاضر به خوبی در مناطق و سراسر کشور با پشتیبانی شبکه ملی قلب هماهنگ شده است.

فعالیت ‌های بهبود بالینی و کیفیت در سراسر نیوزیلند اکنون به یک دوره جدید هیجان ‌انگیز برای تحقیقات رشته قلب و عروق دانشگاه اوکلند نیوزلند منجر می‌شود. چنین مطالعات ثبتی این قدرت را دارد که به سؤالات مهم رسیدگی کند و تعداد زیادی از بیماران را که نماینده جمعیت هستند، با حداقل حجم کاری اضافی، استخدام کند.

  • نکته مهم این است که این مطالعات را می توان با هزینه بسیار کمتری نسبت به مطالعات تحقیقاتی بالینی استاندارد انجام داد.
  • در حالی که این مطالعات فرصتی هیجان‌انگیز و با موفقیت ثابت شده در خارج از کشور است، چالش‌های جدیدی را معرفی می‌کند و نیازمند انطباق سریع روش‌های تحقیق برای تضمین نتایج با کیفیت بالا است.

مطالعات تحقیقات رشته قلب و عروق دانشگاه اوکلند نیوزلند بر موضوعات کلیدی در طول زندگی بیماری ‌های قلبی عروقی و جمعیت ‌های اولویت ‌دار متمرکز شده‌اند. این مطالعات نشان ‌دهنده گستره وسیعی از جامعه، جمعیت و عرصه ‌های بالینی است که ساختار اداری و عملکردی آن در دانشگاه اوکلند تعبیه شده است.

تحقیقات رشته قلب و عروق دانشگاه اوکلند نیوزلند

آموزش قلب و عروق کالج سلطنتی نیوزلند

در آموزش آموزش قلب و عروق کالج سلطنتی نیوزلند، آموزش تخصصی عمیق در زمینه پیشگیری، بررسی، درمان و تحقیق در مورد بیماری های قلبی عروقی را بررسی خواهید کرد. شما تحت نظارت آموزش خواهید دید و برای تمرین مستقل به عنوان مشاور آماده می شوید. این برنامه مهارت های شما را از طریق ابزارهای یادگیری و ارزیابی مبتنی بر کار ایجاد می کند. برنامه آموزش قلب و عروق کالج سلطنتی نیوزلند هر 2 سال یکبار توسط کمیته آموزش پیشرفته (ATC) در قلب و عروق و کمیته فرعی آموزش پیشرفته Aotearoa نیوزلند (ATS) در قلب و عروق ارزیابی می شود تا اطمینان حاصل شود که مطابق با بهترین عملکرد آموزشی است.

ممکن است تغییراتی در الزامات برنامه رخ دهد و بر برنامه آموزشی شما تأثیر بگذارد. کالج قبل از اعمال هرگونه تغییر اطلاعیه کافی ارائه خواهد کرد. همیشه باید اطمینان حاصل کنید که الزامات صحیح را در طول آموزش رعایت می کنید.

کارآموزان آینده باید دارای:

  • آموزش پایه RACP شامل معاینات کتبی و بالینی را تکمیل کرده باشند.
  • ثبت نام پزشکی
  • به یک موقعیت مناسب آموزش پیشرفته منصوب شود.
  • کارآموزان جدید و فعلی باید هر سال برای آموزش پیشرفته درخواست دهند.

برنامه آموزش پیشرفته در قلب و عروق (بزرگسالان) به 3 سال (36 ماه) آموزش معادل تمام وقت (FTE) نیاز دارد.

درآمد متخصصین قلب و عروق در نیوزلند

قلب و عروق تخصصی است که به اختلالات و مشکلات قلبی و همچنین بخش هایی از سیستم گردش خون می پردازد. متخصص قلب یا متخصص قلب در تشخیص و درمان نقایص مادرزادی قلب (نقص در ساختار اتاق ‌های قلب و سایر رگ ‌های خونی موجود در بدو تولد)، بیماری ‌های قلبی عروقی (آئورت یا بطن)، نارسایی قلبی (حمله قلبی یا ایست قلبی) و بیماری های دریچه های قلب، کلسترول، فشار خون بالا و الکتروفیزیولوژی یا پیس میکر (فعالیت های الکتریکی قلب) تخصص دارد. میزان درآمد رشته های پزشکی در نیوزلند بسیار بالاست و این رشته بسیار پر درآمد است.

میزان درآمد متخصصین قلب و عروق در نیوزلند برای کار در نیوزلند در نمودار زیر آمده است:

درآمد سالیانه متخصص قلب و عروق در نیوزلند تحصیلات تکمیلی پزشکی در دانشگاه اوتاگو نیوزلند

دانشگاه اتاگو دارای سابقه ای منحصر به فرد و ماندگار در ارائه نیروی کار با مهارت بالا در حرفه های بهداشتی و تحقیقات پیشرو و پیشرفت دانشگاهی در زمینه های بهداشت و علوم زیست پزشکی است. در زمینه گسترده بیماری های قلبی عروقی، دانشگاه اوتاگو فرصت هایی برای تحصیل در سطوح کارشناسی، کارشناسی ارشد و حرفه ای دارد. برنامه ‌های تحصیلات تکمیلی پزشکی در دانشگاه اوتاگو نیوزلند طیف گسترده‌ای از زمینه ‌ها و رشته ‌ها را پوشش می‌دهد و در 3 پردیس در موارد زیر پخش می‌ شود:

  • کرایست چرچ
  • دوندین
  • ولینگتون

فارغ التحصیلان دانشگاه اوتاگو به تولید تحقیقات مشهور ملی و بین المللی ادامه می دهند. برای کسب ویزای تحصیلی نیوزلند در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توضیحات را بخوانید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *