مهاجرت تحصیلی هلند

رشته قلب و عروق در هلند

رشته قلب و عروق در هلند

رشته قلب و عروق در هلند به صورت یک رشته تخصصی پزشکی در دانشگاه های این کشور ارائه می شود. هلند کشوری بسیار معتبر و پیشرفته در اروپاست. دانشگاه های پزشکی این کشور دوره های بالینی و تخصصی را در رشته قلب و عروق ارائه می کنند. زبان انگلیسی در هلند به صورت گسترده استفاده می شود و در دوره های تحصیلات تکمیلی دانشجویان می توانند به زبان انگلیسی نیز تحصیل کنند. البته برای کار پزشکی در هلند نیاز به تسلط به زبان هلندی خواهید داشت. برای مهاجرت تحصیلی و کسب ویزای تحصیلی هلند می توانید از کارشناسان ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شرایط را جویا شوید.

تحصیل رشته قلب و عروق در هلند

تحصیل در رشته قلب و عروق در هلند شامل 2 سال آموزش پزشکی عمومی و 4 سال در دوره آموزش قلب و عروق است. سال آخر این دوره یک رشته فرعی انتخابی (به اصطلاح aandachts gebied) را پوشش می دهد:

  • از قلب عمومی تا قلب مادرزادی
  • الکتروفیزیولوژی
  • تصویربرداری (اکو، MRI، CT، هسته ای، و غیره)
  • مراقبت های ویژه قلبی و مداخله ای

برنامه قلب و عروق برنامه از مدل اصلی ESC پیروی می کند. ادامه تحصیل در هلند پس از تکمیل آموزش اجباری قلب و عروق مهم است. هر 5 سال یکبار نیاز به تایید مجدد دارد. این به حداقل 2 روز در هفته مراقبت فعال از بیمار و 40 ساعت دوره CME در سال نیاز دارد بنابراین ادامه تحصیل چیزی است که در این حرفه بسیار جدی گرفته می شود. همچنین موضوع خاص مدیریت مراقبت های بهداشتی به عنوان یک تخصص آموزشی به تازگی در دانشگاه های هلند سازماندهی شده است، نه فقط برای متخصصان قلب، بلکه برای همه متخصصان پزشکی که در سمت مدیریت هستند.

در جدول زیر دانشگاه ها برای تحصیل رشته قلب و عروق در هلند معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه آمستردام
2دانشگاه اوترخت
3دانشگاه اراسموس روتردام
4دانشگاه ماستریخت
5دانشگاه گرونینخن

موسسه قلب هلند

موسسه قلب هلند تحقیقات عالی قلب و عروق را در سطح ملی و بین المللی تشویق می کند. این موسسه علوم پایه و همچنین تحقیقات بالینی را انجام می دهد. هدف ارتقای همکاری بین مراکز پزشکی دانشگاهی در هلند و بین دانشمندان و بخش خصوصی است. مؤسسه قلب هلند محققان جوان و با استعداد را تشویق می کند و آنها را به بالاترین سطح هدایت می کند. موسسه قلب هلند بستری برای نسل بعدی محققان عالی در هلند است.

کمک هزینه ها در این موسسه به محققان جوان آینده دار هلندی این فرصت را می دهد که تا 1 سال در خارج از کشور کار کنند. شما می ‌توانید به یک مرکز آکادمیک بین ‌المللی با کیفیت بالا در هر نقطه از جهان بپیوندید تا مهارت ‌ها یا دانش‌هایی را که می ‌توان در یک مرکز دانشگاهی هلند به کار برد، جمع‌ آوری کرد. استعدادهای جوان می توانند تا سقف €45000 (یورو) برای کار در خارج از کشور حداکثر تا 1 سال درخواست دهند.

درآمد متخصصین قلب و عروق در هلند

میزان درآمد رشته های پزشکی در هلند بسیار بالاست و متخصصین در رشته قلب و عروق درآمد بسیار بالایی دارند. البته برای کار در این رشته نیازمند تسلط به زبان هلندی و تجربه کاری فراوان خواهید داشت.

میزان درآمد متخصصین قلب و عروق در هلند جهت کار در هلند در نمودار زیر آمده است:

درآمد ماهانه متخصص قلب و عروق در هلند

تحصیل رشته قلب و عروق در دانشگاه آمستردام

بیماری های قلبی عروقی عامل اصلی بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر در سراسر جهان است. تنها در هلند، نزدیک به 1 میلیون نفر از نوعی بیماری قلبی عروقی رنج می برند و نرخ مرگ و میر روزانه 100 بیمار در این کشور وجود دارد. علیرغم سال ها تحقیق، هنوز با استراتژی های درمان موثر فاصله دارد. به منظور بهبود تشخیص و توسعه درمان‌ های جدید برای درمان بیماری‌ های قلبی عروقی، بسیار مهم است که زیست ‌شناسی اساسی سیستم قلبی عروقی و مکانیسم ‌های زیربنایی عملکرد نادرست آن را درک کنید.  این مسیر حول طیفی از موضوعات تحقیقاتی طراحی شده است که به طور فعال در مؤسسه علوم قلبی عروقی آمستردام (ACS) مورد مطالعه قرار گرفته است.

این مؤسسه مشهور بین المللی، تمام تحقیقات بنیادی و بالینی قلب و عروق را در آمستردام UMC ترکیب می کند. این برنامه در مرکز پزشکی آمستردام (AMC) توسط دانشمندان پایه و بالینی ACS تدریس می شود، همچنین از طریق شبکه گسترده بین المللی ACS، گزینه های زیادی برای دوره های کارآموزی در AMC و VUmc، بلکه در خارج از کشور نیز تضمین می شود. این مسیر اختصاصی در هلند منحصر به فرد است و شما را در یک دوره حرفه ای در تحقیقات قلب و عروق برای کشف راه حل های فردا قرار می دهد.

شرایط تحصیل پزشکی در هلند در اینجا بررسی شده است.

دوره رشته قلب و عروق در دانشگاه آمستردام

دوره رشته قلب و عروق در دانشگاه آمستردام

طرح کلی برنامه به صورت 2 ساله است. ترم اول شامل یک درس عمومی و دو درس اختصاصی می باشد. پس از این 3 دوره اجباری، شما با اولین پروژه تحقیقاتی (30-60 ECTS) شروع می کنید. در سال دوم می توانید با انتخاب دروس انتخابی (حداکثر 18 ECTS) یک پروژه تحقیقاتی دوم را شروع کنید. شما همچنین می توانید یک رشته اصلی یا فرعی را انتخاب کنید.

دوره های آموزشی:

دورهشرح
زیست شناسی مولکولی سلول (4 هفته)این دوره نظری پایه برای همه رشته ‌های کارشناسی ارشد در خوشه زیست ‌شناسی پزشکی یکسان است و اساس مولکولی عملکرد سلول، از جمله پروتئین ‌ها، غشاها، ساختار DNA، متابولیسم سلولی، سنتز پروتئین و سیگنال ‌دهی سلولی را مرور می‌کند.
رشد قلب، عملکرد و بیماری (4 هفته)در هفته اول این دوره به توسعه قلب و همچنین مورفولوژی قلب در بیماری های قلبی (مادرزادی) پرداخته می شود. پس از آن، تمام جنبه های عملکرد قلب، از جمله الکتروفیزیولوژی، انقباض و متابولیسم انرژی پوشش داده خواهد شد. با هم، این هفته اول مبنایی را برای سه هفته بعدی با تمرکز بر اشکال مختلف بیماری قلبی، مدل های بیماری و پیشرفت در گزینه های تشخیصی و درمانی فراهم می کند.

اگرچه دوره‌ های اختصاصی مسیر مستقل هستند، اما تعامل حیاتی بین قلب و عروق در بیماری‌ های قلبی عروقی در هر دو دوره بررسی خواهد شد. همه سخنرانی ‌ها توسط محققان فعال و متخصص در موضوع مورد بررسی ارائه می‌شود. این سخنرانی ‌ها نه تنها بینشی در مورد آخرین دانش ارائه می‌دهند، بلکه به همان اندازه مهم، در مورد چیزهایی که ما هنوز نمی‌دانیم نیز مهم است. با استفاده از خدمات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید شرایط اعزام دانشجو به هلند را برای خود مهیا کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *