دسته بندی نشده

رشته فیزیک در اکوادور

رشته فیزیک در اکوادور

رشته فیزیک در اکوادور یکی از بهترین برنامه ها است که در برترین دانشگاه ها به خصوص مدرسه ملی پلی تکنیک برای دانشجویان ارائه می شود. تحصیل در این کشور به معنای دریافت تحصیلات هم تراز با بهترین های جهان است. فقط 16 کشور دیگر روی کره زمین به عنوان تنوع بسیار زیاد در نظر گرفته می شوند. این کشور سواحل طلایی، کوه های بکر و پوشیده از برف، جنگل های ابر، جنگل آمازون، جزایر گالاپاگوس و موارد دیگر را در خود جای داده است. همه این مناطق مشخص تنها در فاصله چند ساعت از یکدیگر یافت می شوند.

این تنوع زیست محیطی با تنوع فرهنگی کشور که اساسا ترکیبی از میراث بومی، آفریقایی و اروپایی گرفته شده است، تکمیل می شود. پایتخت کشور، کویتو، اولین شهر در جهان بود که به لطف مرکز استعمار نفسگیر و تاریخ غنی، میراث جهانی اعلام شد. اگر در انتخاب کشور مورد نظر برای تحصیل در خارج از کشور با مشکل روبرو هستید، انتخاب کنید که کل جهان را در میانه عالم در وسط آن ببینید. تمام آنچه شما نیاز دارید این کشور است و برای داشتن یک تحصیلات پربار در خارج از کشور در این کشور، تمام آنچه که شما نیاز دارید، امکانات و تدریس با رتبه برتر ملی است. معرفی برترین دانشگاه های رشته فیزیک در اکوادور توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای متقاضیان علاقه مند توضیح داده شده است.

تحصیل رشته فیزیک در اکوادور

اگرچه بیش از 70 موسسه آموزش عالی در این کشور وجود دارد، 3 دانشگاه از این موسسات آموزش عالی بزرگترین دانشگاه در این کشور می باشند. برای علاقه مندان به تحصیل رشته فیزیک در اکوادور، بهترین موسسه، مدرسه ملی پلی تکنیک (EPN) است که در کویتو واقع شده است. این یک دانشگاه دولتی است و به دلیل تحقیق و آموزش در علوم کاربردی، نجوم، فیزیک جوی، مهندسی و علوم فیزیکی مشهور است.

یکی دیگر از دانشگاه های مهم، دانشگاه مرکزی اکوادور (CUE) است. این دانشگاه ملی در کویتو واقع شده است. این دانشگاه در سال 1826 تاسیس شد و CUE را به قدیمی ترین دانشگاه این کشور تبدیل کرد. آن ها سالانه بیش از 10000 دانشجو ثبت نام می کنند. دانشگاه مهم دیگر در این کشور، دانشگاه سانفرانسیسکو دو کویتو است. پردیس اصلی در خارج از کویتو در کومبایا واقع شده است. این تنها دانشگاه در جهان است که یک پردیس در جزایر گالاپاگوس و یک پردیس در ذخیره گاه زیست کره یاسونی دارد.

اما برترین موسسات و دانشگاه ها برای علاقه مندان به رشته فیزیک در این کشور، در لیست زیر آمده اند:

  • دانشگاه کوئنکا
  • دانشگاه فنی منابی
  • مدرسه ملی پلی تکنیک

تحصیل رشته فیزیک در اکوادور

تحصیل در دانشگاه فنی منابی اکوادور

دانشکده فنی منابی (UTM)، در سال 1952 تاسیس شد. این دانشگاه، یک موسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک پورتوویکو واقع شده است. این دانشگاه، به طور رسمی توسط شورای تضمین کیفیت آموزش عالی این کشور شناخته می شود. UTM یک موسسه آموزش عالی این کشور است. دانشگاه فنی منابی، دوره ها و برنامه های متنوعی به خصوص برای مقطع کارشناسی را ارائه می دهد.. UTM همچنین چندین امکان و خدمات دانشگاهی و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری به دانشجویان ارائه می دهد. علاقه مندان به تحصیل در اکوادر برای برنامه رشته فیزیک در اکوادور می توانند این دانشگاه را جزء گزینه های خود قرار دهند.

رشته فیزیک در دانشگاه کوئنکا اکوادور

دانشگاه کوئنکا در سال 1867 تأسیس شد. این دانشگاه، یک موسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است که در محیط شهری از شهر متوسط ​​کوئنکا، آزوای واقع شده است. دانشگاه کوئنکا، که به طور رسمی توسط شورای تضمین کیفیت تحصیلات عالی این کشور، شناخته شده است، یک دامنه بزرگ بالاتر آموزش اکوادوری موسسه آموزشی دارد. به طوری که دانشجویان این دانشگاه بین 10000 تا 14999 نفر می باشند.

دانشگاه کوئنکا، دوره ها و برنامه های متنوعی را در تمامی مقاطع به خصوص کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می دهد. یکی از مهم ترین برنامه هایی که در این دانشگاه ارائه می شود، رشته فیزیک در اکوادور است. هزینه تحصیل در اکوادور، به خصوص در این دانشگاه برای دانشجویان بین المللی کمتر از کشورهای دیگر است.

در جدول زیر هزینه تحصیل در این دانشگاه را مشاهده می کنید:

دانشجویانهزینه مقطع کارشناسی به دلارهزینه مقطع کارشناسی ارشد به دلار
دانشجویان بومی1000$بین 2500$ تا 5000$
دانشجویان بین المللیبین 1000$ تا 2500$بین 5000$ تا 7000$

این موسسه آموزش عالی قدمت 153 ساله دارد. نحوه پذیرش این دانشگاه، آزمون ورودی است.

در نمودار زیر می توانید درصد پذیرش دانشجویان این دانشگاه را مشاهده کنید:

نرخ پذیرش دانشجویان در دانشگاه کوئنکا در اکوادور

همان طور که در نمودار می بینید، دامنه میزان پذیرش 60% است. به طوری که، این سازمان آموزش عالی این کشور را به یک موسسه متوسط ​​انتخابی تبدیل می کند. این دانشگاه، همچنین چندین امکان و خدمات دانشگاهی و غیر دانشگاهی بسیاری ارائه می دهد که عبارتند از:

  • کتابخانه
  • امکانات ورزشی
  • تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل
  • دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور

تحصیل در مدرسه ملی پلی تکنیک اکوادور

مدرسه ملی پلی تکنیک (EPN) در سال 1869 تاسیس شد و توسط هیئت ملی اعتبار بخشی به عنوان بهترین دانشگاه این کشور رتبه بندی می شود. دانشجویی بین المللی این دانشگاه به شرط اینکه مطالعات قبلی خود را به اتمام رسانده و به موقع برای اطمینان از در دسترس بودن مکان اقدام کنند، می توانند در هر یک از دوره های EPN ثبت نام کنند.

10 هزار دانشجو دانشگاه در 8 دانشکده تحصیل می کنند:

  • مهندسی برق و الکترونیک
  • مهندسی مکانیک
  • علوم دقیق (ریاضیات و فیزیک)
  • مهندسی سیستم
  • مهندسی عمران و محیط زیست
  • زمین شناسی و نفت
  • مهندسی شیمی و صنایع کشت و صنعت
  • علوم اداری

این مدرسه همچنین دارای یک دانشکده مطالعات فنی، یک گروه علوم اجتماعی فعال و یک مرکز آموزش مداوم است که بزرگترین ارائه دهنده دوره زبان در کشور است. دانشجویان بین المللی می توانند رشته فیزیک در اکوادور را در این مدرسه مطالعه کنند. همچنین آن دسته از عزیزانی که می خواهند از دانشگاه های این کشور پذیرش بگیرند، برای دریافت اطلاعات درباره نحوه و شرایط اعزام دانشجو به اکوادور می توانند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *