مهاجرت تحصیلی استرالیا

رشته فیزیک در استرالیا

رشته فیزیک در استرالیا

رشته فیزیک در استرالیا به دلیل داشتن آینده شغلی بسیار عالی در برترین شرکت ها و دانشگاه های جهان سالانه مورد توجه دانشجویان قرار گرفته است. وقتی به این کشور فکر می کنیم، صخره های مرجانی، سواحل شنی زیبا و برخی حیوانات وحشی ترسناک به ذهن خطور می کنند. اما در مورد این کشور چیزهای زیادی برای دانستن وجود دارد. اگر قصد تحصیل در این کشور را دارید، مهم است که در مورد فرهنگ، غذا، تاریخ و هنجارهای اجتماعی تحقیق کنید. در غیر این صورت، ممکن است هنگامی که در خارج از کشور هستید، خود را در یک وضعیت ناخوشایند و یا با شگفتی های دشواری مواجه کنید.

برای تحصیل بیش از 3 ماه در این کشور، نیاز به ویزا دارید. روند درخواست نسبتا آسان است. همه این کارها بصورت آنلاین انجام می شود و تقریبا با گذرنامه شما مرتبط است. با این حال، هزینه گران است. اگر کمتر از 3 ماه تحصیل می کنید، باید بتوانید به یک ویزای بازدید کننده معمولی بروید و مقداری پول نقد پس انداز کنید. شهرهای سیدنی و ملبورن به طور مرتب 10 لیست برتر از گرانترین شهرهای جهان را تشکیل می دهند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه اطلاعات لازم و کافی درباره رشته فیزیک در استرالیا در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

معرفی دانشگاه های رشته فیزیک در استرالیا

رشته فیزیک در استرالیا با شروع از کوچکترین ذرات زیر اتمی، ساختار بنیادی جهان را کاوش می کند. این موضوع با ماهیت فضا و زمان، ماده و انرژی سروکار دارد. به طوری که، بنیان فناوری مدرن را از تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی گرفته تا دستگاه های کوانتومی و تجهیزات تصویربرداری پزشکی فراهم می کند. زمینه سازی در فیزیک به پرورش ذهن کنجکاو شما کمک می کند و شما را قادر می سازد بدون توجه به شغل یا صنعتی که انتخاب می کنید به یک متخصص حل مسئله تبدیل شوید. فیزیک یک علم واقعا جهانی است. این توسعه منطقی آزمایشات، مشاهدات و نظریه ها برای توضیح جهان پیرامون ما و همه آنچه درک می کنیم است.

دانشگاه های بسیاری در این کشور وجود دارند که رشته فیزیک را ارائه می دهند که عبارتند از:

  • دانشگاه سیدنی
  • دانشگاه ملبورن
  • دانشگاه تاسمانی (UTAS)
  • دانشگاه ادیت کاوان (ECU)

رشته فیزیک در دانشگاه سیدنی استرالیا

دانشکده فیزیک در دانشگاه سیدنی یکی از برجسته ترین بخش های رشته فیزیک در استرالیا است. به طوری که، دارای کارکنان و دانشجویان برجسته ای است که آموزش و تحقیقات برجسته جهان را انجام می دهند. این دانشگاه جزء برترین دانشگاه های جهان می باشد.

در نمودار زیر می توانید رتبه دانشگاه سیدنی بین سال های 2018 تا 2021 را مشاهده کنید:

رتبه جهانی دانشگاه سیدنی

این دانشگاه با دسترسی های فراوانی که دارد، به یک محیط استثنایی برای تحصیل در مقاطع مختلف استرالیا شناخته شده است. دسترسی ها عبارتند از:

  • ابر رایانه ها
  • آزمایشگاه های مدرن
  • امکانات تحقیقاتی و رصدخانه ها (به صورت محلی، ملی و بین المللی)

دانشکده فیزیک با داشتن محیط عالی، همکاری و پیشرفت فراهم می کند. موسسه سیدنی نانو که در سال 2016 راه اندازی شد. نمونه ای از سرمایه گذاری در آینده فناوری است. این موسسه با ایجاد یک زمینه و بنیاد بی نظیر برای تحقیقات کوانتومی در سیدنی و این کشور همکاری چند ساله با مایکروسافت را آغاز کرده است. از طریق بسیاری از مقاطع تحصیلی دیگر که در داخل و خارج از دانشکده علوم ارائه می شوند، می توان این رشته را به عنوان رشته دوم یا جزیی در نظر گرفت. شما همچنین می توانید واحد های فیزیک فردی را به عنوان رشته های انتخابی در کنار یک رشته متفاوت بخوانید. این به شما کمک می کند فارغ التحصیل کاملا گردآوری و مهارت های حل شده تصفیه شده باشید.

در جدول زیر می توانید اطلاعات لازم درباره دانشگاه سیدنی را مشاهده کنید:

پارامترتوضیحات
نام دانشگاهدانشگاه سیدنی
نوع دانشگاهدولتی
بورسیه تحصیلیدارد
تعداد دانشجویان بین المللی27688

رشته فیزیک در دانشگاه ملبورن استرالیا

دانشگاه ملبورن یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی واقع در شهر ملبورن در این کشور است. دانشگاه ملبورن یکی از برترین دانشگاه های استرالیا می باشد. این دانشگاه که در سال 1853 تاسیس شده است، دومین دانشگاه قدیمی در این کشور و قدیمی ترین دانشگاه در ایالت ویکتوریا است. پردیس اصلی در حومه ملبورن پارکویل با چندین پردیس دیگر واقع در سراسر ویکتوریا واقع شده است. این دانشگاه به 10 دانشکده از جمله معماری، ساختمان و برنامه ریزی تقسیم شده است.

رشته هایی که در این دانشگاه تدریس مس شود عبارتند از:

  • هنر
  • تجارت و اقتصاد
  • تحصیلات
  • مهندسی
  • هنرهای زیبا و موسیقی
  • قانون
  • پزشکی
  • دندانپزشکی
  • علوم بهداشتی علوم
  • علوم دامپزشکی
  • کشاورزی

سیستم کتابخانه ای بزرگ در دانشگاه وجود دارد که کتابخانه ها در دانشگاه های مختلف پخش می شوند. برخی از آن ها به موضوعات خاص مانند کتابخانه پزشکی بی قهوه ای و کتابخانه قانون می پردازند. تعدادی از موزه ها و گالری های هنری در سراسر دانشگاه واقع شده اند که شامل موضوعات مختلفی از جمله تاریخ پزشکی، نمونه های جانوری، هنر معاصر، مجموعه های دندانپزشکی و آناتومی و آسیب شناسی می باشند.

بسیاری از باشگاه ها و انجمن های دانشجویی در دانشگاه ملبورن وجود دارد. به طوری که، بسیاری از آن ها با دانشکده ها و رشته های مرتبط مرتبط هستند. همچنین طیف متنوعی از جوامع دانشجویی وجود دارد. بسیاری از باشگاه ها و تیم های ورزشی وجود دارد که دانشجویان می توانند با آن ها درگیر شوند.

رشته فیزیک در دانشگاه ملبورن استرالیا

مشاغل فیزیک در استرالیا

به عنوان یک دانش آموخته رشته فیزیک در استرالیا، انتخاب های شما گسترده است. شما می توانید یکی از موارد زیر را انتخاب نمایید:

  • تحقیق و توسعه را در دانشگاه ها یا صنعت
  • یک تحلیلگر یا مربی سطح بالا
  • ارائه توانایی های حل مسئله در دنیای تجارت

فارغ التحصیلان فیزیک در محاسبات نسل بعدی، علوم نانو، هوش مصنوعی، علوم پزشکی، بخش مالی و همچنین شرکت های بزرگ داده و فناوری مانند گوگل و Spotify فعالیت می کنند. فارغ التحصیلان این رشته سیاستمداران و رهبران تجارت، معلمان، روزنامه نگاران، مدیران، سرمایه گذاران و متخصصان فناوری اطلاعات شده اند. بسیاری از آن ها در شرکت هایی مانندTelstra ،BHP Billiton ، Canon و سازمان های تحقیقاتی مانند CSIRO، DSTO و NASA مشغول به کار شده اند. مقاضیانی که قصد تحصیل در این کشور را دارند می توانند برای اطلاع از نحوه اعزام دانشجو به استرالیا با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند.

Rate this post

2 دیدگاه برای “رشته فیزیک در استرالیا

  1. نوشین گفت:

    با سلام، ممنون بابت اطلاعات مفید.

    1. صادقی گفت:

      خواهش میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *