مهاجرت تحصیلی پرتغال

رشته حسابداری در پرتغال

رشته حسابداری در پرتغال

رشته حسابداری در پرتغال در چند سال اخیر از فرصت های تحصیلی خوب به شمار می رود و شما نیز می توانید به مهاجرت تحصیلی به کشور پرتغال فکر کنید. پرتغال یک کشور مدرن و پیشرفته است و دانشجویان زیادی هر ساله این کشور را برای تحصیل انتخاب می کنند.دانشجویان بین المللی در دانشگاه های پرتغال رضایت خوبی از شرایط آموزشی در این کشور دارند. در نظر داشته باشید که شما نیز اگر خواهان تحصیل رشته حسابداری در پرتغال هستید باید زبان خود را تقویت کنید. در این کشور رشته و دوره هایی به زبان انگلیسی در دسترس دانشجویان می باشد. همچنین اگر به زبان پرتغالی که زبان پرکاربردی در جهان است علاقمند باشید می توانید فرصت های بیشتری برای تحصیل داشته باشید.

رشته حسابداری نیز در چندین دانشگاه خوب و معتبر در کشور پرتغال به دانشجویان بین المللی ارائه می شود. رشته حسابداری رشته ای است که بیشتر با اعداد و ارقام و آمار و گزارش های مالی سروکار دارد. در کشور پرتغال مانند کشورهای دیگر جهان نیاز به یک حسابدار در تمامی مشاغل حس می شود و لذا فرصت های شغلی برای فارغ التحصیلان این کشور در دسترس می باشد. دانشجویان همچنین می توانند در طول تحصیل در دوره های کارورزی مشغول شوند و به صورت پاره وقت کار کنند و تجربه مناسبی در خصوص کار در پرتغال به دست بیاورند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به کشور پرتغال و اخذ پذیرش تحصیلی و اخذ ویزای دانشجویی به شما مشاوره ارائه می دهد.

نرخ بیکاری در پایین است و برای دانشجویان بین المللی که به زبان پرتغالی و انگلیسی مسلط هستند به راحتی شغل های خوبی وجود دارد. در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در پرتغال می باشید:

نرخ بیکاری در پرتغال در دوسال اخیر

تحصیل رشته حسابداری در پرتغال

کشور پرتغال به دلیل استانداردهای بالای خود در امر آموزش و پژوهش در سطح بین المللی شناخته شده است. دانشگاه های این کشور در برنامه های آموزشی و تحقیقات خود از بهترین استانداردهای بین المللی پیروی می کنند. رشته های حسابداری و اقتصادی و مالی توسط بسیاری از نهادهای معتبر بین المللی در جهان به رسمیت شناخته می شود. اشتغال فارغ التحصیلان اولویت اصلی در این دانشگاه ها است. برای نسل ها دانشگاه ها در پرتغال و سایر نقاط جهان مبتکران و رهبران جدیدی تربیت کرده است. برنامه حسابداری و مالی برای دانشجویانی است که با استعداد ریاضی تصمیم می گیرند تا در حرفه خود موفق باشند. این اشخاص در آینده تبدیل به مدیرانی می شوند که مسئولیت ایجاد ارزش در زمینه های غیر مالی مانند بازاریابی، عملیات، منابع انسانی، تولید و سایر موارد را دارند.

این رشته نه تنها به منظور توسعه تخصص مالی بلکه به منظور افزایش توانایی شما در برقراری ارتباط موثر با متخصصان در زمینه های حسابداری و امور مالی و مشارکت داوطلبانه در تیم های چند رشته ای است. تأکید نه تنها بر مفاهیم مالی فی نفسه ، بلکه در کاربرد آنها بر انتخاب گزینه جایگزینی است که ارزش بیشتری به سازمان می بخشد. این برنامه بسیار تعاملی است، و ترکیبی از لحظات قرار گرفتن در معرض محاسبات پیچیده، با موارد واقعی عددی و ارقامی، تمرینات آماری، مدل سازی و پروژه و کاروزی و بحث در کلاس است. این رشته به دانش قبلی در زمینه مالی نیاز ندارد. در طول دوره، همکاری و اشتراک تجارب شرکت کنندگان کلید موفقیت این دوره است. با توجه به زمینه های مختلف آموزش و تجربه موجود در کلاس، دانشجویان می توانند مهارت های خود را بهبود ببخشند.

دانشگاه رشته حسابداری در پرتغال

دانشگاه لیسبون در مرکز لیسبون واقع شده است و قدیمی ترین دانشکده اقتصاد و مدیریت پرتغال است و بخشی از دانشگاه لیسبون، بزرگترین و بهترین دانشگاه پرتغالی در رتبه بندی در جهان و اروپا معرفی شده است. این دانشگاه درست در مرکز لیسبون واقع شده است و اگر به دنبال محیطی آرام و گرم در مدرسه هستید، مکان مناسبی برای مطالعه است. دانشگاه زیبا و تاریخی لیسبون برای تحصیل رشته حسابداری بسیار مناسب می باشد. در اطراف این دانشگاه در موزه ها، مراکز خرید و رستوران ها وجود دارند. دانشجویان، فارغ التحصیلان اعضای هیئت علمی، شرکای بین المللی و یک شبکه تجاری گسترده را درگیر می کند. این دانشکده رویکرد تحقیقاتی برای آموزش و تحقیق را در پیش می گیرد.

دروس و واحدهای درسی که دانشجویان در حال تحصیل به زبان انگلیسی در پرتغال در رشته حسابداری می آموزند برای دانشجویان از موارد مهم است. در جدول زیر برخی از دروس را مشاهده می کنید:

سال تحصیلدروس
سال 1سازمان و ساختار شرکت – حسابداری مالی – مبانی حقوق – مقدمه ای بر اقتصاد – ریاضیات –
سال 2حسابداری هزینه – مدیریت مالی – قانون کار – آمار – قانون شرکت –
سال 3حسابرسی تخصصی – پروژه – کارورزی – تجزیه و تحلیل سرمایه گذاری –

تحصیل رشته حسابداری در مقطع ارشد در پرتغال

تحصیل رشته حسابداری در مقطع ارشد در پرتغال

در مقطع ارشد فارغ التحصیلان حسابداری کاملاً آماده خواهند بود تا مطابق با بهترین استانداردها و رویه های بین المللی برای کار در حسابداری مالی، حسابداری مدیریتی، مشاوره و حسابرسی در هر سازمانی، در هر نقطه از جهان درخواست دهند. هیئت علمی بسیار واجد شرایط با دکترای دانشگاه های کلاس جهانی به عنوان مثال، دانشکده بازرگانی هاروارد، دانشگاه تیلبورگ، کالج امپریال تعامل و همکاری دارد. مقطع ارشد با استفاده از ترکیبی از روش های آموزشی، از مطالعات موردی، پروژه های گروهی، نقش آفرینی و تحقیقات فردی، که یک فضای یادگیری پویا ایجاد می کند. همچنین این مقطع ذهنیتی را برای یک حرفه بین المللی حسابداری در اختیار دانشجویان قرار می دهد. تحصیل در مقاطع مختلف در پرتغال می تواند به دانشجویان فرصت تبدیل شدن به حسابداران رسمی را بدهد.

تحصیل مقطع ارشد اهداف بسیاری برای دانشجویان در حال تحصیل ترسیم می کند. در لیست زیر برخی از مهم ترین اهداف تحصیل در رشته حسابداری در مقطع ارشد را مشاهده می کنید:

  • تقویت دانش حسابداری فنی
  • تقویت و بهبود مهارت ها در پردازش اطلاعات، تجزیه و تحلیل آماری
  • توسعه مهارت های کلیدی مانند، کار گروهی با حسابداران
  • توسعه صلاحیت ها در سطح انجام یک پروژه تحقیقاتی
  • ایجاد شبکه ای مرتبط با شغل حرفه ای دانشجویان
  • توسعه دانش فنی که منجر به قبولی در امتحانات حسابداران می شود.

برنامه کارشناسی و ارشد در حسابداری و امور مالی یک برنامه آموزش پیشرفته است که به سمت توسعه مهارت ها و صلاحیت های حرفه ای بالا در حوزه حسابداری، مالیات و امور مالی هدایت می شود. هدف آن توسعه مهارت های فنی و دانش افرادی است که مسئول سازمان های مختلف هستند و همچنین فرصت تعمیق این مطالعات برای کسانی که قصد دارند در زمینه حسابداری، مالیات و امور مالی فعالیت کنند، فراهم می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمای شما می باشد..

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *