مهاجرت تحصیلی پرتغال

تحصیل به زبان انگلیسی در پرتغال

تحصیل به زبان انگلیسی در پرتغال

تحصیل به زبان انگلیسی در پرتغال در مقطع کارشناسی و ارشد برای دانشجویان میسر می باشد. این فرصت خوبی برای آشنایی با فرهنگ و زبان است. لذا با تحصیل به زبان انگلیسی در این کشور شما می توانید از مزایای یادگیری یک زبان جدید بهره ببرید. تحصیل به زبان انگلیسی در پرتغال موجب می شود تا شما پس از فارغ التحصیلی خود در پرتغال با فرصت های شغلی و ادامه تحصیل در این کشور و یا کشورهای اروپایی دیگر رو به رو شوید. در نظر داشته باشید که بدیهی ترین شرط مهم برای تحصیل در پرتغال به زبان انگلیسی داشتن درک زبان انگلیسی اعم از تافل و آیلتس می باشد. اینکه چه نمره ای را باید داشته باشید برای هر دانشگاه و موسسه آموزشی متفاوت است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شما اطلاعات جامعی در خصوص پرتغال به شما ارائه می دهد.

دانشجویانی که در کشور پرتغال به زبان انگلیسی تحصیل می کنند بیشتر در مقطع ارشد تحصیل می کنند. در نمودار زیر میزان دانشجویان در مقاطع مختلف به زبان انگلیسی را مشاهده می کنید:

مقاطع تحصیل به زبان انگلیسی در پرتغال

مدارک تحصیل به زبان انگلیسی در پرتغال

در پرتغال چندین دانشگاه معتبر بین المللی وجود دارد که دانشجویان بین المللی را پذیرش می کند. همچنین چند نوع دانشگاه در این کشور وجود دارد. دانشگاه های دولتی و دانشگاه های خصوصی و کالج های تخصصی و آکادمی های تخصصی. همچنین برخی از دانشگاه تحقیق محور و و نظری هستند و برعکس برخی دیگر پلی تکنیک های و کاربردی تر هستند. هر دو نوع طرفداران خاصی دارد. اما کسانی که قصد ادامه تحصیل را دارند دانشگاه های تحقیق محور را انتخاب می کنند. و برخی که به دنبال فرصت های شغلی بهتر هستند دانشگاه های پلی تکنیک را انتخاب می کنند. در هر دو دانشگاه در کشور پرتغال تحصیل به زبان انگلیسی امکان پذیر است.

مدارک و شرایط لازم برای تحصیل به زبان انگلیسی در پرتغال از مهم ترین دغدغه های دانشجویان بین المللی است. در جدول زیر برخی از این مدارک را ذکر کرده ایم:

پارامترشرح
مدارک هویتیگذرنامه و ویزا و عکس و فرم درخواست تکمیل شده
مدارک زبان انگلیسیتافل و آیلتس
سوابق تحصیلیریز نمرات تحصیلی و آزمون ها و گواهی دیپلم و نمونه کارها
هزینهمدارک پرداخت شهریه

دانشگاه های تحصیل در پرتغال به زبان انگلیسی

شهریه در پرتغال نسبتاً متوسط ​​است. در کشور پرتغال دانشگاه های دولتی به طور کلی کمتر از1500€ (یورو) در سال برای برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد خود دریافت می کنند. برخی از دانشگاه های خصوصی ممکن است حداکثر 4000€ (یورو) در سال هزینه کنند. در پرتغال بزرگ ترین دانشگاه لیسبون می باشد. این دانشگاه در سال 1911 تاسیس شد، امروز تقریباً 50000 دانشجو وجود دارد. دانشگاه لیسبون طیف گسترده ای از موضوعات را ارائه می دهد و در سطح بین المللی مورد احترام است. این دانشگاه در رتبه بندی جهانی حضور دارد و به دلیل تحقیقات علمی قوی شناخته شده است. قدیمی ترین دانشگاه پرتغال نیز دانشگاه کویمبرا است که در سال 1290 تاسیس شد و امروز حدود 22000 دانشجو تربیت می کند.

در این کشور دانشگاه های دیگری هم وجود دارد که در جهان شناخته شده است. برخی از این دانشگاه که شرایط تحصیل به زبان انگلیسی را میسر می کنند عبارت است از:

  • دانشکده تجارت و اقتصاد Católica لیسبون
  • دانشکده تجارت و اقتصاد نوا
  • موسسه پلی تکنیک لیسبون
  • پلی تکنیک لیریا
  • دانشگاه لیسبون
  • دانشگاه آلگاروه

زندگی دانشجویی در پرتغال

کشور پرتغال علاوه بر حومه باشکوه و سرسبز برای دیدن و تفریح، آب و هوای معتدل و تجارب عالی فرهنگی را برای دانشجویان بین المللی به ارمغان می آورد. پرتغال در مقایسه با دیگر کشورها یکی از ارزان ترین مکان های اروپا برای زندگی است که با توجه به همه غذاهای شگفت انگیز محلی بسیار مناسب است. شهرهای اصلی بسیار بین المللی هستند و این شهرها دارای روحیه پر جنب و جوش و جوان و زندگی معاصر می باشند. کشور پرتغال برای دانشجویان بین المللی یک مقصد خوب و جهانی می باشد. سیستم آموزش عالی در پرتغال بین موسسات دولتی و خصوصی، دانشگاه ها و پلی تکنیک ها تقسیم شده است و تمرکز کلی آن بر تئوری و تحقیقات است.

رشته های زیادی وجود دارد که می توانید برای تحصیل به زبان انگلیسی در پرتغال انتخاب کنید. برخی از رشته های پرطرفدار عبارت است از:

  • کارشناسی ارشد مهندسی عمومی در پرتغال
  • کارشناسی ارشد امور مالی در پرتغال
  • کارشناسی ارشد مدیریت و رهبری در پرتغال
  • کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر در پرتغال
  • کارشناسی ارشد مهندسی پزشکی در پرتغال

شرایط تحصیل در پرتغال به زبان انگلیسی

دوره های تحصیل در پرتغال را با توجه به سطح تحصیلات خود جستجو کنید و به زبان تحصیل توجه کنید. برخی از آنها به زبان انگلیسی تدریس می شوند، در حالی که برخی دیگر دانش آموزان را به دانستن برخی از پرتغالی ها می طلبند. شما باید مدرک دبیرستان خود را به طور رسمی در سفارت یا کنسولگری پرتغال در کشور خود یا در سفارت محلی از پرتغال به رسمیت بشناسید. اگر سوالی دارید، می توانید از مشاوران دفاتر پذیرش آموزش عالی بپرسید. شما باید با موسسه آموزش عالی بررسی کنید تا ببینید کدام آزمون انگلیسی است و حداقل نمره لازم چیست. در سایر دانشگاه ها و پلی تکنیک ها که سخنرانی به زبان پرتغالی برگزار می شود، ممکن است لازم باشد مهارت های زبان پرتغالی خود را اثبات کنید.

اخذ مدارک زبان انگلیسی وقت زیادی می برد. در کشور پرتغال معمولاً آزمون های زیر انگلیسی برای پذیرش پذیرفته می شوند:

  • آیلتس آکادمیک
  • TOEFL iBT
  • مهارت C1 پیشرفته یا C2
  • PTE Academic

شرایط تحصیل در پرتغال به زبان انگلیسی

تحصیل در پرتغال

دانشجویان بین المللی می توانند در چندین دانشگاه خوب و معتبر در پرتغال به زبان انگلیسی تحصیل کنند. کشور پرتغال با دهکده های زیبا، سبک زندگی مدرن، تجربه های بسیار خوبی را به تمامی دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. در پرتغال دانشجویان می توانند در حین تحصیل کار کنند و درآمد کسب کنند. همچنین فرصت اخذ بورسیه نیز فراهم می باشد. از طریق فرایند بولونیا، آموزش عالی در پرتغال با سایر کشورهای اروپا همسو است و باعث می شود مدارک لیسانس، فوق لیسانس و دکتری پرتغالی در سراسر قاره قابل مقایسه و پذیرش در دیگر دانشگاه های اروپایی باشد. در این کشور تحصیل به زبان انگلیسی بیشتر در مقطع ارشد است زیرا دانشجویان بین المللی بیشتر در این مقطع به زبان انگلیسی تحصیل می کنند. اگر در خصوص اعزام دانشجو به پرتغال و تحصیل در پرتغال در2023 سوال دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *