مهاجرت تحصیلی شیلی

رشته فیزیولوژی در شیلی

رشته فیزیولوژی در شیلی

رشته فیزیولوژی در شیلی از رشته هایی است که دارای بازارکار بسیار عالی بوده و دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی می توانند مشغول به کار شوند. این کشور با اشغال یک نوار زمینی باریک و طولانی در ساحل غربی آمریکای جنوبی، یکی از پیشرفته ترین کشورها در این قاره است. این زندگی از کیفیت زندگی بسیار بالایی برخوردار است و فضای باز بسیار خوبی از جنگل های انبوه گرفته تا بیابان ها، آن را به گزینه ای جذاب برای گردشگران و تعداد روزافزونی از دانشجویان بین المللی تبدیل می کند.

مکان ها و دانشگاه هایی وجود دارند که می توانند نیازهای هر دانشجو را برآورده کنند. از شهرهای ساحلی با موسسات آموزش عالی تا شهرهای بزرگ با چند میلیون نفر جمعیت، در مورد یافتن یک مکان ایده آل برای دانشجویان بین المللی کمبود گزینه برای تحصیل در این کشور وجود ندارد. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است، به دنبال معرفی رشته فزیولوژی در شیلی برای دانشجویان بین المللی خواهیم بود.

معرفی رشته فیزیولوژی در شیلی

حوزه بیومکانیک و رشته فیزیولوژی در شیلی کمی به دنبال توسعه مطالعه ساختارها و عملکردهای سیستم های بیولوژیکی با استفاده از اصول و روش های مکانیک، و همچنین اجرای یک چشم انداز مهندسی براساس مدل های ریاضی است. بنابراین، مطالعات انجام شده توسط IIBM مبتنی بر درک سیستم ها از طریق تلفیق تکنیک های تجربی با کارایی بالا، پردازش داده ها و مدل های کامپیوتری است. یکی از پیشرفت های ایجاد شده در این زمینه، ایجاد یک سکوی محاسباتی برای اندازه گیری تغییر شکل موضعی ریه های ناشی از تهویه مکانیکی است.

مورد دیگر، تعیین کمی جریان قلب و عروق از طریق تصویربرداری تشدید مغناطیسی به منظور توضیح اثرات در بیماری هایی زیر است:

توضیح اثرات در بیماری هایی

اما علاوه بر این، مطالعه رفتار الکتریکی قلب توسعه یافته است و مدل های ریاضی را پیشنهاد می دهد که می تواند نمایشی از آن ارائه دهد. به همین ترتیب، گروه های تحقیقاتی این موسسه با مطالعه مدل های سیستم عصبی حشرات، که به عملکرد مغز انسان شباهت دارند، پاسخ نورون ها به آسیب های نخاعی را مشاهده کردند. این امکان ایجاد یک شبکه نمونه اولیه از سلول های عصبی با استفاده از انتقال دهنده های میکرو عصبی و در نتیجه استفاده از تفسیرها در واکنش های سیستم عصبی انسان وجود دارد.

معرفی دانشگاه های فیزیولوژی در شیلی

کسانی که قصد تحصیل رشته فیزیولوژی در شیلی را دارند، می توانند دانشگاه های زیر را انتخاب کنند:

  • دانشگاه کاتولیک پطری شیلی (UC)
  • دانشگاه شیلی

نمودار زیر رتبه دانشگاه های بالا را در QSWorld نشان می دهد:

رتبه جهانی دانشگاه های رشته فیزیولوژی در شیلی

این کشور به دلیل کیفیت عالی نهادهای دانشگاهی و تعداد زیادی دانشگاه برای انتخاب، مقصد بسیار محبوب آمریکای جنوبی است. این کشور به خاطر مناظر زیبا و کیفیت بالای زندگی شهرت دارد. برای کسانی که تحصیل در شیلی را انتخاب می کنند، دانستن بهترین دانشگاه های این کشور برای دانشجویان بین المللی اولین موضوعی است که باید به آن توجه کنند. این کشور یک پیشنهاد فرهنگی غنی دارد و یکی از بهترین سیستم های آموزش عالی در آمریکای لاتین است.

این امر این کشور را به یکی از برترین مقاصد تحصیلی دانشجویان بین المللی به فضای عالی تبدیل می کند. دانشگاه های این کشور به دلیل برنامه های خود در زمینه های کشاورزی بسیار مشهور می باشند. برای دانشجویان بین المللی که تسلط کافی به زبان اسپانیایی ندارند، چند برنامه به زبان انگلیسی در دسترس است که بسیار محبوب هستند. اگرچه، این برنامه برای هر کسی که تحصیل در این کشور را برای شرکت در کلاس های اسپانیایی انتخاب می کند، توصیه می شود.

بازارکار رشته فیزیولوژی در شیلی

مسئولیت های فیزیولوژیست شامل انجام مشاهدات و آزمایشات برای تعیین تأثیرات عوامل محیطی داخلی و خارجی بر فرآیندها و عملکردهای زندگی است. برای موفقیت به عنوان یک فیزیولوژیست، باید مهارت های مشاهده، حل مسئله و تحلیلی را داشته باشید. شما همچنین باید مهارت های فنی در استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی و ورزشی داشته باشید.

وظایف فیزیولوژیست ها در کار عبارتند از:

  • مشاهده بدن انسان در حال حرکت و ردیابی فعالیت های سیستم های خاص بدن در محیط های مختلف
  • نظارت بر بیماران در حین ورزش یا آزمایش تشخیصی قلبی-ریوی و ثبت مشاهدات
  • انجام تحقیقات در مورد ساختارهای سلولی و عملکرد سیستم اندام گیاهان، حیوانات و انسان ها
  • انجام آزمایشات برای تعیین تأثیرات عوامل محیطی داخلی و خارجی
  • مطالعه غدد و ارتباط آنها با عملکردهای بدن
  • نگهداری و راه اندازی ابزارها و دستگاه های پزشکی
  • مطالعه و درمان اثرات فرآیندهای طبیعی خطرناک مانند گزش حیوانات، سم و سم گیاهان
  • کار در سایت های فاجعه هسته ای و مناطق ضد عفونی برای معالجه آسیب دیدگان
  • شناسایی مواد و گسترش علائم در مواردی که عامل به شناسایی نیاز دارد.

حقوق ماهیانه کار در شیلی برای فیزیولوژیست ها در جدول زیر نشان داده شده است:

بازهحقوق به پزوی شیلی
حداقل حقوق2350000CLP
متوسط حقوق4510000CLP
حداکثر حقوق6900000CLP

هر 1$ (دلار) معادل با 743.69CLP (پزوی شیلی) است.

بازارکار رشته فیزیولوژی در شیلی

هزینه تحصیل در شیلی

همه دانشگاه های این کشور، اعم از دولتی و خصوصی، شهریه خود را تعیین می کنند. هزینه تحصیل در شیلی در سال های اخیر در حال افزایش بوده است. اما با این وجود کمتر از مقصدی است که در مقاصد تحصیلی مانند ایالات متحده مشاهده می کنید، دانشگاه های خصوصی سالانه به طور متوسط 5500$ (دلار آمریکا) دریافت می کنند. این مبلغ در پایتخت، یعنی شهر سانتیاگو، جایی که دانشجویان بین المللی مقطع کارشناسی به طور متوسط 6300$ (دلار آمریکا) پرداخت می کنند، کمی بیشتر است. هزینه دوره هایی مانند پزشکی هزینه بیشتری خواهد داشت.

این کشور از نظر هزینه های زندگی یکی از گران ترین کشورهای آمریکای لاتین است. اما همچنین دارای بالاترین سطح زندگی در منطقه می باشد. هزینه های دقیق شما به محل سکونت، عادت های زندگی و سبک زندگی شما بستگی دارد. اما دانشجویان معمولا هر ماه حدود 700$ تا 1100$ (دلار آمریکا) یا حداقل 8400$ (دلار) در سال نیاز دارند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش سعی بر این داشتند تا اطلاعات لازم و مفید را درباره رشته فیزیولوژی در شیلی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با این موسسه تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *