مهاجرت تحصیلی اکوادور

رشته فیزیولوژی در اکوادور

رشته فیزیولوژی در اکوادور

با تحصیل رشته فیزیولوژی در اکوادور امکان رشد در این رشته و کار در بخش های مختلف در این کشور وجود داشته و در نهایت می تواند منجر به اقامت شود. این کشور، که درست در وسط جهان واقع شده است، کشوری در آمریکای جنوبی است که دارای اقتصادی در حال رشد و سیستم آموزش عالی اخیرا بهبود یافته است. تغییرات اخیر در دانشگاه ها و قوانین آموزش و پرورش این کشور را به مقصدی جذاب برای دانشجویان بین المللی تبدیل کرده است. اگر این را با قیمت های مقرون به صرفه و دلار آمریکا به عنوان واحد پول رسمی آن ترکیب کنید، این کشور برای کسانی که می خواهند در رشته های جنوبی جهان جدید تحصیل کنند، مناسب است.

چند سال پیش، دولت این کشور تصمیم گرفت تا فرآیند نوسازی و بهبود در سیستم آموزش عالی را اجرا کند. آن ها دانشگاه ها را با توجه به كیفیت خود طبقه بندی كردند و برای گروه هایی كه در رده آخر بودند 3 سال مهلت داده شد تا وضعیت خود را تغییر دهند. چند موسسه جدید برای پوشش برخی از شکاف های آموزشی، که شامل یک دانشگاه آموزشی، پژوهشی و دانشگاه منطقه ای است، افتتاح شد. آن ها همچنین تعداد بورسیه ها و وام های ارائه شده را افزایش دادند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش قصد دارد که رشته فیزیولوژی در اکوادور را بررسی کند.

معرفی دانشگاه های رشته فیزیولوژی در اکوادور

این کشور، کشوری است که در سواحل غربی آمریکای جنوبی از خط استوا استفاده می کند. چشم انداز متنوع آن شامل جنگل آمازون، ارتفاعات آند و جزیره گالاپاگوس غنی از حیات وحش است. این کشور در حال اصلاح سیستم دانشگاهی خود، با هدف بهبود استانداردهای آموزش عالی و منصفانه تر کردن پذیرش ها است.

در همین حال، به عنوان بخشی از طرح بالا بردن استانداردهای تدریس، کلیه اساتید ملزم به داشتن حداقل مدرک کارشناسی ارشد و ایده آل دکترا می باشند. در حال حاضر، مدارک تحصیلات تکمیلی در این کشور نادر است. در حال حاضر فقط 3 دانشگاه دکترا می دهند و فقط حدود 20 دانشگاه در سال تکمیل می شوند. ایده دولت برای بالا بردن استانداردها همچنین به معنی مهار بسیاری از موسسات آموزش عالی به اصطلاح «دانشگاه های گاراژ» است که به نظر نمی رسد استانداردهای لازم آموزشی، امکانات و منابع علمی را برآورده کنند.

دانشگاه که رشته فیزیولوژِی در اکوادر را ارائه می دهد، دانشگاه آزوای است. دانشگاه آزوای در سال 1968 متولد شد و دفتر مرکزی آن در شهر کوئنکا، مرکز استان آزوای است. این دانشگاه در آغاز کار، ابتدا بخشی از دانشگاه کاتولیک سانتیاگو دو گوایاکویل و دانشگاه کاتولیک پاپی اکوادور بود. اسپانیایی زبان رسمی این کشور است. می توان گفت که اکثر برنامه ها به این زبان آموزش داده می شوند. در بسیاری از دانشگاه ها اطلاعات و مساعدت به زبان انگلیسی موجود می باشد. اما تعداد برنامه ها به زبان انگلیسی بسیار محدود است.

حقوق ماهیانه رشته فیزیولوژی در اکوادور

مشاغل بسیاری است که فارغ التحصیلان رشته فیزیولوژی در اکوادور می توانند انجام دهند. در زیر 2 مورد آن ها را مشاهده می کنید:

مشاغل فیزیولوژیست ها در اکوادور

مشاغل بسیاری وجود دارد که فیزیولوژیست های می توانند در آن کار کنند. مکان هایی که آن ها کار می کنند می تواند دانشگاه یا آزمایشگاه ها باشد. نمودار زیر حقوق ماهیانه کار در اکوادور برای فیزیولوژیست ها نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه فیزیولوژیست ها در اکوادور

همان طور که در نمودار بالا مشاهده می کنید، متوسط حقوق فیزیولوژیست ها 27.157$ (دلار) است. جدول زیر حقوق ماهیانه فیزیولوژیست انسانی را نشان می دهد:

پارامترحقوق به دلار
کمترین حقوق16.655$
متوسط حقوق22.769$
بیشترین حقوق28.529$

اقتصاد این کشور بیشتر به نفت و کشاورزی بستگی دارد. اما تعداد شرکت های چند ملیتی روزافزون فرصت هایی را برای مهاجران فراهم می کنند. برای مجوز کار این کشور مدارک خاصی لازم است. اخذ مجوز باید قبل از شروع کار انجام شود. این کشور دارای یک سیستم جامع مالیات و تأمین اجتماعی است که برای هر کسی که بیش از 183 روز در سال در این کشور اقامت داشته باشد اعمال می شود. در مقایسه با روال دقیق برنامه ریزی شده ای که ممکن است بسیاری از مهاجران انگلیسی زبان عادت کنند، مردم این کشور بیشتر تمرکز مردم را در مورد تجارت دارند.

اقتصاد این کشور عمدتا بر 2 رکن استوار است:

  • نفت
  • کشاورزی

بخش کشاورزی بخش قابل توجهی از تولید ناخالص داخلی ملی را تشکیل می دهد و همچنین یکی از بزرگترین کارفرمایان کشور است که برای بیش از یک چهارم جمعیت کشور شغل فراهم می کند. کانون توجه کشاورزی این کشور عبارتند از:

  • موز
  • قهوه
  • کاکائو

هزینه تحصیل رشته فیزیولوژی در اکوادور

از سال 2008، دانشگاه های دولتی در این کشور بدون شهریه شدند. این یکی از دلایل ثبت نام اکثر دانشجویان (حدود 880%) در دانشگاه های دولتی است.

جدول زیر هزینه تحصیل در اکوادور در دانشگاه های خصوصی را نشان می دهد:

پارامترهزینه به دلار
هزینه دانشگاه های خصوصیبین 2000$ تا 6000$
هزینه رشته هایی مانند پزشکی و معماری20000$

کویتو و کوئنکا بهترین مکان برای تحصیل در این کشور محسوب می شوند. هر 2 دارای طیف گسترده ای از آموزشگاه های زبان برای انتخاب هستند. هزینه زندگی برای یک دانشجوی بین المللی 700$ تا 1500$ (دلار) در هر ماه بسته به شهر تخمین زده می شود. این شامل مقدار مسکن، حمل و نقل، تغذیه، کتاب و غیره است.

هزینه تحصیل رشته فیزیولوژی در اکوادور

کار دانشجویی در اکوادور

هنگامی که در این کشور تحصیل می کنید، ممکن است دریابید که یک شغل پاره وقت می تواند به شما در تامین هزینه زندگی و تحصیل کمک خواهد کرد. اگر در حین تحصیل در خارج از کشور به فکر کار بوده اید، تنها نیستید. بسیاری از دانشجویان بین المللی در طول تحصیل خود به دنبال کار هستند. اگر قصد دارید در دوره آکادمیک خود در این کشور کار کنید، باید به موقع خود را آماده کنید. در حالی که تحصیل در خارج از کشور می تواند رضایت بخش باشد، درگیر شدن با یک شرکت محلی رضایت بخش تر است.

موسسات این کشور به دانشجویان فرصت های نامحدودی را برای نمایش مهارت های خود و استفاده از دانش آکادمیک از بستر صنعتی ارائه می دهند. از آنجا که در آخر هفته هیچ کلاس خاصی برگزار نمی شود، می توانید به دنبال برخی از مشاغل باشید که می توانید برای کسب درآمد اضافی انجام دهید. به عنوان مثال، می توانید چمن یا تمیز کردن خانه را برش بزنید. اگر رانندگی بلد هستید و گواهینامه رانندگی محلی دارید می توانید مردم را به گشت و گذار برسانید و بسیار هیجان انگیز خواهد بود. کسانی که قصد دارند در آمریکای جنوبی تحصیل کنند، این کشور یکی از بهترین گزینه ها برای تحصیل رشته فیزیولوژی در اکوادر است و با کمک کادر مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید تحصیل در اکوادور را تجربه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *