مهاجرت تحصیلی آفریقای جنوبی

رشته فیزیولوژی در آفریقای جنوبی

رشته فیزیولوژی در آفریقای جنوبی

با برخورداری کشور آفریقای جنوبی از تحصیل مقرون به صرفه یکی از بهترین مکان ها برای تحصیل رشته فیزیولوژی در آفریقای جنوبی می باشد. این کشور، جنوبی ترین کشور در قاره آفریقا است. این کشور 1.2 میلیون کیلومتر مربع مساحت دارد و 25 کشور بزرگ جهان است. این کشور تقریبا 58 میلیون نفر زندگی می کند و به دلیل تنوع این کشور، «ملت رنگین کمان» نامیده می شود. این کشور براساس تاریخ طولانی و پیچیده خود بنا شده است. به طوری که، بر چشم انداز آن به عنوان یک کشور مدرن تأثیر گذاشته است

از زمان اصلاحات، که در سال 2004 آغاز شد، موسسات آموزش عالی این کشور در حال پیشرفت هستند. دانشگاه های آن ها بطور مداوم با استانداردهای روزافزون بالا برای سیستم های آموزش عالی همگام بوده اند. بیش از 45000 دانشجوی بین المللی هر ساله این کشور را برای تحصیل انتخاب می کنند. 26 دانشگاه دولتی و 42 دانشگاه خصوصی وجود دارد.

دانشگاه های دولتی به 3 نوع مجزا تقسیم می شوند که عبارتند از:

  • دانشگاه های سنتی مدارک متمرکز نظری
  • دانشگاه های فنی (که به آن تکنیکون نیز گفته می شود) مدارک متمرکز حرفه ای
  • دانشگاه های جامع هر 2 نوع مدرک (نظری و حرفه ای) را ارائه می دهند.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه اطلاعات درباره رشته فیزیولوژی در آفریقای جنوبی اعم از معرفی دانشگاه ها، حقوق ماهیانه فیزیولوژیست ها و هزینه تحصیل به بررسی این رشته پرداخته است.

معرفی رشته فیزیولوژی در آفریقای جنوبی

رشته فیزیولوژی در آفریقای جنوبی، بخشی از زیست شناسی است که بر عملکرد بدن انسان متمرکز است. سلول کوچکترین واحدی است که می تواند فعالیت های زندگی را انجام دهد. گروهی از سلول ها بافت تشکیل می دهند، گروهی از بافت ها اندام ها را تشکیل می دهند و اندام های مختلف سیستم های اندام را تشکیل می دهند. بدن انسان از بسیاری از سیستم های اندام های فیزیولوژیکی تشکیل شده است که عبارتند از:

  • سیستم های قلبی عروقی
  • غدد درون ریز
  • عصبی
  • عضلانی

فیزیولوژی به ما کمک می کند نحوه عملکرد این سیستم ها را برای پاسخ دادن به تغییرات محیط داخلی و خارجی بدن برای حفظ هموستاز سالم (تعادل) درک کنیم. دلیل دیگر مطالعه فیزیولوژی تعیین این موضوع است که چگونه تغییرات در فیزیولوژی بدن منجر به ایجاد بیماری می شود تا بتوانیم به توسعه گزینه های درمانی برای چنین بیماری هایی کمک کنیم.

معرفی رشته فیزیولوژی در آفریقای جنوبی

تحصیل رشته فیزیولوژی در آفریقای جنوبی

رشته فیزیولوژی در آفریقای جنوبی پزشکی مطالعه سیستماتیک عملکرد طبیعی سیستم های مختلف بدن علاوه بر نحوه تعامل این سیستم ها با یکدیگر است. بنابراین موضوع همچنان یکی از سنگ بناهای پزشکی است. این برنامه، کمک قابل توجهی به آموزش دانشجویان پزشکی و دانشجویان در حرفه های مربوط به پزشکی می کند. جو تحقیقاتی پر جنب و جوش مرتبط با این رشته، منبع اصلی صلاحیت های تحصیلات تکمیلی هر ساله است. موضوعات اصلی تحقیق فیزیولوژی قلب و عروق ، دیابت و فیزیولوژی تولید مثل است.

دانشگاه های این برنامه در این کشور عبارتند از:

  • دانشگاه ویتواترزراند
  • دانشگاه پرتوریا

نمودار زیر رتبه دانشگاه های ذکر شده را در QSWorld نشان می دهد:

رتبه دانشگاه های فیزیولوژی در آفریقای جنوبی

دوره کارشناسی در این کشور معمولا 3 سال تحصیل تمام وقت و دوره کارشناسی ارشد 1 یا 2 سال طول می کشد. سال تحصیلی به 2 ترم تقسیم شده است:

  • دوره از اوایل فوریه تا اوایل ژوئن
  • دوره دوم از اواسط ژوئیه تا اواخر نوامبر

بازارکار رشته فیزیولوژی در آفریقای جنوبی

رشته فیزیولوژی در آفیرقای جنوبی برا مبنای ترجمه علمی به پزشکی بالینی است. فیزیولوژیست ها در مورد نحوه عملکرد جنبه های مختلف بدن انسان تحقیق و آموزش می دهند. فیزیولوژیست ها به طور عمده در موسسات آموزشی و پژوهشی مانند دانشگاه ها و دانشگاه های فنی به عنوان مدرس و محقق، در دبیرستان ها به عنوان معلم علوم زندگی، شورای تحقیقات پزشکی آفریقای جنوبی ، دانشکده های پزشکی و غیره کار می کنند. آن ها همچنین می توانند در بخش های زیر کار کنند:

  • آزمایشگاه های تحقیقاتی
  • صنعت داروسازی
  • شرکت های آسیب شناسی
  • شرکت های نظارت بر آزمایش های بالینی

از آنجا که فیزیولوژی با بسیاری از جنبه های دیگر زندگی ادغام شده است، متخصصان سایر صنایع مانند متخصصان تغذیه، روانشناسان، پزشکان، داروسازان، میکروبیولوژیست ها، جانورشناسان و پرستاران، همه باید با فیزیولوژی نیز آشنا باشند.

حقوق ماهیانه کار در آفریقای جنوبی برای کسانی که به عنوان فیزیولوژیست کار می کنند، در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه فیزیولوژیست ها در آفریقای جنوبی

واحد پول این کشور رند می باشد. هر 1$ (دلار) معادل با 17.336ZAR (رند) می باشد.

هزینه تحصیل در آفریقای جنوبی

اگر قصد دارید در مقاطع مختلف تحصیل در این کشور تحصیل کنید، باید بدانیل که هزینه تحصیل در آفریقای جنوبی چقدر است. سالانه بیش از40000 دانشجوی بین المللی در دانشگاه های این کشور ثبت نام می کنند.

برخی از دلایل اصلی این روند رو به رشد عبارتند از:

  • هزینه های تحصیل و زندگی مقرون به صرفه
  • فرهنگ و جامعه متنوع و منحصر به فرد
  • زیبایی طبیعی کشور

قبل از اینکه تصمیم بگیرید که آیا تحصیل در این کشور برای شما مناسب است، ابتدا نگاهی به هزینه تحصیل می اندازیم. این کشور داری 2 نوع موسسه آموزش عالی است که شامل دولتی و خصوصی می باشند. هزینه تحصیل در مقاطع مختلف در دانشگاه های دولتی در جدول زیر آمده است:

مقطع تحصیلی در دانشگاه های دولتیهزینه به یورو
مقطع کارشناسیبین 1500€ تا 3850€
مقطع کارشناسی ارشدبین 720€ تا 12800€

کسانی که قصد دارند در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های دولتی تحصیل کنند، باید هزینه ثبت نام نیز پرداخت کنند. این هزینه حدود 340€ (یورو) می باشد. دانشگاه های خصوصی در این کشور می توانند گران تر باشند. آن ها با محاسبه شهریه ممکن است متفاوت باشد. بعضی از آن ها برای کل برنامه تحصیل یک مقدار دارند، دیگران از سیستم «هزینه برای هر اعتبار» و غیره استفاده می کنند.

هزینه هایی که برای تحصیل در دانشگاه های خصوصی غیر از شهریه باید در نظر بگیرید، در جدول زیر آمده است:

پارامترهزینه به دلار
هزینه درخواست17€
هزینه سالانه برنامه130€
هزینه های تکنولوژی25€

دانشجویان بین المللی برای تأمین هزینه های ماهانه زندگی در این کشور به 300€ تا 750€ (یورو) در ماه نیاز دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سابقه درخشان و کادر مجرب می تواند شما عزیزان را در امر مهاجرت به آفریقای جنوبی یاری نماید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *