مهاجرت تحصیلی آلمان

رشته فیزیولوژی در آلمان

رشته فیزیولوژی در آلمان

رشته فیزیولوژی در آلمان با توجه به خدماتی که دانشگاه های این کشور در اختیار دانشجویان قرار میدهد و شرایط کاری عالی از بهترین انتخاب ها است. این کشور در بین دانشجویان بین المللی بسیار محبوب است. این بیشتر به دلیل بسیاری از دانشگاه های عالی کشور، زندگی دانشجویی پویا و گزینه های خوب بودجه است. تحصیل در خارج از کشور برای بسیاری از افراد آرزوی یک عمر است. اما اغلب اوقات، مقدار پول مورد نیاز آن را به یک رویای واقعی تبدیل می کند. به نظر می رسد یک قانون مشترک اعمال می شود. هرچه مقصد تحصیل محبوبیت بیشتری داشته باشد، هزینه تحصیل بیشتر است. خوشبختانه این کشور از این قانون معافیت می گیرد.

این کشور یکی از محبوب ترین مقاصد دانشجویان بین المللی است. در دانشگاه های این کشور، شما از تحصیلات با کیفیت و بسیاری از برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد که به زبان انگلیسی تدریس می شوند، لذت خواهید برد. اکثر برنامه های تحصیلی برای کلیه دانشجویان خارجی رایگان می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای آن دسته از عزیزانی که قصد تحصیل رشته فیزیولوژی در آلمان را دارند این نگارش را آماده کرده است.

معرفی رشته فیزیولوژی در آلمان

مطالعات رشته فیزیولوژی در آلمان ممکن است توسط دانشجویان علاقه مند به رشته پزشکی دنبال شود. یادگیری نحوه عملکرد سیستم زندگی انسان می تواند دانش مورد استفاده پزشکان و فیزیولوژیست ها را توسعه دهد. علاوه بر این، یادگیری در مورد سیستم های غیر انسانی می تواند برای دانشجویان علاقه مند به دستیاری تحقیق یا تکنسین مفید باشد.

اکثر متخصصان مراقبت های بهداشتی در آزمایشگاه ها کار می کنند. آن ها بیماری ها را بررسی می کنند یا روش های درمانی جدیدی را کشف می کنند. از طرفی دیگر، برخی دیگر در تماس مستقیم با بیماران تحت مراقبت های بالینی می باشند.

فارغ التحصیلان می توانند در مکان های زیر مشغول به کار شوند:

  • بیمارستان های دولتی
  • کلینیک های خصوصی
  • مدارس
  • خدمات بهداشتی جامعه
  • سازمان های دولتی

چشم اندازهای شغلی شامل کار به عنوان پرستار، دستیار پزشک، فیزیوتراپیست، داروساز، مربی بهداشت، بازرسان بهداشت، مددکاران اجتماعی و فریلنسر در درمان های جایگزین است.

معرفی رشته فیزیولوژی در آلمان

معرفی دانشگاه های رشته فیزیولوژی در آلمان

دانشگاه ها و دانشکده ها به طور کلی در سطح کارشناسی، کارشناسی علوم مطالعات حرفه ای مدرک علوم بهداشتی ارائه می دهند. اما مقطع تحصیلات تکمیلی را نیز ارائه می دهند. تخصص های علوم بهداشتی شامل:

  • آناتومی
  • فیزیولوژی
  • داروسازی
  • رادیوگرافی
  • فیزیولوژی عصبی
  • میکروبیولوژی
  • اپیدمیولوژی
  • ایمونولوژی

همچنین، زمینه های تمرکز می تواند به مطالعات مدیریت گرا اشاره داشته باشد. به عنوان مثال:

  • مدیریت اطلاعات سلامت
  • خدمات و مدیریت بهداشت
  • برنامه ریزی بهداشت
  • بهداشت بین الملل

برای علاقه مندانی که قصد تحصیل رشته فیزیولوژی در آلمان را دارند، دانشگاه های زیر این برنامه را درمقاطع تحصیلی مختلف ارائه می دهد:

دانشگاه های رشته فیزیولوژی در آلمان

این کشور به دلیل بخش آموزش عالی از شهرت قابل توجهی برخوردار است. بیش از 400 دانشگاه در ایم کشور وجود دارد و بسیاری از آن ها در رتبه بندی بین المللی، در میان دانشگاه های برتر جهان ، نمره بالایی کسب می کنند. 2 نقطه داغ تعالی علمی مونیخ با دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیانس، LMU و دانشگاه فنی مونیخ، TUM و برلین با دانشگاه های دانشگاه هومبولت، دانشگاه آزاد و دانشگاه فنی می باشند. اما این فقط نوک کوه یخ است و موسسات کلاس جهانی بیشتری در گوشه و کنار کشور وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله دانشگاه های برتر آلمان را مطالعه نمایید.

مشاغل فیزیولوژی در آلمان

رشته فیزیولوژی در آلمان با تقاضای فزآینده برای متخصصان بسیار واجد شرایط در زمینه مدیریت بین رشته ای و مبتنی بر شواهد، نیازهای بازار بهداشت آینده را برطرف می کند. این امر مربوط به زمینه پیشگیری و درمان غیر دارویی و غیرتهاجمی از بیماری های مختلف است که عبارتند از:

  • قلبی عروقی
  • ریوی
  • اسکلتی عضلانی
  • متابولیکی
  • همچنین نیازهای پیچیده مراقبت های ورزشی رقابتی جامع و چند بعدی

از طریق مشخصات آموزشی میان رشته ای نوآورانه، فارغ التحصیلان برای رهبری و نقش هماهنگ کننده در زمینه های حرفه ای زیر واجد شرایط هستند:

مشاغلبخش ها
مراقبت های پزشکیکلینیک های توانبخشی، اقدامات پزشکی، مراکز مراقبت پزشکی، امکانات بهداشتی و تناسب اندام
صنعتتوسعه محصول یا مفهوم، مدیریت سلامت شرکت
دانشگاهتحقیق و تدریس
شرکت های بیمه درمانیمشاوره علمی، توسعه مفهوم و ارزیابی
ورزش های رقابتیمراکز آموزش المپیک، انجمن ها، باشگاه ها

لازم به ذکر است که مشاغل بالا برای کسانی مناسب است که کارشناسی ارشد فیزیولوژی را پشت سر گذاشته اند. حقوق ماهیانه کار در این کشور برای فیزیولوژیست ها در جدول زیر آمده است:

بازهحقوق به یورو
حداقل حقوق4030€
متوسط حقوق8760€
حداکثر حقوق13900€

همان طور که در جدول بالا مشاهده می کنید، متوسط حقوق فیزیولوژیست ها در این کشور برابر با 8760€ (یورو) است. نمودار زیر توزیع سطح سواد فیزیولوژیست ها را نشان می دهد:

سطح سواد فیزیولوژیست ها در آلمانبرای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله کار در آلمان برای ایرانیان را مطالعه نمایید.

هزینه تحصیل در آلمان

اگر می خواهید در این کشور تحصیل کنید، خوشحال خواهید شد که بدانید دانشگاه های دولتی برای دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد شهریه نمی گیرند. البته به جزء کسانی که قصد دارند دوره کارشناسی ارشد را دنبال کنند و موضوع انتخابی آن ها متفاوت از موضوعی باشد که در کارشناسی تحصیل کرده اند. سیستم تحصیل رایگان این کشور برای همه دانشجویان خارجی، صرف نظر از کشور مبدا، در دسترس است.

جدول زیر هزینه تحصیل در این کشور را در دانشگاه های خصوصی و دولتی نشان می دهد:

دانشگاههزینه به یورو
دانشگاه دولتیبین 100€ تا 350€ در هر ترم
دانشگاه خصوصیبین 26000€ تا 40000€ در هر سال

بیشتر دانشگاه های این کشور دولتی می باشند. بنابراین، شما فقط باید هزینه مدیریت را بپردازید که هزینه آن معمولا بین 100€ تا 350€ (یورو) در ترم است. این هزینه شامل خدمات سازمان دانشجویی و ثبت نام دانشجو است. هزینه زندگی در آلمان در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی کاملا مناسب است. برای تأمین هزینه های زندگی خود در آلمان حدود 861€ (یورو) در ماه نیاز دارید. قیمت مواد غذایی، محل اقامت، صورتحساب، لباس و سرگرمی اساسا مطابق با میانگین اتحادیه اروپا است. اجاره ماهانه شما بیشترین هزینه شما در این کشور است. کسانی که قصد مهاجرت تحصیلی یا کاری به این کشور دارند، با تماس به مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند سوالات خود را مطرح نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *