مهاجرت تحصیلی امارات

رشته فیزیولوژی در امارات

معرفی دانشگاه های رشته فیزیولوژی در امارات

تحصیل رشته فیزیولوژی در امارات یکی از راه های رایج و عالی برای متقاضیانی است که قصد مهاجرت و اخذ اقامت این کشور را دارند. تحصیل در این کشور، فرصتی برای گذراندن یک تجربه فرهنگی در کشوری با رونق اقتصادی و دانشگاهی است. به طوری که، دیدگاه های جهانی شما را به چالش می کشد و حس ماجراجویی شما را شعله ور می کند. یک کشور کوچک در شبه جزیره عربستان، این کشور با عربستان سعودی، عمان و خلیج فارس همسایه است و از هفت امارت تشکیل شده است.

شهرهای مهم این کشور عبارتند از:

  • ابوظبی (پایتخت)
  • دبی
  • شارجه
  • عجمان
  • راس الخیمه
  • فجیره
  • ام ال -کوئین

همه آن ها نقش بسزایی در تأمین ثروت فرهنگی و طبیعی این کشور دارند. اما اکثر موسسات آموزش عالی این کشور در 2 بزرگترین شهرهای این کشور یعنی ابوظبی و دبی واقع شده اند که پیشگام آرزوهای کشور برای ارتقاء بالاتر آموزش با استانداردهای کلاس جهانی که امروز دارند. ابوظبی مرکز شهر پایتخت است و بزرگترین شهر این کشور است که 3 چهارم خاک کشور را تشکیل می دهد. همچنین در مرکز صنعت نفت این کشور قرار دارد و مسئول یک سوم تولید ناخالص داخلی آن است. دبی به نوبه خود پرجمعیت ترین مرکز تجاری و مالی این کشور و منطقه است. جایی که دانشجویان بین المللی فرصت های کافی برای توسعه حرفه ای خود را پیدا می کنند. در این نگارش که توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نوشته شده است، می توانید اطلاعات لازم درباره رشته فیزیولوژی در امارات را دریافت کنید.

معرفی رشته فیزیولوژی انسان در امارات

یکی از شاخه های رشته فیزیولوژی در امارات، فیزیولوژی انسان است. این برنامه، با مقدمه ای در فیزیولوژی انسان آغاز می شود و با مقدمه ای بر فیزیولوژی سیستم های قلبی عروقی و تنفسی ادامه می یابد.

نمودار زیر دروسی که باید مطالعه کنید عبارتند از:

دروس فیزیولوژی در امارات

معرفی دانشگاه های رشته فیزیولوژی در امارات

این کشور ممکن است گزینه فوری برای خارجی ها نباشد، اما ثابت می شود یکی از بهترین گزینه ها برای تحصیل در منطقه خلیج فارس است. در اینجا، زبان آموزان می توانند از آفتاب و دریا و همچنین درآمد بدون مالیات پس از فارغ التحصیلی لذت ببرند. گفته می شود، اگر به دنبال یک مقصد عالی برای تحصیل هستید، باید این کشور را در لیست خود بنویسید. با داشتن دانشگاه های معتبر در سطح جهانی در این کشور، می توانید مدرک کلاس جهانی را بدون هیچ گونه بار مالی به پایان برسانید.

دانشجویان بین المللی عزیز برای تحصیل رشته فیزیولوژی در امارات می توانند دانشگاه های زیر را انتخاب کنند:

  • دانشگاه امارات متحده عربی
  • دانشکده پزشکی دبی

گروه فیزیولوژی در دانشگاه امارات متحده عربی در 2 سال اول (دوره علوم پیش پزشکی) و سال های سوم و چهارم برنامه پزشکی (دوره علوم پیش بالینی) به تدریس کمک می کند. این گروه همچنین به کارشناسی علوم پزشکی کمک می کند و کمک قابل توجهی به برنامه های کارشناسی ارشد و دکترا در مقطع دکترا در علوم زیست پزشکی می کند. دانشکده پزشکی دبی (DMC) متعهد به ارائه آموزش پزشکی به دانشجویان برای به دست آوردن درجه معتبر کارشناسی پزشکی و جراحی است و کارشناسی ارشد علوم اعتیاد کارشناسی ارشد در این کشور است. این کالج با فراهم آوردن یک محیط یادگیری، چه در داخل و چه در خارج از کلاس که ارزش های اسلامی را حفظ کرده و سطح بالایی از پیشرفت دانشجویان را تطبیق می دهد، مطابق با بالاترین استانداردهای تعالی علمی، به ماموریت خود می رسد.

حقوق فیزیولوژیست ها در امارات

فارغ التحصیلان رشته فیزیولوژی در امارات با کار در بخش هایی مانند دانشگاه ها و آزمایشگاه ها می توانند مشغول به کار شوند. حقوق ماهیانه کار در امارات برای فیزیولوژیست ها در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه فیزیولوژیست ها در امارات

همان طور که در نمودار نشان داده شده است، متوسط حقوق ماهیانه یک فیزیولوژیست در این کشور 248629AED (درهم امارات) می باشد. کسانی که در این شغل مهارت و تخصص خود را بالاتر ببرند، می توانند به بیشترین حقوق که در نمودار ذکر شده برسند.

این کشور همچنین فرصت های زیادی را برای اشتغال در آینده و رشد شغلی فراهم می کند. حدود 250000 شغل جدید در طیف گسترده ای از بخش های صنعت ایجاد کرده است. علاوه بر این، زندگی دبی نسبت به سایر شهرهای جهانی مشابه در ایالات متحده آمریکا، انگلستان و استرالیا و هزینه زندگی کمتری دارد و به عنوان هشتمین کشور امن در جهان قرار دارد.

هزینه تحصیل در امارات

هزاران دانشجوی بین المللی ترجیح می دهند در این قسمت آفتابی دنیا تحصیلات خود را دنبال کنند. جایی که می توانند از آب و هوا و سواحل عالی لذت ببرند و همچنین از فعالیت های مختلف سرگرم کننده مانند سافاری صحرا، کایاک سواری، موج سواری یا غواصی آسمانی لذت ببرند. اگرچه، همه این ها عالی به نظر می رسند، اما باید بدانید که این کشور دقیقا ارزان نیست. هزینه تحصیل در این کشور بسته به دانشگاه، مکان، سطح تحصیلات و دوره در کشور بسیار متفاوت است.

به عنوان مثال جدول زیر، در دبی، گران ترین شهر این کشور، را نشان می دهد:

مقطعهزینه به درهم امارات
مقطع کارشناسی37500AED تا 70000AED
مقطع کارشناسی ارشد55000AED تا 75000AED

همان طور که در ابتدا گفته شد، هزینه تحصیل و زندگی در امارات نیز گران می باشد. در حالی که هزینه های زندگی در این کشور تغییر می کند، در کل هزینه بالا است. ابوظبی و دبی هر 2 در رتبه بندی جهانی گران ترین شهرهای مهاجران قرار نگرفته اند. با این حال، در هر 2 منطقه مهاجران همچنان می توانند نیمی از حقوق و دستمزد خود را فقط به اجاره اختصاص دهند. به طور کلی، گران ترین شهرهای این کشور دبی و ابوضی و ارازن ترین شهر عجمان می باشد.

اگر می خواهید علاوه بر تحصیل در این کشور مشغول به کار شوید، لطفا قبل از شروع به کار، در مورد مقررات قانونی استعلام کنید. فرصت های زیادی برای کارآموزی در کنار تحصیلات شما در دانشگاه هایی که تحصیل می کنید یا شرکای سازمانی آن ها وجود دارد. برای مهاجرت به امارات یا سایر کشورهای جهان مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند بهترین مشاوره ها را در زمینه تحصیل، کار، سرمایه گذاری و غیره به شما عزیزان بدهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *