مهاجرت تحصیلی گرجستان

رشته فلسفه در گرجستان

رشته فلسفه در گرجستان

رشته فلسفه در گرجستان که زیر شاخه علوم انسانی است، از رشته های محبوب دانشگاه های این کشور بوده و هر ساله دانشجویان بسیاری از طرف دانشگاه های این کشور پذیرش می شوند. این کشور، یکی از هیجان انگیزترین و تحریک کننده ترین کشورهای جهان است. این کشور، یک کشور مستقل در منطقه قفقاز اوراسیا است. این منطقه در نقطه ای از شرق اروپا و آسیای غربی واقع شده است که از غرب به دریای سیاه، از شمال به روسیه، از جنوب به ترکیه و ارمنستان و از شرق به آذربایجان محدود می شود. مساحت این کشور 69700  کیلومتر مربع و جمعیت آن 4385 میلیون نفر است. در حال حاضر عضو سازمان ملل متحد، شورای اروپا، سازمان تجارت جهانی، سازمان همکاری های اقتصادی دریای سیاه، سازمان امنیت و همکاری در اروپا (OSCE)، جامعه انتخاب دموکراتیک، سازمان گوام است.

برای دموکراسی و توسعه اقتصادی و بانک توسعه آسیایی، این کشور به دنبال پیوستن به ناتو و اتحادیه اروپا است. این کشور، همچنین یک مأموریت متمایز دارد که به سنت دانشگاه های معتبر خود ادامه می دهد و دارای امکانات مجهز در خارج از کشور برای دستیابی به تحصیلات بالقوه کامل خود برای توسعه شخصی است. معرفی دانشگاه های رشته فلسفه در گرجستان، بررسی شغل استاد فلسفه و هزینه تحصیل در این کشور از موضوعاتی است که توسط متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش مورد بررسی قرار گرفته است.

معرفی رشته فلسفه در گرجستان

رشته فلسفه در گرجستان یک گرایش محبوب است. این کشور یکی از پرطرفدارترین کشورها برای دانشجویانی است که در این رشته تحصیل می کنند. 198 مورد از 9729 دیپلم فلسفه که سال گذشته به دست آمد توسط مدارس این کشور داده شد. با انتخاب های زیاد، یافتن تناسب مناسب دشوار است.

فلسفه یکی از رشته های اصلی برنامه فلسفه و مطالعات دینی در این کشور است.

برای تحصیل این برنامه دانشجویان باید موارد زیر را در نظر داشته باشند:

برنامه دانشجویان فلسفه در گرجستانروش شناسی رتبه بندی کامل ما با جزئیات بیشتری نشان می دهد که چگونه این عوامل را برای شناسایی بهترین مدارس برای دانشجویان فلسفه در این کشور در نظر گرفته شده است.

معرفی دانشگاه های رشته فلسفه در گرجستان

یکی از دانشگاه های این کشور که رشته فلسفه در گرجستان را ارائه می دهد، دانشگاه گرجستان (UG) است. این دانشگاه، در سال 2004 تأسیس شد. یک موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی خصوصی است که در محیط شهری شهر بزرگ تفلیس قرار دارد. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در محل های مختلف است. این دانشگاه، یک موسسه آموزش عالی مختلط بسیار کوچک است که به طور رسمی توسط مرکز ملی افزایش کیفیت آموزشی معتبر شناخته شده است. این دانشگاه دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی مانند مدارک فق دیپلم، کارشناسی، کارشناسی ارشد، درجه دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود.

این دانشگاه 13 ساله، موسسه دارای یک سیاست پذیرش انتخابی براساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش بین 80% تا 90% است که این سازمان آموزش عالی این کشور را به کمترین موسسه انتخابی تبدیل کرده است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط می توانند از این دانشگاه پذیرش بگیرند. UG همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر دانشگاهی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد که شامل کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری است. دانشگاه ایالتی ایوان جاواخیشویلی تفلیس یکی دیگر از دانشگاه هایی است که برنامه فلسفه را ارائه می دهد. دانشجویانی که قصد تحصیل این رشته را در این کشور دارند، می توانند یکی از 2 دانشگاه ذکر شده را انتخاب نمایند.

معرفی دانشگاه های رشته فلسفه در گرجستان

شغل استاد فلسفه در گرجستان

یک استاد فلسفه، دانشجویان سطح دانشگاه را با نوشته ها و منطق بسیاری از فیلسوفان آموزش می دهد و همچنین مقالات خود را در زمینه مسائل فلسفی می نویسد. به عنوان متخصص در کلمات بزرگ و ایده های بزرگتر، استادان فلسفه تخصصی را انتخاب می کنند و حرفه خود را وقف درک و گسترش نشریات موجود می کنند. یک روز معمولی برای یک استاد فلسفه شامل تدریس حداقل یک کلاس از دانشجویان است. اکثر دانشگاه ها دارای الزامات آموزشی عمومی در فلسفه می باشند. شاید شما به روش سقراطی اعتقاد دارید، در این صورت دانشجویان خود را تشویق می کنید تا در مورد متن و موضوعات بحث سالم داشته باشند.

برای ارزیابی درک دانشجویان از مطالب، مقاله هایی را تعیین و درجه بندی می کنید. در خارج از کلاس درس، درباره سوالاتی درباره ماهیت اخلاق، مشروعیت دانش یا اعتقاد به قدرت برتر فکر می کنید. این که آیا روزهای خود را در خلوت با دکارت می گذرانید یا در آثار رالز با نظریه سیاسی مبارزه می کنید، تحقیقات و نشریات خود شما نیمه دیگر حرفه شما را شامل می شود. به منظور کسب شهرت در جامعه فلسفه، شما مرتبا مقالات و پایان نامه ها را منتشر می کنید.

حقوق ماهیانه کار در گرجستان برای استادان فلسفه در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه کار در گرجستان

هزینه تحصیل در گرجستان

هزینه تحصیل در گرجستان نسبت به بیشتر سایر نقاط اروپا بسیار مقرون به صرفه است. کیفیت تحصیل، شهریه پایین و هزینه معقول زندگی، این کشور را به یکی از بهترین انتخاب ها برای دانشجویان بین المللی پزشکی تبدیل کرده است. هزینه تحصیل مقاطع مختلف در گرجستان در جدول زیر آمده است:

مقطع تحصیلیهزینه تحصیل به پوند
کارشناسیبین 2800£ تا 3500£
کارشناسی ارشد و دکترابین 1700£ تا 3300£

هر 1£ (پوند) معادل با 1.39$ (دلار) است. هزینه تحصیل برای برنامه های کارشناسی در این کشور بین 2800£ تا 3500£ (پوند) در سال است. هزینه های تحصیل دندانپزشکی بین 2100£ تا 3000£ (پوند) در سال است. در بیشتر موارد، شهریه باید در 2 یا 3 قسط پرداخت شود و مبلغ باید به حساب بانکی موسسه پزشکی واریز شود.

به محض اینکه دانشگاه وضعیت تحصیل متقاضی را در خارج از کشور به دست آورد، از NCEQE (مرکز ملی افزایش کیفیت آموزشی این کشور)، دانشگاه سند ثبت نام را صادر می کند و دانشجو برای برنامه مناسب ثبت نام می کند.هزینه تحصیلات تکمیلی بین 1700£ تا 3300£ (پوند) است. برنامه ها فقط به زبان گرجی ارائه می شوند. بنابراین، داوطلبان موظفند برای اثبات درک خود از زبان، گواهی زبان ارائه دهند. برای مشاوره درباره مهاجرت به گرجستان یا سایر کشورها می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *