مهاجرت تحصیلی مالت

رشته فلسفه در مالتا

رشته فلسفه در مالتا

تحصیل رشته فلسفه در مالتا به زبان انگلیسی و با هزینه مقرون به صرفه برای دانشجویان بین المللی امکان پذیر بوده. این کشور، واقع در جنوب دریای مدیترانه بین اروپا و شمال آفریقا، از 3 جزیره این کشور، گزو (Gozo) و کامینو تشکیل شده است که حجم زیادی از آن را تشکیل می دهند. از تالاب آبی تا ساختمان های باستانی والتا، چیزهای زیادی برای دیدن و انجام وجود دارد. در چنین کشور کوچکی، همه آن ها را می توانید ببینید و انجام دهید در حالی که از آفتاب درخشان لذت می برید.

این کشور، به دلیل ارتباطات خود با گذشته مشهور است. از ساختمان های شوالیه های معبد گرفته تا معابد نوسنگی در هاجر قیم، این کشور پر از تاریخ است. این چیزی است که مردم این کشور بسیار به آن افتخار می کنند و آن را به مکانی ایده آل برای مطالعه تاریخ یا برنامه علوم انسانی تبدیل می کند. این کشور همچنین مکانی فوق العاده برای مطالعه علم است. از نظر جغرافیایی، این کشور نسبتا منزوی است و بین ایتالیا و تونس واقع شده است. این بدان معناست که طبیعت سنگی و اکوسیستم های آن در اروپا نسبتا غیر معمول است. همچنین مزیت بزرگ دیگری برای تحصیل در این کشور وجود دارد، زبان این کشور است. زبان این کشور انگلیسی زبان است.

همانطور که زمانی مستعمره بریتانیا بود، مردم این کشور عموما به دو زبان صحبت می کنند که عبارتند از:

  • انگلیسی
  • مالتی

ارائه این مطلب در باب رشته فلسفه در مالتا از طرف کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد.

معرفی رشته فلسفه در مالتا

رشته فلسفه در مالتا به فلسفه اتباع این کشور یا مالتا تبار اشاره دارد. چه در این کشور زندگی می کنند و چه در خارج از کشور، چه به زبان مالتایی مادری خود و چه به زبان خارجی بنویسند. اگرچه، این کشور یک جزیره کوچک اروپایی در وسط دریای مدیترانه نیست، اما در 6 قرن گذشته جمعیت بسیار اندک آن با برخی از جنبش های اصلی سیاسی، دانشگاهی و فکری اروپا در تماس نزدیک بود. فلسفه از جمله علایقی بود که توسط دانشگاهیان و روشنفکران آن تقویت شده بود.

در بخش عمده ای از تاریخ خود، در این کشور فلسفه به سادگی به عنوان بخشی از یک برنامه اساسی نهادی مورد مطالعه قرار گرفت که عمدتا نامزدها را برای کشیش، وکیل یا پزشک آماده می کرد. تنها در اواخر قرن بیستم بود که فلسفه اهمیت فزآینده ای پیدا کرد. با این وجود، در طول این سال ها تعدادی از دانشگاهیان و روشنفکران این کشور به دلیل قدرت و زیرکی فلسفی خود برجسته شده اند. علیرغم محدودیت های خود، آن ها سهم اندک خود را برای درک فلسفه و برخی از زمینه هایی که شامل می شود، دادند.

اگرچه، از اواسط قرن شانزدهم به بعد، فلسفه در مالت در موسسات مختلف آموزش عالی تدریس می شد، اما از اواخر قرن هجدهم به بعد، اصلی ترین دانشگاهی که فعالیت و تحقیقات فلسفی را ترویج می کرد، دانشگاه مالتا بود. امروزه عمدتا به دلیل دسترسی آسان به منابع داده و افزایش شبکه های ارتباطی، چنین تحقیقات و جستجوهای فلسفی از نظر شیوع و محتوا گسترده تر است.

معرفی رشته فلسفه در مالتا

رشته فلسفه در دانشگاه مالتا

دانشگاه مالتا تنها دانشگاه این کشور است که رشته های بسیاری از جمله رشته فلسفه در مالتا را ارائه می دهد. جدول زیر اطلاعات کامل این برنامه را نشان می دهد:

پارامترتوضیحات
نام رشتههنر در فلسفه
مقطع تحصیلیکارشناسی (B.A. (Hons)(Melit.))
طول دوره3 سال
تعداد ECTS180
شهریه سالانه8500€ (یورو) برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا

B.A. و B.A. (Hons) مدارک اصلی کارشناسی دانشکده می باشند. آن ها عمدتا از این نظر متفاوت هستند که B.A. به طور مساوی در 2 منطقه مورد مطالعه گسترش یافته است. در حالی که B.A. (Hons) بر یک منطقه واحد تمرکز می کند. همه دانشجویان مقطع کارشناسی 2 رشته تحصیلی را در طول سال اول دنبال می کنند، اما کسانی که مایل هستند و واجد شرایط برای ادامه تحصیل در رشته افتخار هستند، علاوه بر تعداد محدودی از اعتبارات در زمینه فرعی در طول دوره دوم، یک رشته تحصیلی را ادامه می دهند.

مشاغل فلسفه در مالتا

مشاغلی که فارغ التحصیلان رشته فلسفه در مالتا می توانند انتخاب کنند، در نمودار زیر آمده است:

مشاغل فارغ التحصیلان رشته فلسفه در مالتا

فلسفه تدریس باورها، اخلاق و اصول منحصر به فرد شما در زمینه تدریس است. فلسفه شما به مرور زمان با استفاده از تجربه تدریس، آموزش، مشاهدات و تحقیقات شما توسعه یافته است. فلسفه رویکرد شما را نسبت به تدریس خلاصه می کند و می تواند شما را در شرایط روزمره که در کلاس درس یا محل کار پیش می آید راهنمایی کند.

استادیار فلسفه درگیر فرایندهای آموزشی و اداری یک موسسه است. او به طور منظم سخنرانی ها، ارائه ها، سمینارها و سایر فعالیت های آموزشی را انجام می دهد. حمایت از کارکنان ارشد یکی از دلایل اصلی انتصاب استادیار فلسفه است. مانند بسیاری از استادیاران دیگر در تدریس، این فرد نیز در تدوین و اجرای برنامه درسی گروه آموزشی کمک می کند. تدریس که دغدغه اصلی است. استادیار فلسفه ملزم به شرکت در کلیه رویدادهای سطح ملی و ایالتی و نمایندگی موسسه است. او باید با اساتید مختلف هماهنگ کرده و در پروژه های تحقیقاتی از آن ها حمایت کند، یا تحقیقات خود را دنبال و منتشر کند.

نمودار زیر حقوق ماهیانه کار در مالتا را برای استادان دانشگاه نشان می دهد:

حقوق ماهیانه کار در مالتا را برای استادان دانشگاه

هزینه زندگی در مالتا

وقتی صحبت از هزینه تحصیل و زندگی در مالتا می شود، باید بدانید که مردم آنجا در مقایسه با استانداردهای ایالات متحده دستمزد نسبتا کمی دریافت می کنند. اما از طرفی، هزینه زندگی نیز ارزان تر است. به طور کلی، زندگی در این کشور بسیار آرام است. همانطور که اشاره کردیم هزینه زندگی نسبت به اکثر اروپا ارزان تر است، فعالیت های اجتماعی، سرگرمی، موسیقی و هنر در هر مرحله وجود دارد و آب و هوا نیز مطلوب است.

دانشجویان به طیف گسترده ای از گزینه های اقامتی دسترسی دارند. اغلب این ها توسط دانشگاه یا موسسه مربوطه اداره می شوند. همانطور که انتظار می رود، این کشور در مقایسه با سایر کشورهای اتحادیه اروپا هزینه های بسیار پایینی دارد. به طور متوسط، دانشجویان می توانند انتظار داشته باشند ماهیانه 300€ (یورو) برای اقامت و سایر هزینه های اساسی زندگی (از جمله غذا و سفر) پرداخت کنند. کادر مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت تحصیلی به مالتا آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *