مهاجرت تحصیلی سنگاپور

رشته فلسفه در سنگاپور

رشته فلسفه در سنگاپور

با مطالعه رشته فلسفه در سنگاپور می توانید از مهارت های ذهنی قوی جهت پیاده کردن در امور زندگی برخوردار شوید. رشته فلسفه یکی از رشته های مورد توجه بسیاری از متقاضیان بوده است. از این رو بسیاری از متقاضیان بین المللی ترجیح می دهند تحصیل این رشته را در کشور دیگر به ثمر برسانند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با تکیه بر سال ها تجربه در خصوص اعزام دانشجو جهت تحصیل در کشورهای مختلف، شما را در این مسیر راهنمایی می کند.

در این مقاله به سوالات زیر به صورت دقیق پاسخ داده خواهد شد:

  • شرایط تحصیل در رشته فلسفه در این کشور چگونه خواهد بود؟
  • شرایط کار پس از تحصیل در این کشور به چه شرایطی بستگی خواهد داشت؟
  • شرایط زندگی و اطلاع از هزینه ها در این کشور چه میزان است؟

درباره کشور سنگاپور

پیش از انتخاب این کشور جهت تحصیل، بهتر است اطلاعاتی درباره این کشور کسب نمایید. کشور سنگاپور، رسما با عنوان جمهوری سنگاپور، یک شهر مستقل در جنوب شرقی آسیای دریایی است. این منطقه در حدود یک درجه عرض جغرافیایی شمال خط استوا واقع شده است. به صورتی که در انتهای جنوبی شبه جزیره مالایی، از غرب با تنگه های مالاکا، از جنوب با جزایر ریائو (اندونزی) و از سمت جنوب دریای چین در شرق هم مرز می باشد.

قلمرو این کشور از 63 جزیره و جزایر اقماری و یک جزیره دورافتاده تشکیل شده است. مساحت مجموع آن از زمان استقلال این کشور در نتیجه پروژه های گسترده احیای زمین حدود %25 افزایش یافته است. همچنین این کشور دارای دومین تراکم جمعیتی بزرگ در جهان است. سایر اطلاعات کلی در خصوص این کشور در نمودار زیر شرح داده شده است:

اطلاعات کلی در سنگاپور

شرایط تحصیل در رشته فلسفه در کشور سنگاپور

تحصیل در رشته فلسفه در این کشور، شامل 3 مرحله خواهد بود. مقطع آموزشی اصلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می باشد. مقطع کارشناسی جزء دوره آموزشی اصلی است که حدود 4 سال است. پس از اتمام دوره کارشناسی، وارد مقطع کارشناسی ارشد می شوید. دوره کارشناسی ارشد، دوره اختصاصی تر می باشد. طول دوره حدود 2 سال است. هزینه تحصیل در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته فلسفه متفاوت می باشد. هزینه تحصیل با توجه طول دوره، نوع دانشگاه و ملیت متقاضیان متفاوت خواهد بود. دوره تخصصی دکترای رشته فلسفه، جزء دوره های تحقیقاتی و ارائه پروپوزال می باشد. جهت اطلاع از شرایط تحصیل در سنگاپور مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

بدین ترتیب در نمودار زیر به بررسی میانگین تعداد دانشجویان در این کشور می پردازیم:

بررسی میانگین تعداد دانشجویان در سنگاپور

شرایط کار در رشته فلسفه در سنگاپور

پس از اتمام دوره تحصیلی رشته فلسفه می توانید در این کشور مشغول به فعالیت شوید. اطلاع از میزان درآمد در این کشور مهم ترین مساله برای متقاضیان المللی می باشد. به یاد داشته باشید مسائلی مانند تجربه کاری، میزان تحصیلات، جنسیت و شهری که برای اشتغال انتخاب می کنید بسیار مهم است. میانگین درآمد رشته فلسفه در این کشور حدود 121000SGD (دلار سنگاپور) می باشد. همچنین حداقل و حداکثر درآمد در رشته فلسفه حدود 6170SGD الی 18600SGD (دلار سنگاپور) است. از این رو در خصوص مهاجرت به سنگاپور، پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مذکور می باشد.

همچنین در جدول زیر به بررسی آیتم میزان سابقه کاری در رشته فلسفه می پردازیم:

سابقه کاریمیزان حقوق به دلار سنگاپور
2 سال6910SGD
2 تا 5 سال9030SGD
5 تا 10 سال12600SGD
10 تا 15 سال15200SGD
15 تا 20 سال16500SGD
20 سال به بالا17800SGD

شرایط کار در رشته فلسفه در سنگاپور

شرایط زندگی در کشور سنگاپور

در خصوص اطلاع از شرایط زندگی و تحصیل در رشته فلسفه در این کشور، بایستی از هزینه ها مطلع شوید. هزینه های تحصیل مربوط به هزینه های دانشگاهی و هزینه های زندگی دانشجویی خواهد بود. هزینه دانشگاه با توجه به رشته تحصیلی، نوع دانشگاه و طول دوره تحصیل متفاوت خواهد بود. از طرفی هم هزینه زندگی به مواردی مانند هزینه مواد غذایی، اجاره آپارتمان و پوشاک بستگی دارد. مهمترین بخش هزینه زندگی در کشور سنگاپور، مربوط به بخش مسکن خواهد بود. در صورت نبود خوابگاه برای دانشجو بایستی آپارتمانی را اجاره کند. هزینه اجاره آپارتمان در این کشور در جدول زیر شرح داده شده است:

نوع آپارتمانهزینه به دلار سنگاپور
اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر3891SGD
اجاره آپارتمان یک خوابه در خارج از مرکز شهر2988SGD
اجاره آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر8470SGD
اجاره آپارتمان 3 خوابه در خارج از مرکز شهر5205SGD

تحصیل در رشته فلسفه در این کشور، از هزینه های مختلفی برخوردار خواهد بود. از این رو جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله هزینه زندگی در سنگاپور را از طریق لینک مذکور بررسی بفرمائید.

کار دانشجویی رشته فلسفه در سنگاپور

بسیاری از متقاضیان جویای کار ضمن تحصیل در این کشور خواهند بود. طبق قانون کار در این کشور، متقاضیان بین المللی حدود 16 ساعت در هفته اجازه کار قانونی خواهند داشت. با امکان کار در این کشور می توانند بخشی از هزینه تحصیل خود را پوشش دهند. در خصوص اطلاع از میزان حقوق کار ضمن تحصیل در این کشور، بایستی بدانید حدود 1000$ الی 2500$ (دلار) درآمد خواهید داشت. چنانچه پس از اتمام دوره تحصیلی خود، تمایل به کار در این کشور داشته باشید، بایستی ویزای کاری را دریافت نمایید. جهت اطلاع از شرایط کار در سنگاپور مطالعه مقاله مذکور خالی از لطف نخواهد بود.

در مقاله رشته فلسفه در سنگاپور، نویسندگان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار داده اند. در صورت تمایل به تحصیل در سنگاپور و اطلاع از شرایط و هزینه ها با مشاور ما در بخش مشاوره تلفنی یا حضوری تماس حاصل فرمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *