مهاجرت تحصیلی سنت کیتس

رشته فلسفه در سنت کیتس

رشته فلسفه در سنت کیتس

چنانچه به مطالعه علوم اساسی علاقه دارید، می توانید در مقاله رشته فلسفه در سنت کیتس به اطلاعات جامعی دست یابید. کشور سنت کیتس طی سال های اخیر از طریق پروسه تحصیلی مهاجرین بسیاری را به خود جذب نموده است. از این رو پذیرش رشته های جدیدی در این کشور رو به رشد بوده است. یکی از این رشته ها، رشته فلسفه می باشد. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تحصیل در رشته فلسفه در این کشور راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

در این مقاله مباحث مهمی از جمله پاسخ به سوالات زیر مورد بررسی قرار خواهد گرفت:

  • شرایط تحصیل در این کشور به چه صورت می باشد؟
  • درآمد حاصل در رشته فلسفه در این کشور چه میزان خواهد بود؟
  • هزینه تحصیل و زندگی در این کشور به چه میزان می باشد؟

درباره کشور سنت کیتس

قبل از اینکه تحصیل در این کشور را انتخاب نمایید، ابتدا به شرح این کشور می پردازیم. کشور سنت کیتس به طور رسمی به عنوان فدراسیون سنت کریستوفر و نویس شناخته می شود. این کشور در جزیره ای در غرب هند واقع شده است. این کشور یک قلمرو مشترک المنافع است. پایتخت این شهر باستر می باشد که در جزیره بزرگتر سنت کیتس واقع شده است. باستر همچنین دارای بندر اصلی جهت ورود مسافران از طریق کشتی های کروز و بار است. این جزیره تقریبا در 3 کیلومتری جنوب شرقی سنت کیتس، در امتداد یک کانال کم عمق به نام The Narrows واقع شده است.

در نمودار زیر به بررسی جزییات این کشور به صورت دقیقی پردازیم:

جزییات سنت کیتس

مقاطع مختلف تحصیلی رشته فلسفه در سنت کیتس

مهم ترین دوره آموزشی در این کشور مربوط به دوره کارشناسی می باشد. این دوره اصلی حدود 3 الی 4 سال زمان نیاز خواهد داشت. پس از اتمام دوره کارشناسی، امکان تحصیل در دوره کارشناسی ارشد برای متقاضیان فراهم خواهد شد. این دوره به مدت 2 سال طول خواهد کشید. دوره اختصاصی دکترا، یکی از مهم ترین دوره های آموزشی در رشته فلسفه است. هزینه تحصیل در هر یک از این دوره ها با توجه به نوع دوره، ملیت متقاضی و نوع دانشگاه متفاوت می باشد. جهت اطلاع از شرایط تحصیل در سنت کیتس، مطالعه مقاله مذکور خالی از لطف نخواهد بود.

میانگین تعداد دانشجویان در این کشور در نمودار زیر شرح داده شده است:

تعداد دانشجویان سنت کیتس

اخذ ویزای تحصیلی کشور سنت کیتس

در خصوص تحصیل در این کشور، متقاضیان بین المللی بایستی ویزای تحصیلی این کشور را دریافت نمایند. شرایط اخذ، ارائه مدارک و هزینه ویزا با توجه به ملیت متقاضیان متفاوت خواهد بود. مدار لازم جهت تحصیل در این کشور هر ساله از تغییراتی برخوردار خواهد بود. مدارک زیر طبق آخرین تغییرات سال 2023 خواهد بود:

مراحلمدارک
1ارائه نامه پذیرش از دانشگاه معتبر بر روی سر برگ رسمی
2ارائه کلیه مدارک هویتی متقاضی
3ارائه رسید پرداخت هزینه ویزای مربوطه
4ارائه گواهی سلامت جسمانی و روحی متقاضی
5ارائه فرم تکمیل درخواست ویزای تحصیلی به همراه امضاء

در خصوص کسب اطلاعات بیشتر در باب مهاجرت به سنت کیتس مطالعه مقاله مذکور به شما پیشنهاد داده می شود.

رشته فلسفه و شرایط کار در سنت کیتس

بسیاری از متقاضیان پس از اتمام تحصیل و دوره دانشگاهی اقدام به اشتغال زایی می نمایند. از این رو نیاز به کسب آگاهی در خصوص میزان حقوق دریافتی از این رشته خواهید داشت. میانگین درآمد در این رشته حدود 4730XCD(دلار کارائیب) می باشد. همچنین بالاترین میزان دریافتی حدود7290XCD (دلار کارائیب) خواهد بود. میزان دریافتی در این رشته به مواردی از جمله میزان سابقه کاری، تحصیلات و جنسیت متقاضی بستگی خواهد داشت. همچنین سابقه کاری در این رشته در میزان دریافتی تاثیر به سزایی خواهد گذاشت. از این رو در جدول زیر میزان دریافتی در ارتباط با میزان سابقه کاری شرح داده شده است:

سابقه کاریهزینه به دلار کارائیب
2 سال2790XCD
2 تا 5 سال3750XCD
5 تا 10 سال4870XCD
10 تا 15 سال5900XCD
15 تا 20 سال6450XCD
20 سال به بالا6780XCD

رشته فلسفه و شرایط کار در سنت کیتس

بررسی دانشگاه های رشته فلسفی در کشور سنت کیتس

در خصوص تحصیل در رشته فلسفه ابتدا بایستی با دانشگاه های این کشور آشنا شوید. شرایط تحصیل، طول دوره، هزینه تحصیل و سایر موارد با توجه به ملیت متقاضیان متفاوت خواهد بود. چند نمونه از دانشگاه های این کشور عبارتند از:

  • Clarence Fitzroy Bryant College
  • International University for Graduate Studies
  • STC Technological University Overseas Campus in Myanmar
  • STC Technological University

در صورت پذیرش قانونی از دانشگاه مورد نظر، ابتدا بایستی از دانشگاه مورد نظر نامه پذیرش معتبری دریافت نمایید. همچنین بایستی هزینه های مربوطه را پرداخت فرمائید. بدین ترتیب روند پذیرش تحصیلی شما در رشته فلسفه به طور صحیح پیش می رود. جهت اطلاع از شرایط اعزام دانشجو به سنت کیتس می توانید از طریق لینک مذکور مقاله مربوطه را بررسی بفرمائید. همچنین در خصوص هزینه های تحصیل درا این کشور، امکان کار ضمن تحصیل برای متقاضیان وجود خواهد داشت.

شرایط زندگی در کشور سنت کیتس

در خصوص تحصیل در سنت کیتس، علاوه بر پرداخت شهریه دانشگاهی بایستی هزینه های مربوط به زندگی را هم در نظر بگیرید. هزینه های اصلی زندگی مربوط به مواد غذایی، پوشاک و مسکن می باشد. در صورتی که متقاضیان بتوانند در طول دوره تحصیل خود خوابگاه دانشجویی بگیرند، از هزینه کم تری برخوردار خواهند بود. در غیر این صورت هزینه اجاره آپارتمان به صورت اشتراکی یا انفرادی برای متقاضیان هزینه بردار خواهد بود همچنین به یاد داشته باشید هزینه زندگی در هر یک از شهرهای این کشور متفاوت خواهد بود.

هزینه های مربوط به اجاره آپارتمان در این کشور در جدول زیر شرح داده شده است:

نوع آپارتمانهزینه به دلار کارائیب
اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر199136XCD
اجاره آپارتمان یک خوابه در خارج از مرکز شهر164858XCD
اجاره آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر945892XCD
اجاره آپارتمان 3 خوابه در خارج از مرکز شهر540510XCD

مفتخریم که تا پایان مقاله رشته فلسفه در سنت کیتس با ما همراه بودید. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در بخش مشاوره تلفنی و حضوری پاسخگوی تمام سوالات شما خواهند بود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *