مهاجرت تحصیلی آفریقای جنوبی

رشته فلسفه در آفریقای جنوبی

رشته فلسفه در آفریقای جنوبی

رشته فلسفه در آفریقای جنوبی یکی از رشته های ارائه شده در دانشگاه های معتبر آفریقای جنوبی است. فلسفه یکی از رشته های خاص است. آفریقای جنوبی یکی از کشورهای پیشرفته و توسعه یافته در این قاره است. بازار کار این کشور بسیار فعل است و نرخ بیکاری کم است. البته رشته فلسفه مشاغل خاص خود را دارد و کم تر طرفدار دارد. با توجه به انگلیسی زبان بودن دوره های فلسفه در این کشور می توانید در مقاطع مختلف تحصیلی در آفریقای جنوبی به زبان انگلیسی تحصیل کنید. کارشناسان و متخصصین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه این مطلب برنامه های فلسفه در آفریقای جنوبی و دانشگاه های ارائه کننده این رشته را معرفی کرده اند.

تحصیل رشته فلسفه در آفریقای جنوبی

شگفتی احساس یک فیلسوف است و فلسفه با شگفتی آغاز می شود. این جمله ای است که افلاطون درباره فلسفه گفته است. بنابراین، به عنوان افراد و به عنوان یک گونه، ما به دلیل حس شگفتی در جهان و روابطمان با آن جذب فلسفه شده ایم. اما فلسفه از نقطه شروع خود با استفاده از اندیشه برای تأمل و بررسی شگفتی ما حرکت می کند. نتیجه این روند تفکر چیست؟ آموزش و تحقیقات فلسفه حوزه های اصلی فلسفه تحلیلی را در بر می گیرد. تحصیلات تکمیلی در فلسفه فرصتی است تا شما بتوانید علایق خود را در این زمینه به طور عمیق تری دنبال کنید. با درک بیشتر شما استقلال به وجود می آید. به جای درک ساده موضع های استاندارد در یک مناظره، شروع به تدوین و توجیه نظرات خود و پیدا کردن سوالات خود می کنید.

چرا تحصیلات در رشته فلسفه را انتخاب می کنیم؟ زیرا شما علاقه عمیقی به این موضوع دارید و شاید بتوانید در آن مشارکت داشته باشید. فارغ التحصیلان فلسفه در زمینه های مختلف مشغول به کار شده اند و در بخش های مختلفی از جمله حقوقی (شرکتی، میانجیگری، دفاع)، محاسبات (هوش مصنوعی، طراحی سیستم های تخصصی) و یا تدریس در دانشگاه یا کالج کار می کنند.

در جدول زیر می توانید با دانشگاه های ارائه کنند رشته فلسفه در آفریقای جنوبی آشنا شوید:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه کیپ تاون
2دانشگاه ژوهانسبورگ
3دانشگاه آفریقای جنوبی
4دانشکاه پرتوریا
5دانشگاه رودس
6دانشگاه ویتس

تحصیل رشته فلسفه در آفریقای جنوبی

مشاغل رشته فلسفه در آفریقای جنوبی

با داشتن تخصص و دانش در رشته فلسفه می توانید در هر شغلی موفق باشید، زیرا همه کارفرمایان به تفکر روشن و صداقت پاسخ مثبت می دهند و هزینه خوبی برای آن پرداخت می کنند. مشاغل احتمالی در رابطه با فلسفه عبارتد از:

  • استاد دانشگاه
  • معلم دبیرستان
  • وکیل، قاضی
  • رهبر سیاسی
  • مشاور
  • بازاریاب
  • کارگزار سهام، مالی
  • روزنامه نگار
  • مجری تلویزیونی
  • روان درمانگر
  • مربی زندگی

میزان حقوق ماهیانه کار در آفریقای جنوبی برای یک پرفسور فیلسوف در این کشور به صورت متوسط به میزان 48000ZAR (راند آفریقای جنوبی) در ماه است. این میزان مبلغی بالغ بر 577000ZAR (راند آفریقای جنوبی) در سال است. همچنین در کم ترین حالت میزان درآمد ماهیانه کار یک پرفسور فیلسوف در کشور آفریقای جنوبی در حدود 25000ZAR (راند آفریقای جنوبی) و در بیشترین حالت 73500ZAR (راند آفریقای جنوبی) می باشد.

میزان حقوق مشاغل رشته فلسفه متناسب با تجربه در کشور آفریقای جنوبی در نمودار زیر قابل مشاهده است:

حقوق مشاغل فلسفه متناسب با تجربه در آفریقای جنوبی تحصیل فلسفه در دانشگاه ویتس آفریقای جنوبی

فلسفه فعالیتی است که هدف آن شناخت خود، روابط ما با یکدیگر و موقعیت ما در جهان است. این مرکز به طور اساسی به سوالات اساسی در مورد چنین موضوعاتی پرداخته و به طور انتقادی به بررسی موضوعات دیگر و سایر فعالیت های انسانی می پردازد. دپارتمان فلسفه ویتس یک مرکز فلسفی معتبر بین المللی با سنت طولانی تحقیق و آموزش عالی است. اعضای ستاد دارای دکترا از دانشگاه های برتر بین المللی هستند و به طور منظم کارهای خود را در مجلات علمی معتبر منتشر می کنند. این بخش پر جنب و جوش، متنوع و دارای مشارکت اجتماعی است. برنامه های این دانشگاه دانشجویان را با موضوعات مهم و جذابی آشنا می کند که در دبیرستان یا دروس دیگر مورد بحث قرار نمی گیرد. موضوعاتی که به مبانی تفکر و زندگی آنها مربوط می شود.

دانشجویان با ایده هایی که دارای اهمیت تاریخی قابل توجهی هستند آشنا می شوند. پس از گذراندن تنها 1 دوره فلسفه، دانشجویان کوشا معمولاً بهتر می توانند با مشاجره کنار بیایند، به موضوع اصلی برسند، مغالطه را فاش کنند و با مشکلی دست و پنجه نرم کنند. به طور کلی ظرفیت های انتقادی آنها افزایش می یابد، همچنین قدرت نظم دهی به افکار خود و ارائه آنها به شکل واضح، منسجم و منظم است. جهت تحصیل در آفریقای جنوبی این مقاله را مطالعه کنید.

کارشناسی فلسفه دانشگاه ویتس South Africa

دوره کارشناسی یک دوره 3 ساله و شامل دروس زیر است:

دروسشرح
استدلال و تفکر انتقادیاین دوره مهندسی را با عناصر استدلال انتقادی فلسفی و تفکر آشنا می کند.
مقدمه ای بر فلسفهاین دوره از طریق انتخاب موضوعات متمرکز در معرفت شناسی و متافیزیک (نظریه های دانش و واقعیت) به همراه فلسفه مورد نیاز در شناسایی و ارزیابی استدلال ها، دانشجویان را با فلسفه آشنا می کند.
مقدمه ای بر اخلاقاین دوره دانش را با استدلال اخلاقی و کاربردهای آن آشنا می کند.
تاریخ فلسفهاین دوره شامل مجموعه ای از موضوعات متافیزیک و معرفت شناسی (و احتمالاً اخلاق)، بر اساس منابع کلاسیک و اولیه در فلسفه تا اوایل قرن 18 است.
فلسفه علماین دوره شامل ماهیت دانش علمی و نظریه های علمی، مشکل تأیید و توضیح، توسعه علم و موضوعات مرتبط با آن است.
فلسفه آفریقا و فلسفه اجتماعی و سیاسیاین دوره به بررسی فلسفی تعدادی از مفاهیم و مسائل در نظریه اجتماعی و سیاسی از طریق منابع تاریخی و یا معاصر می پردازد.
معرفت شناسی و متافیزیکبرخی از موضوعات تحت پوشش شامل ماهیت حالات ادراکی، ارتباط حالات ادراکی با اشیاء و رابطه بین حالات و باورهای ادراکی، ماهیت باورها و محتوای اعتقادات و نقش توجیه در دانش است.
فلسفه علوم اجتماعیمطالعه انتقادی مسائل اساسی مانند ماهیت شواهد، نظریه، توضیح و فهم، وضعیت علوم اجتماعی در ارتباط با علوم طبیعی و علل و پیش بینی پذیری و نقش آزادی و عقلانیت در تبیین اجتماعی است.

با استفاده از تجربه و تخصص کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید جهت مهاجرت به کشورهای مختلف جهان از جمله اخذ اقامت اروپا و سایر قاره های جهان اقدام کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *