مهاجرت به کشور بلاروس

رشته فلسفه در بلاروس

رشته فلسفه در بلاروس

رشته فلسفه در بلاروس از رشته های ارائه شده در این کشور است. علاقه مندان به رشته فلسفه در بلاروس میتوانند در دوره های مختلف تحصیل کنند. دوره های ارائه شده در این کشور به زبان های روسی و بعضا انگلیسی ارائه می شود. هزینه تحصیل در کشور بلاروس در رشته فلسفه سالی 2000€ الی 3000€ (یورو) می باشد. همانطور که مشاهده می کنید هزینه تحصیل در این کشور ارزان است اما در عوض کیفیت زندگی و آموزش در این کشور شرق اروپایی پایین است. کارشناسان ارشد و وکلای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اخذ اقامت کشورهای اروپایی و انوع ویزا می توانند شما را راهنمایی کنند.

تحصیل رشته فلسفه در بلاروس

دانشجویان خارجی برای تحصیل فلسفه در بلاروس در بسیاری از دانشگاه های دولتی واقع در شهرهای بزرگ بلاروس اقدام می کنند. فلسفه در بلاروس در بسیاری از دانشگاه های دولتی بلاروس تدریس می شود و دانشجویان خارجی برای تحصیل فلسفه در بلاروس در 2 مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می آیند.

مقطعشرح
کارشناسیفلسفه در بلاروس برای مدرک کارشناسی به مدت 4 سال در هر دانشگاه بلاروس تدریس می شود.
کارشناسی ارشدکارشناسی ارشد در بلاروس به مدت 2 سال در زمینه فلسفه در دانشگاه های دولتی بلاروس تدریس می شود.

برای تحصیل فلسفه در بلاروس در مقطع لیسانس، همه دانشجویان خارجی و ملی باید گواهینامه دوره متوسطه را به همراه داشته باشند و همچنین گذرنامه مسافرتی که باید حداقل 2 سال اعتبار داشته باشد. برای کارشناسی ارشد در بلاروس، همه دانشجویان داخلی و خارجی فارغ از اینکه از کدام کشور باشند، باید مدرک لیسانس خود را به مدت 4 سال داشته باشند. دفتر پذیرش کپی مدارک پذیرش برای ارزیابی صلاحیت را درخواست می کند. دفتر پذیرش دانشگاه های بلاروس همیشه به دانشجویان خارجی توصیه می کنند که مدارک اصلی خود را از طریق پیک یا خدمات پستی ارسال نکنند زیرا این روش ارسال اسناد گران و زمان بر است. دانشجویان خارجی باید اطمینان حاصل کنند که اسناد پذیرش اسکن شده در فرمت مناسب قابل خواندن هستند و به خوبی قابل مشاهده هستند.

تحصیل رشته فلسفه در بلاروس

شرایط تحصیل فلسفه در بلاروس

مدارک پذیرش باید به ایمیل کارکنان پذیرش ارسال شود تا پس از دریافت این مدارک، کارکنان پذیرش صلاحیت هر دانشجوی بین المللی برای پذیرش در دانشگاه های بلاروس را ارزیابی کنند. این فرایند ارزیابی برای پذیرش در هر دانشگاه بلاروس در عرض 1-2 روز به پایان می رسد و هر دانشجوی خارجی از طریق ایمیل برای نتیجه ارزیابی خود مطلع می شود. از دانشجویان خارجی که واجد شرایط تحصیل فلسفه در بلاروس برای لیسانس یا فوق لیسانس هستند، خواسته می شود هزینه پذیرش خود را ارسال کرده و رسید هزینه پذیرش را اسکن کنند. از متقاضیان واجد شرایط خواسته می شود تا مدارک بیشتری را برای تکمیل مراحل پذیرش خود ارسال کنند. نامه های پذیرش رسمی فقط توسط اداره مهاجرت در بلاروس برای دانشجویان خارجی صادر می شود.

پس از دریافت هزینه پذیرش، مدارک پذیرش برای صدور دعوتنامه تحصیلی رسمی که برای پردازش ویزای دانشجویی بلاروس برای ورود به بلاروس برای تحصیلات عالی لازم است به اداره مهاجرت ارسال می شود. این روند صدور در 2 هفته زمان به پایان رسید. شهروندان بسیاری از کشورها باید قبل از ورود ویزای تحصیل در بلاروس را دریافت کنند در حالی که به برخی اتباع کشورهای آسیایی و آفریقایی ویزای دانشجویی بلاروس در فرودگاه بین المللی مینسک صادر می شود اما این اتباع این کشورها نیز می توانند هنگام ورود ویزا دریافت کنند.

حقوق مشاغل رشته فلسفه در بلاروس

میزان حقوق کار در کشور بلاروس نسبتا پایین است. میزان حقوق ماهیانه کار در بلاروس برای یک فیلسوف در این کشور به صورت میانگین به میزان 4400BYN (روبل بلغارستان) در ماه است. این میزان مبلغی بالغ بر 52800BYN (روبل بلغارستان) در سال است. همچنین طبق بررسی های صورت گرفته در کم ترین حالت میزان درآمد ماهیانه کار یک فیلسوف در کشور بلاروس در حدود 2070BYN (روبل بلغارستان) و حداکثر 6960BYN (روبل بلغارستان) می باشد.

میزان حقوق مشاغل رشته فلسفه در مقایسه با سایر مشاغل در بلاروس در نمودار زیر قابل مشاهده است:

مقایسه حقوق ماهیانه مشاغل در بلاروس

تحصیل فلسفه در دانشگاه ملی بلاروس

دانشکده فلسفه و علوم اجتماعی دانشگاه ملی بلاروس 4 گرایش زیر را برای دانشجویان عادی ارائه می دهد:

  • فلسفه
  • جامعه شناسی
  • روانشناسی
  • اطلاعات و ارتباطات (فناوری های اجتماعی)

و 3 گرایش برای دانشجویانی که با مکاتبات (دانشجویان از راه دور) تحصیل می کنند که عبارتند از:

  • فلسفه
  • جامعه شناسی
  • و روانشناسی.

در حال حاضر بیش از 1000 دانشجو در دانشکده در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ثبت نام کرده اند. موسسات تحقیقاتی این دانشگاه پس از فارغ التحصیلی آموزش کارکنان دبیرستان را انجام می دهند. این گروه تحقیقات موثر در زمینه های فلسفه و روش شناسی، تاریخ فلسفه و جامعه شناسی، فناوری های اجتماعی مدرن در جوامع دگرگون مشکلات معاصر روانشناسی، ارزش ها و اولویت های اکولوژیکی در توسعه جوامع مدرن، استراتژی های ارتباطی در مدیریت اجتماعی و تولید فکری این فعالیت های دانشگاهی منجر به انتشار نشریات تحقیقاتی، کتاب های درسی، کتاب های مرجع فلسفه، اخلاق، مطالعات فرهنگی، تاریخ فلسفه، جامعه شناسی، روانشناسی، بوم شناسی اجتماعی، ارتباطات اجتماعی و سایر علوم اجتماعی و علوم انسانی می شود.

تاریخچه کرسی فلسفه و روش شناسی علم از سال 1921 آغاز می شود، سالی که دانشگاه دولتی بلاروس تاسیس شد. از همان روزهای اولیه BSU توجه زیادی به توسعه آموزش اجتماعی و بشردوستانه شد. رشته های فلسفی که توسط متخصصان کرسی فلسفه تدریس می شود، از گذشته تا به امروز جایگاه شایسته ای را در میان علوم بشردوستانه به خود اختصاص داده است.

تحصیل در موسسه فلسفه آکادمی علوم بلاروس

موسسه فلسفه آکادمی ملی علوم بلاروس در سال 1931 تأسیس شد. این سازمان پیشرو در زمینه تحقیقات فلسفی در این کشور است. این موسسه تحقیقات بنیادی را در زمینه نظریه و روش شناسی علوم طبیعی و علوم انسانی، مردم شناسی فلسفی، بوم شناسی اجتماعی، اخلاق، زیبایی شناسی، فلسفه فرهنگ و دین، ​​مشکلات فلسفی فرآیندهای جهانی و ادغام انجام می دهد. این موسسه استراتژی های ابتکاری برای پیشرفت اجتماعی، معنوی و فرهنگی و علمی، شکل گیری جامعه اطلاعاتی و اقتصاد دانش ایجاد می کنیم. این موسسه پروژه ها و خدمات را در زمینه هایی مانند تخصص اجتماعی و بشردوستانه در مورد پدیده ها و فرایندهای فعلی زندگی اجتماعی-اقتصادی، فرهنگی و معنوی اجرا می کند. گروه های موسسه عبارتند از:

  • مراکز تحقیقات فلسفی-روش شناختی و بین رشته ای.
  • تحقیقات اجتماعی- فلسفی و مردم شناسی
  • مطالعات تاریخی و فلسفی و مقایسه ای
  • تحقیق در مورد جهانی شدن، ادغام و همکاری فرهنگی اجتماعی

کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره مهاجرت تحصیلی به بلاروس مطالب تکمیلی را برای کسب اطلاعات شما در لینک آبی رنگ ارائه کرده اند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *