مهاجرت تحصیلی بلژیک

رشته فلسفه در بلژیک

رشته فلسفه در بلژیک

رشته فلسفه در بلژیک یکی از رشته های ارائه شده در این کشور است. بلژیک کشوری چند زبانه در قاره اروپا است. دوره های ارائه شده در رشته فلسفه در این کشور به چند زبان مختلف هلندی، آلمانی، فرانسوی و انگلیسی ارائه می شود. جهت تحصیل در این کشور در ابتدا بایستی دانشگاه مورد نظر را انتخاب کرده و زبان دوره ارائه شده را بررسی کنید. در صورت داشتن شرایط پذیرش از دانشگاه مورد نظر و همچنین دریافت ویزای تحصیلی بلژیک می توانید جهت تحصیل در بلژیک اقدام کنید. بررسی هزینه تحصیل و زندگی در کشور بلژیک قبل از اقدام امری ضروری است. با استفاده از مشاوره کارشناسان ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید

تحصیل رشته فلسفه در بلژیک

بلژیک دارای دانشگاه های متعدد و معتبری در سطح اروپاست. این دانشگاه های در 3 منطقه یا بخش کشور بلژیک از جمله والونیا و فلاندر واقع شده اند. زبان دوره های ارائه شده در این مناطق همان زبان اصلی صحبت شده در این بخش هاست. لذا برای تحصیل در دانشگاه های این کشور در ابتدا شرایط دانشگاه و زبان برنامه را بررسی کنید تا شرایط خود را برای پذیرش بررسی کنید. در جدول زیر می توانید از جمله دانشگاه های ارائه کننده رشته فلسفه در بلژیک را می توانید بررسی کنید:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه لئوون
2دانشگاه وریجه
3دانشگاه خنت
4دانشگاه سنت لوئیس
5موسسه فلسفه بلژیک

حقوق مشاغل رشته فلسفه در بلژیک

میزان حقوق کار در کشور بلژیک برای مشاغل تخصصی بالا است. میزان حقوق ماهیانه کار در بلژیک برای یک فیلسوف برجسته در این کشور به صورت میانگین به میزان 9250€ (یورو) در ماه است. این میزان مبلغی بالغ بر 111000€ (یورو) در سال است. همچنین طبق بررسی های صورت گرفته در کم ترین حالت میزان درآمد ماهیانه کار یک فیلسوف در کشور بلژیک در حدود 4810€ (یورو) و بیشترین میزان 14200€ (یورو) می باشد.

میزان حقوق مشاغل رشته فلسفه در مقایسه با سایر مشاغل در بلژیک در نمودار زیر قابل مشاهده است:

مقایسه حقوق ماهیانه مشاغل در بلژیک

لیسانس فلسفه در دانشگاه لئوون بلژیک

لیسانس فلسفه از لئوون، در قلب اروپا پایه ای ایده آل برای مطالعات بیشتر در زمینه فلسفه در لئوون یا دورتر، یا به عنوان سکوی پرتاب برای یک حرفه ای هیجان انگیز در زمینه های مرتبط مانند حقوق، اقتصاد و پزشکی است. برنامه لیسانس هنر در فلسفه (BA) شما را با مهارت های بسیار منطقی و تفکر انتقادی آشنا می کند. کارشناسی فلسفه به شما کمک می کند تا افکار خود را در مورد دنیایی که در آن زندگی می کنیم تنظیم کنید و همچنین به شما آموزش می دهد که از مهارت های فلسفی در تجزیه و تحلیل بحث های علمی و اجتماعی معاصر استفاده کنید. هدف از برنامه ارائه آموزش کامل، گسترده و جامع تاریخی و سیستماتیک در فلسفه است.

در عین حال، این برنامه به دنبال این است که مهارت های تحقیقاتی مورد نیاز برای بیان موفق کتبی و شفاهی در فلسفه را در اختیار دانشجویان قرار دهد. همچنین می توانید از مهارت های فلسفی در تجزیه و تحلیل بحث های اجتماعی معاصر استفاده کنید. موسسه فلسفه طیف گسترده ای از مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، کارشناسی ارشد تحقیقاتی و دکترا را ارائه می دهد که همه به زبان انگلیسی تدریس می شوند. در مجموع، مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد قصد دارد دانشجویان را با تاریخ فلسفه و همچنین جنبش های معاصر در فلسفه تحلیلی و قاره ای آشنا کند تا بتوانند با زمینه های اساسی تحقیقات فلسفی درگیر شوند. موسسه فلسفه مفتخر است که به دانشجویان خود آموزش فلسفی گسترده و طیف گسترده ای از دوره ها و سمینارها و همچنین پشتیبانی و راهنمایی تحصیلی شخصی ارائه می دهد.

برنامه لیسانس فلسفه در دانشگاه لئوون بلژیک

برنامه کارشناسی هنر در فلسفه یک برنامه 3 ساله است که به 3 جزء تقسیم می شود:

  • دوره های اصلی به شما اطلاعات لازم در مورد تاریخ فلسفه را ارائه می دهد و موضوعات و مفاهیم کلیدی فلسفی را توضیح می دهد.
  • سمینارهای یکپارچه به شما می آموزد که چگونه متون را از نزدیک بخوانید و تجزیه و تحلیل کنید و همچنین ارائه های ساختار یافته و نوشتن مقالات فلسفی را به شما آموزش می دهد.
  • موارد انتخابی، که شامل دوره های غیر فلسفی نیز می شود ، علایق وسیع شما را برانگیخته و بین رشته ای را تشویق می کند.

بخش مهمی از این برنامه تحصیل کارشناسی در بلژیک با سمینار است، دوره ای که در آن شما تحقیق و نوشتن یک بخش فلسفی گسترده تر را یاد خواهید گرفت. لیسانس هنر در فلسفه یک برنامه 3 ساله (180 واحد ECTS) است، اما دانشجویانی که دارای تحصیلات سطح دانشگاهی هستند ممکن است واجد شرایط درخواست پذیرش با درجه پیشرفته باشند. به دانشجویانی که دارای مدرک کارشناسی در زمینه ای غیر از فلسفه و سابقه علمی محدود در فلسفه هستند توصیه می شود که از 1 یک ساله لیسانس هنر در فلسفه (60 یا 98 واحد ECTS، 1 یا 2 سال) استفاده کنند.

برنامه خلاصه شده (60 یا 98 ECTS): برنامه کارشناسی هنر در فلسفه خلاصه شده 1 برنامه یک ساله با 60 اعتبار ECTS است که بر اساس اصول مشابه برنامه معمول کارشناسی طراحی شده است ، اما تمرکز ویژه ای بر دوره های اصلی، تعداد محدودی از سمینارها و مقاله کارشناسی همراه با سمینار دارد.

کارشناسی ارشد رشته فلسفه در دانشگاه وریجه بروکسل بلژیک

کارشناسی ارشد رشته فلسفه در دانشگاه وریجه بروکسل بلژیک

کارشناسی ارشد تمام وقت انگلیسی و هلندی زبان به طور مشترک توسط گروه فلسفه دانشگاه آنتورپ (UAntwerpen)، گروه فلسفه و علوم اخلاقی دانشگاه خنت (UGent) و گروه فلسفه و علوم اخلاقی دانشگاه آزاد بروکسل (VUB) سازماندهی می شود. این برنامه یک آموزش سطح بالا برای دانشجویان عالی که به دنبال توسعه حرفه ای تحقیقاتی در فلسفه هستند، ارائه می دهد. فارغ التحصیلان این برنامه قادر به توسعه یک پروژه تحقیقاتی فلسفی و تهیه یک برنامه بودجه هستند که می تواند به موسسات مالی محلی، ملی یا بین المللی ارسال شود. آنها قادرند، در حوزه تخصصی خود، مشکلات تحقیقاتی ابتکاری و مبتکرانه را بر اساس بینش مناسب و بنیادی در زمینه پیشرفته ترین فن آوری های شناخته شده بین المللی در آن حوزه تدوین کنند.

فارغ التحصیلان این برنامه می توانند راه حل های اصلی را برای مشکلات تحقیق انتخاب شده ارائه دهند و موارد خود را به وضوح و قانع کننده استدلال کنند. آنها در زمینه نگارش دانشگاهی آموزش دیده اند، که به آنها امکان می دهد به عنوان نویسندگان اصلی مقالات دانشگاهی عمل کنند. سمینارهای تحقیقاتی که هسته اصلی برنامه را تشکیل می دهند، طیف وسیعی از حوزه های فلسفی را پوشش می دهند. برخی به موضوعات مرتبط اجتماعی (یعنی فلسفه کاربردی تر) و برخی دیگر به حوزه های اساسی تر و صرفاً فلسفی مربوط می شوند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره اعزام دانشجو به بلژیک مقاله ای در این خصوص ارائه کرده اند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *