مهاجرت تحصیلی پرتغال

رشته فارماکولوژی در پرتغال

رشته فارماکولوژی در پرتغال

رشته فارماکولوژی در پرتغال یک فرصت عالی برای تحصیل در این رشته است زیرا پرتغال کشوری است با الگوهای آموزشی بسیار عالی برای آموزش است. در این کشور می توانید زبان های دیگری نیز بیانوزید که مهم ترین ان ها زبان پرتغالی است و این زبان هم زبان پرکاربردی در جهان است. اگر زبان پرتغالی را در کنار زبان انگلیسی خود در طول تحصیل تکمیل کنید می توانید در دیگر کشورهای جهان نیز فرصت های شغلی خوبی را تجربه کنید. همچنین می توانید در این کشور و کشورهای پرتغال زبان به تحصیلات تکمیلی بپردازید. فرصت های شغلی و بازار کاری خوب نیز از مزایای خوب تحصیل در کشور پرتغال می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به کشور پرتغال و شرایط آن به شما مشاوره تخصصی می دهد.

تحصیل رشته فارماکولوژی در پرتغال

تجزیه و تحلیل بالینی و سایر فعالیت های ماهیت تحلیلی شامل میکروبیولوژیکی، هیدرولوژیکی، بروماتولوژی، سم شناسی، شیمیایی و بیولوژیکی در این رشته به دانشجویان و فارغ التحصیلان آموزش داده می شود. شناسایی و تعیین میزان سوء مصرف مواد مخدر، پیشگیری از خطر در سلامت عمومی نیز از موضوعات مورد توجه در کشور و فعالیت های تحقیق و توسعه، آزمایشات بالینی و داروسازی از مهم ترین بخش ها در این رشته می باشد. ادغام تیم های چندرشته ای که به تحقیقات علمی اختصاص داده شده اند در تمام جنبه های داروسازی، از جمله مطالعه مکانیسم های مولکولی اثر دارو و چندین رشته تحقیق در زمینه کشف داروهای جدید (آزمایشات پیش بالینی و بالینی) مهم ترین ویژگی تحصیل این رشته در پرتغال می باشد.

فارماکولوژی علمی است که به هنر شناسایی و تهیه و نگهداری داروها و همچنین توزیع و ترکیب داروها طبق نسخه مورد نیاز می پردازد. داروسازی پلی است که علوم بهداشتی را به علوم شیمیایی متصل می کند. داروسازان به عنوان متخصصان دارو درمانی در نظر گرفته می شوند زیرا آنها کسانی هستند که داروها را برای اطمینان از سلامت و ایمنی مثبت بیماران بهینه می کنند. داروسازان نقش مهمی در بخش مراقبت های بهداشتی ایفا می کنند. داروسازان غالباً بر زنجیره تأمین پزشکی نظارت می کنند و بر تولید و آماده سازی داروها نظارت می کنند، همچنین ارزیابی های کیفی را انجام می دهند، در مورد داروهای تجویز شده به بیماران توصیه می کنند و اطلاعات مربوط به ایمنی و اثربخشی دارو را با بیماران و سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی به اشتراک می گذارند.

در نمودار زیر شاهد میزان تحصیل در رشته های مختلف در حوزه پزشکی در پرتغال می باشید:

حوزه پزشکی در پرتغال

تحصیل رشته فارماکولوژی در پرتغال در مقطع ارشد

یکی از درخواست های دانشجویان تحصیل در مقطع ارشد رشته فارماکولوژی می باشد. مقطع کارشناسی ارشد علوم دارویی و فارماکولوژی به منظور آموزش دانش آموزانی است که دارای دانش نظری عمیق و مهارت های آزمایشگاهی گسترده هستند، که به آنها امکان می دهد در بسیاری از زمینه های مربوط به داروها ، تجزیه و تحلیل بالینی و تحقیقات مشارکت داشته باشند. برنامه Msc رشته هایی را در زمینه هایی مانند شیمی، زیست شناسی و پزشکی در 3 سال اول و رشته های دارویی مانند داروسازی، فناوری، داروسازی و علوم نظارتی را در ترم های گذشته ادغام کرده است. تحصیل در این مقطع تمرین حرفه ای در بیمارستان و در داروسازی محلی دوره را تکمیل می کند. این تنها مدرکی است که منجر به حرفه داروسازی می شود.

داوطلبان کارشناسی ارشد ممکن است:

  • الف) دارنده مدرک کارشناسی یا معادل قانونی آن باشند.
  • ب) دارندگان مدرک تحصیلی عالی خارجی که پس از گذراندن چرخه اول مطالعات اعطا می شود، که باید بر اساس اصول فرآیند بولونیا در کشوری که به این فرآیند پایبند است، تنظیم شود.
  • ج) دارندگان مدرک تحصیلی عالی خارجی که از نظر شورای علمی ذیصلاح موسسه آموزش عالی که می خواهند در آن پذیرفته شوند، اهداف لیسانس را برآورده می کند.
  • د) دارندگان برنامه درسی آکادمیک، علمی یا حرفه ای، که به عنوان تایید کننده ظرفیت انجام این چرخه مطالعات توسط شورای علمی صالح قانونی موسسه آموزش عالی شناخته شده است که آنها می خواهند پذیرفته شوند.

دانشگاه های برتر رشته pharmacology در Portugal

دانشگاه های کشور پرتغال یک برنامه درسی مرتبط در زمینه های نوظهور در شیمی داروسازی صنعتی ارائه می دهند. ارائه برنامه درسی در زمینه های نوظهور شیمی صنایع دارویی از ویژگی های این دانشگاه ها می باشد. مدرک کارشناسی ارشد شیمی داروسازی صنعتی (MIPC) با هدف آماده سازی متخصصان بسیار واجد شرایط مطابق با الزامات شیمی دارویی، صنایع دارویی، مراکز تحقیقاتی، آژانس های نظارتی و دیگران و همزمان، ارائه دارویی با کیفیت با ارزش افزوده برای توسعه محصولات نوآورانه و فرآیندها همچنین هدف آن ارائه یک آموزش بسیار تخصصی در بخش شیمی و داروسازی با هدف کار متخصصان است. در این زمینه و تحریک نوآوری های دارویی، به دنبال مرتبط کردن دانش نظری با تجربه عملی، پرورش و ترویج یک دانشگاه یا شرکت ارتباط قوی می باشد.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور پرتغال برای تحصیل رشته فارماکولوژی می باشید:

نام دانشگاهرتبه
دانشگاه پورتو101-150
دانشگاه لیسبون151-200
دانشگاه جدید لیسبون201-300
دانشگاه Coimbra201-250
دانشگاه آویرو201-300
دانشگاه مینهو401-500
دانشگاه آلگارو401-500

دانشگاه های برتر رشته pharmacology در Portugal

فرصت های شغلی رشته pharmacology در Portugal

فارماکولوژی به عنوان یک رشته با داروسازی، شیمی پزشکی، فارماکولوژی داروسازی و داروسازی همزیستی دارد. داروسازی شاخه های مختلفی از علم را شامل می شود مانند فرمول دارویی، تولید دارویی، فناوری دارویی، توزیع و داروسازی فیزیکی. شیمی پزشکی یک علم چند رشته ای است که به توسعه داروهای جدید می پردازد. فارماکولوژی به مطالعه داروهای مشتق شده از منابع طبیعی و گیاهی می پردازد. فارماکولوژی بر عملکرد دارو متمرکز است و به چندین رشته فرعی از جمله فارماکولوژی بالینی و محیطی، فارماکولوژی نظری و قلبی عروقی، سم شناسی، فارماکوژنتیک، پسولوژی، فارماکوژنومیک، فارماکوپیدمیولوژی و فارماکولوژی دندان تقسیم شده است. به طور کلی 4 نوع داروساز وجود دارد. داروسازان جامعه ای، بالینی، دارویی و مشاور. انواع مختلفی از داروخانه ها و مکان هایی وجود دارد که می توانید در آنها به عنوان داروساز تجربه کنید.

 برخی از فرصت های شغلی رشته فارماکولوژی که در کشور پرتغال وجود دارد را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • کار به عنوان دستیار داروساز
  • کار در داروخانه
  • مشاور داروخانه
  • کار در داروسازی نظارتی
  • کار در داروخانه مراقبت سرپایی
  • متخصص داروساز عمومی
  • کار در داروسازی صنعتی
  • کار در داروخانه بیمارستان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت و اخذ ویزای تحصیلی پرتغال مشاور و راهنمای شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *