مهاجرت تحصیلی پاراگوئه

رشته فارماکولوژی در پاراگوئه

رشته فارماکولوژی در پاراگوئه

رشته فارماکولوژی در پاراگوئه از رشته های حائز اهمیت در حوزه پزشکی است که دانشجویان هر ساله بیش از سال قبل به تحصیل در آن متمایل دارند. تحصیل در رشته فارماکولوژی یکی از فرصت های خوب تحصیلی است زیرا شرایط شغلی خوبی نیز در این کشور وجود دارد. با تحصیل در رشته فارماکولوژی می توانید در خصوص سم شناسی و داروشناسی نیز اطلاعات جامعی کسب کنید. برای این رشته باید نمرات خوبی در زمینه زیست و شیمی و فیزیک داشته باشید تا بتوانید برای کارشناسی اقدام کنید. البته که می توانید در مقاطع ارشد و دکترا نیز تحصیل کنید اما باید مدارک لازم مانند کارشناسی مرتبط و یا ارشد مرتبط با فارماکولوژی را ارائه دهید. تحصیل به زبان انگلیسی نیز مهم ترین مزیت تحصیل در پاراگوئه است و همچنین می توانید به زبان اسپانیایی نیز مسلط شوید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاور و راهنمای شماست.

تحصیل رشته فارماکولوژی در پاراگوئه

با تحصیل در رشته فارماکولوژی در کشور پاراگوئه در خصوص موضوعات اصلی، شکاف های دانش و مشکلات تحقیق در مورد عمل، پروفایل و کاربرد درمانی را در موارد زیر شناسایی می کنید: در حوزه داروسازی مفاهیم اصلی خوب شفاهی و مکتوب انگلیسی را در نظر می گیرید و با حوزه های مختلف ارتباط برقرار می کنید. می توانید قضاوت کنید که چگونه مسائل اجتماعی ، اقتصادی و اخلاقی ممکن است بر مصرف دارو و کاربرد درمانی تأثیر بگذارد. در مواردی که اطلاعات دارویی اضافی می تواند تأثیر درمانی مثبتی داشته باشد، نیازهای پزشکی برآورده نشده را تشخیص دهید. این جذاب ترین مراحل این رشته است. کشف دارویی با استفاده از اصول داروسازی و فارماکولوژی نیز بسیار جالب است. همچنین می توانید کاربردهای دارویی را برای بهبود نتایج مراقبت های بهداشتی به رسمیت بشناسید.

در بخش زیر مضوعات مرتبط با رشته فارماکولوژی را مشاهده می کنید:

مضوعات مرتبط با رشته فارماکولوژی در پاراگوئه

تحصیل فارماکولوژی در پاراگوئه در مقطع ارشد

کارشناسی ارشد در فارماکولوژی، توسط گروه علوم دارویی ارائه می شود و دانش همه جانبه ای را از جنبه های نظری و کاربردی داروسازی در تمام سطوح سازمان بیولوژیکی، از مولکولی گرفته تا موجود زنده در اختیار دانشجویان قرار می دهد. از طریق دوره های درسی، سمینارها، کنفرانس ها و تجربیات کارآموزی خارج از دانشگاه، دانشجویان با رویکردهای کلاسیک و اخیر که منجر به توسعه نظریه های فعلی در مورد عمل مواد مخدر و اصول حمایت از کشف مواد مخدر شده است، آشنا می شوند. تأکید بر درک چگونگی اثر دارو بر نتیجه درمانی و پیامدهای ایمنی و اثربخشی مرتبط با داروسازی است. فارغ التحصیلان این برنامه همچنین آمادگی خوبی برای ورود به برنامه های دکتری مرتبط در دانشگاه خواهند داشت. مدرک فارغ التحصیلی از Northeastern-50 دانشگاه برتر-می تواند شغل شما را از طریق دروس دانشگاهی دقیق و تجربه حرفه ای عملی در زمینه مورد علاقه شما تسریع کند.

ویژگی های منحصر به فرد این دانشگاه و این مقطع در رشته فارماکولوژی در پاراگوئه را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • این دانشگاه از لحاظ استراتژیکی در داخل زیست بوم پزشکی و داروسازی/صنعت بیوتکنولوژی در منطقه بوستون واقع شده است.
  • برنامه MS فرصت هایی را برای تجربه اصلی تحقیق در آزمایشگاه های گروه و گزینه ای برای انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مبتنی بر ادبیات یا آزمایشگاه برای اعتبار فراهم می کن.
  • دانشکده داروسازی Northeastern در بین بودجه NIH در بین تمام مدارس داروسازی خصوصی ایالات متحده رتبه اول را دارد.
  • این برنامه فرصت هایی را برای یادگیری تجربی از طریق همکاری های دانشگاهی و خارج از دانشگاه و کارآموزی ارائه می دهد.
  • دانشکده شامل دانشمندان متخصص صنعت در کشف دارو و محققان در زمینه های مختلف داروسازی است.
  • کسانی که قبلاً در موقعیت های داروسازی مشغول به کار بوده اند میتوانند دوره های خاصی را برای آموزش پیشرفته بگذرانند.

تحصیل فارماکولوژی در پاراگوئه در مقطع ارشد

تحصیل در پاراگوئه

تعداد بیشتری از فارغ التحصیلان هر دو جنس از دهه 1980 باعث رشد نسبتاً سریعی در دانشگاه ها شده اند. دانشگاه های پاراگوئه، مانند دانشگاه های همسایه، به طور سنتی از اعتبار و نوعی قدرت برخوردار بوده اند. در کشور پاراگوئه تحصیلات عالی از این نظر جدی است که دانش آموزان خود را برای عضویت در حرفه ها آماده می کنند. در حال حاضر زنان نیمی از فارغ التحصیلان دانشگاه های کشور پاراگوئه را شامل می شوند. دو موسسه مهم آموزش عالی در پاراگوئه، یکی کاتولیک و دیگری عمومی است. هر 2 دانشگاه دارای مکان های اصلی در Asunción هستند، به زبان انگلیسی و اسپانیایی عمل می کنند و برای پذیرش مدرک لیسانس مدرک متوسطه یا معادل آن به علاوه یک آزمون ورودی نیازمند شرایط هستند. دانشگاه کاتولیک شهریه می گیرد، در حالی که مدرسه دولتی رایگان است.

آسونسیون پایتخت پاراگوئه است و بیش از 2.5 میلیون نفر در آن زندگی می کنند. این رودخانه در حاشیه رودخانه پاراگوئه قرار دارد و از حومه وسیع و مرکز شهر پر شده از ساختمانهای استعماری، هنرهای زیبا و میدان های سایه دار. این کاخ به خاطر کاخ لوپز، ساختمان دولت و دفتر ریاست جمهوری مشهور است. همچنین پانتئون ملی قهرمانان با مقبره و پلاک هایی برای یادبود شخصیت های مشهور تاریخی پاراگوئه و موزه خانه استقلال وجود دارد که همچنین یک ساختمان کلاسیک استعماری است. برخلاف ترافیک سنگین و گازهای دیزلی، آسونسیون در واقع یکی از پایتخت های خوش آب و هوا و دوست داشتنی در آمریکای جنوبی است. به عبارت دیگر شما به عنوان دانشجوی بین المللی در هنگام تحصیل خود می توانید زندگی آرام و مناسبی را در این شهر تجربه کنید.

در نمودار زیر شاهد نرخ فارغ التحصیلی از دانشگاه های پاراگوئه می باشید:

فارغ التحصیلان ​دانشگاه های پاراگوئ

دانشگاه رشته فارماکولوژی در پاراگوئه

Universidade del Norte یا دانشگاه شمال در سال 1991 تأسیس شد و شعار آن کیفیت، علم و فرهنگ است. این شهر در شهر متوسط ​​Asunción ،در پاراگوئه واقع شده است و دارای دانشکده هایی در علوم بهداشت و شیمی و پزشکی و حقوق و اقتصاد و تجارت و مهندسی و آموزش و علوم انسانی است. این محل اولین دانشکده تحصیلات تکمیلی پاراگوئه و همچنین 13 دانشکده اجتماعی و 40 ساختمان است. امکانات دانشگاه شامل 23 کتابخانه تحقیقاتی، بزرگترین مجموعه چند رسانه ای در منطقه مرکوسور، 47 آزمایشگاه و درمانگاه با دانشکده های پیشرفته است. یک گالری هنری دانشگاه نیز وجود دارد. دانشکده پزشکی Universidade del Norte تنها دانشگاه پاراگوئه است که دارای جایزه نوبل در پزشکی است. این موضوع دلیل مهمی در جذب دانشجویان بین المللی محسوب می شود. دانشگاهUniversidade del Norte پاراگوئه 70 توافق نامه و برنامه مبادله بین المللی در سراسر جهان ایجاد کرده است.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور پاراگوئه برای تحصیل در مقاطع مختلف هستید:

نام دانشگاهرتبه در کشور
Universidad Nacional de Asunción1
Universidad Autónoma de Asunción2
Universidad Católica Nuestra Señora de la Asunción3

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به پاراگوئه و شرایط اخذ ویزای دانشجویی این کشور مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *