مهاجرت تحصیلی موناکو

رشته فارماکولوژی در موناکو

رشته فارماکولوژی در موناکو جزء رشته هایی است که مد نظر دانشجویان بین المللی در سراسر جهان بوده که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم. این امپراتوری کوچک در اواخر قرن نوزدهم هنگامی که راه آهن ایجاد شد. به طوری که، این کشور را به فرانسه متصل می کرد. شهر مونت کارلو تبدیل به مقصدی برای تعطیلات برای نخبگان شد که از معماری زیبا، درختان نخل، سواحل شنی و عدم مالیات بر درآمد استفاده می کردند. امروزه، این کشور یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است.

با نرخ بیکاری 0% و تعداد میلیونرها و میلیاردرها بیشتر از آن چیزی است که بتوانید چوب بزنید. این کشور که به جنوب فرانسه، ایتالیا و بسیاری دیگر متصل است، پایگاه بسیار خوبی برای دانشجویان و ثروتمندان است. این محل جایزه بزرگ فرمول یک، گالری های بی شمار، رستوران ها و مغازه ها است. دانشجویانی که در خارج از کشور در این کشور تحصیل می کنند طعم زندگی عالی را خواهند چشید و می فهمند که چرا این کشور کمی تلخ سال هاست که بازدیدکنندگان را مجذوب خود کرده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش رشته فارماکولوژی در موناکو را معرفی کرده و مورد بررسی قرار داده است.

معرفی رشته فارماکولوژی در موناکو

رشته فارماکولوژی در موناکو مطالعه داروها است. این برنامه شامل بررسی فعل و انفعالات مواد شیمیایی با سیستم های زنده، به منظور درک خواص داروها و اقدامات آن ها، از جمله تعامل بین مولکول های دارو و گیرنده های دارو و چگونگی ایجاد این اثرات متقابل است. دوره های فارماکولوژی انواع مختلف داروها، نحوه استفاده آن ها از نظر درمانی، مکانیسم های عملکرد آن ها، نحوه استفاده آن ها از بدن انسان و نقش آن ها در جامعه را بررسی می کند.

فارماکولوژی مبانی و اصول علمی را برای انواع کاربردهای خاص مانند مطالعه اقدامات دارویی در علوم بهداشتی، استفاده از داروها به عنوان عوامل درمانی در پزشکی یا به عنوان ابزار در تحقیقات علمی و توسعه و تنظیم داروسازی ارائه می دهد. فارماکولوژی یک علم چند رشته ای با بسیاری از فوق تخصص ها از جمله فارماکولوژی بالینی، فارماکولوژی قلب و عروق، فارماکولوژی رفتاری، عصب روانشناسی، فارماکوژنتیک و فارماکوکونومی است.

برنامه های فارماکولوژی برنامه های متمایزی از برنامه داروسازی است. برنامه های داروسازی برنامه های مشترک کارشناسی بین دانشکده هنر و علوم و دانشکده پزشکی است. دانشجویانی که با یک رشته کارشناسی یا برنامه اصلی فارماکولوژی فارغ التحصیل می شوند، مدرک کارشناسی علوم دریافت می کنند. داروسازی یک برنامه درجه حرفه ای است که توسط دانشکده داروسازی ارائه می شود و دانشجویان را آماده می کند تا داروسازان مجاز شوند. برای توزیع قانونی داروها مجوز لازم است. تنها دانشگاه این کشور، دانشگاه بین المللی موناکو می باشد که بیشتر رشته های مدیریت را ارائه می دهد. رشته هایی مانند داروسازی و فارماکولوژی در این دانشگاه تدریس نمی شود.

مشاغل رشته فارماکولوژی در موناکو

حقوق ماهیانه کار در موناکو برای فارغ التحصیلان رشته فارماکولوژی در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در موناکو برای فارغ التحصیلان رشته فارماکولوژی

برای تبدیل شدن به یک داروساز (فارماکولوژیست)، معمولا باید مدرکی در زمینه علوم پزشکی، علم داروسازی یا علم در دانشگاه با رشته داروسازی تکمیل کنید. برای ورود به این دوره ها معمولا باید مدرک تحصیلات عالی متوسطه خود را اخذ کنید. موضوعات پیش نیاز، یا دانش مفروض، در یک یا چند زبان انگلیسی، ریاضیات، زیست شناسی، شیمی، زمین و علوم محیطی و فیزیک معمولا مورد نیاز است. دانشگاه ها پیش نیازهای متفاوتی دارند و برخی شرایط ورود انعطاف پذیر را دارند.

شرایط شخصی برای داروساز ها عبارتند از:

  • از علم و تحقیق لذت ببرد و استعداد داشته باشد.
  • قادر به تفکر منطقی و تحلیلی است.
  • قادر به انجام کارهای دقیق و دقیق
  • مهارت های ارتباطی خوب
  • قادر به تفکر خلاق و حل مشکلات است.
  • قادر به کار به عنوان بخشی از یک تیم است.

مشاغل رشته فارماکولوژی در موناکو

هزینه تحصیل و زندگی در موناکو

این کشور در سواحل مدیترانه ای فرانسه واقع شده است و جمعیت آن کمتر از 40 هزار نفر است. این کشور به دلیل گردشگری، صنایع مهمان نوازی و مسابقات مسابقات فرمول یک مشهور است. بسیاری از مردم در مورد وضعیت این کشور کنجکاو می باشند. مانند سن مارینو، که یک کشور مستقل در داخل ایتالیا است، این کشور نیز یک دولت-شهر مستقل است که به فرانسه متصل است.

این کشور گاهی اوقات «زمین بازی ثروتمندان» نامیده می شود. این امر در هزینه بسیار بالای زندگی نشان می دهد. به عنوان مثال، اجاره آپارتمان حدود 85% بیشتر از پاریس، پایتخت فرانسه است. و در مقایسه با لندن در انگلستان، هزینه اجاره در این کشور حدود 76% بیشتر است. و فراموش نکنید که لندن یکی از گران ترین شهرها برای زندگی است. این امر این کشور را از نظر هزینه زندگی در طبقه دیگری قرار می دهد.

تنها دانشگاه این کشور دانشگاه بین المللی موناکو نام دارد که هزینه تحصیل در موناکو را در جدول زیر مشاهده می کنید:

پارامترهزینه تحصیل مقطع کارشناسی به دلارهزینه تحصیل مقطع کارشناسی ارشد به دلار
دانشجویان بومیبین 17500$ تا 20000$بالای 20000$
دانشجویان بین المللیبین 17500$ تا 20000$بالای 20000$

متوسط هزینه ماهانه ضروری برای یک دانشجو می تواند بین 2000€ تا 3000€ (یورو) در ماه باشد که بخش عمده ای از آن مربوط به اجاره محل اقامت و غذا است. هزینه سفر ممکن است تا 40€ (یورو) در ماه برای شما هزینه داشته باشد.

ویزای دانشجویی موناکو

قوانین ویزای تحصیلی موناکو مشابه قوانین فرانسه و دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا است. دانشجویان بین المللی که از خارج از منطقه اتحادیه اروپا می آیند باید ویزا و همچنین اجازه اقامت دریافت کنند. دانشجویان می توانند برای دریافت ویزای دانشجویی در نزدیکترین سفارت یا کنسولگری فرانسه اقدام کنند. مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزا عبارتند از:

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی موناکو

کار حین تحصیل در موناکو

این کشور یک مرکز تجاری بین المللی است که بیش از 4000 شرکت دارد. دانشجویان می توانند مشاغل نیمه وقت را برای تأمین هزینه های خود انجام دهند. دانشگاه بین المللی موناکو فرصت هایی را برای دانشجویان فراهم می کند تا در پروژه های زمان واقعی با شرکت ها همکاری کنند. همه دانشجویان بین المللی که مایل به کار قانونی در این کشور هستند باید مجوز کار برای کار دریافت کنند. در صورت تغییر موقعیت یا کارفرما، مجوز کار جدید نیز باید اعمال شود. برای اطلاع از شرایط مهاجرت به موناکو و امور مهاجرتی می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *