مهاجرت تحصیلی مکزیک

رشته فارماکولوژی در مکزیک

رشته فارماکولوژی در مکزیک

با تحصیل رشته فارماکولوژی در مکزیک امکان یافتن کار پس از تحصیل و اخذ اقامت دائم برای دانشجویان بین المللی وجود خواهد داشت. این کشور دارای 129 میلیون نفر جمعیت است که این کشور را به پرجمعیت ترین کشور اسپانیایی زبان در جهان تبدیل کرده است. این کشور هم مرز با برخی از ایالت های آمریکا ازمله آریزونا، کالیفرنیا، نیومکزیکو و تگزاس می باشد باشد. اما هویت منحصر به فرد آمریکای لاتین و تاریخ غنی و جذاب خود را دارد.

این کشور که دارای 34 مکان میراث یونسکو است. فرصت های بی پایان برای کشف تمدن ها و آثار باستانی خود از قبل از اسپانیایی، از جمله چیچن ایتزا (یکی از عجایب هفتگانه جدید جهان)، معابد مایایی پالنکه و هرم های Teotihuacán را ارائه می دهد. بیشتر معماری استعماری بازمانده از حکومت 300 ساله اسپانیا کاملا حفظ شده است و این کشور مملو از موزه ها و گالری هایی است که پویایی فرهنگی و انرژی خلاقانه آن را ثبت می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش تمام مواردی که باید درباره تحصیل رشته فارماکولوژی در مکزیک بدانید را بررسی کرده است.

معرفی دانشگاه های رشته فارماکولوژی در مکزیک

تنها دانشگاهی که رشته فارماکولوژی در مکزیک را ارائه می دهد، دانشگاه ملی مستقل مکزیک (UNAM) می باشد. دانشگاه ملی مستقل مکزیک یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی در این کشور است. این دانشگاه براساس تحقیقات و نوآوری گسترده دانشگاه در رتبه بندی جهانی قرار دارد. این بزرگترین دانشگاه در آمریکای لاتین و یکی از بزرگترین پردیس های جهان را دارد.

پردیس اصلی UNAM در مکزیکوسیتی، میراث جهانی یونسکو است که توسط برخی از مشهورترین معماران مکزیک در قرن بیستم طراحی شده است. نقاشی های دیواری در محوطه اصلی دانشگاه توسط برخی از شناخته شده ترین هنرمندان تاریخ مکزیک مانند دیه گو ریورا و دیوید آلفارو سیکیروس نقاشی شده است. در سال 2016، میزان پذیرش آن تنها 8% بود. همه برندگان نوبل این کشور فارغ التحصیلان یا اعضای هیات علمی UNAM می باشند.

معرفی دانشگاه های رشته فارماکولوژی در مکزیک

مشاغل رشته فارماکولوژی در مکزیک

فارغ التحصیلان رشته فارماکولوژی در مکزیک به عنوان یک داروساز یا داروشناس کار می کنند. یک داروساز داروهایی را برای درمان، درمان و پیشگیری از بیماری ها توسعه داده، شناسایی و آزمایش می کند و گازها، گرد و غبار، رنگ های خوراکی و مواد شیمیایی را آزمایش می کند تا مضر بودن آن ها را تعیین کند. متخصص داروسازی تحقیقات و آزمایشات دارویی را روی نمونه های بیولوژیکی مانند حیوانات، گیاهان و انسان انجام خواهد داد.

داروسازان متخصصانی آگاه هستند که کار خود را بر تحقیق و درک فرآیندهای شیمیایی که بین موجودات زنده و مواد و ترکیبات مختلف اتفاق می افتد متمرکز می کنند. هدف اصلی یک داروساز ایجاد، توسعه و آزمایش داروهای جدید است. چندین شاخه و تخصص در زمینه داروسازی وجود دارد. تفاوت اصلی بین آن ها نوع بیماری و بیماری هایی است که آن ها مطالعه می کنند. به عنوان مثال، سم شناسی، اثرات مختلف سموم را مطالعه می کند تا پادزهرهای مناسب ایجاد شود. همچنین داروسازی عصبی وجود دارد که بر روی فرآیندهای شیمیایی مغز و سیستم عصبی تمرکز دارد تا درمان بیماریهای عصبی و روانی را توسعه دهد.

حقوق ماهیانه برای یک داروشناس در جدول زیر نشان داده شده است:

پارامترحقوق به پزوی مکزیک
متوسط حقوق ماهیانه469214MXN
متوسط حقوق ساعتی226MXN
پاداش13654MXN

وظایف آن ها عبارتند از:

  • ایجاد، آزمایش و توزیع داروها و داروهای جدید
  • آزمایش نمونه ها و نمونه ها
  • استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی پیچیده و فنی به منظور جمع آوری، تجزیه و تحلیل و ذخیره داده ها
  • انجام آزمایشات بالینی روی حیوانات یا رضایت بزرگسالان
  • نگارش و انتشار مقالات پژوهشی
  • نظارت بر کارکنان آزمایشگاه
  • کار در کنار سایر دانشمندان

توزیع سطح سواد داروشناس ها در این کشور در نمودار زیر آمده است:

توزیع سطح سواد داروشناس ها در مکزیکبا مراجعه به موسسات کاریابی در مکزیک می توانید کار مناسب بیابید.

هزینه تحصیل در مکزیک

هزینه تحصیل و زندگی در مکزیک در این کشور نسبتا کمتر از هزینه های تحصیل در ایالات متحده یا بریتانیا است. جدول زیر هزینه تحصیل در این کشور را نشان می دهد:

نوع دانشگاههزینه به دلار
دانشگاه های دولتیبین 400$ تا 850$
دانشگاه های خصوصیبین 1600$ تا 16000$

به طور متوسط، شهریه دانشگاه های این کشور در هر سال تحصیلی حدود 5000$ (دلار) است. هزینه های زندگی در این کشور نسبتا مقرون به صرفه است. هزینه های حمل و نقل روزانه می تواند بین 3$ تا 5$ (دلار) از طریق اتوبوس یا قطار متغیر باشد. هزینه اقامت بین 150$ تا 200$ (دلار) در ماه است. یک دانشجوی بین المللی در این کشور می تواند زندگی راحتی با 500$ (دلار) در ماه شامل هزینه های حمل و نقل، اقامت و غذا داشته باشد. با اخذ بورسیه تحصیلی تقریبا می توانید به صورت رایگان تحصیل کنید. خدماتی که بورسیه تحصیلی دولتی این کشور ارائه می دهد، در نمودار زیر نشان داده است:

خدمات بورسیه تحصیلی مکزیک

ویزای دانشجویی مکزیک

این کشور با فرهنگ غنی و متنوع و میراث تاریخی بیشمار، بزرگترین کشور اسپانیایی زبان است که بسیاری از آن ها از میراث جهانی یونسکو محافظت می شود. این مکان یکی از پربازدیدترین مکان های جهان است که سالانه میلیون ها گردشگر را به خود جذب می کند و به دنبال لذت بردن از شیوه زندگی پر جنب و جوش مکزیک هستند. با این حال، خارجیانی را که به دنبال کار برای یک کارفرمای مکزیکی یا ادامه تحصیل در یک موسسه آموزشی این کشور هستند، جذب می کند. خارجیانی که می خواهند بیش از 180 روز در این کشور تحصیل کنند باید ویزای دانشجویی مکزیک دریافت کنند. ویزای دانشجویی این کشور یکی از انواع ویزای اقامت موقت مکزیک است.

دانشجویان بین المللی که می خواهند به مدت بیش از 180 روز به این کشور نقل مکان کنند باید برای ویزای اقامت موقت این کشور اقدام کنند. هزینه ویزای دانشجویی این کشور حدود 36$ (دلار) است. اما ممکن است بسته به کشوری که درخواست خود را در آن ارسال کرده اید تغییر کند. روش پرداخت نیز متفاوت است. زیرا، برخی از سفارتخانه ها ممکن است از شما بخواهند هزینه را از طریق انتقال بانکی پرداخت کنید در حالی که برخی دیگر از شما درخواست می کنند که پول نقد را پرداخت کنید.

علاوه بر این، شما همچنین باید هزینه ای را برای کارت اقامت موقت مکزیک در INM به همراه هزینه پردازش پرداخت کنید. هزینه کارت اقامت موقت بستگی به تعداد سال هایی دارد که برای آن صادر شده است و از 3000MXN تا 7000MXN (پزوی مکزیک) متغیر است. عزیزانی که قصد مهاجرت به مکزیک از طریق تحصیل دارند برای آگاهی از شرایط می توانند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *