مهاجرت تحصیلی سوئیس

رشته علوم کامپیوتر در سوئیس

رشته علوم کامپیوتر در سوئیس از جمله رشته های محبوب و جذاب است. سوئیس از کشورهای پیشرفته و مدرن اروپا دارای دانشگاه های بسیار برجسته ای است. ضمن اینکه زندگی در این کشور آرزوی بسیاری است. شهرهای سوئیس همواره جزو بهترین شهرهای جهان برای زندگی شناخته شده اند. علاقه مندان به تحصیل رشته علوم کامپیوتر در سوئیس می توانند در سطوح مختلف در دانشگاه ها سوئیسی تحصیل کنند. رشته برنامه نویسی یکی از رشته های نوین و پر کاربرد در عصر امروز است و روز به روز توسعه و پیشرفت در این رشته دیده می شود. با داشتن مدرکی معتبر از دانشگاهی مانند دانشگاه های سوئیسی می توانید وارد بازار کار این رشته در سوئیس و سایر کشورهای جهان شوید. برای اطلاع از قوانین مهاجرتی می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار کنید.

تحصیل رشته علوم کامپیوتر در سوئیس

علوم کامپیوتر یک علم جوان در رابط بین ریاضیات و مهندسی و علوم طبیعی است. این ویژگی بین رشته ای است و به امکانات پردازش، ذخیره، انتقال، نمایش و استفاده از اطلاعات از منظر علمی و فنی می پردازد. علوم رایانه فناوری های اطلاعات و ارتباطات را برای علم، تجارت و جامعه توسعه می دهد، که به طور فزاینده ای در زندگی روزمره ما نفوذ کرده و زندگی ما را تغییر می دهد. راه حل های نوآورانه علوم کامپیوتر به عنوان کلید پیشرفت فنی بیشتر در نظر گرفته می شود. علوم کامپیوتر با چالش های گوناگونی روبرو است و فرصت های بی شماری برای تجزیه و تحلیل مشکلات پیچیده، توسعه راه حل های فنی هوشمندانه و در نتیجه کمک به شکل گیری مسئولیت پذیر و خلاق جهان ارائه می دهد.

علوم کامپیوتر برای دانشجویانی که از حل مسئله و تفکر منطقی لذت می برند، یک رشته عالی است. علم کامپیوتر علاوه بر اینکه یکی از سریع ترین زمینه های در حال رشد جهان است، می تواند چندین در را برای حرفه آینده شما باز کند. اگر به دنبال ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکترا در رشته علوم کامپیوتر هستید سوئیس می تواند گزینه ای عالی باشد.

در جدول زیر می توانید با دانشگاه های ارائه کننده رشته علوم کامپیوتر در سوئیس آشنا شوید:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه ETH زوریخ
2موسسه فدرال فنی لوزان
3دانشگاه زوریخ
4دانشگاه بازل
5دانشگاه ژنو سوئیس
6دانشگاه فرایبورگ

درآمد مشاغل علوم کامپیوتر در سوئیس

بازار کار رشته کامپیوتر در سوئیس در سطح کشوری و بین المللی بسیار فعال است. سوئیس همچنین یکی از کشورهای ثروتمند جهان است. شرکت های مختلف مالی و مدیریتی در این کشور فعالیت دارند. علوم کامپیوتر به عنوان یک زمینه چند رشته ای در بخش های مختلف مورد تقاضاست. سطح کارشناسی واجد شرایط برای زمینه های عملی تر علوم کامپیوتر مانند مهندسی نرم افزار، پشتیبانی نرم افزار، هماهنگی حفاظت از داده ها، امنیت فناوری اطلاعات، مدیریت سیستم ها، معماری پایگاه داده، برنامه ریزی منابع فناوری اطلاعات، تلماتیک، توسعه وب، مدیریت دوره فناوری اطلاعات است.

برنامه کارشناسی ارشد دارای صلاحیت بالاتری است و دانشجویان را برای زمینه های کاری که در آن مهارت های تحلیلی و مفهومی قوی مانند تحقیقات و توسعه صنعتی، مدیریت یا مدیریت پروژه یا علوم مورد نیاز است، آماده می کند. میزان حقوق ماهیانه کار در سوئیس در رشته کامپیوتر به صورت متوسط 10400CHF (فرانک سوئیس) است. این مبلغ سالانه بالغ بر 124000CHF (فرانک سوئیس) می باشد. همچنین افراد تازه کار در این رشته در کشور سوئیس به میزان 72300CHF (فرانک سوئیس) و افراد با تجربه کاری زیاد بیش از 10 سال به میزان 159000CHF (فرانک سوئیس) در سال حقوق دریافت می کنند.

در نمودار زیر میزان حقوق مشاغل علوم کامپیوتر در سوئیس مشخص شده اند:

حقوق سالانه مشاغل رشته علوم کامپیوتر در سوئیس

تحصیل علوم کامپیوتر در دانشگاه ETH سوئیس

ETH زوریخ، دانشگاه پیشرو در زمینه فناوری در سوئیس است که تمرکز زیادی بر علوم کامپیوتر دارد. گروه علوم کامپیوتر که در سال 1981 تشکیل شد، بیش از 30 استاد از بیش از 10 کشور دارد. با تعداد زیادی از گزینه های موجود، ETH زوریخ مکانی ایده آل برای دانشجویانی است که می خواهند به استانداردهای آموزشی بالا برسند.

گروه علوم کامپیوتر در زمینه های زیر تحقیقات انجام می دهد:

  • مدیریت داده ها و یادگیری ماشین
  • امنیت اطلاعات و سیستم
  • سیستم های شبکه ای و محاسبات موازی
  • محاسبات فراگیر و سیستم های فیزیکی سایبری
  • برنامه نویسی و زبان ها
  • مهندسی نرم افزار
  • نظریه و الگوریتم ها
  • محاسبات بصری

کسب تخصص علوم کامپیوتر در دانشگاه KTH سوئد

ETH زوریخ یک برنامه کارشناسی گسترده و با کیفیت بالا در زمینه علوم کامپیوتر ارائه می دهد که به عنوان پایه ای عالی برای کارهای آینده در علوم کامپیوتر یا یکی از زمینه های مرتبط با آن عمل می کند. این دانش اساسی از ریاضیات و مهندسی برق و همچنین اصول اولیه علوم کامپیوتر را آموزش می دهد. علاوه بر موضوعات اصلی مانند مهندسی سیستم و نرم افزار، پردازش اطلاعات و داده ها و علوم نظری کامپیوتر، دانشجویان می توانند با توجه به علایق شخصی خود، سایر موارد انتخابی دیگر را انتخاب کنند. زبان آموزشی در ابتدای برنامه تحصیلی آلمانی است. از سال دوم، دوره ها به طور فزاینده ای به زبان انگلیسی تدریس می شود.

برنامه های ارائه شده بدین شرح می باشند:

ترمشرح
ترم اولمقدمه ای بر برنامه نویسی (7 واحد)، ساختار داده ها و الگوریتم ها (7 اعتبار)، جبر خطی (7 واحد)، ریاضیات گسسته (7 واحد)
ترم دومبرنامه نویسی موازی (7 واحد)، الگوریتم ها و احتمال (7 اعتبار)، تجزیه و تحلیل I (7 اعتبار) و طراحی مدارهای دیجیتال (7 واحد)
ترم سومتجزیه و تحلیل II (5 اعتبار)، علوم کامپیوتر نظری (7 واحد)، برنامه نویسی سیستم ها و معماری کامپیوتر (7 واحد)، روش های عددی برای علوم و مهندسی محاسبات (8 واحد)، جزئی و علم در دیدگاه
ترم چهارماحتمال و آمار (5 واحد)، شبکه های کامپیوتری (7 اعتبار)، مدل سازی داده ها و پایگاه های داده (7 اعتبار)، روش های رسمی و برنامه نویسی عملکردی (7 واحد) و جزئی و علم در دیدگاه

تحصیل رشته علوم کامپیوتر در دانشگاه بازل سوئیس

تحصیل رشته علوم کامپیوتر در دانشگاه بازل سوئیس

تحصیل علوم رایانه در دانشگاه بازل یک برنامه علمی است و آموزش علوم رایانه کاربردی و مدرن را با دانش پایه ای قوی از ریاضیات ارائه می دهد. این به فارغ التحصیلان خود این فرصت را می دهد که دانش خود را در یک زمینه حرفه ای گسترده در تجارت و مدیریت به کار گیرند، اما ابزارهای نظری برای ورود به تحقیق را نیز ارائه می دهد. در طول تحصیل، دانشجویان یاد می گیرند که مشکلات را به طور سیستماتیک تجزیه و تحلیل کرده و به طور مستقل با استفاده از فن آوری های اطلاعات و ارتباطات راه حل ارائه دهند. کار در یک تیم و ارائه راه حل های علوم رایانه، محور اصلی برنامه است. تحقیقات علوم رایانه در دانشگاه بازل بر 2 موضوع تمرکز دارد:

  • سیستم های توزیع شده
  • و هوش ماشین.

در حوزه سیستم های توزیع شده، تمرکز بر طراحی و توسعه بیشتر دستگاه هایی مانند برنامه های شبکه های کامپیوتری قدرتمند است که عناصر آنها در مکان های مختلف، حتی در قاره های مختلف قرار گرفته است. محققان در حوزه هوش ماشین، سیستم های تصمیم گیری مستقل را برای برنامه ریزی و پیش بینی رویدادها یا وضعیت های آینده توسعه داده و بهینه می کنند. هر 2 زمینه توسط چندین گروه تحقیقاتی کار شده است و در آموزش به آنها توجه ویژه ای می شود. با مطالعه مقاله کار ضمن تحصیل در سوئیس می توانید بیشتر در مورد زندگی دانشجویی در این کشور تحقیق کنید. ضمن اینکه مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند در این خصوص شما را راهنمایی کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *