مهاجرت تحصیلی سنگاپور

رشته علوم کامپیوتر در سنگاپور

رشته علوم کامپیوتر در سنگاپور

رشته علوم کامپیوتر در سنگاپور از رشته های محبوب و پر تقاضا است. این رشته با توجه به تعدد زیاد مشاغل و بازار کار فعال جزو رشته های محبوب است. با داشتن مدرک تحصیلی از دانشگاه های معتبر سنگاپور مانند دانشگاه ملی سنگاپور یا دانشگاه تکنولوژی و طراحی سنگاپور می توانید مدرک معتبر در این زمینه را کسب کنید. سنگاپور دارای 6 دانشگاه ملی از جمله دانشگاه ملی سنگاپور است که در زمینه علوم کامپیوتر در بین دانشگاه های برتر جهان قرار دارند. از آنجا که سنگاپور دارای برتری قوی در سیستم آموزشی خود است، کارفرمایان در سراسر جهان به طور فعال به دنبال فارغ التحصیلان خود هستند.

در عصری که مشاغل کمتری برای دانشجویان وجود دارد، فارغ التحصیلان سنگاپور چنین مشکلی ندارند. همچنین هزینه تحصیل در سنگاپور گران است و این هزینه حدود 80000$ (دلار) می باشد. با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه همراه باشید تا رشته علوم کامپیوتر در سنگاپور را بررسی کنید.

تحصیل رشته علوم کامپیوتر در سنگاپور

اگر فقط به دنبال دانشگاهی با بهترین منابع، عمق تحصیل، فرهنگ و نام تجاری هستید، دانشگاه ملی سنگاپور NUS بهترین است. شناخته شده است که این دانشگاه مباحث را در سطحی عمیق تر از سایر مدارس تدریس می کند، دانشجویان به طور کلی رقابتی تر و سخت کوش تر هستند و اگر برای شما مهم است، معروف ترین دانشگاه در سنگاپور است. اگر به دنبال تحصیلات گسترده هستید و عاشق کار روی پروژه های عملی با قرار گرفتن در معرض صنعت هستید، دانشگاه تکنولوژی و طراحی سنگاپور SUTD بهترین گزینه است. در SUTD، 4 پروژه در یک دوره، با 1 همکاری صنعت در سال ارائه می شود. از آنجا که سنگاپور دارای یکی از برترین سیستم های آموزشی در آسیا است، ورود به دانشگاه های آن آسان نیست. هرچند این بدان معنا نیست که غیرممکن است. برای پذیرش در کالج های سنگاپور باید:

  • بیش از %97 را در CBSE خود کسب کنید.
  • کسانی که مایل به درخواست دانشجوی کارشناسی ارشد هستند باید دارای مدرک عالی یا لیسانس باشند.
  • دانشجویان بین المللی که مایل به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در سنگاپور هستند نیز باید نمرات GRE خود را ارائه دهند و حداقل نمره 320 (شفاهی و کمی) و حداقل نمره 3.5 را داشته باشند.

در جدول زیر می توانید با دانشگاه های ارائه کننده رشته علوم کامپیوتر در سنگاپور آشنا شوید:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه ملی سنگاپور
2دانشگاه فنی نانیانگ
3دانشگاه تکنولوژی و طراحی سنگاپور
4دانشگاه مدیریت سنگاپور
5دانشگاه پلی تکنیک انگی آن
6موسسه مدیریت سنگاپور

درآمد مشاغل علوم کامپیوتر در سنگاپور

با توجه به این که بازار کار رشته کامپیوتر در سنگاپور فعال است میزان حقوق در این رشته نیز بالاست. به صورت متوسط این افراد 7760SGD (دلار سنگاپور) در ماه حقوق دریافت می کنند. این مبلغ سالانه بالغ بر 93100SGD (دلار سنگاپور) می باشد. همچنین افراد تازه کار در این رشته در کشور سنگاپور به میزان 4730SGD (دلار سنگاپور) و افراد با تجربه کاری زیاد بیش از 10 سال به میزان 9600SGD (دلار سنگاپور) حقوق دریافت می کنند.

در نمودار زیر میزان حقوق مشاغل علوم کامپیوتر در سنگاپور مشخص شده اند:

حقوق مشاغل رشته علوم کامپیوتر در سنگاپور

هزینه تحصیل علوم کامپیوتر در سنگاپور

هزینه تحصیل علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات در سنگاپور در واقع بیشتر از سایر کشورهای آسیایی است. برای دانشجویان بین المللی بورسیه ها و کمک های تحصیلی بی شماری وجود دارد. هزینه زندگی در سنگاپور نسبت به سایر کشورها بیشتر است، اما هنوز هم وسایل نقلیه عمومی ارزان برای رفت و آمد دانشجویان وجود دارد. دانشجویان بین المللی که به کمک مالی بیشتری نیاز دارند نیز می توانند بدون مجوز کار به صورت تمام وقت یا پاره وقت بین دوره ها کار کنند.

دفاتر مسکن به همه دانشجویان کمک می کند تا مسکن مقرون به صرفه برای سال تحصیلی پیدا کنند، زیرا پیدا کردن مسکن ارزان در سنگاپور یک چالش است. به طور کلی، سنگاپور ممکن است مکانی گران برای زندگی به نظر برسد، اما فقط برای کسانی که برای یافتن همه امکانات رفاهی ارزان قیمت و بورسیه تحصیلی موجود تلاش نمی کنند گران است. میزان هزینه در این کشور در این رشته بین 6000$ الی 10000$ (دلار) است.

لیسانس رشته علوم کامپیوتر در دانشگاه ملی سنگاپور

توسعه برنامه های کاربردی پیشرفته مطالعه آخرین تحولات هوش مصنوعی و یادگیری ماشین همکاری با رهبران صنعت در زمینه نرم افزار، رسانه های اجتماعی و بازی اینها تنها تعدادی از فرصت هایی است که شما به عنوان دانشجوی علوم کامپیوتر در دانشگاه خواهید داشت. با ارتباطات عمیق در شرکت های پیشرو، NUS یک آموزش علوم کامپیوتر واقعاً همهج انبه را ارائه می دهد. اگرچه برنامه از نظر تئوری به خوبی پایه گذاری شده است، اما بر مهارت هایی که برای کارفرمایان اهمیت دارد تأکید ویژه ای می شود. به عنوان بخشی از تحصیلات خود برنامه های کاربردی ایجاد کرده و توسعه می دهید، در حالی که مبانی نظری علوم کامپیوتر را که همه چیز را ممکن می سازد یاد می گیرید.

هدف نهایی برنامه علوم رایانه این است که داوطلبان را برای حرفه ای ارزشمند به عنوان متخصصان محاسبات آماده کند. فارغ التحصیلان مشاغل درخشانی را در شرکت های پیشرو، از استارتاپ های دره سیلیکون گرفته تا بانک های وال استریت، آغاز کرده اند. رویکرد مبتنی بر پروژه به این معنی است که شما مجموعه ای ایجاد می کنید که می توانید به کارفرمایان نشان دهید تا دستاوردهای خود را به عنوان توسعه دهنده و مهندس نرم افزار نشان دهید. یک حرفه در علوم کامپیوتر به شما این فرصت را می دهد که آینده را بسازید. تحصیلات در این دانشگاه پایه و اساس مورد نیاز برای یک حرفه در تکنولوژی را فراهم می کند.

هزینه تحصیل در سنگاپور در اینجا بررسی شده است.

لیسانس رشته علوم کامپیوتر در دانشگاه ملی سنگاپور

تخصص در علوم کامپیوتر در دانشگاه ملی سنگاپور

برنامه علوم رایانه طیف وسیعی از موضوعات انتخابی را در بسیاری از زمینه های فرعی ارائه می دهد تا به دانشجویان انعطاف پذیری لازم برای ایجاد تخصص در زمینه های مختلف شغلی را ارائه دهد:

تخصصشرح
مدیریت و مهندسی داده های بزرگاصول ذخیره سازی، مدیریت و پردازش حجم عظیمی از داده ها که در سیستم های مختلف توزیع شده اند را مطالعه کنید. نحوه ایجاد سیستم های توزیع شده کارآمد را که قادر به مدیریت حجم زیادی از داده های زمان واقعی برای داده کاوی و یادگیری ماشین هستند، بیاموزید. نمونه ای از ماژول های این حوزه شامل سیستم های داده بزرگ برای علم داده، شبکه های عصبی و یادگیری عمیق، الگوریتم برای داده های بزرگ و محاسبات ابری است.
مهندسی نرم افزار فول استکتبدیل به یک مهندس نرم افزار کامل با تخصص در هر دو فناوری فرانت اند و بک اند شوید. نحوه طراحی جداول پایگاه داده مناسب و نوشتن پرسش های کارآمد در سیستم های پایگاه داده، جلوگیری از حملات نرم افزاری مخرب در امنیت نرم افزار، سرعت بخشیدن به محاسبات در محاسبات موازی و طراحی رابط کاربری دوستانه و کاربر پسند در طراحی تعامل و پیاده سازی رابط کاربری.
هوش مصنوعی و رباتیکبیاموزید که چگونه ماشین ها برنامه ریزی می شوند. می توانید حداقل از بین 10 گزینه انتخابی که از اصول اساسی تا برنامه های کاربردی (مانند پردازش زبان طبیعی، بینایی رایانه) این رشته را انتخاب کنید.

با اطلاع از شرایط اخذ ویزای دانشجویی سنگاپور می توانید در این کشور تحصیل کنید. انجام مشاوره با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند کمک شایانی به تصمیم گیری شما کند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *