مهاجرت تحصیلی اکوادور

رشته علوم کامپیوتر در اکوادور

رشته علوم کامپیوتر در اکوادور

رشته علوم کامپیوتر در اکوادور در دانشگاه های دولتی این کشور رایگان بوده و این موضوع باعث شده تا دانشجویان بین المللی به این کشور مهاجرت کنند. در این کشور تحصیل کنید، تا میراث فرهنگی جذاب، زیبایی طبیعی نفس گیر و فرهنگ پر جنب و جوش را تجربه کنید. تنوع زیستی حیرت انگیز این کشور که از آمازون تا آند کشیده می شود، شامل جزایر گالاپاگوس است که به دلیل گونه های منحصر به فرد و نقش تاریخی آن ها در الهام بخش نظریه نوآورانه تکامل داروین مشهور می باشند. این کشور زمانی بخشی از امپراتوری اینکان بود و می توانید تاریخچه جذاب آن را در چندین میراث جهانی یونسکو مشاهده کنید.

برای دوستداران طبیعت، شکست این کشور همیشه تقریبا غیرممکن بوده است. این کشور در گوشه شمال غربی آمریکای جنوبی به دلیل تنوع زیستی باور نکردنی در سراسر جهان مشهور است. یک ترکیب فرهنگی پر جنب و جوش از سنت های بومی، اروپایی و آفریقایی را به آن اضافه کنید و نتیجه یک مطالعه بی نظیر در خارج از کشور است. رشته کوه های آند از این کشور می گذرد، در حالی که جنگل های بارانی آمازون نیز بخش قابل توجهی از جرم خشکی خود را اشغال می کند.

هنگامی که در این کشور هستید، طعم های جدیدی را امتحان کرده و اطلاعات بیشتری در مورد فرهنگ این کشور خواهید یافت. در مدرسه، با همکلاسی ها و معلمان جدید خود ملاقات خواهید کرد که فقط به زبان اسپانیایی با شما صحبت می کنند. شما یک تجربه فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این مقاله را به بررسی رشته علوم کامپیوتر در اکوادور اختصاص داده است.

معرفی دانشگاه های رشته علوم کامپیوتر در اکوادور

دانشگاه سان فرانسیسکو د کیتو(USFQ) رشته علوم کامپیوتر در اکوادور را ارائه می دهد. تاریخ دانشگاه های این کشور به همان اندازه غنی است. زیرا، برخی از آن ها به قرن هفدهم باز می گردد. دانشگاه های این کشور اکنون می توانند شهرت فزآینده ای برای علم، فناوری و مهندسی داشته باشند. دانشگاه های دولتی رایگان می باشند. اگرچه دانشگاه های خصوصی هنوز به شهریه نیاز دارند.

همچنین به عنوان یک دانشجوی بین المللی، واجد شرایط دریافت بورسیه تحصیلی متعدد و بورسیه تحصیلی از سوی دولت این کشور خواهید بود و این امر برای تحصیل در خارج از کشور گزینه ای جذاب است. دوره های دانشگاه این کشور به زبان اسپانیایی تدریس می شود و به شما این امکان را می دهد که مهارت خود را در زبان اسپانیایی افزایش دهید. فرهنگ این کشور ترکیبی پر جنب و جوش از فرهنگ های بومی، اروپایی و آفریقایی است و مردم این کشور تأکید زیادی بر روی غذاها دارند. مطمئناً اقامت شما با طعم های خوشمزه اشباع خواهد شد.

دانشجویان کالج در این کشور با فرآیند ثبت نام بسیار متفاوت از الگوهای آموزشی معمولی غربی روبرو می باشند. دانشگاه های دولتی در این کشور بدون شهریه هستند. اما ثبت نام براساس آزمون استعداد است. به منظور واجد شرایط بودن برای شرکت در مدارس با رتبه های بالاتر، دانشجویان باید در آزمون استانداردی که قبل از فارغ التحصیلی از دبیرستان می گذارند نمره بالایی کسب کنند.

معرفی دانشگاه های رشته علوم کامپیوتر در اکوادور

مشاغل رشته علوم کامپیوتر در اکوادور

متخصصان رشته علوم کامپیوتر در اکوادور در همه جای دنیا به دلیل پیشرفت علم در فناوری بسیار مهم می باشند. دانشمندان کامپیوتر مسئول برنامه نویسی و نگهداری داده ها و ترجمه آن ها به زبان ساده برای مردم می باشند.

حقوق ماهیانه کار در اکوادور برای حرفه کامپیوتر در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه کار در اکوادور برای حرفه کامپیوتر

یک متخصص کامپیوتر می تواند در هر زمینه ای کار کند. گرایش های علوم کامپیوتر سیستم های کامپیوتری، طراحی نرم افزار و حل مشکلات را با استفاده از فناوری های محاسباتی مطالعه می کنند.

این رشته شامل:

  • زبان های برنامه نویسی
  • شبکه های کامپیوتری
  • امنیت سایبری
  • مدیریت پایگاه داده
  • هوش مصنوعی
  • یادگیری ماشین

هر صنعت مدرن برای مدیریت نیازهای مهم فناوری به متخصصان علوم کامپیوتر متکی است. زمانی را تصور کنید که کامپیوترها بر زندگی روزمره ما تأثیر نمی گذارند. حالا روش های جدیدی را تصور کنید که کامپیوتر در آینده بر زندگی ما تأثیر خواهند گذاشت. چگونه می توانند زندگی شما را آسان تر، ایمن تر، سالم تر و ثروتمندتر کنند. دانشمندان کامپیوتر به دنبال پاسخ می باشند. دانشمندان کامپیوتر متفکر، طراح، معمار و مبتکر می باشند. در دنیایی که موفقیت با سرعت، کارآیی و دسترسی سنجیده می شود، دانشمندان کامپیوتر زبان ها، ابزارها و روش های جدیدی را ابداع می کنند تا کامپیوترها به شیوه های جدید به زندگی ما ادامه دهند.

هزینه تحصیل و زندگی در اکوادور

واحد پول رسمی این کشور از اوایل دهه 2000، دلار آمریکا بوده است. برای برخی از دانشجویان خارجی، این می تواند یک چیز مثبت باشد. زیرا، پرداخت ها سریع تر و پیچیده تر خواهد بود. اجاره یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر بین 350$ تا 400$ (دلار) در ماه هزینه دارد. اجاره همان آپارتمان بین 200$ تا 300$ (دلار) در سایر نقاط هزینه خواهد داشت. هزینه سبد غذایی آشنا حدود 700$ (دلار) است. بنابراین، به عنوان دانشجویی که تنها زندگی می کند. می توانید بین 150$ تا 200$ (دلار) هزینه کنید. بودجه ماهانه حمل و نقل شما باید 20$ (دلار) باشد.

دانشگاه های دولتی در این کشور از سال 2008 بدون شهریه هستند. این یکی از دلایلی است که حدود 80% دانشجویان در دانشگاه های دولتی ثبت نام می کنند.

نمودار زیر هزینه تحصیل در اکوادور برای دانشگاه های خصوصی را نشان می دهد:

هزینه تحصیل در اکوادور برای دانشگاه های خصوصی

هزینه تحصیل در رشته هایی مانند پزشکی یا معماری حدود 2000$ (دلار) بیشتر خواهد بود.

ویزای دانشجویی اکوادور

برای اقامت بیشتر از 90 روز، دانشجویانی تحصیل در اکوادور را انتخاب می کنند، به ویزای تحصیلی (ویزای 12: V) نیاز دارند. برای درخواست به اسناد زیر نیاز دارید:

مدارکتوضیحات
گذرنامهحداقل اعتبار 6 ماه
گواهی پلیسنشان دهنده عدم سوء پیشینه در کشور دانشجو
گواهی پزشکی
بلیط برگشتجهت اثبات برگشت بعد از اتمام تحصیل
قطعه عکس2 قطعه به اندازه عکس پاسپورت
فرم در خواستتکمیل و امضاء شده
گواهی ثبت نام در یک موسسه آموزشی
اثبات تمکن مالیاز طرف خود دانشجو یا خانواده
پرداخت هزینه درخواست ویزا

هزینه ویزا در حال حاضر حدود 450$ (دلار) است. اما بسته به کنسولگری متفاوت است. هزینه ها در هر زمان ممکن است تغییر کنند. با توجه توضیحات مقاله می توان نتیجه گرفت که تحصیل در این کشور یکی از بهترین گزینه ها می باشد. چنانچه قصد تحصیل در این کشور دارید، می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *