مهاجرت تحصیلی اسلوونی

رشته علوم کامپیوتر در اسلوونی

رشته علوم کامپیوتر در اسلوونی

امکان تحصیل رشته علوم کامپیوتر در اسلوونی با هزینه مقرون به صرفه وجود داشته و دانشجویان بین المللی امکان کار پس از تحصیل را خواهند داشت. این کشور، یکی از مرواریدهای دریای آدریاتیک، در مقایسه با همسایگان خود ایتالیا، اتریش، کرواسی و مجارستان، هزینه زندگی و تحصیل بسیار ارزان تری دارد. به همین دلیل است که هزاران جوان از سراسر جهان را به خود جذب می کند. به طوری که، برای پیگیری دیپلم آموزش عالی و فرصت هایی برای زندگی کامل تر و بهتر به آنجا می روند. بسیاری از این دانشجویان خارجی آنقدر عاشق این کشور می شوند که تصمیم می گیرند برای همیشه خانه خود باشند. این امر به دلیل تحصیلات باکیفیتی که دانشگاه های این کشور ارائه می دهند، اتفاق می افتد. همان طور که به خاطر دوستانه بودن مردم این کشور است.

همه برنامه های کارشناسی که به دانشجو اجازه می دهد تا پس از اتمام موفقیت آمیز مدرک کارشناسی خود را دریافت کند، چرخه اول مطالعه نامیده می شود. سپس، همه برنامه های کارشناسی ارشد را چرخه دوم مطالعه می نامند. به همین ترتیب، همه برنامه دکترا برنامه ها به عنوان چرخه سوم مطالعه نامیده می شوند. برخلاف بسیاری از کشورهای دیگر در اروپا، تحصیلات عالی در این کشور عمدتا رایگان است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش به طور کامل به تحصیل رشته علوم کامپیوتر در اسلوونی پرداخته است.

معرفی رشته علوم کامپیوتر در اسلوونی

رشته علوم کامپیوتر در اسلوونی زمینه را برای پیشرفت فناوری های دارای نیاز فکری فراهم می کند و برای زیرساخت ها به منابع اصلی مادی یا طبیعی نیاز ندارد. برای توسعه موفقیت آمیز، نیاز به یک پایه آموزشی جامد و پیشرفته در علوم کامپیوتر است که آموزش با کیفیت را برای متخصصان در همه سطوح، ارتباطات نزدیک با صنعت و یک هسته تحقیقاتی را ارائه می دهد که هم فناوری های جدید را دنبال می کند و هم در تحقیقات پیشرفته مشارکت دارد.

علاوه بر این، توسعه فناوری کامپیوتر به گونه ای که امکان استفاده بهینه از فناوری های موجود و توسعه تجهیزات برنامه نویسی، از جمله فناوری های جدید را فراهم آورد. همچنین مستلزم آشنایی با سایر برنامه های علوم کامپیوتر در موسسات بین المللی و درک محکم از جریان اصلی علوم و فناوری در مناطق همسایه و همچنین در سراسر جهان را نیز فراهم می آورد.

معرفی رشته علوم کامپیوتر در اسلوونی

معرفی دانشگاه های رشته علوم کامپیوتر در اسلوونی

این کشور به عنوان یک مرکز پویا و در سطح جهانی برای آموزش عالی مطرح می شود. دانشجویانی از گوشه و کنار جهان برای ادامه تحصیلات عالی خود به این کشور می آیند. تحصیل در این کشور به شما این امکان را می دهد که “کشور سبز” و فراوانی جنگل های آن را که بیشتر کشور را در بر می گیرد، تجربه کنید. اکثر مردم این کشور، به بیش از یک زبان خارجی، به ویژه انگلیسی یا آلمانی مسلط هستند و در صورت برخورد با هر مشکلی، مردم باز و مهربان می باشند.

همه سخنرانی ها به زبان انگلیسی انجام می شود. بنابراین، دانشجویان بین المللی با مسائل ارتباطی روبرو نخواهند شد. با توجه به تعداد کمتر دانشجویان خارجی، وقت بیشتری برای استادان و دستیاران آموزشی خواهید داشت. در طول تابستان، جشنواره ها در سراسر این کشور فرصت های متنوع فرهنگی و اجتماعی را به شما با موسیقی عالی برای همه سلیقه ها و فعالیت ها برای همه ارائه می دهند.

برای تحصیل رشته علوم کامپیوتر در اسلوونی می توانید دانشگاه های زیر را انتخاب کرده و پروسه اخذ پذیرش تحصیلی در اسلوونی را شروع کنید:

  • دانشگاه ماریبور
  • دانشکده مدیریت کوپر
  • دانشگاه لیوبلیانا
  • مرکز آموزش عالی نوو مستو
  • دانشگاه پریمورسکا
  • دانشکده مطالعات اطلاعات در نوو مستو

حرفه کامپیوتر در اسلوونی

یک متخصص کامپیوتر فقط در یک شرکت فناوری اطلاعات کار نمی کند. در واقع، مسیرهای شغلی رشته علوم کامپیوتر در اسلوونی به همه صنایع از جمله تولید، امور مالی و مراقبت های بهداشتی می رسد. شاید از خود بپرسید که یک متخصص کامپیوتر چه کار می کند؟ دانشمندان کامپیوتر در همه صنایع برای حل مجموعه ای از مشکلات به تفکر محاسباتی تکیه می کنند و سپس دستورالعمل های گام به گام را برای حل مشکلات مشابه تهیه می کنند. این فرآیند برای حل مشکلات را می توان در هر صنعتی به کار برد و تقریبا در هر زمینه ای از کار به دانشمندان کامپیوتر نیاز است.

دانشمندان کامپیوتر اطلاعات را مطالعه می کنند و سپس در مورد بهترین راه برای نمایش، ذخیره، پردازش و انتقال این اطلاعات به ذینفعان اصلی تصمیم می گیرند. آن ها به طور منطقی به مشکلات فکر می کنند و می توانند آموخته های خود را در کلاس علوم کامپیوتر در همه رشته ها به کار گیرند.

حقوق ماهیانه کار در اسلوونی برای حرفه کامپیوتر در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه رشته علوم کامپیوتر در اسلوونی

هزینه تحصیل در اسلوونی

همه دانشجویان می توانند به صورت رایگان در این کشور در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تحصیل کنند. اما دانشجویانی که از کشورهای زیر می آیند باید هزینه پرداخت کنند:

هزینه تحصیل برای ملیت ها مختلف

همچنین دانشجویان این کشورها و اتحادیه اروپا می توانند به صورت رایگان در یکی از دانشگاه های نیمه خصوصی کشور تحصیل کنند. این ها مدارس آموزش عالی هستند که تا حدودی توسط دولت تأمین مالی می شوند. با این حال، آنها می توانند تنها یک مدرک کارشناسی ارشد را به صورت رایگان دریافت کنند. برای هر دوره دیگر، باید هزینه کامل تحصیل را بپردازند.

شهریه به طور کامل توسط دانشجویانی که اتباع غیر اتحادیه اروپا هستن ، یا اتباع هر یک از کشورهای غیر اتحادیه اروپا ذکر شده در بالا و نیمه وقت و دکتری به صورت کامل پرداخت می شود. دانشجویان مبلغ کامل شهریه ای را که توسط ارائه دهنده آموزش عالی مربوطه پرداخت می شود، پرداخت می کنند. سرانجام، بسیاری از دانشگاه های کاملا خصوصی در این کشور وجود دارد که در آن ها هزینه تحصیل نیز فارغ از ملیت آن ها به طور کامل توسط دانشجویان پرداخت می شود.

با این وجود، متوسط هزینه تحصیل در این کشور بسیار مقرون به صرفه است. جدول زیر هزینه تحصیل آمده است:

مقطع تحصیلیهزینه تحصیل به یورو
کارشناسیبین 2000€ تا 5000€
کارشناسی ارشدبین 2500€ تا 7500€
دکترابین 3000€ تا 12000€

چنانچه قصد مهاجرت تحصیلی به اسلوونی دارید می توانید با مشورت کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به راحتی این پروسه را پشت سر بگذارید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *