مهاجرت تحصیلی گرجستان

رشته طب ورزشی در گرجستان

رشته طب ورزشی در گرجستان

چنانچه قصد دارید به جمع دانشجویانی بپیوندید که مشغول مطالعه رشته طب ورزشی در گرجستان هستند، باید گفت که این رشته به شدت پرشتاب است. این حرفه به شما این رضایت را می دهد که به ورزشکاران کمک کنید تا پس از یک آسیب ورزشی به ورزش هایی که دوست دارند بازگردند. همچنین می توانید به غیر ورزشکاران کمک کنید تا از عملکرد کلی بهتری برخوردار شوند. مدرک کارشناسی در پزشکی ورزشی شما را برای چیزی فراتر از حرفه ای به عنوان یک پزشک پزشکی آماده می کند. اگر این مسیر تحصیلی را انتخاب کنید، آینده روشنی در پیش است.

برخی از پزشکان و پرستاران در رشته پزشکی ورزشی در کنار تیم های مرتبط با ورزش کار می کنند. سایر پزشکان پزشکی ورزشی در بیمارستان ها کار می کنند. برخی از آنها بخشی از یک تمرین گروهی یا خصوصی هستند. اگر می خواهید در رشته پزشکی ورزشی تحصیل کنید، مهم است که بدانید بسیاری از مدارس مدرک لیسانس ندارند که به طور خاص در رشته پزشکی ورزشی باشد. با این حال، شما اغلب می توانید در پزشکی ورزشی جزئی. اگر قصد رفتن به دانشکده پزشکی را دارید، حتما یک دوره تمرکز دوره پیش پزشکی را نیز بگذرانید. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند ابعاد دیگر این رشته و شرایط پذیرش آن را در گرجستان برای شما روشن نمایند.

دروس رشته طب ورزشی در گرجستان

تحصیل در رشته طب ورزشی در گرجستان از مقطع کارشناسی ارشد تا دیپلم PG یا گواهینامه PG، تمام وقت برای یک سال یا پاره وقت از 2 تا 4 سال در دسترس است. برای دستیابی به گواهینامه، 4 واحد برای دیپلم و 8 واحد تدریس شده را خواهید گرفت. برای دستیابی به MSc شما همچنین یک پروژه تحقیقاتی (معادل 4 واحد) را تکمیل خواهید کرد. انجام یک برنامه کارشناسی ارشد یک تعهد جدی است، با ساعات تماس هفتگی علاوه بر ساعت‌ های متعدد یادگیری و تحقیق مستقل که برای پیشرفت در سطح مورد نیاز است. زمانی که مهلت‌ های دوره‌ های آموزشی یا امتحانات نزدیک می ‌شود، ممکن است ساعت ‌های یادگیری مستقل به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

تدریس به طور کلی در طول روز انجام می شود و دانشجویان پاره وقت باید با مجری دوره تماس بگیرند تا از زمان برگزاری این ساعات آموزشی مطلع شوند. جدول زمانی احتمالاً در ماه سپتامبر نهایی می شود. تجربه بالینی بخشی جدایی ناپذیر از مسیر معتبر MACP است. برای برآوردن معیارهای تخصص بالینی، که توسط MACP مشخص شده است، دانشجو حداقل 150 ساعت تمرین بالینی هدایت شده را انجام می دهد. در این واحد، دانشجویان ملزم به مدیریت یک پرونده بالینی در حین دریافت راهنمایی از یک مربی بالینی هستند. مدل ها و ابزارهای مختلفی ممکن است به عنوان بخشی از مربیگری برای دستیابی به بهترین رشد دانش آموز مورد استفاده قرار گیرد.

دروس رشته طب ورزشی در گرجستان

موقعیت های شغلی رشته طب ورزشی در گرجستان

مدرک در علوم ورزشی می تواند شما را برای شغلی در هر زمینه ای آماده کند. مشاغل پزشکی ورزشی زیادی وجود دارد. در حالی که بسیاری از مشاغل پزشکی ورزشی تمام وقت هستند، گزینه های پاره وقت نیز در دسترس هستند. چه بخواهید در مقطع کارشناسی ارشد یا دکترا ادامه دهید یا قصد داشته باشید با مدرک لیسانس شغلی پیدا کنید، آماده خواهید بود که با انجام کاری که دوست دارید امرار معاش کنید. از بین تمام مشاغل موجود در لیست مشاغل پزشکی ورزشی، جراح ارتوپد شدن بیشترین زمان و تعهد را می گیرد.

ابتدا باید مدرک کارشناسی بگیرید که شامل دوره های زیست شناسی، شیمی و سایر علوم است. پس از فارغ التحصیلی از دانشکده پزشکی، شما همچنین باید برای رزیدنتی در جراحی ارتوپدی پذیرفته شوید و آن را تکمیل کنید. رزیدنتی تجربه عملی و راهنمایی لازم را برای تبدیل شدن به یک جراح ارتوپد تمام عیار به شما می دهد و اگر باهوش، باانگیزه و به خوبی تحت فشار کار می‌کنید، جراحی ارتوپدی شغلی است که در گرجستان ارزش تحصیل و کار کردن را دارد.

در شکل زیر به سایر بسترهای شغلی مرتبط با رشته طب ورزشی در گرجستان پرداخته شده است:

درآمد شاغلان رشته طب ورزشی در گرجستان

فردی که به عنوان پزشک ورزشی در گرجستان کار می کند، معمولا حدود 17300GEL (لاری) در ماه درآمد دارد که شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و از GEL8640 تا GEL26800 (لاری) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر می باشد. با این حال، متوسط ​​حقوق GEL17300 (لاری) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک ورزشی کار می کنند کمتر از GEL17300 (لاری) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 17300 GEL(لاری) درآمد دارند.

از سوی دیگر، 25% از پزشکان ورزشی کمتر از GEL11700 (لاری) و 75% آنها بیش از GEL11700 (لاری) درآمد دارند. یک پزشک ورزشی با سابقه کمتر از 2 سال تقریباً GEL10400 (لاری) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال GEL13700 (لاری) در ماه درآمد داشته باشد که 32% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل GEL18400 (لاری) در ماه دارد که 34% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی در رشته طب ورزشی در گرجستان می باشد:

در صورت علاقه برای آغاز تحصیل در رشته طب ورزشی در گرجستان، همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت هستند تا جزئیات لازم را درباره قوانین گرجستان در اختیار شما قرار دهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *