مهاجرت تحصیلی دانمارک

رشته طب ورزشی در دانمارک

رشته طب ورزشی در دانمارک

رشته طب ورزشی در دانمارک شاهد رشد بی سابقه ای است. بر اساس گزارش جدید گراند ویو ریسرچ، انتظار می‌رود این صنعت با نرخ 7.8% رشد کند. در سال 2026 به ارزش بازار 13.4 میلیارد $ (دلار) برسد. عوامل زیادی به چنین رشد قوی در دانمارک کمک می کنند. تغییر نگرش نسبت به سبک زندگی سالم ‌تر، پیشرفت ‌های عظیم فناوری، سرمایه ‌گذاری ‌های بزرگ ‌تر دولتی و خصوصی، و همچنین ظهور مشاغل تخصصی جدید در صنعت، تنها برخی از آنها هستند. از سوی دیگر اعتقاد دولت دانمارک بر این است که پزشکی ورزشی می تواند عملکرد را به طور چشمگیری افزایش دهد، بدون شک، صنعت ورزش حرفه ای در خط مقدم این رونق صنعتی بوده است.

پیشرفت این حوزه در دانمارک بدین شکل بوده که فشار اولیه از محیط ورزش حرفه ای صنعت پزشکی ورزشی را در هر سطحی به حوزه ای برای متخصصان تبدیل کرد. به طور خلاصه، پزشکی ورزشی در دانمارک به یک صنعت چند وجهی تبدیل شده است که در آن ذینفعان مختلف به تکامل سریع آن کمک می کنند و متخصصان پزشکی ورزشی، محققان، دانشمندان و مهم‌ ترین شرکت‌ های سلامت، پزشکی و تناسب اندام دانمارک بخشی از این ماجرای بزرگ اند. با توجه به چنین چشم انداز مثبتی، شما می توانید از طریق ارتباط با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راه ورود خود را به صنعت طب ورزشی دانمارک هموار نمایید.

معرفی موسسه مرتبط با رشته طب ورزشی در دانمارک

موسسه پزشکی ورزشی کپنهاگ، موسسه تحقیقاتی مشترک و کلینیک سرپایی است. در کلینیک سرپایی، این موسسه هر سال تقریبا 10000 بیمار را درمان می‌کند که همگی با شرایط/آسیب‌های سیستم اسکلتی عضلانی ناشی از فعالیت ‌های فیزیکی، ورزشی در همه سطوح، از تفریحی گرفته تا ورزشکاران نخبه، هستند. مؤسسه پزشکی ورزشی در سال 1997 در بخش روماتولوژی در بیمارستان Bispebjerg در ارتباط با ایجاد کرسی استادی در پزشکی ورزشی در دانشگاه کپنهاگ که به پروفسور مایکل کیار اعطا شد، تأسیس شد. در ISMC تمرکز اصلی پژوهش، سازگاری بافت همبند تاندون و عضله با بارگذاری مکانیکی حاد و مزمن است. هدف کلی پژوهش های این مرکز، بررسی چگونگی سازگاری واحد عضلانی-تاندون با تغییرات کوتاه مدت و بلند مدت در بارگذاری مکانیکی از جمله تغییرات مرتبط با تمرین بدنی، عدم تحرک و بی حرکتی همراه با آسیب و پیری است.

چشم انداز بلندمدت موسسه این است که نتایج تحقیقات ما درمان آسیب های مربوط به کار و فعالیت بدنی را در بافت همبند واحد عضلانی-تاندون بهبود بخشد، چراکه این نوع صدمات عامل تعداد قابل توجهی از تمام روزهای کاری از دست رفته در دانمارک است. در ISMC سابقه بسیار خوبی در تحقیقات ترجمه ای در سازگاری عضله و بافت همبند با بارگذاری مکانیکی حاد و مزمن، بی حرکتی، پیری و مداخلات دارویی ایجاد شده و. یک سنت قوی از تحقیقات ابتکاری، چند رشته ای و یکپارچه در زمینه فیزیولوژی اسکلتی عضلانی، آسیب شناسی آسیب و درمان شکل گرفته است.

در شکل زیر به مزیت های پیوستن به موسسه پزشکی ورزشی کپنهاگ در دانمارک اشاره شده است:

ویزای کار در رشته طب ورزشی در دانمارک

برای واجد شرایط بودن برای ویزای کار دانمارک، باید شغلی پیدا کنید و نامه رسمی استخدام از یک کارفرمای دانمارکی دریافت کنید. فرآیند درخواست ویزا نسبتاً سریع و آسان است. همه افراد به جز شهروندان اتحادیه اروپا و سوئیس برای کار در دانمارک به ویزا نیاز دارند. حتی اگر کار بدون مزد انجام می دهید یا به دنبال کار حاشیه ای هستید، ویزای کار مورد نیاز است. شما باید برای ویزای کار دانمارک به صورت آنلاین از طریق آژانس دانمارکی برای استخدام و ادغام بین المللی، درخواست دهید.

در اینجا مراحل گام به گام درخواست ویزای کار دانمارک آمده است:

  • طرح ویزای کار دانمارک را انتخاب کنید.
  • شناسه سفارش پرونده ایجاد کنید.
  • هزینه ویزا پرداخت کنید.
  • چک لیست مدارک ویزای کار دانمارک را تهیه کنید.
  • درخواست را ارسال کنید.

ویزای کار در رشته طب ورزشی در دانمارک

مراحل ویزای کار در رشته طب ورزشی در دانمارک

در مرحله نخست شما باید یک طرح ویزای کار دانمارک را انتخاب کنید. در وب سایت SIRI، شما باید انتخاب کنید که کدام طرح ویزا برای شرایط کاری شما مناسب تر است. طرح های ویزا موجود عبارتند از: طرح محدودیت پرداخت برای افراد با درآمد بالا طراحی شده است که DKK448000 (کرون) در سال یا بیشتر درآمد دارند. لیست مثبت برای افرادی که پیشنهاد شغلی برای مشاغلی دارند که با کمبود متخصصان واجد شرایط در دانمارک مواجه هستند (مهندسان، پزشکان و مشاوران پزشکی، حسابرسان و سایر) این فهرست 2 بار در سال، اول ژانویه و اول ژوئیه به روز می شود. طرح مسیر سریع برای افرادی که پیشنهادی از یک شرکت تایید شده توسط SIRI دارند.

در مرحله بعد، شناسه سفارش موردی ایجاد کنید. پس از انتخاب نوع ویزا که باید درخواست دهید، به ایجاد شناسه سفارش پرونده ادامه می دهید. این شبیه به ایجاد یک حساب کاربری است که در آن اطلاعات شخصی، شماره پاسپورت و ایمیل خود را ارائه می دهید. در مرحله سوم، هزینه ویزای کار دانمارک را پرداخت در کنید پس از ایجاد Case Order ID، باید هزینه را پرداخت کرده و درخواست خود را ارسال کنید. شما باید هر 2 را در یک سال تقویمی انجام دهید در غیر این صورت ممکن است درخواست رد شود. هزینه بیشتر ویزاهای کاری DKK4405 (کرون) است.

درآمد شاغلان بازار کار طب ورزشی در دانمارک

فردی که به عنوان پزشک – پزشکی ورزشی در دانمارک کار می کند، معمولاً حدود 108000DKK (کرون) در ماه درآمد دارد و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است و  از DKK51800 (کرون) در ماه (حداقل حقوق) تا DKK169000 (کرون) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال، حقوق متوسط ​​DKK112000 (کرون) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک ورزشی کار می کنند کمتر از درآمد 112000DKK (کرون) درآمد دارند. از سوی دیگر، 75% از پزشکان ورزشی کمتر از DKK73800 (کرون) درآمد دارند.

یک پزشک ورزشی با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا DKK60600 (کرون) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می‌رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، DKK85900 (کرون) در ماه کسب کند، که 42% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل DKK113000 (کرون) در ماه دارد که 31% بیشتر از افرادی با 2 تا 5 سال تجربه است.

در نمودار زیر سایر اطلاعات مرتبط با حقوق رشته طب ورزشی در دانمارک اشاره شده است.

 

اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط زندگی در دانمارک و چگونگی گرفتن اقامت دانمارک هستید، می توانید از مطالب سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *