مهاجرت تحصیلی بلژیک

رشته طب ورزشی در بلژیک

رشته طب ورزشی در بلژیک

ارائه دهندگان رشته طب ورزشی در بلژیک به دنبال بازیابی عملکرد و تحرک و پیشگیری از آسیب و بیماری در افراد فعال بدنی فوق العاده ماهر هستند. امروزه هزاران نفر علاقه مند به ورود به رشته پزشکی ورزشی هستند که یک حوزه مهیج و جذاب مراقبت های بهداشتی است. بسیاری از افراد متخصصان پزشکی ورزشی را افرادی می دانند که تمایل دارند با ورزشکاران حرفه ای کار کنند. در هر صورت، همیشه صادق نخواهد بود.

آنها همچنین با بزرگسالانی کار می کنند که به تنهایی برای تناسب اندام شخصی ورزش می کنند و نوجوانان و کودکانی که در مدرسه درگیر ورزش هستند. در بلژیک اکثر ارائه دهندگان پزشکی ورزشی دارای گواهینامه تخصصی دیگری مانند پزشکی خانواده، داخلی یا اورژانس هستند. برای پزشکی ورزشی، آنها آموزش های تکمیلی خواهند دید. در صورت علاقه پیوستن به جمع فعالان و شاغلان رشته طب ورزشی در بلژیک با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید و از مشاوران ما برای پیگیری سریع امور خود کمک بخواهید.

معرفی موقعیت شغلی رشته طب ورزشی در بلژیک

موقعیت شغلی «متخصص پزشکی ورزشی» یکی از موقعیت های پرطرفدار از جانب شرکت های بلژیکی است که از شاغلان انتظار دارد متفکران انتقادی باشند و توانایی بازپروری کامل ورزشکار آسیب دیده را از طریق تشخیص دقیق و درمان موثر داشته باشند. نامزدهای برتر مهارت های حل مسئله باورنکردنی دارند، هنگام آموزش ورزشکاران آسیب دیده اعتماد به نفس نشان می دهند و توانایی نظارت دقیق بر کل روند توانبخشی را خواهند داشت.

در مسئولیت های پزشک ورزشی اکثر مشاغل طب ورزشی در بلژیک از داوطلبان انتظار دارند که ارائه تشخیص و درمان جامع آسیب های ورزشی یا فعالیتی داشته باشند و از تکنیک های دستی برای پیشگیری و درمان بیماری های عضلانی و اسکلتی استفاده نمایند. همچنین توانایی ارائه آموزش و مشاوره به ورزشکاران در رابطه با آسیب آنها را داشته باشند. علاوه بر این استراتژی ‌های ذهنی را اجرا کنند.

توانایی ها و مورد درخواست دیگر توسط شرکت های بلژیکی در لیست زیر ارائه شده است:

  • تصویربرداری تشخیصی
  • راهنمایی های تغذیه ای
  • کمک به روند توانبخشی
  • ترتیب و تفسیر نتایج
  • ثبت مراقبلت های پزشکی
  • ارزیابی استعداد آسیب پذیری ورزشکاران
  • انجام تحقیقات در زمینه پیشگیری و درمان
  • ثبت مراقبلت های پزشکی
  • نظارت در روند توانبخشی

الزامات تخصصی شاغلان رشته طب ورزشی در بلژیک

الزامات فعالیت در حوزه پزشکی ورزشی عبارتند از داشتن مدرک پزشکی یا مرتبط (ضروری)، داشتن مجوز پزشکی دولتی فعلی در حالت عمل، 3 سال سابقه کار پزشکی ورزشی، درک کامل فرهنگ ورزش و توانایی نمایش قضاوت صحیح، توانایی برقراری ارتباط و تعامل نزدیک با همه بیماران. از سوی دیگر شما باید بتوانید استراتژی ‌هایی بسازید که به ورزشکاران در غلبه بر مشکلات، بهبود عملکرد و آمادگی برای رقابت کمک می‌ کند.

همچنین با یک تیم چند رشته ای از جمله روانشناسان، متخصصان تغذیه، پزشکان عمومی، مربیان و فیزیولوژیست ها کار کنید. علاوه بر این مشاوره ای ارائه دهید که بر هدف گذاری، تجسم و آرامش تمرکز دارد و ورزشکاران را با راهبردهای ذهنی برای مقابله و غلبه بر ناکامی ها یا آسیب ها مجهز کنید. متفکر نوآور با مهارت های مفهومی و حل مسئله قوی باشید و مهارت های تحقیقاتی و مشاوره ای عالی داشته باشید.

الزامات تخصصی شاغلان رشته طب ورزشی در بلژیک

هزینه زندگی دانشجویان رشته طب ورزشی در بلژیک

در بلژیک می توانید در یک خوابگاه دانشجویی در محوطه دانشگاه زندگی کنید یا یک مسکن خصوصی اجاره کنید. هزینه زندگی در بلژیک دانشجویی و مقرون به صرفه است، اما همه اینها به منطقه ای که در آن زندگی می کنید و سبک زندگی شما بستگی دارد. در منطقه فلاندر و بروکسل، خوابگاه های دانشجویی نسبتاً محدود است و اکثر دانشجویان در آپارتمان های دانشجویی خصوصی زندگی می کنند.

با این حال، زندگی در یک خوابگاه دانشجویی به شما در کاهش هزینه های زندگی در بلژیک کمک می کند. اگر بتوانید در یک خوابگاه دانشجویی دانشگاه جایی پیدا کنید، قیمت ها فقط از 200€ (یورو) در ماه شروع می شود. اگر به خوابگاه خصوصی دانشجویی علاقه مند هستید، هزینه ای بین 300 تا 500€ (یورو) در ماه برای شما خواهد داشت. در آپارتمان های دانشجویی می توانید اتاق خصوصی خود را کاملاً مبله داشته باشید.

به طور کلی، به عنوان یک دانشجو در بلژیک از شما انتظار می رود که 800€ الی €1000 (یورو) در ماه هزینه کنید. پیدا کردن یک مکان برای زندگی به تنهایی گران تر است، به خصوص در شهری مانند بروکسل، حدود 800€ الی 1000€ (یورو) در ماه. در شهرهای کوچکتر مانند گنت یا لوون، هزینه خوابگاه خصوصی دانشجویی کمتر است. برای حمل و نقل ماهانه به عنوان دانشجو در بلژیک، فقط باید 20€ الی €25 (یورو) با تخفیف دانشجویی پرداخت کنید. هزینه کتاب و مواد مطالعه حدود 50€ (یورو) در ماه، بسته به برنامه ای که در حال مطالعه هستید و هزینه سوپرمارکت حدود 300€ (یورو) در ماه است.

درآمد شاغلان رشته طب ورزشی در بلژیک

فردی که به عنوان پزشک ورزشی در بلژیک کار می کند معمولاً حدود 16500€ (یورو) در ماه درآمد دارد. هرچند دستمزدها از 8570€ (یورو) تا 25200€ (یورو) متغیر است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت می شود، اما در کل حقوق متوسط ​​​​15800€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک ورزشی کار می کنند کمتر از 15800€ (یورو) درآمد دارند.

در حالی که نیمی دیگر بیش از 15800€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از پزشکان ورزشی کمتر از 11000€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از 11000€ (یورو) درآمد دارند. همچنین 75% از پزشکان ورزشی کمتر از 19700€ (یورو) و 25% بیش از 19700€ (یورو) درآمد دارند. بر اساس تجربه یک پزشک ورزشی با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 9740€ (یورو) در ماه درآمد دارد.

در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 13100€ (یورو) در ماه درآمد داشته باشد، که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 17000€ (یورو) در ماه دارد که 30% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته طب ورزشی در بلژیک می باشد:

سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته طب ورزشی در بلژیکموسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا شرایط اخذ پاسپورت بلژیک را جهت آغاز تحصیل علاقه مندان به رشته طب ورزشی در بلژیک فراهم نماید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *