مهاجرت تحصیلی اسلواکی

رشته طب ورزشی در اسلواکی

رشته طب ورزشی در اسلواکی

اگر علاقه مند به تبدیل شدن به یک مربی یا متخصص در رشته طب ورزشی در اسلواکی هستید، باید مدرکی را از یک برنامه آموزشی معتبر ورزشی کسب کنید. موقعیت های دیگر، مانند کاردرمانگر و حرکت درمانی، معمولا نیاز به مدرک کارشناسی ارشد و تجربه بالینی دارند که معمولاً حدود 2 سال تحصیل پس از کارشناسی طول می کشد. علاوه بر این، این متخصصان باید دارای مجوز باشند. موقعیت هایی که نیاز به مدرک حرفه ای دارند، مانند فیزیوتراپ ها و پزشکان، انتقال به آنها بسیار دشوار است.

هر 2 این مشاغل، همراه با اخذ دکترا، به آموزش و آموزش گسترده ای از جمله تجربه بالینی، برنامه های رزیدنتی، بورسیه تحصیلی و مجوز نیاز دارند. کسب صلاحیت برای این مشاغل معمولاً نیازمند چندین سال تحصیل و تمرین تمام وقت اضافی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مجموعه فعالیت های مهاجرتی خود، اعزام دانشجویان به اسلواکی را نیز در جزء مسیرهای اعزام خود تعریف نموده و در این زمینه آماده هرگونه همکاری با متقاضیان مشتاق تحصیل در اسلواکی است.

راه های تقویت مهارت رشته طب ورزشی در اسلواکی

از آنجایی که اکثر متخصصان مراقبت های بهداشتی پزشکی ورزشی دارای مجوزها و یا گواهینامه هستند، دوره های آموزش مداوم معمولاً برای حفظ صلاحیت ها و شایستگی های آنها در اسلواکی مورد نیاز است. به عنوان مثال، مربیان معتبر ورزشی و کاردرمانگران ثبت شده باید به طور منظم از واحدهای آموزش مداوم استفاده کنند تا گواهینامه را حفظ کنند و با تکنیک ها و فناوری های جدید در زمینه خود مرتبط بمانند. واحدهای آموزش مداوم یا ساعاتی که متخصصان باید هر دوره تمدید را تکمیل کنند بسته به ایالت متفاوت است. فیزیوتراپیست ها برای تمدید پروانه خود ملزم به گذراندن تعداد معینی دوره آموزشی مداوم هر 2 سال یکبار هستند.

از طرف دیگر، پزشکانی که در کلانشهرهای اسلواکی کار می کنند باید حداقل 20 ساعت دوره های آموزش پزشکی مداوم را در هر سال بگذرانند، اگرچه شهرهای کوچک تر فقط نیاز به تمدید هر 2 یا 3 سال دارند. یکی دیگر از راه‌ های تقویت مجموعه مهارت ‌های حرفه‌ ای و چشم‌ انداز شغلی، پیوستن به سازمان ‌های حرفه ‌ای و شبکه ‌سازی است. مشارکت در این سازمان ها به شما امکان می دهد در کنفرانس ها شرکت کنید و با متخصصان برجسته در زمینه خود ملاقات کنید. در حالی که ادامه تحصیل مهم است و می تواند منجر به پیشرفت شغلی شود، شبکه می تواند به گسترش گزینه های شغلی شما فراتر از محل کار فعلی شما کمک کند.

حوزه های کاری رشته طب ورزشی در اسلواکی

یکی از موقعیت های عمده کار در اسلواکی، بیمارستان های عمومی پزشکی و جراحی بیمارانی است که به مراقبت های پزشکی اورژانسی یا اقدامات جراحی نیاز دارند. در این صنعت جراحان و پزشکان پزشکی ورزشی به تشخیص و درمان آسیب ها می پردازند. موقعیت دیگرف دفاتر پزشکان بهداشت است که در این زمینه متخصصان پزشکی ورزشی با بیماران ملاقات می ‌کنند تا درباره مسائل پزشکی، تشخیص بیماری‌ ها و ایجاد برنامه ‌های درمانی بحث کنند. یک پزشک با سابقه پزشکی ورزشی می تواند در یک آسیب ورزشی خاص تخصص داشته باشد و مراقبت های تخصصی را به بیماران ارائه دهد.

امکانات مراقبت پرستاری از حوزه های دیگر شغلی مرتبط با طب ورزشی در اسلواکی است که به بیماران مبتلا به آسیب ‌ها و بیماری ‌های شدید کمک می‌ کند تا تحرک خود را بازیابند و به کیفیت زندگی بالاتری دست یابند. فیزیوتراپیست ها و پرستاران دارای مدرک پزشکی ورزشی می توانند مراقبت های تخصصی را به بیماران ارائه دهند. ورزش تماشاگران متخصصان پزشکی ورزشی برای تیم های ورزشی تماشاچی کار می کنند تا برنامه های درمانی برای بازیکنان آسیب دیده ایجاد کنند. آنها به بازیکنان در روال فیزیوتراپی کمک می کنند، بازیکنان را برای مراقبت از آسیب دیدگی مشاهده می کنند و مراقبت های داخل زمین را ارائه می دهند.

حوزه های کاری رشته طب ورزشی در اسلواکی

معرفی دوره مرتبط با رشته طب ورزشی در اسلواکی

از دوره های معروف در حوزه طب ورزشی در اسلواکی، کاردرمانی ورزشی است که این برنامه بر مدیریت پزشکی ورزشی و آسیب های اسکلتی عضلانی و نقش حیاتی فعالیت بدنی در پیشگیری و درمان بیماری های مزمن تمرکز دارد. در این دوره، شما در مورد پیشگیری، تشخیص و مدیریت آسیب‌ های ورزشی و شرایط پزشکی در ورزشکاران یاد می ‌گیرید، فیزیولوژی ورزش را بررسی می‌ کنید، و یک ترم اختیاری در مورد پزشکی تیمی و رویدادی یا توانبخشی آسیب‌ های ورزشی خواهید گرفت. همه دانشجویان حوزه طب ورزشی روش‌ های تحقیق را مطالعه می ‌کنند و دانشجویان کارشناسی ارشد نیز با کار بر روی یک پروژه تحقیقاتی مستقل، مهارت‌ های تحقیقاتی ضروری را توسعه می‌ دهند.

این دوره ها به صورت تمام وقت در یک سال، نیمه وقت در طول 2 سال، یا از طریق یک مسیر انعطاف پذیر مدولار تا 5 سال ارائه می شود و شما می توانید انتخاب کنید که با ما در محوطه دانشگاه یا به عنوان یک دانشجوی آموزش از راه دور با آموزش حضوری در بلوک ها تحصیل کنید. این دوره برای دانشجویانی مناسب است که علاقه مند به توسعه حرفه ای در رشته های ورزشی و پزشکی اسکلتی هستند.

در لیست زیر به مهارت های آموزشی این دوره برای فارغ التحصیلان طب ورزشی در اسلواکی اشاره شده است:

  • مبنایی کامل بر استراتژی های مختلف برای بهبود سلامت از طریق ورزش است.
  • دانش عمیق در مورد تشخیص، مدیریت و پیشگیری کسب می شود.
  • تقویت ارتباط بین فرهنگی با دانشجویان کشورهای مختلف
  • تجربه ماهیت چند رشته ای پزشکی ورزشی آموزش داده می شود.

درآمد شاغلان رشته طب ورزشی در اسلواکی

فردی که به عنوان فیزیولوژیست ورزشی در اسلواکی کار می کند، معمولا حدود 5020€ (یورو) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و حقوق و دستمزد فیزیولوژیست به شدت بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی متفاوت است و از 2460€ (یورو) در ماه (حداقل حقوق) تا 7830€ (یورو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال، حقوق متوسط ​​5120€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان فیزیولوژیست ورزش کار می کنند کمتر از 5120€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 5120€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% فیزیولوژیست های ورزش کمتر از 3410€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 3410€ (یورو) درآمد دارند.

درآمد شاغلان رشته طب ورزشی در اسلواکی به شرح زیر است:

درآمد شاغلان رشته طب ورزشی در اسلواکیدر حالی که %25 بیش از 6600€ (یورو) درآمد دارند. سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق است. طبیعتا هر چه سال های تجربه بیشتر باشد، دستمزد شما بیشتر است. بر این اساس، یک فیزیولوژیست ورزشی با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا 2910€ (یورو) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 3750€ (یورو) در ماه درآمد کسب کند که 29% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوق و دستمزد 5170€ (یورو) در ماه را به همراه دارد که 38% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. برای اطلاع از موضوعات دیگر نظیر قوانین اسلواکی شما می توانید به مطالب سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه نمایید و یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *