مهاجرت تحصیلی ایرلند

رشته طب ورزشی در ایرلند

رشته طب ورزشی در ایرلند

مقاطع کارشناسی ارشد در رشته طب ورزشی در ایرلند مورد توجه بسیاری از متقاضیان مهاجرت علمی است. این مقاطع در ایرلند به 2 صورت ارائه می شود. دانشجویان تمام وقت 1 ساله باید 3 واحد در هر ترم و یک پروژه تحقیقاتی را در یک سال تکمیل کنند. در برنامه 2 ساله پاره وقت، دانشجویان باید 2 ماژول در هر ترم در سال 1 و 1 واحد در هر ترم و پروژه تحقیقاتی خود را در سال 2 تکمیل کنند. واحدهای علوم پایه (آناتومی)، (فیزیولوژی ورزشی) و (روش های تحقیق) در ترم 1 هر سال تحصیلی برگزار می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا ویزگی هر دوره پاره وقت و تمام وقت را از طریق کارشناسان خود با جزئیات برای شما شرح دهد.

مدت زمان کارشناسی ارشد رشته طب ورزشی در ایرلند

کارشناسی ارشد در رشته پزشکی ورزشی و ورزش می تواند در 1 یا 2 سال تحصیلی تکمیل شود و از 6 واحد تدریس شده و یک پروژه تحقیقاتی تشکیل شده است. در گزینه پاره وقت، دانشجویان 4 واحد را در سال و 2 واحد به علاوه پایان نامه تحقیقاتی را در تکمیل می کنند. تمام مطالب درسی تا جایی که ممکن باشد به صورت حضوری در سخنرانی، کارگاه، سمینارها و فرمت های عملی مبتنی بر کلاس در محوطه دانشگاه ارائه می شود. همه دانشجویان ملزم به داشتن یک کامپیوتر PC یا Mac با قابلیت RAM بزرگ و حداقل ظرفیت ذخیره سازی 4-6 گیگابایت خواهند بود تا امکان استفاده از بسته های تجزیه و تحلیل داده های آماری بزرگ مانند SPSS را فراهم کند.

تمام اجزای آموزش داده شده در درجه اول بر اساس دانشگاه یا به صورت آنلاین ارائه می شود. بنابراین، انتظار می ‌رود که دانشجویان تمام‌ وقت در محوطه دانشگاه یا به ‌صورت آنلاین برای آموزش «زمان واقعی» بر روی سیستم ‌های یادگیری از راه دور مبتنی بر وب برای تمام روزهای اصلی تدریس ما که حداقل 3 روز در هفته است، در دسترس باشند. به طور مشابه، دانشجویان پاره وقت نیز باید در محوطه دانشگاه حضور یابند یا در 2 روز تدریس در هفته در سال اول و یک روز تدریس در هفته در سال دوم به صورت آنلاین در دسترس باشند. همه دانشجویان تمام وقت و پاره وقت ممکن است ملزم به حضور در محوطه دانشگاه باشند.

مدت زمان کارشناسی ارشد رشته طب ورزشی در ایرلند

معرفی 2 موقعیت شغلی رشته طب ورزشی در ایرلند

فیزیاتیست یکی از موقعیت های شغلی در ایرلند است که میانگین حقوق ملی این شغل 92.72$ (دلار) در ساعت می باشد. یک پزشک ورزشی که فیزیاتری را انجام می دهد که به عنوان طب فیزیکی نیز شناخته می شود. یک متخصص طب فیزیکی از بیماران مبتلا به درد و مشکلات حرکتی حمایت می کند. این حرفه شبیه به یک فیزیوتراپیست است، اما معمولاً به دانش گسترده تری در مورد مسائل عصبی، استخوانی و عضلانی نیاز دارد. تمرکز پزشکان فیزیوتراپی شامل کمک به بیماران برای بازیابی عملکرد فیزیکی برای بهبود عملکرد ورزشی و کیفیت کلی زندگی آنها است. این شامل اغلب درمان های غیر جراحی مانند دارو، ورزش و سایر گزینه های جامع است. برای فیزیاتر شدن باید مدرک کارشناسی و دکترای پزشکی بگیرید، 4 سال دوره رزیدنتی پس از دکترا را بگذرانید و در آزمون بورد پزشکی قبول شوید.

پزشکی ورزشی مراقبت های اولیه از دیگر موقعیت های شغلی در ایرلند است که میانگین حقوق ملی حدود 106.66$ (دلار) در ساعت درآمد دارند. یک پزشک ورزشی بر پیشگیری از آسیب، تشخیص، درمان غیر جراحی و توانبخشی ورزشکاران و غیر ورزشکارانی که از نظر بدنی فعال هستند، تمرکز دارد. این شامل ارائه آموزش و اطلاعات در مورد تغذیه و آمادگی ورزشی، توصیه درمان فیزیکی یا کاردرمانی و تصمیم‌گیری «بازگشت به بازی» است. پزشکان پزشکی ورزشی در محیط های مطب، بیمارستان، مدرسه و کلینیک کار می کنند.

دوره کارشناسی ارشد رشته طب ورزشی در ایرلند

هدف از دوره کارشناسی ارشد طب ورزشی در ایرلند این است که به شرکت کنندگان اجازه دهد تا پیشرفت شغلی خود را در زمینه اسکلتی عضلانی و ورزشی و پزشکی ورزش با افزایش دانش پایه در آناتومی، فیزیولوژی ورزشی، ورزش و علم ورزش انجام دهند. و علاوه بر این، مهارت های تفکر انتقادی و عملی با کیفیت بالا در ارزیابی اسکلتی عضلانی، توانبخشی، تست ورزش و تجویز آموزش در سلامت و بیماری را توسعه دهید. دانشجویان از طریق یک فرآیند سطحی که از ترم 1 با 3 واحد علوم پایه در آناتومی، فیزیولوژی ورزش شروع می‌شود، به این امر دست خواهند یافت. در آناتومی، دانشجویان دانش خود را در مورد آناتومی عضلانی، اسکلتی و عصبی از طریق کلاس‌ های عملی مبتنی بر بخش حرفه‌ ای توسط مربی افزایش خواهند داد.

در واحد فیزیولوژی ورزشی، یادگیری بر روی سیستم های کلیدی برای ورزش و فعالیت بدنی تمرکز دارد. سیستم های انرژی، فیزیولوژی ماهیچه ها، سیستم های قلبی عروقی و تنفسی؛ و پاسخ های هورمونی و هموستاتیک کل بدن به فعالیت بدنی، ورزش و تمرین. از آنجایی که این دوره مبتنی بر شواهد خواهد بود، دانشجویان ادبیات در زمینه ورزش و پزشکی ورزشی را در تمام مراحل دوره ارزیابی انتقادی خواهند کرد. واحد روش های تحقیق در ترم 1 هر سال تحصیلی، توانایی دانشجویان را برای ارزیابی انتقادی آخرین تحقیقات به منظور به روز نگه داشتن آخرین پیشرفت های بالینی در این رشته، ایجاد می کند.

در لیست زیر به سایر دروس مرتبط با طب ورزشی در ایرلند اشاره شده است:

  • مدل سازی آماری
  • کاربرد اخلاقی
  • مدیریت داده ها
  • تجزیه و تحلیل قدرت
  • گزارش پایان نامه
  • جمع آوری داده ها با کیفیت بالا

درآمد شاغلان رشته طب ورزشی در ایرلند

فردی که به عنوان پزشک ورزشی در ایرلند کار می کند معمولا حدود 108000€ (یورو) در سال درآمد دارد که بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است و از 57100€ (یورو) در سال (حداقل حقوق) تا 164000€ (یورو) در سال (حداکثر حقوق) متغیر است. البته در کل، متوسط ​​حقوق 101000€ (یورو) در سال است. در حالی که نیمی دیگر بیش از 101000€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از پزشکان ورزشی کمتر از 71300€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از 71300€ (یورو) درآمد دارند. همچنین 75% پزشکان ورزشی کمتر از 125000€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 125000€ (یورو) درآمد دارند.

یک پزشک ورزشی با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا 65600€ (یورو) در سال درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 80600€ (یورو) در سال درآمد داشته باشد که 23% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 114000€ (یورو) در سال دارد که 42% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

در نمودار زیر، سطوح حقوقی در بخش طب ورزشی در ایرلند بر حسب تجربه کاری اشاره شده است:

در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعاتی پیرامون کشورهای لغو روادید با پاسپورت ایرلند و موضوعات دیگر راجع زندگی در ایرلند ارائه شده است تا متقاضیان پیش از مهاجرت از آن استفاده نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *