ویزای مسافرتی کره جنوبی

برترین هتل های کره جنوبی

برترین هتل های کره جنوبی

برترین هتل های کره جنوبی با طیف و تم های متفاوتی از سنتی و غربی گرفته تا ساحلی و شهری و روستایی معروف به پاکیزگی و زیبایی هستند. کره جنوبی که دارای معابد بالای کوه، بازارهای مواد غذایی معطر و مدارس پیشرفته فیلم است، میراث باستانی را با آینده پژوهی در هم آمیخته است. هیچ جا به اندازه پایتخت، سئول، پر از آسمان ‌خراش ‌های درخشان، خیابان‌های نورانی نئون و بارهایی که کی ‌پاپ را منفجر می‌کنند، آشکار نیست. در جاهای دیگر، می ‌توانید در میان جنگل ‌های کوهستانی و مهمان‌ خانه ‌هایی که به سبک ‌های معماری قدیمی ساخته شده ‌اند، پرسه بزنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای مهاجرت و اخذ ویزای توریستی کره جنوبی مشاور شماست.

برترین هتل های شهری کره جنوبی

شهرنشینان لحظه به لحظه خانه ای در هتل کاپوچینو گانگنام پیدا می کنند، اقامتی معاصر در منحصر به فرد ترین منطقه سئول است. ظاهر مینیمالیستی و تک رنگ است و نگرش آینده نگر گانگنام را با نمای داخلی از بتن، شیشه و فولاد سیاه شده بازتاب می دهد. یک کافی ‌شاپ صنایع دستی در طبقه همکف و یک بار و رستوران با دیوارهای پنجره‌ ای در پشت بام وجود دارد، جایی که می‌ توانید افق را روی مرغ سرخ ‌شده و کوکتل‌ های جین تماشا کنید. یکی از زیباترین منظره ها در هتل کاپوچینو 2 تخت 2 نفره مجاور روی زمین چوبی در اتاق با در شیشه ای به بالکن خصوصی با منظره شهر می باشد.

Small House Big Door شما را در قلب منطقه خرید برتر سئول، Myeongdong قرار می دهد – و آن را به یکی از بهترین مکان ها برای اقامت در کره جنوبی برای درمان خرده فروشی تبدیل می کند. خیابان‌ های نئون ‌شسته همه هوس ‌ها را برآورده می‌کنند، چه در بازار لوازم آرایشی کره‌ای باشید، چه مدهای خانگی یا غذاهای خیابانی در کلاس جهانی. پس از یک روز چشمک زدن پلاستیک، قبل از بازنشستگی به اتاق فوق ‌العاده مینیمالیستی خود در اغذیه فروشی هتل، یک جرعه آبجو کره ‌ای بنوشید همتای عالی برای مبارزه.

برترین هتل های مجلل کره جنوبی

اقامتی بدون حاشیه مهمانخانه Hongdae Jun در Hongdae امروزی است، منطقه ای هنری که برای جغدهای شب جذاب است. نام این منطقه از دانشگاه هونگیک، یکی از بهترین مدارس هنرهای زیبا در کره جنوبی گرفته شده است. جای تعجب نیست که خلاقیت رگ حیات خیابان های اطراف است که مملو از سالن های موسیقی مستقل، گالری های مستقل و فروشگاه های قدیمی است. سالی یک بار، دانشجویان هنر محلی برای ایجاد نقاشی ‌های دیواری، اینستالیشن و اجراهای زنده به عنوان بخشی از جشنواره هنر خیابانی گرد هم می ‌آیند.

هتل آربان در قلب منطقه تجاری شلوغ بوسان، آهنربایی برای شکنان شهری باتجربه است. فضای داخلی پوشیده از چوب و مرمر، ظاهری ظریف و مدرن را مطابق با چشم انداز جهان وطنی بوسان طراحی کرده است. اگر تمام روز را در خیابان ‌ها کوبیده باشید، در باغ پشت بام هتل که پر از کاج ‌های قلاب ‌دار و صخره‌ های تزئینی است، آرامش خواهید یافت. جویندگان خورشید از استخر روی پشت بام Shilla Stay Haeundae که مشرف به خط افق بوسان و دریای چین جنوبی است، لذت خواهند برد. اگر به تنوع در رژیم برنزه کردن خود علاقه دارید، از شنیدن این که فقط 5 دقیقه پیاده روی تا ساحل Haeundae ، معروف ترین بخش شنی کره، فاصله دارد، خوشحال خواهید شد.

در نمودار زیر شاهد تعداد توریست های کره جنوبی می باشید:

برترین هتل های سنتی کره جنوبی

اتاق‌ های Gyeongwonjae Ambassador Incheon برای فراخوانی روح استادان کره ‌ای طراحی شده ‌اند، بنابراین این هتل یک برنده برای طرفداران هنر شرقی است. پنجره ‌های چوبی و نقاشی ‌های دیواری شکوفه ‌دار شما را به دوران سلسله چوسون می ‌رساند، زمانی که فلسفه کنفوسیوس حاکم بود. اگر می‌ خواهید به همه چیز بروید، یکی از اتاق ‌های سبک کره ‌ای را که دارای تخت ‌خواب ‌های سنتی فوتون و کف گرم ‌دار هستند، انتخاب کنید.

هتل سلامتی Sun and Moon Resort مشرف به تپه ‌های شنی در جزیره ججو است که در میان جویندگان آرامش امتیاز بالایی کسب می‌کند. هر اتاق منظره ای به دریا دارد و باغچه های چمن کاری شده به اندازه کافی بزرگ هستند که بتوانید فضایی را پیدا کنید که به آن باغ خود بپردازید. چندین مسیر پیاده ‌گردی در نزدیکی هتل قرار دارند و شما فقط6 کیلومتر با ساحل یونگ ‌مئوری فاصله خواهید داشت، جایی که صخره‌ های رسوبی توسط عناصر طی هزاران سال به شکل ‌های مواج تراشیده شده ‌اند.

در جدول زیر شاهد امتیازات هتل های سنتی کره جنوبی می باشید:

فاکتورهاامتیازات
نظافت83
امکانات85
محیط84

برترین هتل های سنتی کره جنوبی

برترین مهمان خانه های کره جنوبی

اقامتگاهی را ترجیح می دهید تا بتوانید پول نقد خود را صرف غذای خیابانی کنید؟ اگر چنین است، مهمان خانه ماه عزیز در بوسان درست در کوچه شما خواهد بود. این اقامتگاه آرام و امروزی در آستانه بازار جاگالچی، بزرگترین بازار غذاهای دریایی در کره جنوبی است. بسیاری از سرآشپزهای برتر بوسان برای ماهی تازه از قایق می آیند، اما شما احتمالاً بیشتر به غرفه های غذاهای آماده علاقه مند خواهید شد که هر نوع غذای دریایی کره ای را که فکرش را بکنید سرو می کنند.

علاقه مندان به تاریخ در هونگرانمیدوک که از جاذبه های گردشگری کره جنوبی است، مهمانخانه ای سنتی در جئونجو، آثار تاریخی زیادی دریافت خواهند کرد. شما در یکی از 800 هانوک شهر خانه ‌های کره ‌ای قدیمی با سقف ‌های کاشی ‌شده، تیرهای چوبی و باغ‌ های حیاط آراسته ‌شده در شهر اقامت خواهید داشت. این سبک اولین بار در سلسله چوسون ظاهر شد، زمانی که آنها خانه نخبگان شهر بودند. امروزه آنها نه تنها به عنوان برخی از بهترین مکان ها برای اقامت در کره جنوبی، بلکه به عنوان موزه، بوتیک و رستوران نیز عمل می کنند. اگر بیرون از خانه غذا می ‌خورید، حتماً بی‌ بی ‌باپ، یک غذای راحتی کلاسیک کره ‌ای که از جئونجو می ‌آید، امتحان کنید.

در بخش زیر شاهد ویژگی های مهمان خانه های کره جنوبی می باشید:

هتل حومه شهر کره جنوبی

هتل ما، در جزیره ججو، برای مشافران علاقمند آبگرم است. این استراحتگاه سلامتی که توسط جنگل‌های کاج معطر و سرو ژاپنی احاطه شده است، فاصله زیادی با بهترین شهرهای کره جنوبی دارد. این هتل دارای استخرهای سرپوشیده و روباز، اتاق های درمان، استودیوهای یوگا و مدیتیشن، مسیرهای پیاده روی در طبیعت و رستورانی است که غذاهای تلفیقی آسیایی سرو می کند. برای تکمیل آن، تمام آب هتل از چشمه های محلی که به طور طبیعی سرشار از مواد معدنی هستند، پمپاژ می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای اخذ ویزای مسافرتی کره جنوبی مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *