مهاجرت به کشور کره جنوبی

بهترین شهرهای کره جنوبی

بهترین شهرهای کره جنوبی

جاذبه های گردشگری و نقاط قوت بهترین شهرهای کره جنوبی برای گردشگران و کسانی که قصد کار در خارج را دارند از اهمیت بالایی برخوردار است. در کمتر از 50 سال کره از فقیرترین کشورهای جهان به یکی از ثروتمندترین کشورها تبدیل شد. شهرهای پر رونق این تغییر را به عنوان کاخ های باستانی برجسته می کنند و معابد سنتی در کنار مراکز خرید درخشان و ساختمان های آینده قرار دارند.

علی رغم اینکه در بیشتر تاریخ خود (ژاپن و چین) با دو کشور بزرگتر و قدرتمندتر همسایه بود. این کشور توانسته فرهنگ منحصر به فرد خود را حفظ کند. بسیاری از موزه های آن تاریخ، هنر و سنت های محلی کره جنوبی را به نمایش می گذارد. یک کشور زیبا برای بازدید، بسیاری از شهرهای کره در میان کوه های دیدنی و یا در کنار جزایر ایده آل و سواحل زیبا واقع شده اند. پیاده روی و غوطه ور شدن در طبیعت تقریبا یک سرگرمی ملی است.

به همین دلیل محبوبیت آن زیاد است. کره و شهرهای سرگرم کننده و دوستانه اش که هم اکنون به همان اندازه به خاطر غذاهای خوشمزه و کی پاپ معروف هستند و به خاطر مناظر دیدنی چشمگیرش، از همه چیزهایی که ارائه می دهند لذت خواهند برد.

بهترین شهرهای کره جنوبی عبارتند از:

  • سئول
  • بوسان
  • جزیره ججو
  • دامیانگ
  • دیوکئوکدو
  • جینها
  • گیونگجو
  • بوزونگ
  • دهکده باکچون هانوک
  • دهکده یئونگام گوریم

در نمودار زیر جمعیت مهم ترین آن ها را مشاهده می کنید:

جمعیت بهترین شهرهای کره جنوبی

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارد تا جاذبه های گردشگری بهترین شهرهای کره جنوبی را به شما عزیزان معرفی کند.

سئول پایتخت کره جنوبی

پایتخت جهان وطنی کره جنوبی دائما شلوغ و پر از زندگی است. هرچند که مکان های بسیار شگفت آور آرام و خلوتی را می توان در آنجا یافت. سئول مدرن، پررونق و پر از رستوران است. همچنین دارای تعدادی معبد تاریخی و بناهای دیگر، از جمله قصرهای گیونگ بوک گونگ و چانگدئوکگونگ برای طرفداران معماری سنتی است.

سئول پایتخت ایالت های مختلف کره از جمله باکجه، چوسان، امپراتوری کره، گوریو (به عنوان پایتخت ثانویه) و کنونی کره بود. از نظر استراتژیک در امتداد رودخانه هان، تاریخ سئول بیش از دو هزار سال پیش است، زمانی که در 18 سال قبل از میلاد توسط مردم باکجه، یکی از 3 پادشاهی کره تاسیس شد. این شهر بعدا تحت سلطنت خسئون به عنوان پایتخت کره تعیین شد. سئول با مناظر کوهستانی و تپه ای احاطه شده است، کوه بوخان در لبه شمالی شهر واقع شده است.

همانند تاریخ طولانی خود، منطقه پایتخت سئول شامل 5 مکان میراث جهانی یونسکو است که عبارتند از:

  • کاخ چانگدوک
  • قلعه هواسونگ
  • زیارتگاه جونگمیو و نامان سونسیونگ
  • مقبره های سلطنتی سلسله چوسان

سئول در سال 2014 بیش از 10 میلیون بازدید کننده بین المللی پذیرفته است. و این شهر را به نهمین شهر جهان و چهارمین درآمدزای جهانگردی تبدیل کرده است. به همین دلیل سئول از بهترین شهرهای کره جنوبی می باشد. در لیست زیر بالاترین دما را در هر ماه برای این شهر را در ماه های سال مشاهده می کنید:

ماهدما
ژانویه14.4
فوریه18.7
مارس23.8
آپریل29.8
می34.4
ژوئن37.2
جولای38.4
آگوست39.6
سپتامبر35.1
اکتبر30.1
نوامبر25.9
دسامبر17.7

بوسان از بهترین شهرهای کره جنوبی

بوسان یک مقصد محبوب برای بازدید کنندگان است. زیرا از ترکیبی از سواحل خیره کننده، زندگی در شهر و بناهای تاریخی برخوردار است. بوسان دومین شهر بزرگ کره است. این شهر از بهترین شهرهای کره جنوبی محسوب می شود. در گوشه جنوب شرقی سرزمین اصلی واقع شده است.

ساحل هاوندا بین کره ای ها از سراسر کشور و همچنین بازدید کنندگان خارجی محبوب است. گرچه می تواند شلوغ شود. از دیگر سواحل آرامتر می توان به ددپو یا سونگدو اشاره کرد. این شهر خود مدرن، جهان وطنی و مد روز است. بوسان بزرگ ترین فروشگاه بزرگ جهان، بازارهای سنتی و رستوران های پیشرفته است.

بوسان به 15 منطقه اصلی اداری و یک شهرستان واحد تقسیم شده است. این شهر جمعیتی در حدود 3.6 میلیون نفر را در خود جای داده است. کل منطقه شهری، منطقه صنعتی دریای جنوب شرقی، تقریبا 8 میلیون نفر جمعیت دارد. متراکم ترین مناطق شهر در تعدادی از دره های باریک بین رودخانه های ناکدونگ و سوئئونگ واقع شده است. به طوری که، کوه ها بیشتر مناطق را از هم جدا کرده اند. ناکدونگ طولانی ترین رود کره و ساحل هیوندای بوسان نیز بزرگترین رودخانه کره است.

بوسان یک مرکز برای کنوانسیون های بین المللی است و میزبان APEC در سال 2005 است. این مرکز همچنین یک مرکز برای مسابقات ورزشی در کره است، به طوری که میزبان بازی های آسیایی 2002 و جام جهانی فیفا بود. این مرکز بزرگترین فروشگاه بزرگ جهان، Shinsegae Centum City است. بوسان در دسامبر سال 2014 به عنوان «شهر فیلم» به شبکه شهرهای خلاق یونسکو اضافه شد. چنانچه تمایل به سفر به این کشور را دارید و می خواهید از این شهر بازدید کنید، می توانید ویزای مسافرتی کره جنوبی را دریافت نمایید.

جزیره ججو از بهترین شهرهای کره جنوبی

جزیره ججو از بهترین شهرهای کره جنوبی

ججو جزیره ای نیمه گرمسیری است که در نزدیکی ساحل جنوبی ترین نقطه سرزمین اصلی کره یافت شده است. این بزرگترین جزیره کشور است و همچنین بلندترین کوه کشور، هالاسان را در خود جای داده است که برای پیاده روی و تماشای منظره از محیط طبیعی ایده آل است. در بالای کوه دهانه آتشفشان منقرض شده وجود دارد. در حالی که منطقه پر از “لوله های گدازه” است، تشکیلات صخره ای که با عقب نشینی گدازه از فوران های باستانی به جا مانده است. آبشار چئونجئون یکی دیگر از جاذبه های طبیعی است. به علاوه سواحل زیبا و ساکت بسیاری نیز برای کسانی که به راحتی آرام می شوند وجود دارد.

جزیره ججو بزرگترین جزیره کره است که در استان ججو واقع شده است. این جزیره در تنگه کره، در زیر شبه جزیره کره، در جنوب استان جولا جنوبی واقع شده است. ججو تنها استان خودگردان کره است. به این معنی که این استان به جای سیاستمداران از سرزمین اصلی توسط ساکنان محلی اداره می شود.

این جزیره “با فوران یک آتشفشان زیر آب تقریبا 2 میلیون سال پیش تشکیل شده است.این جزیره شامل یک سایت طبیعی میراث جهانی ، جزیره آتشفشانی ججو و لوله های گدازه است. ججو آب و هوایی معتدل دارد. حتی در زمستان نیز دما به ندرت به زیر 0 درجه سلسیوس (32 درجه فارنهایت) می رسد.

ججو یک مقصد محبوب برای تعطیلات است و بخش قابل توجهی از اقتصاد از پایگاه های مدنی یا دریایی خود به گردشگری و فعالیت اقتصادی متکی است. اگر تمایل به مهاجرت به کره جنوبی را دارید مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده اند تا به شما مشاوره دهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *