مهاجرت تحصیلی فیلیپین

رشته شهرسازی در فیلیپین

رشته شهرسازی در فیلیپین

از راه های مهاجرت و اخذت اقامت در فیلیپین انتخاب مسیر تحصیلی است و انتخاب رشته شهرسازی در فیلیپین می تواند گزینه ای جدی قلمداد شود. رشته شهرسازی و گرایش های آن در فیلیپین مهندسان مشتاق را قادر می ‌سازد تا مهارت ‌های فکری، مشارکتی و فنی را برای حل مسائل پیچیده مهندسی عمران توسعه دهند و یاد بگیرند که چگونه دانش جدید مورد نیاز برای طراحی، ساخت و نگهداری جاده ‌ها، پل‌ ها، ساختمان ‌ها و آب را جذب کنند. از سوی دیگر همه فارغ التحصیلان تلاش می کنند که بهره وری و مشارکت اخلاقی خود را در جامعه و ملت سازی از طریق آکادمی، تحقیق و فعالیت صنعتی تضمین کنند. متقاضیان به منوظور انتخاب درست مسیر مهاجرتی خود و اطلاع از جزئیات رشته شهرسازی در فیلیپین می توانند با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، ارتباط داشته باشند.

مدارک موردنیاز برای رشته شهرسازی در فیلیپین

برنامه لیسانس علوم شهرسازی و مهندسی عمران در فیلیپین یک برنامه 5 ساله است که برای آموزش اصول اولیه علوم و ابزارهای ریاضی مورد استفاده در مهندسی به دانشجویان طراحی شده است. این برنامه 5 زمینه اساسی مهندسی عمران را پوشش می دهد:

  • مهندسی سازه
  •  مهندسی حمل و نقل
  •  مهندسی منابع آب
  •  مهندسی ژئوتکنیک
  •  مهندسی ساخت و ساز و مدیریت

این برنامه ها همچنین با هدف بسط و توسعه مهارت ‌ها و دانش فنی در زمینه برنامه ‌ریزی، طراحی، کارهای مهندسی عمران که شامل جاده، مدرسه، مرکز خرید، سکونت انسانی و توسعه انرژی می باشد، به دنبال جذب و آموزش استعدادهای علاقه مند هستند. از سوی دیگر دانشجویانی که می ‌خواهند مدرک مهندسی عمران را دنبال کنند، تشویق می‌ شوند تا رشته علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات را تحت مسیر آکادمیک انتخاب کنند. آنها موضوعات مرتبطی را یاد خواهند گرفت که در زندگی دانشگاهی آنها مفید خواهد بود.

در شکل زیر، برخی از موضوعات مطرح در رشته شهرسازی در فیلیپین اشاره شده است:

در مورد شرایط پذیرش در رشته شهرسازی در فیلیپین باید گفت که در درجه نخست دانشجو باید فارغ التحصیل دبیرستان باشد. با این حال، اگر نتوانستند از دبیرستان فارغ التحصیل شوند، ممکن است سیستم یادگیری جایگزین (ALS) را انتخاب کنند و برای واجد شرایط بودن در کالج، آزمون تعیین سطح آموزشی فیلیپین (PEPT) را بگذرانند. در دسترس بودن دوره ‌ها برای پاس‌کنندگان PEPT به دانشگاه بستگی دارد. علاوه بر این دانشجویان باید در آزمون پذیرش کالج دانشگاه قبول شوند. و نیازهای اساسی شامل فرم 138 – کارنامه دبیرستان (اصل و فتوکپی)، توصیه نامه مدیر دبیرستان و مشاور راهنمایی، آخرین سوابق پزشکی و دندانپزشکی، کپی شناسنامه تایید شده NSO، گواهی حسن اخلاق، کپی اخراج محترمانه، کپی مدرک دیپلم، آخرین تصویر شناسه 2 اینچ 2 اینچی.

نتیجه علمی تحصیل رشته شهرسازی در فیلیپین

از فارغ التحصیلان مهندسی عمران و شهرسازی در فیلیپین انتظار می رود که بتوانند مسائل پیچیده مهندسی با استفاده از دانش ریاضی و علوم حل کنند و از سوی دیگر رویه های مهندسی را حرفه ای و اخلاقی انجام دهند و همچنین ارتباط موثر فعالیت های مهندسی عمران با جامعه مهندسی و با جامعه داشته باشند. علاوه بر این آنها باید تاثیر راه حل های مهندسی عمران را در سطح جهانی، اقتصادی و زیست محیطی درک کنند و از تکنیک ها، مهارت ها و ابزارهای مهندسی به روز برای رویه های مهندسی استفاده کنید و در نهایت حداقل یک رشته تخصصی مهندسی عمران را بدانند. آنان همچنین ملزم به آموزش در حین کار یا کارآموزی هستند و در طول سال چهارم برنامه شان، ملزم به شرکت در یک دوره آموزشی (OJT) در شرکت‌های توسعه مختلف متخصص در کارهای عمرانی و زیرساخت‌ ها هستند.

به دانش آموزان این فرصت داده می شود تا دانش و مهارت های خود را در یک محیط کاری واقعی به کار گیرند. معمولاً دانشگاه ‌ها از آنها می‌خواهند که گزارشی کتبی در مورد وظایف، تجربیات یادگیری و ساعات ارائه شده ارائه کنند. عملکرد کاری آنها نیز توسط مدیران بلافصل آنها ارزیابی شده و به هماهنگ کننده OJT مربوطه ارسال خواهد شد. تعداد ساعات مورد نیاز ممکن است در هر دانشگاه متفاوت باشد. برای تبدیل شدن به یک مهندس عمران دارای مجوز در فیلیپین، فارغ التحصیل مهندسی عمران باید آزمون مجوز مهندسی عمران را بگذراند. این آزمون توسط هیئت مهندسی عمران و زیر نظر کمیسیون مقررات حرفه ای انجام می شود. دو بار در سال در ماه های می و نوامبر برنامه ریزی شده است.

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در فیلیپین

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در فیلیپین

فردی که به عنوان مهندس عمران در فیلیپین کار می کند معمولاً حدود 40700PHP (پزوی فیلیپین) در ماه دریافت می کند. دستمزدها از 18700PHP تا 64700PHP (پزوی فیلیپن) متغیر است، اما متوسط حقوق ​​43900PHP (پزوی فیلیپین) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان مهندس عمران کار می کنند کمتر از 43900PHP (پزوی فیلیپین) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 43900PHP (پزوی فیلیپین) درآمد دارند. علاوه بر این 25% از مهندسان عمران کمتر از 28200PHP (پزوی فیلیپین) درآمد دارند در حالی که 75٪ از آنها بیش از 28200PHP (پزوی فیلیپین) درآمد دارند. همچنین 75 % از مهندسان عمران کمتر از 58700PHP (پزوی فیلیپین) درآمد دارند در حالی که 25 % بیش از 58700PHP (پزوی فیلیپین) درآمد دارند. در این میان، سطح تجربه عاملی مهم در تعیین حقوق است و طبیعتاً هر چه سالهای تجربه بیشتر باشد، دستمزد بیشتر می شود.

به عنوان مثال یک ک مهندس عمران با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 21200PHP (پزوی فیلیپین) در ماه دریافت می کند. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 28400PHP (پزوی فیلیپین) در ماه کسب کند. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 41900PHP (پزوی فیلیپین) در ماه به دست می آورد. از نظر تحصیلی وقتی سطح تحصیلات لیسانس باشد، میانگین حقوق یک مهندس عمران 24700PHP (پزوی فیلیپین) در ماه است. در حالی که شخصی با مدرک کارشناسی ارشد 47700PHP (پزوی فیلیپین) در ماه حقوق دریافت می کند.

در نمودار زیر، سطح درآمدی بر حسب سال های کاری در کشور فیلیپین اشاره شده است:

سطح درآمدی بر حسب سال های کاری در کشور فیلیپین

جذابیت تحصیل رشته شهرسازی در فیلیپین

جذابیت تحصیل در فیلیپین از سویی به این موضع باز می گردد که زندگی و تحصیل در فیلیپین بسیار مقرون به صرفه است و این کشور در مقایسه با مقاصد تحصیلی محبوب، مانند ایالات متحده یا بریتانیا، شهریه بسیار پایینی دارد. هزینه های زندگی نیز مقرون به صرفه است، به این معنی که می توانید پول بیشتری را برای سفر و کاوش در جزایر سرمایه گذاری کنید. از سوی دیگر انگلیسی یک زبان ملی است و این کشور مجمع الجزایری از زبان انگلیسی به عنوان زبان آموزشی پیش فرض در موسسات آموزشی، از مهدکودک تا دانشگاه، استفاده می کند. علاوه بر این فیلیپین یک بهشت ​​گرمسیری است و با بیش از 7000 جزیره، سواحل بکر، و صخره‌های مرجانی زنده، دانشجویان می‌ توانند پس از کلاس ‌های خود از استراحتی شایسته لذت ببرند.

موضوع دیگر این است که در فیلیپین، شما همان سیستم کالج آمریکایی، همان مزایا و ساختار مستحکم را دریافت می‌کنید، اما بدون بدهی دانشجویی و شهریه‌های هنگفت. علاوه بر این شما به عنوان یک متقاضی تنها دانشجوی بین المللی در آنجا نخواهید بود، زیرا جوانان دیگر کشورهای آسیایی و روسیه یا برزیل نیز در دانشگاه های فیلیپین ثبت نام می کنند.

اگر شما یکی از علاقه مندان تحصیل در رشته شهرسازی در فیلیپین هستید، جهت آگاهی بیشتر از قوانین فیلیپین و نحوه اقدام تحصیلی خود، می توانید با تماس به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از مشاوره کارشناسان ما بهره مند شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *