مهاجرت تحصیلی قبرس

رشته شهرسازی در قبرس

رشته شهرسازی در قبرس

سفر تحصیلی به قبرس از راه انتخا رشته شهرسازی در قبرس می تواند گزینه ای مناسب و سهل الوصول برای متقاضیان مهاجرت به قبرس باشد. مهندسی شهرسازی در قبرس شاخه‌ ای از مهندسی است که با زیرساخت‌ ها از برنامه‌ریزی گرفته تا طراحی سر و کار دارد و نقش مهمی در پیشبرد حیات روزمره ساکنان قبرس دارد. مدرک کارشناسی این رشته پایه و اساس دانش متقاضیان را توسعه می دهد که شامل جنبه های نظری و عملی اساسی و پیچیده منطقه قبس است. از سوی دیگر شما به عنوان یک متقاضی در قبرس، ماژول هایی را در زمینه علوم مواد، طراحی و مدیریت ساخت و ساز و سایر موارد مطالعه خواهید کرد. متقاضیانی که تمایل به حضور در رشته شهرسازی در قبرس را دارند، می توانند ازر طریق ارتباط با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، جزئیات بیشتری در زمینه اقدام تحصیلی به دست آورند.

اطلاعاتی کلی پیرامون تحصیل رشته شهرسازی در قبرس

قبرس که یکی از بزرگترین جزایر مدیترانه است، تقریباً هر آنچه را که در آن منطقه انتظار و امید دارید ارائه می دهد. غذای خوب، سواحل عالی، و برخی اختلافات منطقه ای بسیار پیچیده! اما، جای نگرانی نیست، چراکه مردم قبرس به خاطر مهمان نوازی، صمیمیت و تقسیم غذا با همسایگان شهرت جهانی دارند. ممکن است در جستجوی گزینه های تحصیلی به قبرس نگاهی انداخته باشید. اما، زمانی که به دنبال مکانی برای ادامه تحصیل در مقطع لیسانس یا فوق لیسانس خود هستید، قبرس مکان جالبی برای شروع تحصیل خواهد بود، چراکه می ‌توانید برنامه ‌های دانشگاهی و برخی از تاریخچه ‌های عالی را بیابید که تجربه دانشگاهی و آموزشی شما را بسیار غنی می ‌کند.

در کلاس های درسی قبرس، از شما به عنوان یک متقاضی انتظار می رود که به طور منظم شرکت کنید و آماده ظاهر شوید. دانشجویان در قبرس گاهی اوقات در بحث های کلاس شرکت می کنند. اما سایر دوره ها صرفاً دوره های سخنرانی هستند. حتماً در روز اول کلاس دقیقاً بدانید که چه انتظاراتی دارید. علاوه بر این، دانشجویان در پایان کلاس های خود تست ها و تکالیفی خواهند داشت. بسته به برنامه یا موضوع، ممکن است از شما خواسته شود که مقالات تحقیقاتی طولانی بنویسید و حتی یک پایان نامه را تکمیل کنید. تعداد زیادی از برنامه های تحصیلی در سراسر قبرس ترکیبی از آموزش های عملی و تئوری را به دانشجویان ارائه می دهد و به دانشجویان این امکان را می دهد که تحصیلات عمومی خود را با موضوعاتی که می خواهند در آنها تخصص داشته باشند ترکیب کنند و دانشگاه های مختلفی متناسب با بستر علایق افراد وجود دارد.

در شکل زیر به برخی از دانشگاه های فعال در قبرس در رشته شهرسازی اشاره شده است:

دانشگاه های فعال در قبرس در رشته شهرسازی

دلایل جذابیت تحصیل رشته شهرسازی در قبرس

موضوع نخست ارزانی و مقرون به صرفه بودن زندگی و تحصیل در قبرس است ک برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا / EEA، هزینه آن تا 7000€ (یورو) در سال خواهد بود. در سطح کارشناسی ارشد، همه دانشجویان بین المللی هزینه هایی از 4000€ تا 8000€ (یورو) در سال پرداخت می کنند. همانطور که می بینید، این نرخ های شهریه در مقایسه با آنچه که باید در دانشگاه های بریتانیا، ایالات متحده، کانادا، استرالیا یا چین بپردازید، بسیار مقرون به صرفه تر است. موضوع جذاب دیگر این است که قبرس یک دیگ ذوب فرهنگی است. بین المللی ها از بیش از 50 کشور جهان را برای زندگی، تحصیل و حتی اقامت در اینجا انتخاب می کنند. این امر قبرس را به محیطی چندفرهنگی و چند زبانه تبدیل می ‌کند، جایی که به راحتی می ‌توان احساس خوش‌آمدگویی کرد، ادغام شد و خانه ‌ای دور از خانه پیدا کرد.

علاوه بر این تقریباً 3/4 مردم به زبان انگلیسی صحبت می کنند، بنابراین شما نباید مشکلی داشته باشید. تعداد بالای گردشگرانی که سالانه از قبرس بازدید می کنند به محبوبیت زبان انگلیسی کمک می کند. علاوه بر این قبرس دارای آب و هوای شگفت انگیزی است که مردم می توانند در طول سال از 340 روز آفتابی لذت ببرند. اگر عاشق آفتاب هستید یا به طور کلی مکان‌های گرم‌تر را ترجیح می ‌دهید، قبرس بهترین مکان برای رفتن است. هنگام لذت بردن از آب و هوا، باید از برخی از جاذبه های گردشگری محبوب نیز دیدن کنید، مانند: کوریون باستانی، قلعه سنت هیلاریون، شبه جزیره کارپاس، خانه دیونیسوس، ساحل نیسی. در نهایت باید گفت که بسیاری از این دانشگاه‌ ها با دانشگاه ‌های آمریکا، بریتانیا و اروپای شمالی همکاری می‌ کنند و محیطی پر از ایده و ایده ‌آل برای متفکران جوان برای دانشجویان ایجاد می‌ کنند.

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در قبرس

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در قبرس

فردی که به عنوان مهندس عمران در قبرس کار می کند معمولاً حدود 1990€ (یورو) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 1070€ تا 3000€ (یورو) متغیر است. حقوق متوسط ​​1830€ (یورو) در ماه است و 25% از مهندسان عمران کمتر از 1310€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 1310€ (یورو) درآمد دارند. سابقه کاری و دارا بودن تجربه بیشتر نقش مهمی در تعیین دستمزد دارد و به عنوان مثال یک مهندس عمران با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 1250€ (یورو) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 1580€ (یورو) در ماه درآمد داشته باشد که 26% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2سال است.

با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 2080€ (یورو) در ماه به دست می آورد که 32 % بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. وقتی سطح تحصیلات لیسانس باشد، میانگین حقوق یک مهندس عمران 1610€ (یورو) در ماه است. در حالی که فردی با مدرک کارشناسی ارشد 2460€ (یورو) در ماه حقوق دریافت می کند، 53% بیشتر از فردی که دارای مدرک لیسانس است.

سطح حقوق بر حسب سال های کاری در قبرس به یوروحال علاقه مندان به دریافت پاسپورت قبرس جهت ورود به تحصیل در رشته شهرسازی در قبرس می توانند با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راجع دغدغه هایشان گفتگو کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *