مهاجرت تحصیلی هند

رشته شنوایی سنجی در هند

رشته شنوایی سنجی در هند

رشته شنوایی سنجی در هند در دانشگاه های معتبر ارائه می شود. این رشته در هند در مقاطع مختلف به زبان هندی و انگلیسی ارائه می شود. در این کشور دانشجویان بین المللی از سراسر جهان و اروپا و آسیا و آمریکا برای تحصیل و کار وجود دارند. لذا در این کشور پهناور و متنوع می توانید در رشته شنوایی سنجی تحصیل کنید. رشته شنوایی سنجی رشته ای است در خصوص بررسی میزان و نحوه و بیماری گوش و شنوایی. دانشجویان فارغ التحصیل از این رشته در مدارس و مراکز مخصوص و بیمارستان ها مشغول به کار هستند. هند که کشوری شناخته شده است به دلیل فرهنگ و آداب و رسوم دانشجویان بین المللی را از سراسر جهان جذب می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت تحصیلی به هند مشاور و راهنمای شما می باشد.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در هند

دوره های شنوایی شناسی گواهی دوره های کوتاه مدتی هستند که دوره های پاره وقت یا تمام وقت هستند. این دوره ها عمدتاً بین 2 ماه تا 6 ماه طول می کشند. دوره های گواهینامه بیشتر حول محور مبانی شنوایی شناسی می چرخد. دوره های دیپلم و PG دیپلم شنوایی شناسی دروس تخصصی شنوایی شناسی هستند. مدت زمان این دوره های شنوایی شناسی حدود 1 تا 2 سال است. پس از گذراندن این دوره ها، شما برای حرفه شنوایی شناسی آماده خواهید شد. دوره های کارشناسی شنوایی شناسی محبوب ترین دوره های شنوایی شناسی در بین دانشجویان می باشد. این دوره ها در برخی از بهترین کالج های کشور تدریس می شوند. دوره های شنوایی شناسی عمدتاً3 سال طول می کشد.

طول دوره کارشناسی ارشد شنوایی شناسی در هند نیز 2 سال است. این دوره به شما کمک می کند تا به یک متخصص با تجربه در زمینه شنوایی شناسی تبدیل شوید. دوره های دکتری شنوایی شناسی برای آن دسته از دانشجویانی که مشتاقانه منتظر یک حرفه آکادمیک در شنوایی شناسی هستند عالی است. دانش آموزان ممکن است این شانس را داشته باشند که در برخی از بهترین کالج های شنوایی شناسی کشور تدریس کنند. دوره های دکتری شنوایی شناسی اکثراً3 سال است که تا 6 سال قابل تمدید است. دوره های شنوایی شناسی دارای مدت زمان متغیر است. مدت زمان اکثر این دوره ها بین 1 سال تا 3 سال است. دوره های گواهی ممکن است چند هفته یا چند ماه باشد.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در هند به صورت آنلاین

دوره های شنوایی شناسی گواهی به اندازه دوره های دیپلم یا مدرک محبوب نیستند. با این حال، آنها به منظور ارائه دانش اولیه به دانشجویان در شنوایی شناسی هستند. دوره های شنوایی شناسی گواهی، دانشجویان را برای تشخیص و درمان اختلالات گوش آماده می کند. دوره های شنوایی شناسی گواهی در تخصص های مختلفی ارائه می شود که هر یک به شما یک حرفه بسیار موفق را می دهد. پس از اتمام دوره شنوایی شناسی گواهینامه، حدود INR 2 تا 5 LPA کسب خواهید کرد. حقوق شما با تجربه شما افزایش می یابد. دوره های گواهینامه شنوایی شناسی به ویژه برای آن دسته از دانش آموزانی است که مایل به کسب مشاغل سطح تکنسین شنوایی شناسی هستند. دوره های آنلاین شنوایی شناسی بیشتر دوره های پاره وقت هستند. این دوره‌ها کوتاه‌مدت هستند و در بین دانشجویان بسیار مورد توجه هستند.

در نمودار زیر شاهد تحصیل رشته شنوایی سنجی در هند به صورت آنلاین و آفلاین یعنی حضوری می باشید:

تحصیل رشته شنوایی سنجی در هند به صورت آنلاین

مراحل پذیرش رشته شنوایی سنجی در هند

اگر به آموزش آفلاین اعتقاد دارید، می توانید برای دوره های آفلاین شنوایی شناسی نیز شرکت کنید. دوره های آفلاین شنوایی شناسی دوره های کارشناسی هستند که به شما کمک می کنند تا متوجه شوید که شنوایی شناسی دقیقاً چیست. فرآیند پذیرش برای دوره های شنوایی شناسی گواهی نسبتا ساده است. کل فرآیند را می توان در یک روز کامل کرد. روند پذیرش شما به نوع آن بستگی دارد، البته که انتخاب می کنید: آنلاین یا آفلاین. در صورت دوره های آفلاین، باید به وب سایت رسمی ارائه دهنده دوره آن دوره خاص مراجعه کرده و خود را ثبت نام کنید. برای دوره های آفلاین، باید فرم درخواست را کامل پر کرده و قبل از آخرین تاریخ ارسال ارسال کنید.

دانشگاه های رشته شنوایی سنجی در هند

دانشگاه های رشته شنوایی سنجی در هند

برای پذیرش در یکی از بهترین کالج های شنوایی شناسی کشور، باید امتحان متوسطه خود را با حداقل 50٪ نمره قبولی کنید. در اکثر کالج ها، فرآیند پذیرش مبتنی بر شایستگی است. شما بر اساس نمراتی که در آزمون هیئت مدیره خود کسب می کنید، ارزیابی خواهید شد. برای سایر کالج های شنوایی شناسی، ممکن است مجبور شوید برای امتحان ورودی حاضر شوید. نتایج آزمون ورودی تعیین می کند که آیا شما قادر به پذیرش در کالج خواهید بود یا خیر. دانشجو باید امتحان 10+2 یا معادل آن را از یک موسسه معتبر با 50% مجموع در دروس فیزیک، زیست شناسی و شیمی تکمیل کرده باشد. پس از اتمام این دوره می توانند در کلینیک های بهداشت حرفه ای، کارخانه های تولیدی و شرکت های بزرگ مشغول به کار شوند.

دوره های کارشناسی شنوایی شناسی در تعدادی از کالج های معتبر کشور تدریس می شود. در زیر برخی از کالج های برتر برای تحصیل کارشناسی در هند در رشته شنوایی سنجی آورده شده است:

رتبه در هندنام دانشگاهمحل
3کالج پزشکی مسیحیولور
8موسسه آموزش و تحقیقات تکمیلی پزشکی جواهر لعلپوندیچری
13موسسه آموزش عالی و تحقیقات سری راماچاندراچنای
21کالج پزشکی کاستوربامانگالور
31موسسه فناوری SRMکانچی پورام

موقعیت های شغلی رشته شنوایی سنجی در هند

تحصیل در هندوستان در شنوایی شناسی بسیار سودمند است زیرا مشاغل زیادی را در زمینه های مختلف باز می کند. دانش‌آموزانی که دوره تحصیلات تکمیلی خود را در شنوایی‌شناسی به پایان رسانده‌اند، می‌توانند در موسسات آموزشی مختلف مانند مدارس، مدارس کودکان خاص و غیره کار کنند. فارغ التحصیلان پس از کسب صلاحیت لازم می توانند برای سمت معلم درخواست دهند. فارغ التحصیلان پس از گذراندن دوره می توانند کارهایی مانند انجام تست های شنوایی برای نوزادان، کودکان و بزرگسالان انجام دهند. تفسیر و گزارش نتایج آزمایش، توسعه و بهبود تکنیک های آزمایش، ارتباط با طیف گسترده ای از بیماران و غیره. دانش آموزان سطح بالایی از مهارت بالینی را در تمام زمینه های تشخیص شنوایی و تعادل و مهارت های تصمیم گیری عالی به دست خواهند آورد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به هند و اعزام دانشجو به هند مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *