مهاجرت تحصیلی فیلیپین

رشته شنوایی سنجی در فیلیپین

رشته شنوایی سنجی در فیلیپین

رشته شنوایی سنجی در فیلیپین رشته ای است که هر ساله تعداد دانشجویان آن بیشتر میشوند. مطابق تحقیقات %15 از جمعیت فیلیپین کم شنوایی متوسط دارند. شیوع کم شنوایی جدی در فیلیپین بسیار بیشتر از کشورهای پردرآمد است. تقریباً از هر شش نفر در فیلیپین یک نفر مشکلات شنوایی جدی دارد. طبق یک مطالعه، شیوع کلی کم شنوایی متوسط ​​یا بدتر در جمعیت فیلیپین %15 است. در این مطالعه، شیوع %7.5 در کودکان، %14 در بزرگسالان بین 18 تا 65 سال و %48 در بزرگسالان 65 سال یا بالاتر بود. عوامل مرتبط با خطر بیشتر از دست دادن شنوایی متوسط ​​در گوش بهتر، وجود شرایط گوش میانی و وضعیت اجتماعی اقتصادی بود. سن نیز با افزایش خطر کاهش شنوایی همراه بود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با مشاوران متخصص خود آماده پاسخگویی به سوالات شماست.

اهمیت رشته شنوایی سنجی در فیلپین

مطالعات در فیلیپین نشان داده که شیوع کم شنوایی و بیماری گوش خارجی و میانی در مقایسه با نرخ کم شنوایی گزارش شده در کشورهای پردرآمد در فیلیپین نسبتاً بالا بود. نسبت های بالاتری از کم شنوایی شدید تا عمیق نیز در این مطالعه شناسایی شد. این نشان می دهد که شیوع و شدت کم شنوایی در جمعیت فیلیپین نسبت به جمعیت کشورهای پردرآمد افزایش یافته است. به همین دلیل داشتن متخصصان و کارمندان حرفه ای در این کشور الزامی است و این شغل نیز یکی از مشاغل مورد نیاز در این کشور محسوب می شود. پس می توانید امید داشته باشید که با اتمام تحصیل خود در این کشور در این حوزه مشغول به کار شوید و در آمد مناسبی نیز کسب کنید.

در جدول زیر شاهد نرخ پذیرش از دانشگاه های فلیپین در سال های اخیر هستید:

دانشگاهسالنرخ پذیرش
دولتی202119%
خصوصی24%
دولتی202220%
خصوصی20%

تحصیل رشته شنوایی سنجی در مقطع ارشد در فیلیپین

شما شانس این را دارید پس از اتمام تحصیل خود در کارشناسی در این رشته به ادامه تحصیل بپردازید. کارشناسی ارشد شنوایی شناسی بالینی MClinAud یک برنامه تحصیلات تکمیلی 2 ساله است که دانش نظری پایه و کاربردهای بالینی آن را در پیشگیری و مدیریت اختلالات شنوایی ادغام می کند. این برنامه حوزه های ارزیابی شنوایی شناسی، توانبخشی شنوایی شناسی، حفظ شنوایی، و توسعه برنامه های ارائه خدمات شنوایی شناسی را پوشش می دهد. این به طور مشترک توسط کالج پزشکی و کالج حرفه های پزشکی متحد، با مشارکت ویژه بخش گوش و حلق و بینی و گروه آسیب شناسی گفتار ارائه می شود. در این مقطع تحقیقات و پایان نامه نقش اساسی و ویژه تری دارد که به دانشجو وجهه متخصصی می بخشد.

کالج پزشکی و کالج حرفه های پزشکی متحد در آغاز برنامه کارشناسی ارشد در شنوایی شناسی بالینی، منعکس کننده ماموریت و هدف دانشگاه های این کشور هستند. تلاش مداوم برای تبدیل شدن به یک موسسه برجسته و مرتبط برای آموزش عالی و ارائه بالاترین کیفیت آموزش پیشرفته، آموزش حرفه ای، تحقیقات پایه و کاربردی و خدمات اجتماعی. بسیار قابل تحسین است. هدف این برنامه تولید شنوایی شناسان شایسته است که خدمات ارائه کرده و برنامه هایی را برای نیازه ای ذکر شده در بالا توسعه می دهند. یک نظرسنجی با استفاده از فرم ‌های پرسش ‌نامه که 100 پاسخ ‌دهنده را به‌ دست آورد، نشان داد که %63 علاقه ‌مند به درخواست برای برنامه‌ای به سمت کارشناسی ارشد شنوایی‌ شناسی بالینی در صورت ارائه هستند.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در مقطع ارشد در فیلیپین

دروس رشته شنوایی سنجی در فیلیپین

این برنامه دارای 36 واحد درسی است که شامل تئوری شنوایی شناسی، بیش از 300 ساعت تمرین، تعامل بین حرفه ای گسترده با گوش و حلق و بینی و آسیب شناسی گفتار، و یک مطالعه مستقل پروژه خاص است. دانشجویان تمام وقت معمولاً برنامه را در 2 سال کامل می کنند. علاوه بر الزامات عمومی، متقاضیان برنامه کارشناسی ارشد شنوایی شناسی بالینی باید قبلاً مدرک لیسانس علوم را کسب کرده باشند. فارغ التحصیلان علوم بهداشتی با پیشینه آناتومی، فیزیولوژی و مهارت های بالینی اولیه در اولویت پیشنهاد اولیه قرار خواهند گرفت. مصاحبه پذیرش توسط کمیته برنامه الزامی است. در فیلیپین با داشتن مدرک کارشناسی ارشد می توانید در مشاغل متنوع و بهتری مشغول به کار شوید و با این احتساب درآمد بیشتری هم خواهید داشت. به طور کلی شرایط کار پس از تحصیل در فیلیپین در این خصوص بهتر سنجیده می شود.

اخذ ویزای تحصیلی در فیلیپین

اگر می خواهید در فیلیپین تحصیل کنید، به ویزا نیاز دارید. اول از همه، شما به ویزای توریستی پنجاه و نه روزه نیاز دارید. بسیاری از کشورها از دسترسی بدون ویزا به فیلیپین برای گردشگری برخوردار هستند. حتی اگر کشور شما یکی از این کشورها باشد، باز هم باید برای ویزای گردشگری اقدام کنید. تنها شرایط لازم برای ویزای توریستی فیلیپین، در بیشتر موارد، مدرک محل اقامت است این نباید یک هتل باشد. گذرنامه معتبر برای مدت اقامت مورد نظر شما و مدرک خروج مورد نظر شما. پس از ورود به کشور، باید در اسرع وقت مجوز تحصیل ویژه SSP را دریافت کنید. شما باید 2 عکس به اندازه پاسپورت، مدرک پذیرش در یک برنامه و مدرکی مبنی بر خودکفایی مالی در طول تحصیل خود همراه داشته باشید.

برای مثال صورتحساب های بانکی. سپس مدارک شما توسط افسر مهاجرت بررسی می شود. اگر همه چیز وجود داشته باشد و درست باشد، باید هزینه ها را بپردازید. گاهی اوقات پردازش برنامه ها ممکن است کمی طول بکشد. اگر مال شما چنین است، می توانید به راحتی ویزای توریستی خود را تمدید کنید. همچنین با مراجعه به یک اداره مهاجرت. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بلیط ارزان هواپیما یا کشتی دیگری به کشوری نزدیک بخرید. مهم است که توجه داشته باشید که SSP به شما اجازه نمی دهد در طول مدت اقامت خود در فیلیپین به هیچ وجه کار کنید یا کسب درآمد کنید. برای پوشش مدت زمان مورد نظر اقامت خود باید به بودجه دسترسی داشته باشید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تحصیل در فیلیپین و مهاجرت به این کشور مشاور شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *