مهاجرت تحصیلی قبرس

رشته شنوایی سنجی در قبرس

رشته شنوایی سنجی در قبرس

یکی از موقعیت های تحصیلی در قبرس تحصیل رشته شنوایی سنجی در قبرس می باشد که در سال های اخیر تعداد دانشجویان آن افزایش یافته است. در طول تحصیل خود در قبرس می توانید با اساتید بین المللی که در این رشته حضور دارند دانش خود را عمیق تر کنید و از تجارب آن ها بهره ببرید. دانشگاه های قبرس در چند سال اخیر پیشرفت خوبی داشته اند و رتبه های خوبی نیز در عرصه جهانی کسب کرده اند. رشته شنوایی سنجی در دانشگاه های کشور قبرس در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا ارائه می شود. برای تحصیل در قبرس و مهاجرت تحصیلی به این کشور نیاز به مشاوره تخصصی مشاوران مجرب دارید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به کشور قبرس و تحصیل در آن مشاور شما خواهند بود.

اهمیت رشته شنوایی سنجی در قبرس

تست شنوایی که با نام ادیومتری شناخته می شود، میزان صدایی را که می توانید بشنوید اندازه گیری می کند. مهم است که این آزمایشات توسط یک شنوایی سنج واجد شرایط انجام شود. در صورت داشتن شکایات شنیداری، ترجیحاً در ابتدا به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کنید. متخصص گوش و حلق و بینی در صورت لزوم شما را به دستگاه شنوایی سنج ارجاع می دهد. اگر بیمار شکایتی از وزوز گوش دارد، باید این موضوع را به ادیومتر گزارش کند و درخواست کند که صدا با لحن خاصی برای بیمارانی که شکایت زنگی به نام واربل دارند ارسال شود. نقش یک شنوایی سنج و تخصص و علم و دانش او در این مرحله موجب بررسی شنوایی بیماران می شود.

لزوم انجام تست شنوایی توسط پزشک گوش و حلق و بینی تعیین می شود. با این آزمایش ها می توان کم شنوایی در گوش و میزان این کم شنوایی را اندازه گیری کرد. در طی آزمایشی که در اتاق عایق صدا انجام می شود، هدستی استفاده می شود که فرد را تا حد امکان به بیرون متصل می کند. با دادن صداهایی در محدوده فرکانسی مختلف، واکنش های فرد همراه با هدایت استخوان و هوا ارزیابی می شود. هنگامی که فرد هر صدایی را می شنود، به او گفته می شود که دکمه کنترل از راه دور را فشار دهد. صدایی که می شنود می تواند کم، بسیار بلند، نازک یا غلیظ باشد. تست های شنوایی سنجی برای آزمایش کم شنوایی در گوش اهمیت زیادی دارند.

دانشگاه رشته شنوایی سنجی در قبرس

دانشگاه علوم بهداشتی و اجتماعی قبرس CHSSU در سال 2016 در منطقه گوزلیورت TRNC تاسیس شد. در سال تحصیلی 2024-2023، دانشگاه بهداشت و علوم اجتماعی قبرس با 2 دانشکده، 1 مدرسه آموزش عالی، 1 مدرسه حرفه ای پیشرفته، علاوه بر یک مدرسه مقدماتی انگلیسی-ترکی، به فعالیت های آموزشی و آموزشی خود ادامه می دهد. بر اساس یک زیرساخت غنی در یک محیط آموزشی بین المللی متشکل از کادر آموزشی واجد شرایط از پنج کشور مختلف و دانش آموزان از 16 کشور مختلف در جهان، این دانشگاه برنامه های آموزشی انگلیسی، برنامه های تبادل دانشجو، ورزشی، فعالیت های اجتماعی و فرهنگی، همکاری های بین المللی را ارائه می دهد. دانشگاه بهداشت و علوم اجتماعی قبرس به دانشجویان خود می آموزد که جوانانی باشند که به زبان انگلیسی مسلط هستند، آماده توسعه و تغییر هستند، آماده رقابت در سطح جهانی هستند و برای حرفه بین المللی تحصیل کرده اند.

تحصیل کارشناسی در قبرس در دانشگاه بهداشت و علوم اجتماعی در دانشگاهی پویا با قدرت آموزشی با کیفیت بالا است. در آن دانشگاه کارکنان این دانشگاه و دانشجویانی که به دنبال موفقیت های بین المللی هستند به چشم انداز و ماموریت جمعی “انتخاب خوب، آینده سالم” اعتقاد دارند. دانشگاه علوم بهداشتی و اجتماعی قبرس دارای آزمایشگاه‌های کاملاً مجهز و با ساختار مناسب برای هر رشته ای است. دانش آموزان می توانند دانشی را که از تئوری می آموزند با استفاده از آزمایشگاه ها به عمل تبدیل کنند تا به واقعیت های زندگی کاری عادت کنند. همکاری دانشگاه قبرس با موسسات و سازمان های پیشرو در بخش تجارت به دانشجویان این دانشگاه این امکان را می دهد که پس از فارغ التحصیلی یک قدم جلوتر باشند.

مزایا تحصیل رشته شنوایی سنجی در دانشگاه بهداشت قبرس

مزایا تحصیل رشته شنوایی سنجی در دانشگاه بهداشت قبرس

در کنار دانشگاه بهداشت و علوم اجتماعی قبرس یک خوابگاه دخترانه با ظرفیت 1500 دانشجو وجود دارد. همچنین خوابگاه مردانه با ظرفیت 1000 نفر با فاصله 1 کیلومتر تا پردیس در نظر گرفته شده است. دانشجویانی که ترجیح نمی دهند در خوابگاه های KYK بمانند می توانند از خوابگاه های ویژه در منطقه ما بهره مند شوند. همچنین در این دانشگاه فرصت های اشتغال برای دانشجویان در محوطه دانشگاه و موسسات مرتبط با دانشگاه وجود دارد که از مهم ترین مزایا تحصیل در این دانشگاه است. همچنین در ترم های پایانی دوره کارشناسی در رشته شنوایی سنجی فرصت های کار عملی و کارورزی برای دانشجویان مقدمه خوبی برای ورود به بازار کار است. همچنین می توانید از بورسیه های این دانشگاه نیز بهره مند شوید.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در زمینه تحصیل در قبرس به زبان انگلیسی در رشته شنوایی سنجی در قبرس هستید:

مقاطع تحصیلیمدت تحصیلبورسیهتعداد دانشگاه ها
کارشناسی4 سالخیر4
ارشد2 سالبله2
دکترا

انواع تست شنوایی سنجی در قبرس

4 نوع مختلف تست شنوایی (تست شنوایی سنجی) وجود دارد. اینها؛ ادیومتری صدای خالص، ادیومتری گفتار، تمپانومتری و تست های رفلکس آکوستیک. این رایج ترین تست شنوایی است. شنوایی سنجی صدای خالص حداقل حجمی را که هر دو گوش می توانند در فرکانس های مختلف بشنوند را تعیین می کند. صداها در یک کابینت عایق صدا از طریق هدست مخصوص بیمار پخش می شود. با کمک دکمه می توانید تصور کنید که بیمار این صداها را می شنود یا چقدر می شنود. سطح صدای شنیده شده توسط این تست تعیین می شود. سطح شنوایی راه هوایی و مسیر استخوانی در این اندازه گیری تعیین می شود. هدف اصلی اندازه گیری راه هوایی، یافتن سطح آستانه شنوایی است. میزان کم شنوایی را اندازه گیری می کند. مسیر استخوانی اطلاعات را از گوش داخلی می دهد. در این اندازه گیری؛حساسیت حسی عصبی فرد تعریف شده است.

حساسیت حسی عصبی یا کم شنوایی حسی عصبی را می توان به عنوان مشکل در درک گفتار تعریف کرد حتی اگر حجم گفتار به اندازه کافی زیاد باشد. در نهایت، هنگام انجام شنوایی سنجی خالص باید به برخی موقعیت ها توجه بیشتری شود. شنیدن و ارزیابی صدای انسان، وظیفه اصلی گوش، اساس شنوایی سنجی گفتار را تشکیل می دهد. این تست که عموما در بسیاری از مراکز به عنوان پاسخ به سوال نحوه انجام تست شنوایی انجام می شود بر اساس صدای انسان است. به عنوان یک محرک، ارزیابی وضعیت این صدا در گوش، دادن اطلاعات در مورد عملکرد گوش فرد، وظیفه اصلی شنوایی سنجی گفتار است. آستانه های تعیین شده برای این آزمون عبارتند از آستانه گفتار گرفتن، آستانه تشخیص گفتار، آستانه گوش دادن راحت و سطح مزاحم. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت قبرس از طریق تحصیل مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *